Jak już zarejestrowałeś to proponuje zaryzykować, może u ciebie pójdzie sprawnie i bez kłopotów.
Startera nie oddajesz nikomu, on zostaje dla ciebie (jak tylko stanie się nieaktywny to biegniesz do PLAY, kupujesz nowy starter i jesteś w nowej sieci).
A w PLAY mówią że nie mają na to wplywu kiedy obecny operator zwolni numer, kierują z pytaniami do mobilkinga.
A masz dużo kasy na koncie? Napisz czy również zabrali ci jakąś kasę po złożeniu wniosku.
Jeśli chodzi o te 24 godziny to z tego co ludzie piszą i mówią są często problemy, PLUS oficjalnie mówi że ten przepis ich nie obowiązuje jak narazie. Więc OK, ja mógłbym poczekać te 4-5 dni ale z jakiej racji zabrali mi pieniądze z konta? Niestety na liczne pytania i prośby wysłane na maila nikt nie raczy odpowiedzieć. Jakąś odp. muszą chyba udzielić, jak nie mi to PLAY, więc zobaczymy....kwestia tylko kiedy.