Vieslav pisze:Wydaje mi się, że nie możesz tak zrobić. Miesięczny okres wypowiedzenia będzie obowiązywał dopiero po zakończeniu trwającej umowy. Jeśli chciałbyś, aby obowiązywał do okresu rozliczeniowego musiałbyś rozwiązać umowę miesiąc przed końcem.
Nie masz racji.
Rozwiązanie umowy następuje zawsze według zasady 30 dni od złożenia pisma o rozwiązaniu umowy na ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Co w tym przypadku odznacza
30 dni od 20 lipca --> daje nam 20 sierpnia --> ostatni dzień okresu rozliczeniowego po 20 sierpnia --> daje nam 25 sierpnia. Dodatkowo jest to dzień po 10 sierpnia czyli po dniu do kiedy "tomko111" zobowiązał się być abonentem Orange. Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie by Orange wyłączyło numer "tomko111" 25 sierpnia a Play włączył go 26 sierpnia.
Teoretycznie bo praktycznie ważne jest nie to kiedy "tomko111" złożył rezygnację w Play, ale kiedy dotarła ona do Orange!!! i moim zdaniem "tu leży pies pogrzebany"
Owszem "tomko111'" nie ma na to wpływu bezpośredniego Wpływa na to szybkość z jaką wniosek ten trafił do Oragne i oni go wprowadzili (na tą szybkość składa się za równo szybkość wysyłki pracowników Play jak również szybkość pracowników Orange)
"tomko111" zapytaj w Orange kiedy oni dostali Twój wniosek, jeżeli powiedzą Ci, że przed 25 lipca to zadaj im pytanie dlaczego rozwiązanie umowy będzie dopiero za dwa tygodnie?
Jeżeli powiedzą Ci że dostali go po 25 lipca to zadzwoń do Play i złóż wniosek z reklamacją, że z ich winy będziesz w Orange o miesiąc dłużej
Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny
Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę
