• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #352395  autor: konrad
 13 sie 2009, 23:37
Ponieważ chce przenieść numer z Orange (prepaid) do Play (OP65), mam pytanie o procedurę przenoszenia numeru.
Chce udać się do Play np. 1.09. Podpisuje umowę z dniem 1.09, numer powinien być przeniesiony 2.09 i rozumiem, ze właśnie 2.09 jest data aktywacji numeru w sieci tak ? Czy inaczej wygląda procedura przenoszenia ? Zaznaczam, ze chodzi o migracje prepaid do postpaid :)

 #352420  autor: jastrzomb_nocny
 14 sie 2009, 08:53
Teoretycznie tak wygląda procedura.
Pamiętaj o tym, że numer w Orange musi być ZAREJESTROWANY na Ciebie !
Że dane które podałeś w Orange muszą być AKTUALNE tzn. adres, numer dowodu osobistego muszą się zgadać z tym co masz w obecnym dowodzie osobistym.
Podpisując umowę w Play dostaniesz aktywną kartę z tymczasowym numerem, uważaj
bo do póki nie przeniosą Ci numeru będziesz mógł z niej dzwonić, ALE[b/] zapłacisz
za wszystko po za abonamentem! z ABO zacznie Ci schodzić następnego dnia po przeniesieniu numeru. Czyli nie w dzień przeniesienia numeru, ale dopiero następnego dnia!!
No i oczywiście, jeśli jakieś dane nie będą się zgadzać, tzn. w Play podasz inne dane niż będą w systemie Ornage, a Ty podpiszesz już umowę w Play, to wtopisz bo umowa będzie wiążąca, ale będziesz bujał się z innym numerem :-(
Miałem takie dwa przypadki w swojej historii, Klienci byli mocno wk.....
choć trzy razy ich pytałem, czy są pewni, że ich nowy dowód osobisty zaktualizowali
u swojego starego operatora. Mówili "tak, tak" a potem to była moja wina :-D

Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #352482  autor: konrad
 14 sie 2009, 15:17
jastrzomb_nocny, nie bardzo odpowiadasz mi na pytanie, wiem jakie są procedury, pracuje w Orange i na co dzień stykam się z opóźnieniami, etc etc z MNP. Natomiast chodzi mi o stronę wykonania przez Play ;]

 #352819  autor: jastrzomb_nocny
 16 sie 2009, 13:37
Procedura wq Orange i w Play wygląda tak samo.
Teoretycznie Paly powinien Ci uruchomić numer 2.09 jeśli umowę podpiszesz 1.09, ale to teria która sprawdza się 99% jeśli będziesz miał pecha i będziesz w tym 1% to nie wiem kiedy Orange uwolni numer? Play uruchomi Ci go tak szybko jak dostanie stosowne komunikaty z Oragne. W czasie moje wieloletnie pracy w PlayZonie nie zdarzył mi się ani jeden przypadek kiedy by opóźnienie w uruchomieniu przenoszonego numeru było z winy Play.
Konkludując moje obie wypowiedzi, podpisując umowę w Play 1.09 wyjdziesz ze sklepu lub salonu z aktywną kartą z jakimiś tymczasowym numerem, który zostanie zamieniony Ci na Twój numer z Orange w dzień po tym jak uwolni go Orange. Więc dniem aktywacji (na umowie i w systemie) będzie dzień podpisania umowy bo od tego momentu Twoja karta SIM będzie aktywna.
Czy teraz udzieliłem odpowiedzi na Twoje pytyanie?

Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #352881  autor: kwistas
 16 sie 2009, 17:14
Opóźnienia mogą być, mój kumpel w Orżnąć miał problem z przeniesieniem, Orżnąć nie chciało dać numeru, interwencja w UKE rozwiązała sprawę natychmiastowo, gdy Play dostał numer za parę godzin numer był już aktywny w Play.

 #353516  autor: datka
 19 sie 2009, 11:13
Proponuję nie iść do salonu tylko skorzystać z usług doradcy. Wtedy jest szybciej, łatwiej i dużo większa dostępność telefonów. :)