• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #350994  autor: ankhu
 07 sie 2009, 19:10
witam. mam problem ze skonfigurowaniem internetu. wcześniej był podobny temat, tylko że z erą. zrobiłem mniej więcej na tej samej zasadzie jak tam pisało. zresetowanie i wysłanie ze strony operatora ustawień pod ku990, bo tu toże nie ma nadal pod kc910. no i nic. jak się nie łączył, tak się nie łączy. telefon jest obrandowany w orange, czy to może stanowić problem? jeśli wie ktoś jak zaradzić to proszę o pomoc.

 #350999  autor: elrond
 07 sie 2009, 19:31
Jeśli w konfiguratorze automatycznym nie ma Twojego telefonu (ale możesz jeszcze poprobować inne, np. jakiś podobny, może też z serii KC) to zostaje konfiguracja ręczna. Raz uda sie szybko, innym razem trzeba dużo czasu bawić sie metodą prób i błędów i zwykle sie udaje. Ze swoim telefonem miałem podobne przejścia.

 #351660  autor: ankhu
 10 sie 2009, 22:50
ehh. i d@@a. próbowałem ustawień dla viewty, resetowałem wszystkie profile, nawet wracałem do fabrycznych. jak się nie łączy tak się łączył. z mmsami podobnie. profile z orange ciągle są, nieusuwalne, ale aktywne nie, jak próbuję z plusowskimi. z d@@y generalnie bo się pakiet marnuje, sirota włączyłem zaraz jak telefon przyszedł..

 #351663  autor: vinc
 10 sie 2009, 22:58
Ewidentnie winny jest soft brandowany pomarańczą :? Niestety podobnie jest w innych modelach LG z softem tego opa. Wobec tego jedyną możliwością jest zmiana softu. Jednak to równa się utracie gwarancji... Chociaż ostatnio nie jest to tak do końca pewne :)

Obrazek

 #351793  autor: ankhu
 11 sie 2009, 17:54
zostawiłem go dzisiaj w serwisie, coby simlocka ściągneli, bo podkładka siadła. może będzie dobrze. dzięki.