Mam pytanko co z tym mogę zrobić.
Dwa tygodnie temu zgłosiłem się do salonu plusa z pytaniem czy moje telefony mają włączony roaming ponieważ wyjeżdżam za granicę. Pani poprosiła mnie o dowód osobisty po czym o numery telefonów. Po chwili zostałem poinformowany, że mogę bezproblemowo korzystać ze swoich telefonów w europie ponieważ mam włączoną takową usługę i że nie muszę martwić się że telefony mogą nie chodzi, bo wszystko będzie OK. Pani również poinformowała mnie o stawkach połączeń na terenie unii oraz poza unią. Zadowolony wyszedłem z salonu a następnego dnia przekroczyłem granicę i kontakt ze światem został urwany brak możliwości połączenia do sieci GSM. Ciśnienie skoczyło mi maksymalnie całe szczęście miałem jeden telefon w Erze. W kraju zostały moje dzieci miało być tanie z plusa wyszło przez Ere do plusa. W między czasie udało mi się znaleźć kafejkę internetową i chciałem się zalogować na stronę plusa aby sprawdzić swoje usługi, ale na co przyszedłby sms z kodem żeby się do końca zalogować - szlag mnie trafił . W końcu postanowiłem wysłać maila do operatora bok@plusgsm.... po chwili dostałem zwrotnego maila z informacją że odpowiedź na moje pytanie zostanie udzielona jak najszybciej jak tylko się da. Minął ponad tydzień wku... wróciłem do kraju telefon oczywiście od razu zalogował się do sieci Plusa, do chwili obecnej nie otrzymałem maila z plusa czuje się OLANY przez operatora PLUSGSM i OSZUKANY !! W ciągu tygodnia byłem w 5 krajach Unii i w jednym kraju poza Unią telefon poza RP był bezużyteczny mimo to że Pani w salonie PlusGSM zapewniała mnie, że będę mógł wykonywać połączenia w ramach roamingu przebywając poza RP. W żadnym z moich telefonów w Plusie nie mogłem zalogować się do sieci. Pytanko mam do Was drodzy koledzy co mogę z tym zrobić czy mogę na podstawie nie wywiązania się z umowy świadczenia usług przez PlusGSM rozwiązać umowę bez kary ?? Proszę o poradę i wszelkie informację za co z góry dziękuję! ( telefony miały ustawioną opcję automatycznego wyboru sieci przełączałem na ręczne i ręcznie wybierałem różnych operatorów poza RP bez skutecznie brak dostępu )
PS#
PlusGSM - obecny Plus (przyzwyczaiłem się do tej nazwy
)
Dwa tygodnie temu zgłosiłem się do salonu plusa z pytaniem czy moje telefony mają włączony roaming ponieważ wyjeżdżam za granicę. Pani poprosiła mnie o dowód osobisty po czym o numery telefonów. Po chwili zostałem poinformowany, że mogę bezproblemowo korzystać ze swoich telefonów w europie ponieważ mam włączoną takową usługę i że nie muszę martwić się że telefony mogą nie chodzi, bo wszystko będzie OK. Pani również poinformowała mnie o stawkach połączeń na terenie unii oraz poza unią. Zadowolony wyszedłem z salonu a następnego dnia przekroczyłem granicę i kontakt ze światem został urwany brak możliwości połączenia do sieci GSM. Ciśnienie skoczyło mi maksymalnie całe szczęście miałem jeden telefon w Erze. W kraju zostały moje dzieci miało być tanie z plusa wyszło przez Ere do plusa. W między czasie udało mi się znaleźć kafejkę internetową i chciałem się zalogować na stronę plusa aby sprawdzić swoje usługi, ale na co przyszedłby sms z kodem żeby się do końca zalogować - szlag mnie trafił . W końcu postanowiłem wysłać maila do operatora bok@plusgsm.... po chwili dostałem zwrotnego maila z informacją że odpowiedź na moje pytanie zostanie udzielona jak najszybciej jak tylko się da. Minął ponad tydzień wku... wróciłem do kraju telefon oczywiście od razu zalogował się do sieci Plusa, do chwili obecnej nie otrzymałem maila z plusa czuje się OLANY przez operatora PLUSGSM i OSZUKANY !! W ciągu tygodnia byłem w 5 krajach Unii i w jednym kraju poza Unią telefon poza RP był bezużyteczny mimo to że Pani w salonie PlusGSM zapewniała mnie, że będę mógł wykonywać połączenia w ramach roamingu przebywając poza RP. W żadnym z moich telefonów w Plusie nie mogłem zalogować się do sieci. Pytanko mam do Was drodzy koledzy co mogę z tym zrobić czy mogę na podstawie nie wywiązania się z umowy świadczenia usług przez PlusGSM rozwiązać umowę bez kary ?? Proszę o poradę i wszelkie informację za co z góry dziękuję! ( telefony miały ustawioną opcję automatycznego wyboru sieci przełączałem na ręczne i ręcznie wybierałem różnych operatorów poza RP bez skutecznie brak dostępu )
PS#
PlusGSM - obecny Plus (przyzwyczaiłem się do tej nazwy

Ostatnio zmieniony 17 sie 2009, 17:46 przez jeremi1234, łącznie zmieniany 2 razy.