pijaczysko
Napisz proszę mi na priv co byś teraz chciał, podaj swoje dane takie by można było Cię zidentyfikować jednoznacznie w systemie - jakie rozwiązanie satysfakcjonowało by Cię, a ja zobaczę czy i jak mogę Ci pomóc.
Rozumiem, że satysfakcjonowało by Cię pozostanie przy tym, czasowym numerze i możliwości skorzystania z obecnie dostępnej promocji na abo. Czy coś jeszcze?
Co musiało by się stać, byś uznał, że pomimo błędu pracowników reprezentujących Play,
sprawa finalnie została załatwiona honorowo, i jesteś usatysfakcjonowany z ostatecznego rozwiązania?
Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny
PS Możesz pisać na forum - lub na priv lub mail-a na
[email protected]
lub bezpośrednio do Marcina Gruszki Rzecznika P4 operatora sieci Play
jego forum na którym możesz napisać o swoim problemie znajdziesz pod adresem
http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... cznik.html jeśli poszukasz tam dobrze to znajdziesz tam również jedno osobisty adres email (ale ja nie czuję się władny podawani go na forum czy po za nim)
Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę
