• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #349929  autor: kulc
 02 sie 2009, 17:34
Witam serdecznie.

Mam nadzieje że w końcu ktoś tutaj mi pomoże. Bo już pomocy tych z infolinii playa mam serdecznie dość.

A więc w czym problem. Ze 2 miesiące temu przeniosłem numer z heyah do play fresh. No i tutaj zaczynają się problemy :) z połączeniami oczekującymi. Jak wiadomo można je włączyć z menu telefonu badź też wpisując kod *43# no ale zamiast otrzymać komunikat połączenia oczekujące aktywowane pokazuje mi informacje :"żądanie nie może zostać spełnione !!" z czerwoniastym wykrzyknikiem. Byłem w salonie dostałem dublikat karty sim, nic to nie dało zgłasiłem więc telefonicznie problem i otrzymałem wręcz debilną odpowiedź ze usługa została włączona i że można to włączyć samemu! no ludzie umiem czytać i wiem że można ale skoro mówie na infolinii że pokazuje taki błąd to powinni skumać że tak sie nie da tylko oni coś zwalili u siebie. Apropo by nie było że może telefon mam zwalony :) sprawdzałem na 4 telefonach ta karte to samo jest, a do mojego wkładałem inna i można włączyć połączenia oczekujące. Co lepsze poszedłem znowu do salonu pokazałem im co i jak opisali wszystko jakie komunikaty wyskakują itp. itd. odpowiedź na zgłoszenie powalila by największego wojownika :) "sprawa została rozwiązana w poprzednim zgłoszenie " hmmm czy tam pracują idioci? odpowiedźcie sobie sami heheh skoro by było rozwiązane to bym nie przychodził do salonu hehe ponowne zgłoszenie :) dziś dostaje sms że zostało rozwiązane hmm i co i dalej to samo :) jak rozmawiam z kims i ktoś inny chce do mnie zadzwonić to poprostu słyszy że jest zajęte a ja nie mam nawet informacji że ktoś dzwonił!!!! a powinienem mieć że mam drugą rozmowe i możliwość przełączenia! Prowadzę firmę i trace przez nich klientów. A oni przyjmują tylko kolejne zgłoszenia i udają ze zrobili. Powiedźcie co zrobić bo jeszcze troche i strace połowe klientów a ich za to obciąże.

Licze że na tym forum są fachowcy co mi doradzą co może być przyczyną :)

Pozdrawiam Wszystkich.
Ostatnio zmieniony 02 sie 2009, 19:33 przez kulc, łącznie zmieniany 1 raz.

 #349935  autor: Excray
 02 sie 2009, 17:48
Nie *43# tylko *#43#

 #349937  autor: kulc
 02 sie 2009, 17:57
Aktywacja: *43#; Dezaktywacja: #43#; Obecny stan: *#43# info ze strony playmobile.pl

 #349943  autor: nemo2009
 02 sie 2009, 18:31
kulc masz rację,jeśli chodzi o kody.Na moim numerze można włączyć i wyłączyć tę usługę bez problemu.Jedyne co można Tobie doradzić,to zadzwonić jutro pod *500 i mówić z kimś z obsługi technicznej(dlatego trzeba tam dzwonić w dzień powszedni do godz.15).Zwykły konsultant o sprawach technicznych ma kiepskie pojęcie,albo nawet zerowe.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #349944  autor: kulc
 02 sie 2009, 18:39
właśnie to zauważyłem że nie mają zielonego pojęcia co robić oni chyba nawet nie widzą tej sprawy no jak to może nie działać przecież na szkoleniu pani mówiła że kod *43# hehe co do infolinii dzwoniłem już wiele razy ale jutro poproszę kogoś z działu technicznego, bo naprawde mam już tego dość a zwłaszcza słyszenia od klientów że ich olewam :/ tak w biznesie działać się nie da, co gorsze chciałem teraz przenieść numer na abonament ale jak mi tego nie włączą to nie przeniose bo nie da rady tak prosperować. Dzwoniłem przed chwilą na info heyah dowiedzieć się czy przypadkiem oni czegoś nie zblokowali, bo w heyah połączeń oczekujących nie ma i może przez to przenoszenie do nich coś jest powalone no ale w heyah już nie mam wiec nie ich problem tylko play :/

[ Dodano: 2009-08-02, 18:41 ]
a może znacie jakiś pkt obsługi klienta w warszawie gdzie mógłbym to załatwić u techników od reki? Jeśli jest taki pkt. prosze o adres.

 #350165  autor: ciuchcia
 03 sie 2009, 18:32
z tego co mi wiadomo nawet jak Ci kod nie dziala to osoba na infolinii powinna Ci to wlaczyc w systemie. Dodam, ze domyslnie ta usluga powinna byc wlaczona. i sproboj zadzwonic na *600 to linia dla biznesu - moze nieco lepiej traktuja takich klientow.

 #350759  autor: kulc
 06 sie 2009, 14:33
hejka.

Przeniosłem wczoraj telefon na abonament. Ale dalej bez zmian. Jeśli dzwoniłem na infolinie to oczywiscie kontakt z technikiem był niedostępny. Wyrobiłem kolejny duplikat karty i napisałem kolejne zgłoszenie w którym napisałem im że już księgowa wylicza straty i kolejne zgłoszenie będzie z pisemnym żądaniem odszkodowania. Odpowiedź dalej taka sama że w systemie połączenia oczekujące są włączone a ja to musze włączyć z pozycji telefonu. Totalnie niekompetentni ludzie tam pracują. Ba co lepsze ponad godzine rozmawiała z nimi pani z salonu i to konkretnie im wszystko powiedziała bo nawet wkładaliśmy inne karty do mojego telefonu i bez problemu można było włączyć połączenia oczekujące a na mojej karcie w jakim telefonie by nie probował to samo "żądanie nie może zostać spełnione" i dalej to samo jest w każdej odpowiedzi na zgloszenie. Paranoja. Mam wrażenie że z dziećmi rozmawiam jak dzwonie na ta ich pożal się Boże infolinie.

Może znacie jakiegoś fachmana dobrego od systemów gsm. Bo ich obsługi mam dość.

Pozdrawiam