• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #352972  autor: jeremi1234
 17 sie 2009, 09:39
Mam pytanko co z tym mogę zrobić.
Dwa tygodnie temu zgłosiłem się do salonu plusa z pytaniem czy moje telefony mają włączony roaming ponieważ wyjeżdżam za granicę. Pani poprosiła mnie o dowód osobisty po czym o numery telefonów. Po chwili zostałem poinformowany, że mogę bezproblemowo korzystać ze swoich telefonów w europie ponieważ mam włączoną takową usługę i że nie muszę martwić się że telefony mogą nie chodzi, bo wszystko będzie OK. Pani również poinformowała mnie o stawkach połączeń na terenie unii oraz poza unią. Zadowolony wyszedłem z salonu a następnego dnia przekroczyłem granicę i kontakt ze światem został urwany brak możliwości połączenia do sieci GSM. Ciśnienie skoczyło mi maksymalnie całe szczęście miałem jeden telefon w Erze. W kraju zostały moje dzieci miało być tanie z plusa wyszło przez Ere do plusa. W między czasie udało mi się znaleźć kafejkę internetową i chciałem się zalogować na stronę plusa aby sprawdzić swoje usługi, ale na co przyszedłby sms z kodem żeby się do końca zalogować - szlag mnie trafił . W końcu postanowiłem wysłać maila do operatora bok@plusgsm.... po chwili dostałem zwrotnego maila z informacją że odpowiedź na moje pytanie zostanie udzielona jak najszybciej jak tylko się da. Minął ponad tydzień wku... wróciłem do kraju telefon oczywiście od razu zalogował się do sieci Plusa, do chwili obecnej nie otrzymałem maila z plusa czuje się OLANY przez operatora PLUSGSM i OSZUKANY !! W ciągu tygodnia byłem w 5 krajach Unii i w jednym kraju poza Unią telefon poza RP był bezużyteczny mimo to że Pani w salonie PlusGSM zapewniała mnie, że będę mógł wykonywać połączenia w ramach roamingu przebywając poza RP. W żadnym z moich telefonów w Plusie nie mogłem zalogować się do sieci. Pytanko mam do Was drodzy koledzy co mogę z tym zrobić czy mogę na podstawie nie wywiązania się z umowy świadczenia usług przez PlusGSM rozwiązać umowę bez kary ?? Proszę o poradę i wszelkie informację za co z góry dziękuję! ( telefony miały ustawioną opcję automatycznego wyboru sieci przełączałem na ręczne i ręcznie wybierałem różnych operatorów poza RP bez skutecznie brak dostępu )

PS#
PlusGSM - obecny Plus (przyzwyczaiłem się do tej nazwy ;) )
Ostatnio zmieniony 17 sie 2009, 17:46 przez jeremi1234, łącznie zmieniany 2 razy.

 #352973  autor: Claudec
 17 sie 2009, 09:48
Ja tylko chciałem zwrócić uwagę że nie ma już PlusGSM, teraz zostało samo PLUS.

 #352977  autor: mariusz9a
 17 sie 2009, 10:09
Zamiast pisać maila (na które od rozpoczęcia wakacji odpowiadają średnio po 9 dniach) trzeba było zadzwonić z Ery na BOK Plusa i roaming by włączyli ;-) Ot cała filozofia jaka musiałeś zrobić.
jeremi1234 pisze:Pytanko mam do Was drodzy koledzy co mogę z tym zrobić czy mogę na podstawie nie wywiązania się z umowy świadczenia usług przez PlusGSM rozwiązać umowę bez kary ??
Oczywiście że nie.

 #352979  autor: Prezesek
 17 sie 2009, 10:16
Hmmm nie dziwie się wcale.... ostatnio Polscy operatorzy za granica coś świrują... Ostatnio jeden członek mojej rodziny był w Holandii i dzwonić nie mógł wcale....(sieć PLAY) Ja w jego imieniu dzwoniłem do BOK'u PLAY 3 razy! I dopiero za 3 razem roaming "jakoś" zaczął działać,gdy podczas rozmowy przypomniałem o kończącej się umowie, o nie małych rachunkach za telefon oraz innych telefonach na tą osobę/firmę. I od razu miły ton konsultanta i zapewnienie o jak najszybszym rozwiązaniu całej sprawy. Za 5 minut roaming działał już poprawnie. Aaa wcześniej normalnie działał podczas licznych wyjazdów za granicę.

Za kilka dni wyjazd, więc będę miał okazje sprawdzić działanie Orange w Berlinie... mam nadzieję, że się nie zawiodę.

jeremi1234 Hmm ciężko będzie coś z tym zrobić. Plus będzie zwalał na operatorów z którymi ma umowę roamingową... będą głupie tłumaczenia, że może sieć obciążona a należy pamiętać, że pierwszeństwo mają klienci tych sieci a nie ty, korzystający tylko z roamingu.

PozdRo
Prezesek :)

 #352991  autor: jeremi1234
 17 sie 2009, 11:10
Właśnie złożyłem reklamację jak się okazało nie miałem w ogóle włączonego roamingu! Będę dążył do rozwiązania umowy z racji tego że zostałem wprowadzony w błąd przez operatora sieci Plus, opisze co z tego wyjdzie. Pozdrawiam

 #352998  autor: mariusz9a
 17 sie 2009, 11:35
jeremi1234 pisze:jak się okazało nie miałem w ogóle włączonego roamingu!
Dlatego napisałem powyżej, że trzeba było po prostu zadzwonić do BOK Plusa z numeru Ery. Roaming aktywowaliby od razu. Reklamacja to bardzo dobry pomysł. Ale umowy nie rozwiążesz.

 #353026  autor: jeremi1234
 17 sie 2009, 12:33
Chciałbym jeszcze dodać że zanim złożyłem reklamację, skontaktowałem się telefonicznie z operatorem i muszę powiedzieć, że Pan z którym rozmawiałem naprawdę bardzo dobrze ze mną rozmawiał, ani przez chwilę nie poczułem się zbywany a wręcz ten mężczyzna na infolinii namawiał mnie na złożenie reklamacji i opisania całej sytuacji. Odnośnie telefonu z Ery faktycznie mogłem zadzwonić i włączyć roaming ale czas gonił a prawdę mówiąc nie wiedziałem że mogłem zadzwonić od innego operatora żeby zmienić usługę w Plusie. A tak na marginesie w salonie zapewniono mnie że usługa jest włączona a połączenia z poza unii do plusa jak poinformowała mnie Pani w salonie wynosiło 6,70 zł za 30 sekund połączenia. Ostatecznie pewnie byłoby taniej kupić kartę startówkę do sms-ów u zagranicznego operatora. Pozdrawiam @ll

 #353050  autor: mariusz9a
 17 sie 2009, 13:27
jeremi1234 pisze:że usługa jest włączona a połączenia z poza unii do plusa jak poinformowała mnie Pani w salonie wynosiło 6,70 zł za 30 sekund połączenia.
Ty w Chinach byłeś? :lol:
Widać ta Pani z salonu była tak poinformowana, że... (bez komentarza).

 #353247  autor: Marens
 18 sie 2009, 10:29
Poproś o uaktywnienie e-hasła.
Nie będziesz musiał przepisywać kodu z SMSa aby zalogować się do eboku.
Nie logujesz się wtedy za pomocą Pluskodu5