• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #347608  autor: krzyk_91
 20 lip 2009, 19:18
Witam, mam numer w Mobilkingu i chciałbym go zarejestrować, aby przejść do Play-a. Zadzwoniłem do BOK-a, straciłem 1 zł, i jak powiedziałem, że chcę zarejestrować numer konsultant rozłączył się. Zadzwoniłem drugi raz, zgłosił się konsultant i rozłączył się, chyba zobaczył mój numer i nie chce mi zarejestrować numeru. Nie chcę znowu dzwonić, bo to dość duży koszt, ale chcę przejść do Play-a. Mam pytanie, jak wobec tego zarejestrować numer. Pisać do UKE, czy napisać zwykły list do mobilkinga. Może wie ktoś, czy można przenieść numer bez rejestracji, albo Play załatwi to za mnie. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2009, 00:15 przez krzyk_91, łącznie zmieniany 1 raz.

 #347614  autor: Pawrzes
 20 lip 2009, 19:47
www.mobilking.pl pisze:Chcesz przenieść telefon z MOBILKING do innej sieci i zatrzymać dotychczasowy numer?

Zadzwoń do naszego biura obsługi na nr 1234. Nasz konsultant pomoże Ci wypełnić wszystkie potrzebne dokumenty i powie Ci, co robić dalej. Następnie wyśle do Ciebie formularz, który został wypełniony podczas rozmowy telefonicznej. W liście zostaniesz poproszony o sprawdzenie poprawności danych i podpisanie dokumentów. Nie zapomnij dołączyć do dokumentów kopii swojego dowodu osobistego. Odesłanie nam dokumentów nie sprawi Ci kłopotów, ponieważ otrzymasz od nas również kopertę z nadrukowanym adresem zwrotnym. Jeśli dokumenty, które od Ciebie otrzymamy będą prawidłowo wypełnione i kompletne, rozpocznie się przenoszenie. Jeżeli wszystkie warunki prawne zostaną spełnione, Twój numer w MOBILKING zostanie dezaktywowany i aktywowany w wybranej przez Ciebie sieci w ciągu 7 dni od rozpoczęcia procesu przenoszenia (o dokładnej dacie przeniesienia zostaniesz poinformowany smsem).


Tak więc może zadzwoń jutro i może trafisz na kogoś bardziej kompetentnego...
Inny nr do biura obsługi to 882882882 lub e-mail [email protected]
Bez rejestracji numeru nie przeniesiesz...

Pozdrawiam

 #347620  autor: marcinb
 20 lip 2009, 20:11
Niedawno był artykuł o Mobilkingu w Telepolis bodajże o jego ewentualnej sprzedaży. Jeśli mnie pamięć nie myli to była tam podana informacja, że jest tam zatrudnionych dwóch konsultantów. Także masz 50% szans że trafisz na tego drugiego :-)

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #347627  autor: aizo
 20 lip 2009, 20:32
marcinb pisze:Jeśli mnie pamięć nie myli to była tam podana informacja, że jest tam zatrudnionych dwóch konsultantów.
Jeśli BOK jest czynny 24h (czy tak jest mobil tego nie nie wiem ale raczej tak)nie jest możliwe aby było tylko dwóch konsultantów. Raczej Cię pamieć myli

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #347697  autor: amigo007
 21 lip 2009, 01:57
Ja bym na twoim miejscu jeszcze się wstrzymał z przeniesieniem numeru, narazie mobilking dał promocję 50% więcej ale na tym ponoć się nieskończy (ma obniżyć stawki). Co najważniejsze twoi znajomi mają do ciebie tanio :) Ja sam obecnie mam play fresh ale zauważyłem że odkąd mam tam numer to ludzie rzadziej i krócej do mnie dzwonią, chociaż mi to specjalnie nieprzeszkadza 8) Ale na twoim miejscu zaczekałbym na nową ofertę mobilking, no chyba że chcesz w play telefon brać to co innego. Pozdrawiam :smt006

 #347705  autor: krzyk_91
 21 lip 2009, 08:34
Wiem, poczekam trochę, ale wątpię, żeby Mobilking zaoferował coś lepszego niż Play. Jeżeli nie zarejestrują mi numeru, to co radzicie? UKE, czy jakiś inny sposób?

Jeszcze 1 pytanie, czy to normalne, że konsultanci rozłączają się, jak do nich dzownię, narażając mnie na koszty?? Da się ich jakoś załatwić?

 #347714  autor: tajniak
 21 lip 2009, 09:33
Jest 2 pracowników, a nie konsultantów. BOK jest pewnie outsourcingowany.

 #347715  autor: marcinb
 21 lip 2009, 09:34
aizo pisze:
marcinb pisze:Jeśli mnie pamięć nie myli to była tam podana informacja, że jest tam zatrudnionych dwóch konsultantów.
Jeśli BOK jest czynny 24h (czy tak jest mobil tego nie nie wiem ale raczej tak)nie jest możliwe aby było tylko dwóch konsultantów. Raczej Cię pamieć myli
Napisano że w samym Mobilkingu pracują 2-3 osoby. Może konsultanci to usługa zlecona i nie liczą się do tej liczby 2-3 osób.

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #352668  autor: olek
 15 sie 2009, 18:00
elo.
I jak, udało ci się przenieść ten nr??
Chciałem dokładnie tak samo zrobić i niestety również problemy.....
Z rejestracją było OK, ale jak poszedłem do playa to nagle zniknęło mi z konta sporo kasy... nie wiem dokładnie ile bo miałem tylo 0,34 pln a teraz pokazuje się że mam poniżej 6,10 pln. Najlepsze jest to że nie zauważyłem, że mi zabrali i tego samego dnia doładowałem szybko konto 10 zeta i.............poszło się je..ać. Nadal poniżej 6,10pln. Podejrzewam, że zabrali 50 pln za zmianę operatora!!! Cezkam 3 dzień i nic, zero kontaktu z ich strony (ja nie będe więcej ładował bo niewim jaki mam stan konta) - masakra. Miało być wszystko załatwione w 24 h..... Kupie sobie chyba inny starter!

 #352740  autor: krzyk_91
 16 sie 2009, 07:00
przecież teraz zmiana operatora jest darmowa

 #352759  autor: olek
 16 sie 2009, 10:48
No właśnie..... tylko teraz nie mogę nawet zadzwonić do tych oszołomów aby im to przypomnić bo na koncie ma nadal "poniżej 6,10 pln" (pominmo załadowanej 10) a z żadnego innego telefonu nie można się do nich dodzwonić.
Oczywiście złożyłem skargę tego samego dnia do UKE ale czy wogóle coś ztym zrobią??? wątpię, no ale niemam pomysłu co mogę jeszcze teraz zrobić. Zobaczymy jaką dadzą odp. PLAY bo w tej chwili jeszcze nie udzielili żdnej (4 dzień). Poprostu masakra, radzę wszystkim kupić nowy starter i nie bawiś się w przenoszenie z mobilkinga, szkodza czasu i nerwów.

A przy okazji po włączeniu w mobilkingu poczty i ustawieniu komunikatu np. o zmianie numeru, po wyjęciu karty z telefonu albo po wykorzystaniu środków na koncie oczywiście nie da się korzystać z tejże poczty. Numer przestaje jakby wogóle działać!!!
Oby jak najszybcjej poszli na dno a z nimi wszyscy tzw, wirtualni. Nigdy więcej takich operatorów.

 #352771  autor: krzyk_91
 16 sie 2009, 11:17
Ja dopiero zarejestrowałem numer i wybieram się do Play. Mam do ciebie pytanie, czy masz swój starter z numerem, czy oddałeś Playowi i czy pytałeś w Playu, dlaczego przeniesienie tak długo trwa. Jeśli jest jak piszesz faktycznie kupię nowy starter i po problemie

 #352780  autor: olek
 16 sie 2009, 11:34
Jak już zarejestrowałeś to proponuje zaryzykować, może u ciebie pójdzie sprawnie i bez kłopotów. :D
Startera nie oddajesz nikomu, on zostaje dla ciebie (jak tylko stanie się nieaktywny to biegniesz do PLAY, kupujesz nowy starter i jesteś w nowej sieci).
A w PLAY mówią że nie mają na to wplywu kiedy obecny operator zwolni numer, kierują z pytaniami do mobilkinga.

A masz dużo kasy na koncie? Napisz czy również zabrali ci jakąś kasę po złożeniu wniosku.

Jeśli chodzi o te 24 godziny to z tego co ludzie piszą i mówią są często problemy, PLUS oficjalnie mówi że ten przepis ich nie obowiązuje jak narazie. Więc OK, ja mógłbym poczekać te 4-5 dni ale z jakiej racji zabrali mi pieniądze z konta? Niestety na liczne pytania i prośby wysłane na maila nikt nie raczy odpowiedzieć. Jakąś odp. muszą chyba udzielić, jak nie mi to PLAY, więc zobaczymy....kwestia tylko kiedy.

 #352787  autor: krzyk_91
 16 sie 2009, 11:43
Na koncie mam 10 zł, ale zamierzam kupić aplikacje na komórkę, dzwonki, gdzieś zadzwonię i kasa się skończy. Warto wydać 10zł na pierdoły, bo Play odda 90zł.
Co do startera czegoś nie rozumiem. Jeżeli chcę przejść to chyba idę do Playa, daje im starter i jak skończą przeniesienie numeru to mi go oddadzą dopiero wtedy, czy jest jakoś inaczej??

 #352789  autor: osachorzow
 16 sie 2009, 11:46
krzyk_91, jak będzie zgoda mobilkinga to w play musisz kupić nowy starter za 9zł lub 30zł. Starą kartę sim cały czas będziesz mieć Ty, bo będzie aktywna i będziesz mógł z niej korzystać aż ją nie wyłączą (pewnie w nocy) i włączą nowy starter play (po kilku godzinach, też w nocy).

 #352790  autor: krzyk_91
 16 sie 2009, 11:48
Acha, kupuję nowy starter, tam będzie zapisany mój numer w Mobilkingu,ale starter Mobilkinga mam cały czas przy sobie??

 #352791  autor: osachorzow
 16 sie 2009, 11:50
Tak, Twój numer pojawi się na nowym starterze jak tylko go mobilking odda playowi (którejś nocy). Starter mobilkinga będzie aktywny do dnia który wyznaczą na oddanie go playowi.

 #352792  autor: krzyk_91
 16 sie 2009, 11:51
a jak zostawię sobie na koncie trochę gorszy, to będę mógł je wykorzystać po pójściu do Playa, kiedy jeszcze będę w Mobilkingu??

 #352793  autor: osachorzow
 16 sie 2009, 11:52
krzyk_91, Tak, ale ponieważ powinno to się odbyć w 24h to wygadaj je szybko bo możesz stracić ;)

 #353112  autor: olek
 17 sie 2009, 16:41
A może ma ktoś pomysł jak skontaktować się z bok mobilking z innej sieci???
Maila olewają więc raczej chodzi mi rozmowę telefoniczną...1234 nie działa w żadnej innej sieci...