• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 10 z 13
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

 #352948  autor: olek
 16 sie 2009, 22:20
Na szczęście dość rzadko treba korzystać z pomocy obsługi klienta, ale jeśli już to np. w Łodzi zdecydowanie NIE polecam:

TP SA - w CH Tulipan (totalna amatorka) :smt021
Orange - M1 Łódź :banghead:
Plus na Piotrkowskiej (pierwszy salon od Centralu) :stop:

Generalnie w marketach to jedynie można w miarę sprawnie podpisać umowę, wszystko inne lepiej iść do normalnego salonu. Mało tego, że nie wiedzą jak pomóc to wciskają głupoty absolutnie niezgodne z rzeczywistością.

Ale nie wszędzie oczywiście, bo np. zdecydowanie polecam:

TP SA w M1 (polecam w 100%) :smt023
Play w CH Tulipan :smt023
Salon Główny ORANGE :smt023
Salon Główny Ery :smt023

 #353295  autor: Manexus
 18 sie 2009, 13:28
BOK plusgsm - wielokrotne totalne dno i brak kompetencji, na 10 prób kontaktu tylko 1 zakończona sukcesem, ciężko zdobyć potrzebne informacje, przez formularz www dostawałem tylko odpowiedzi typu ctr+c, typu "odpowiedzi udzielimy w możliwie najkrótszym terminie" na 6 zgłoszeń 6 odpowiedzi jak wyżej. Nie warto się produkować. Przynajmniej przez formularz zgłoszenia dochodzą :lol: - co z tego skoro nit nie rozwiąże tą drogą twoich problemów.
W salonie firmowym w Olsztynie na Starówce przy rozwiązywaniu umowy nie działał system, nie chciano przyjąć mi wypowiedzenia umowy, a ja głupi dałem się spławić . Poszedłem do CH ALfa i tam przynajmniej zostałem obsłużony w sposób satysfakcjonujący

Za to w Play nie działa w ogóle zgłaszanie przez Play24 od kilku dni niezależnie od pory/godziny/przeglądarki mam komunikat "
Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.

Kod błędu: 1250593914783SCBF400
Erę wspominam dość miło ale to było wieki temu, po Erze była Idea ocena- neutral.

Podsumowanie: skala 1-6

Era -5 szybko i przyjemnie ale to było wieki temu- niemniej jednak pozytywne wspomnienie zostało
Idea/Orange - 4 ciężko dać mniej jeszcze ciężej więcej
Plus 2 - jak najdalej od tej sieci i BOK
Play -hmmm. Tu mam dylemat bo jedyny kontakt jaki z nimi próbowałem mieć to przez formularz www- i to nie zadziałało więc oceny nie mogę wystawić, choć chyba za ciągłe awarie Play24 dostaje tymczasem 1 -egzamin poprawkowy we wrześniu :-D

 #353305  autor: osachorzow
 18 sie 2009, 13:52
Manexus pisze:Za to w Play nie działa w ogóle zgłaszanie przez Play24 od kilku dni niezależnie od pory/godziny/przeglądarki mam komunikat "
to dlatego że miesięcznie dostają ~1 mln zgłoszeń (taką mam różnicę między numerem kolejnego zgłoszenia na przestrzeni miesiąca) ;) więc żeby nie utonąć to przestali je przyjmować :D

 #353356  autor: Marens
 18 sie 2009, 17:01
osachorzow pisze:to dlatego że miesięcznie dostają ~1 mln zgłoszeń
Sami sobie generują zgłoszenia takimi odpowiedziami:
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń międzynarodowych, które wpłynęło do nas za pośrednictwemstrony internetowej dnia XX sierpnia 2009 roku. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny). Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem: • Numer abonenta odbierającego: • Numer abonenta dzwoniącego: • Nazwa operatora abonenta dzwoniącego (czy numer jest portowany) • Czy problem dotyczy połączeń od jednej osoby czy od różnych osób? • Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)? • Miasto, w którym wystąpił problem: • Dzielnica, w której wystąpił problem: • Ulica, przy której wystąpił problem: • Czy był zasięg u abonenta odbierającego (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)? • Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? • Model telefonu: • Jakie komunikaty słychać w słuchawce (u osoby inicjującej połączenie)? • Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? • Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
Status zamknięcia:
Informacje dodatkowe Lokalizacja:chorwacja
Chciałbym mieć możliwość wyszukania w ich systemie frazy: Chorwacja ciekawe jaka literatura wyskoczyłaby mi...

Od kiedy ROAMING = POŁĄCZENIA MIĘDZYNARODOWE


Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia (maksymalnie sprzed dwóch dni wraz z podaniem konkretnej godziny) Dzięki temu będzie można dokładnie zweryfikować takie połączenie i rozwiązać problem



To co ja się mam wrócić do Chorwacji...

 #353371  autor: osachorzow
 18 sie 2009, 17:53
Marens, w odpowiedzi zaproponuj im żeby zafundowali Ci kolejne wakacje w Chorwacji i zobowiąż się do rzetelnego przetestowania tam ich sieci ;)
Marens pisze:Sami sobie generują zgłoszenia takimi odpowiedziami
to jest chyba ich metoda... załatwić sprawę na minimum 2 podejściem :D może oni lubią jak im te cyferki w numerach zgłoszeń rosną ;)

 #353378  autor: Marens
 18 sie 2009, 18:37
osachorzow pisze:Marens, w odpowiedzi zaproponuj im żeby zafundowali Ci kolejne wakacje w Chorwacji i zobowiąż się do rzetelnego przetestowania tam ich sieci ;)
Akurat w tym roku to zrobiłem i podzieliłem się wrażeniami, ale mnie "olali".

Powiem tak, nie można narzekać na roaming, bo działa sprawnie w trybie automatycznym oraz jest najtańszy. Tylko miałem uwagi do taniego roamingu, ale reszta działała idealnie.

PS: Właśnie rozmawiam z *500, zagiąłem dziewczynę zawiesiła połączenie i poszła po pomoc.
Bo tekst, że trzeba było zgłosić dwa dni po sprawie to ja krótka piłka że przecież zostało zgłoszone niech pani zobaczy na billing i datę zgłoszenia. :-D

Pamiętajcie, mamy nowe zdanie w OK
"Nasi eksperci już nad tym pracują"

 #353536  autor: prezeswk
 19 sie 2009, 12:03
Marens pisze:
osachorzow pisze:to dlatego że miesięcznie dostają ~1 mln zgłoszeń
Sami sobie generują zgłoszenia takimi odpowiedziami:
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące połączeń międzynarodowych, które wpłynęło do nas za pośrednictwemstrony internetowej dnia XX sierpnia 2009 roku. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej,o wypełnienie poniższego szablonu zawierając dokładne i aktualne informacje dotyczące przykładowego połączenia...
Myślę, że pierwsza linia frontu OK ma za zadanie wklejać takie szabloniki, jak klient odpuści, to 1:0 dla nich, jak dalej będzie walczyć, to sprawa leci wyżej.
BTW wypełnienie tego wkurzającego szabloniku zajmuje więcej niż pozwala limit znaków w formularzu, więc i tak na wszysystkie pytania nie da się odpowiedzieć.
Mi też na zgłoszenie ze 3 razy wysłali szablonik, za każdym razem im pisalem, ze te informacje o jakie proszą w szabloniku już mają podane, więc w końcu odpuścili i sprawę przyjęli i rozwiązali. Poza tym ja wszystkie swoje zgłoszenia wyraźnie nazywam reklamacją, zawierają one dane, jakie (wg PT) powinna mieć reklamacja. Tak więc na każde zgłoszenie odpisuja mi wysyłając list pocztą z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, po czym odpowiedź odsyłają także pocztą listem poleconym. OK Playa trzeba nauczyć po pierwsze szacunku wobec klienta i zakończyć olewanie klientów. Jeśli nie potrafią budować swojej sieci (zarówno technicznie jak i w relacjach z klientem), to trudno, jakieś koszty być muszą.
Poza tym, ja z premedytacją używam roamingu Plusa, ponieważ sieć Playa 2G w Poznaniu, w moim rejonie wciąż chodzi tragicznie, reklamacje nic nie dają.

 #353575  autor: Marens
 19 sie 2009, 15:13
prezeswk pisze:BTW wypełnienie tego wkurzającego szabloniku zajmuje więcej niż pozwala limit znaków w formularzu, więc i tak na wszysystkie pytania nie da się odpowiedzieć.
[email protected]
prezeswk pisze:Poza tym ja wszystkie swoje zgłoszenia wyraźnie nazywam reklamacją, zawierają one dane, jakie (wg PT) powinna mieć reklamacja. Tak więc na każde zgłoszenie odpisuja mi wysyłając list pocztą z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, po czym odpowiedź odsyłają także pocztą listem poleconym
Mógłbyś rozwinąć temat, bo do mnie losowo wysyłają.

Poza tym, ja z premedytacją używam roamingu Plusa, ponieważ sieć Playa 2G w Poznaniu, w moim rejonie wciąż chodzi tragicznie, reklamacje nic nie dają.
a myślisz, że ja co robię...

 #353580  autor: prezeswk
 19 sie 2009, 15:24
Marens pisze:
prezeswk pisze:Poza tym ja wszystkie swoje zgłoszenia wyraźnie nazywam reklamacją, zawierają one dane, jakie (wg PT) powinna mieć reklamacja. Tak więc na każde zgłoszenie odpisuja mi wysyłając list pocztą z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, po czym odpowiedź odsyłają także pocztą listem poleconym
Mógłbyś rozwinąć temat, bo do mnie losowo wysyłają.
Zaznaczam w zgłoszeniu, że jest to reklamacja (a nie np. zgłoszenie, prośba, pytanie - bardzo chętnie własnie tak interpretują wszelkie zgłoszenia) i że obowiązuje ich w przypadku takiego zgłoszenia procedura opisana w Prawie Telekomunikacyjnym.

 #353657  autor: kowcio
 19 sie 2009, 21:33
Marens, z tym ile kresek zasięgu to jednak rzeczywiście, mają profesjonalne podejście. Sęk w tym, że w jednym telefonie mając -75dbm nie masz już jednej kreski, a w innym telefonie masz -95dbm i masz FULL kresek. :lol:
Z BOKiem Plusa coraz gorzej. Dali mi dzisiaj pakiet 30 minut do Plusa (mogli sobie to oszczędzić, bo mnie to niepotrzebne), jest niby na 30 dni, pokazuje ważność do 26 sierpnia- czyli 7 dni. Wcześniej też dostałem taki sam pakiet niby na 30 dni, tyle ze on wygasł po 3-4 dniach. :lol: Tragedia. Zero odpowiedzi na @. Pewnie listem wysyłają, ale i tak nie zobaczę, bo w domu będę dopiero pod koniec miesiąca. Nie wiem czemu oni takie coś stosują. Dodam, ze bardzo długo czekałem za tą reklamacją... :roll: Po 6 dniach od wysłania reklamacji dostałem informację, że odpowiedź się opóźni...

 #353687  autor: osachorzow
 19 sie 2009, 22:05
kowcio, ciesz się, że w ogóle dali znać że się opóźni... w play wysyłasz reklamację i po 2 m-cach totalnej ciszy dostajesz dopiero odpowiedź ;) Ci to mają dopiero podejście :D

 #353688  autor: Marens
 19 sie 2009, 22:07
kowcio pisze:Marens, z tym ile kresek zasięgu to jednak rzeczywiście, mają profesjonalne podejście. Sęk w tym, że
Nie czepiajmy się, skąd osoba nie będąca w temacie ma wiedzieć ile było dBm. Pewnie chodzi o orientacyjne wskazanie "pełen / średni / słaby"
kowcio pisze:Z BOKiem Plusa coraz gorzej
Kod: Zaznacz cały
Szanowni Państwo, dziękujemy za przysłanie korespondencji do Plus. Poniżej znajduje się odpowiedź od naszego konsultanta.


 Temat
Zakładanie konta na Plus.pl, problem.
 
 Wątek dyskusji
 Odpowiedź (XXX XXX)	XX/08/2009 XX:XX
Uprzejmie Panu wyjaśniam, że szczegółowa informacja na temat możliwości założenia konta na www.plus.pl dostępna jest na stronie: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/std_adp.php?p_faqid=3080
 Sugerowana automatyczna odpowiedź 	XX08/2009 XX:XX
Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.

 Sugerowana automatyczna odpowiedź	XX/08/2009 XX:XX
Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.

 Klient (XXX XXX)	XX/XX/2009 XX:XX
Witam!
Od jakiegoś czasu próbuję załorzyć konto na stronie Plus.pl. Niestety wyskakuje błąd w momencie kiedy akceptuje regulamin "spróbuj później, gdyby sytuacja powtórzyła się wielokrotnie skontaktuj się z webmasterem".

XXX XXX
XXXXXX


[ Dodano: 2009-08-19, 22:23 ]
w play wysyłasz reklamację i po 2 m-cach
7-10dni

 #355613  autor: Wieczor1
 27 sie 2009, 18:28
Powiedzcie mi jak obsluga w Play moze byc na wysokim poziomie jezeli szkolenie trwa 5 dni (?)... W Netii trwa 3 tygodnie i konczy sie testem na 40 pytan- musisz miec przynajmniej 60% ___BEZ KOMENTARZA___

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"
 #356421  autor: kotek6
 30 sie 2009, 17:43
forumiak pisze:Wobec mnie konsultanci są zawsze w porządku. Denerwują mnie jedynie, kiedy próbują coś na siłę wcisnąć bo mają za to prowizję, wtedy szybko kończę rozmowę.
zaczelam tak czytac ten temat i nasunelo mi sie tyle rzeczy ktore bym chciala tu napisac ze az mi sie w ogole odechcialo :P ale tak powaznie, co do tego cytatu powyzej- nie chodzi o to ze mamy prowizje, kazdy by mial to gdzies ,tylko obcinaja nam pensje za to jesli nie zaproponujemy!!uwierzcie ze to nie jest tak jak niektorzy mysla.
pracuje w boku od jakiegos czasu i przypominajac sobie o swoich poczatkach wcale nie jest mi do smiechu. Owszem kazdy jest przeszkolony ale jesli chodzi o te wszystkie informacje ktore trzeba przyswoic w krotkim czasie to graniczy z cudem. Wiadomo ze czlowiek nabiera wprawy poprzez wykonywanie pewnych czynnosci i uczy sie na bledach. Ale klienci czasami tego nie rozumieja i wrecz wyzywaja od smieci takich konsultantow ktorym wiecej czasu zajmuje znalezienie odpowiedzi. Poczatki pracy kojarze sobie z placzem i wielkim stresem!Wlasnie przez takich klientow. nie bede tutaj opisywala sytuacji w jakich sie znalazlam czy tez jakich bylam swiadkiem, poniewaz duzo czasu by mi to zajelo,chcialam tylko zeby niektorzy sie czasami zastanowili, my tez jestesmy ludzmi i to nie my decydujemy o polityce firmy!!!
pozdrawiam


---yagi edit: wlaczenie BB Code
Ostatnio zmieniony 30 sie 2009, 19:42 przez kotek6, łącznie zmieniany 1 raz.

 #356428  autor: rogmaniek
 30 sie 2009, 18:19
kotek6 pisze:zaczelam tak czytac ten temat i nasunelo mi sie tyle rzeczy ktore bym chciala tu napisac ze az mi sie w ogole odechcialo :P ale tak powaznie, co do tego cytatu powyzej- nie chodzi o to ze mamy prowizje, kazdy by mial to gdzies ,tylko obcinaja nam pensje za to jesli nie zaproponujemy!!uwierzcie ze to nie jest tak jak niektorzy mysla.
pracuje w boku od jakiegos czasu i przypominajac sobie o swoich poczatkach wcale nie jest mi do smiechu. Owszem kazdy jest przeszkolony ale jesli chodzi o te wszystkie informacje ktore trzeba przyswoic w krotkim czasie to graniczy z cudem. Wiadomo ze czlowiek nabiera wprawy poprzez wykonywanie pewnych czynnosci i uczy sie na bledach. Ale klienci czasami tego nie rozumieja i wrecz wyzywaja od smieci takich konsultantow ktorym wiecej czasu zajmuje znalezienie odpowiedzi. Poczatki pracy kojarze sobie z placzem i wielkim stresem!Wlasnie przez takich klientow. nie bede tutaj opisywala sytuacji w jakich sie znalazlam czy tez jakich bylam swiadkiem, poniewaz duzo czasu by mi to zajelo,chcialam tylko zeby niektorzy sie czasami zastanowili, my tez jestesmy ludzmi i to nie my decydujemy o polityce firmy!!!
pozdrawiam
Rozumiem Cię. Niestety to jest ból, gdy pracuje się dla firmy "zewnętrznej". Takie, a nie inne warunki są wynegocjowane z P4, a przez to szeroko rozumiana obsługa Klienta traci na jakości, choć teoretycznie powinna być na wysokim poziomie. Ale, skoro tu piszesz, wnioskuję, że zależy Ci na "wysokiej jakości obsługi Klienta", a to dla mnie duży Plus, a raczej Play :-D Pozdro! Szkoda, że P4, wzorem PTC, nie piastuje "osobiście" pieczy nad swoim BOK'iem :x Może znów chodziło o pieniądze. Tylko pytanie czy to wychodzi na plus oraz czy naprawdę jest taniej? Bo na pewno nie mamy, w takim przypadku, do czynienia z "wyższą jakością obsługi Klienta", niż u PTC- operatora marki Erunia, oby jak najdłużej tak nazywającej się marki :P

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!

 #356435  autor: maniek
 30 sie 2009, 19:01
Przenosze numer do play juz kilka dni. Będzie zaraz tydzien. W dniu podpisywania dokumentow gostek w salonie powiedzial zebym przyszedl nastepnego dnia. Tak tez zrobilem tyle ze im system nawalil i trwa to do tej pory. Z plusa juz dostalem info ze oni uwolnili numer. Jutro jade do play. Mam nadzieje ze system juz bedzie dzialal. Nie jestem jakim namolnym klientem ale widze że ze strony play sa same problemy. Net zle rozliczany, jakosc rozmow a teraz nieudane przenoszenie do nich numeru. Rozumiem ze mozna skladac reklamacje ale przeciez nie o to chodzi w tym biznesie.

 #356539  autor: Wieczor1
 31 sie 2009, 09:34
rogmaniek pisze: Rozumiem Cię. Niestety to jest ból, gdy pracuje się dla firmy "zewnętrznej". Takie, a nie inne warunki są wynegocjowane z P4, a przez to szeroko rozumiana obsługa Klienta traci na jakości, choć teoretycznie powinna być na wysokim poziomie. Ale, skoro tu piszesz, wnioskuję, że zależy Ci na "wysokiej jakości obsługi Klienta", a to dla mnie duży Plus, a raczej Play :-D Pozdro! Szkoda, że P4, wzorem PTC, nie piastuje "osobiście" pieczy nad swoim BOK'iem :x Może znów chodziło o pieniądze. Tylko pytanie czy to wychodzi na plus oraz czy naprawdę jest taniej? Bo na pewno nie mamy, w takim przypadku, do czynienia z "wyższą jakością obsługi Klienta", niż u PTC- operatora marki Erunia, oby jak najdłużej tak nazywającej się marki :P
To nie jest kwestia pracy w firmie zewnetrznej. Firma zewnetrzna rowniez moze miec sztywno i rygorystycznie narzucony system, taktyke i polityke obslugi przez operatora. Tak jest w przypadku firmy, w ktorej mialem PRZYJEMNOSC pracowac wczesniej. Testy z wiedzy CODZIENNIE, odsluchy wlasnych rozmow przynajmniej cztery razy w miesiacu wraz z ocena (ktora ma wplyw na premie), male grupy konsultantow w jednym pomieszczeniu i- co najwazniejsze- BARDZO przyjemna atmosfera pracy z ludzmi robiacymi kawal dobrej roboty. W takiej sytuacji mozna czuc pozytywna presje na karku, konsultant chce byc coraz lepszy a co za tym idzie Klient jest obslugiwany w bardziej profesjonalny sposob.
Rowniez bardzo istotna kwestia jest mozliwosc kontaktu z grupami eksperckimi na zywo, mozliwosc przelaczenia Klienta do dzialu ktory zajmuje sie obsluga spraw "zaawansowanych"... pelen wachlarz mozliwosci w pomocy.

"When the men lies, he murders some part of the world(...) cannot the kingdom of salivation take me home"

 #356544  autor: MMike
 31 sie 2009, 10:00
W całej mojej telefonicznej historii, raz zdarzyło mi się zadzwonić na BOK Ery i raz Plusa. Byłem abonentem Polkomtela przez 4 lata, któregoś dnia pojawił się dziwny problem: mogłem dzwonić, ale nie mogłem wysyłać smsów. Zadzwoniłem, wyjaśniłem sprawę, miła Pani powiedziała, że za 30 minut oddzwoni. Oddzwoniła po 4 godzinach, na szczęście sprawa została załatwiona i wszystko działało. Kompetencję oceniam wysoko, ze słownością gorzej, ale ogólnie jest ok. :D Kilka miesięcy temu przyszło mi dzwonić do Ery, gdyż dostawałem masę smsów z idiotycznymi reklamami, pochodzącymi z numerów 79***. Miła Pani przyjęła moje zgłoszenie, po 10 minutach oddzwoniła i powiedziała, że numer został zablokowany. Rzeczywiście, nigdy więcej żadnego takiego smsa nie dostałem. Cóż, mogę śmiało powiedzieć, że z obsługi w Erze jestem bardzo zadowolony. :D

 #356815  autor: kkamilekk
 01 wrz 2009, 14:04
maniek pisze:Przenosze numer do play juz kilka dni. Będzie zaraz tydzien. W dniu podpisywania dokumentow gostek w salonie powiedzial zebym przyszedl nastepnego dnia. Tak tez zrobilem tyle ze im system nawalil i trwa to do tej pory.
A mi powiedzieli ze taka awarie maja od dzisiaj...mialem miec dzis przepięcie na play fresh z abonamentu Pan w BOK powiedział ze prawdopodobnie będe musiał "przecierpieć abonament przez jeszcze jeden miesiąć"!

Druga sprawa poza temantem Manika
Pani w BOK która dzwoniła do mnie z ferta replay była niedoinformowana. Próbowała wmówić mi ze usługa zbieraj minuty jest bezplatna (tnz płaci sie tylko raz) a niestety płaci sie ją 5zł co mc. Noi próbowała mi wmówić że na wniosku rezygancji nie zaznaczyłem migracji do fresh. Jak wszystko pospradzała okazało sie że miałem racje
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2009, 17:57 przez kkamilekk, łącznie zmieniany 1 raz.

 #356865  autor: zachowania
 01 wrz 2009, 15:50
PLUS GSM, ŻENADA!!!!

Telefon mam zarejestrowany na osobę z rodziny. Jedna reklamacja dot. salda na koncie przesłana z pełnymi danymi właściciela numeru na [email protected] została rozpatrzona pozytywnie. Druga reklamacja też dotycząca salda została odrzucona, bo nie jestem osobą upoważnioną do reprezentowania spraw dla tego numeru telefonu. :shock:

Następna sprawa. Wysłałem faksem kartę rejestracyjną, aby przerejestrować numer. Od początku sierpnia nie potrafią tego zrobić. Na pytanie przesłane znowuż na [email protected] dostałem odpowiedź, że to numer Simplus, więc mam pisać do działu simplusa.
Napisałem do działu simplusa, ale tym razem kolejny problem. Nie wiedzą w jakiej usłudze działa mój numer!!!!
Z tego powodu dostali kolejnego maila. Tym razem z moją opinią na temat ich kulejącej i beznadziejnej obsługi. W odpowiedzi napisali, że mogę wysłać reklamację (tylko nie wiem co miałbym reklamować?), ale muszę uzupełnić korespondencję o pełne dane rejestracyjne dla mojego numeru :D i że numer czeka na przerejestrowanie w KOLEJCE :shock:.


-- ORANGE --
Rejestracja numeru przez wysłanie karty rejestracyjnej na [email protected] trwała w jednym przypadku niecałe 24 godziny w drugim przypadku bodajże 4 dni.

--
  • Strona 10 z 13
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13