pijaczysko, rozumiem Cię świetnie też q... trzepała by mnie ostra
I rozumiem, że za te 10gr drożej czy jak wolisz 40% więcej na razie masz fona za 1zł lub inną okazyjną cenę.
Rozumiem, że chciałbyś mieć jeszcze upust na abo i by ktoś napisał, że przykro mu z powodu błędu pracowników.
Mam nadzieję, że na razie spełniam wszystkie moje obietnice, czyli dostałeś kopię maila, który wysłałem w Twojej sprawie.. Ponieważ nie było odzewu przez kilka dni to jak wiesz osobiście dzwoniłem by się dowiedzieć co się dzieje i za raz po rozmowie przekazałem Ci informację.
Wyślę jutro rano mail-a do Marcina by mu przypomnieć o Twojej sprawie i jak tylko będę miał wieści od niego to Ci je przekażę. Jeśli Marcin mi powie, że nie może się zająć Twoim problem, to poruszę moje inne kontakty, by rozwiązać Twój problem.
Wierzę, że czekanie Cię w wq.... tym bardziej, że czekasz już od dawna.
A ja raptem od tygodnia zajmuję się Twoim problemem.
Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny
Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę
