• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #351587  autor: grzeszcz
 10 sie 2009, 19:17
Witam. Jestem nowy na forum i mam problem. Mam nr w orange i gdy chcialem doladowac konto i wyskoczylo mi na telefonie ze wygasla waznosc konta zadzwon do Biura Obslugi Klienta. Nie moge jednak zadzwonic tylko slysze sygnal jakby nr byl zajety. Tak samo jest z innymi. Wydaje mi sie ze to SIM stracil waznosc. Mozna to jakos teraz naprawic bo zalezy mi na tym numerze. Prosze o pomoc z gory dzieki :)
Ostatnio zmieniony 11 sie 2009, 16:33 przez grzeszcz, łącznie zmieniany 1 raz.

 #351624  autor: osachorzow
 10 sie 2009, 21:15
grzeszcz, a pod jaki numer Biura Obsługi Klienta dzwonisz? bo *100 jest płatne więc się nie połączysz, spróbuj *500, powinno się dać doładować telefon.