• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #352976  autor: pochrap
 17 sie 2009, 10:07
Witam!
Ponad miesiąc temu udzieliłem pełnomocnictwa Play na obsługę przeniesienia numeru.
Play przesłał do Plus informacje. Plus ma wniosek gdzieś i milczy.
BOK Play twierdzi, że wysłał wniosek, BOK Plus, że nic nie dostał!!!
Napisałem maila do BOK Plus z prośbą o wyjaśnienia i dostałem odpowiedź, że takie sprawy w Plusie załatwia się tylko telefonicznie. Nie mam cierpliwości, czasu i pieniędzy na przepychanki z konsultantami.
Przeniesienie numeru utkwiło w przestrzenie wirtualnej i diabli wiedzą kiedy się ruszy.

Czy istnieje jakiś sposób na zmuszenie Plusa do uwolnienia numeru?
Czy istnieją jakiekolwiek konsekwencje, które może ponieść PLAY/PLUS za opieszałość lub niewiwiązanie się z obowiązków realizacji pełnomocnictwa/zwolnienia numeru?
Co mogę zrobić jako klient oprócz samospalenia przed siedzibą PLAY/PLUS?
Pozdrawiam
Jacek

 #352999  autor: mariusz9a
 17 sie 2009, 11:38
pochrap pisze:Czy istnieje jakiś sposób na zmuszenie Plusa do uwolnienia numeru?
A tak z ręką na sercu, skąd wiesz że numer nie został uwolniony? W tej wojnie każdy zwala na każdego więc ciężko jednoznacznie mieć pewność że Play nie leci sobie z Toba w kulki :-P
pochrap pisze:Play przesłał do Plus informacje. Plus ma wniosek gdzieś i milczy.
Może go w ogóle nie dostał :lol:
pochrap pisze:Napisałem maila do BOK Plus z prośbą o wyjaśnienia i dostałem odpowiedź, że takie sprawy w Plusie załatwia się tylko telefonicznie.
Dobrze odpisali. W takich sprawach nikt poważny mailem nie będzie "tajnych" informacji przesyłał.

 #353019  autor: ciuchcia
 17 sie 2009, 12:06
z informacji prasowej jakiej udzielil PLUS wynika, ze nie przyjmuja wnioskow o przeniesienie nr w formie elektronicznej (a tak narzucilo UKE 6-07-2009) ze wzgledu na bezpieczenstwo danych. Rzecznik plusa zasugerowal klientom aby nie udzielili pelnomocnictwa, tylko pobrali od operatora odpowiedni dokument i sami poszli do salonu plusa. Ale nie spotkalem jeszcze osoby, ktora by probowala przeniesc tak nr :)

 #353023  autor: marianostefano
 17 sie 2009, 12:20
Prooponuję: napisać reklamację do Play, naisać reklamację do Plusa, napisać skargę do UKE. W moim przypadku pomogło błyskawicznie :mrgreen:

[ Dodano: 2009-08-17, 12:26 ]
Kontynuując: piszesz reklamację do Play dot. niewywiązywania się w sposób prawidłowy z udzielonego pełnomocnictwa, poproś o przesłanie interwencji międzyoperatorskiej z Play do Plusa, następnie piszesz reklamację do Plusa dot. braku przesłania w określonym terminie odpowiedniego komunikatu do Play, całość doprawiasz stosowna skargą do właściwej terenowo Delegatury UKE (proponuje wczesniejszy kontakt telefoniczny z pracownikami Delegatury UKE). Efekt: procedura rusza z kopyta...