• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #349872  autor: pijaczysko
 02 sie 2009, 13:34
Witam.
2 miesiące temu skuszony reklamą Playa odszedlem z Plusa.
Udalem sie do salonu w szczecinie reprezentujacego te firme. 2 panow z otwartymi rękoma przywitalo mnie w progu. Gdy dowiedzieli sie ze wypowiadam umowe z plusa byli w 7 niebie. Dali dokumenty do podpisania, twierdzac ze oni zalatwia wszelkie formalnosci. Wydrukowali mi wypowiedzenie umowy z plusa i polecili mi udac sie do plusa celem zlozenia wypowiedzenia z uwagi na zmiane regulaminu. Zrobilem to. Uprzejma Pani z plusa powiedziala " bedzie pan zalowal " wtedy nie uwierzylem, myslac ze to z zawisci. Pozniejsza rzeczywistosc okazala sie prorocza. Chcialem przeniesc nr telefonu z plusa do playa. Panowie oswiadczyli ze oni reszte zalatwia. Costalem z Pleya smsa ze nie zlozylem wszystkich dokumentow. Nie wymieniono jakich. Cztery razy udalem sie do owych panow. " nic sie Pan nie martwi, my zalatwimy"
Nozalatwili, ale mnie. Nr telefonu nie przeniesiono. W nagrode przez 90 dni nie przysluguje mi abonament .Odradzam! Zawsze gdy dzwonie do biura obslugi abonenta zawsze uzyskuje, a raczej jej nie uzyskuje konkretnej informacji. Pani nie iwe czy oplaty za tani roaming jest inna niz za normalny. Na pytanie kiedy mi wlacza abonament uzyskalem trzy rozne odpowiedzi. Napisalem skarge droga mailowa. Przyszla odpowiedz " dziekujemy za zlozenie wniosku o przeniesienie numeru " rece opadaja. Co mnie podkusilo do opuszczenia plusa? tam obslugiwany bylem perfekct. Powinienem wystapic w antyreklamie PLAYA.. Brak perfekcji, totalna nieindolencja, olewanie klienta. I ja na 2 lata? o Boze... a ostatnio Pani uswiadomila mi ze nie na 2 tylko na 2 lata i 3 miesiace .
Ludzie zastanowcie sie co robita! Mam internet w pleyu. Tu jest ok!

 #349884  autor: plusteczek
 02 sie 2009, 13:52
Ja tak samo zastanawiam przenieść nr firmowe plusa do playa. Ale ostatnio widzę że dużo osob narzeka chyba ponownie zostanie w Plusie.


Mam takie skojarzenie że nie raz Play robi praktyki jak Tele2!!!Które kiedyś było w polsce.

 #349885  autor: ciuchcia
 02 sie 2009, 13:57
pijaczysko, powiedz łaskawie dalczego nr nie przeniesiono ? Bo oczerniasz Play, a nie podales pelnych informacji na ten temat.

 #349895  autor: pijaczysko
 02 sie 2009, 14:42
panowie z pleya ( germanos ) zapomnieli lub nie wiedzieli ze we wniosku o wypowiedzeniu umowy nalezy wpisac " wraz z przeniesieniem numeru " 4 razy pytalem w pleyu czy nie musze tego robic. te nieuki za kazdym razem mowili ze nie trzeba! My to zalatwimy! zalatwili bez mydla! Ani ze strony pleya przeprosin, ani pocaluj w d...ę! Nie musze oczerniac Pleya. Sam to zrobił. Moge zagrac w reklamie innych sieci podobnie jak PZU! " przepraszam ze Cie namowilem" Ja nikogo nie namawiam! Teraz bez abonamentu, ani propozycji, moglem kupic karte! Beznadzieja totalna.

[ Dodano: 2009-08-02, 14:47 ]
teraz przez 90 dni ( zgodnie z regulaminem ) nie moge korzystac ze wszystkich dostepnych funkcji. Na moja prosbe ze nie chce numeru z plusa i chce zostac przy tymczasowym numerze usluszalem ze niestety 90 dni koniec i kropka. Bez promocji, bez uprawnien. Zalatwiony na cacy!

 #349898  autor: ciuchcia
 02 sie 2009, 14:57
Jezeli dobrze zrozumialem odbylo sie to na zasadzie przeniesienia nr jednowizytowego. Nr z jakiegos powodu nie zostal przeniesiony (o tym brak informacji w Twoim opisie). Niestety umowa, ktora podpisales mowi o tym, ze nawet jesli nr nie zostal przeniesiony "play wita" - umowa bedzie swiadczona. Przez pierwsze 3 miesiace play czeka na przeniesienie nr dlatego nie nalicza abonamentu i nie ma srodkow do wykorzystania i nie jest liczony czas trwania umowy. Dopiero po tych 3 miechach jest naliczany abonament i startuje 2letnia umowa. jesli chodzi o niedopisanie na wypowiedzeniu umowy tej adnotacji. Wystarczy dac Playowi upowaznienie do wystepowanie w Twoim imieniu i bylo by po sprawie.

 #349902  autor: pijaczysko
 02 sie 2009, 15:05
nie znalem zasad! Polegalem na wiedzy, a raczej niewiedzy pracowników reprezentujacych pleya, ktorzy czterokrotnie zapewniali ze wszystko jest ok! Mnie sie wydawalo ze cos nie gra! ale zawierzylem jak idiota nieudolnym pracownikom. Po prostu nigdy nie wplynal ze strony pleya wniosek o przeniesienie numeru! Potem bylo juz za póxno! pozdrawiam wszystkich . Ja czuje sie wydymany!

 #349910  autor: hettman
 02 sie 2009, 15:45
pijaczysko pisze:nie znalem zasad
-o ile cos kupuje co wiaze siez jakims zobowiazaniem to zawsze czytam umowe a jak czegos nie dalej nie wiem to zostaje internet (fora itp.)wiec czemu masz problem do play?-jedynie do kogo powinienes miec problem to do sprzedawcow w danym salonie i do siebie samego.A to co opisujesz to jest typowy przyklad polaka madrego po szkodzie.Z calym szacunkiem ale nie masz racji bo sam zawaliles.(a sprzedawca zawsze wcisnie ci ile wlezie bo ma prowizje dlatego ja osobiscie preferuje salony firmowe bo tam obsluga bardziej douczona i jak cos to menadzer zawsze cos "poprostuje" jak pracownik zawali.)

 #349928  autor: pijaczysko
 02 sie 2009, 17:31
aleś mądruś! Wiem ze sie sfrajerowalem. Zalatwili mnie fachowcy. Jezeli ktos reprezentuje firme Play obojetnie czy nazywa sie germanos czy inaczej to nie znaczy ze ma wszystko gdzies i szuka takich frajerow jak ja. Masz racje!
Druga sprawa jest perfekcjonizm biura obslugi i zasad takich aby wyrolowac klienta. Dalem sie nabrac. Pisze tylko po to aby inni zapisujac sie do Playa przemysleli to i nie robili bledu.
Jak pisalem mam internet w pleyu. Nie ma problemu.
Niestety ta siec ni jak ma sie do innych.
Nawet rachunki jak przychodza to nie wiadomo czego dotyczą. W plusie bylo napisane. Nr klienta, nr telefonu, biling.
W pleyu tylko nr klienta.
Dalej twierdze ze ta sieć to wielka pomylka! Zaluje bardzo. Wiem jestem zapewne jednym z tych frajerow którzy zawierzyli. Umowa na 27 miesiecy cosik pieknego.

 #349975  autor: Orfi
 02 sie 2009, 21:49
Masz rację pracownicy Germanos zawalili sprawę i stąd Twoje kłopoty i to oni przede wszystkim ponoszą za to odpowiedzialność, bo wprowadzili Cię w błąd (świadomie lub nie). Umowa się nie przedłuży, ale faktycznie będzie trwała 27 miesięcy.

Orfi

 #349983  autor: widex
 02 sie 2009, 22:13
Hmm, moja matka przenosiła numer z Plusa do Play. Plus przeciągał przeniesienie, ale udało sie. Numer tymczasowy działał krótko ponad 1 tydzień.

Wszędzie można spotkać problemy. Ja miałem kiedyś problem z Orange i ich Internetem.

 #350073  autor: szczurek1176
 03 sie 2009, 12:02
Ja zmieniłem kilka numerów na Play i bardzo sobie chwalę. A jak powiedziłem Pani z Ery, że zmieniam nr na Play bo mają lepszą ofertę to powiedziała skrzykliwym głosem "Play, Play, Play..." po czym się rozłączyła. Mnóstwo ludzi pierniczy ciągle na Play, że to, że tamto a ja się pytam o LICZBY. Patrzę na rachunek i widzę kwoty. wszystko można wyliczyć. Mnie interesują kwoty jakie płacę z telefon. i jeśli Play rozpiernicza rynek to tylko z pożytkiem dla zwykłych zjadaczy chleba bo wcześniej czy później inni też muszą zejść z ceny.

 #350105  autor: osachorzow
 03 sie 2009, 13:32
szczurek1176 pisze:ja się pytam o LICZBY
proszę bardzo ;) mi play zabrał ponad 50zł za przeniesienie mimo, że w regulaminie z początku kwietnia nie ma słowa o tym, że kasa przepada - zapis taki pojawił się dopiero w regulaminie pod koniec kwietnia... złożyłem reklamacje, to mi odpisali że niezasadna cytując regulamin z LIPCA! Sami nie napisali, który regulamin cytują, ale po numerach punktów i treści doszedłem że to najnowszy regulamin ;) Takie rzeczy tylko w play... dziś idę złożyć do salonu odwołanie... ciekawe czy jak wyjdzie w międzyczasie nowy regulamin to będą go cytować :D

 #350106  autor: widex
 03 sie 2009, 13:41
Ja proponuje autorowi iśc do UKE. Tylko oni moga tutaj zaradzić.

 #350107  autor: Spiite
 03 sie 2009, 13:42
Przecież po przeniesieniu wszystkie środki na koncie przepadają, dlatego najlepiej zostawić tylko kilka groszy a resztę wydzwonić przed zmianą operatora.

 #350112  autor: osachorzow
 03 sie 2009, 14:02
Przecież po przeniesieniu wszystkie środki na koncie przepadają, dlatego najlepiej zostawić tylko kilka groszy a resztę wydzwonić przed zmianą operatora.
jeśli to dotyczy mojego problemu to chodzi o kasę za przeniesienie (słynne 3x20zł) - info że są terminowe (jak pakied 40min/60min/10zł) znajduje się dopiero w regulaminie z końca kwietnia, wcześniej regulamin mówił tylko o przepadku pakietów.

 #350150  autor: Spiite
 03 sie 2009, 17:03
Zmyliło mnie te 50zł. To kasa na pewno do odzyskania. Podczas przenoszenia obowiązywał Cię regulamin z kwietnia chyba, że jest wzmianka o zmianie regulaminu to wtedy nie wiem czy uda Ci się odzyskać te pieniądze.

 #350178  autor: osachorzow
 03 sie 2009, 19:57
Spiite, tym razem mylisz chyba działania w przypadku gdy nie zgadasz się z nowym regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych... wtedy przy zmianie możesz się nie zgodzić i wypowiedzieć umowę, a do początku lipca był to ulubiony zapis abonamentowców ;)

Ja mam na myśli regulamin „Przejdź do Play Fresh” dla Oferty Play Fresh obowiązującej od 7.04.2009, gdzie nie ma info o przepadaniu zwrotu 3x20zł, zapis ten pojawił się dopiero w regulaminie „Przejdź do Play Fresh” dla Oferty Play Fresh obowiązującej od 29.04.2009 czego play na razie nie chce przyjąć do wiadomości... oni chyba uważają, że jak zmienią datę, a nazwę regulaminu nie to dotyczy ona również tych, których dotyczył poprzedni ;) Bo jak wytłumaczyć powoływanie się w odpowiedzi na reklamację na regulamin „Przejdź do Play Fresh” dla Oferty Play Fresh obowiązującej od 10.07.2009 :D

 #350200  autor: jastrzomb_nocny
 03 sie 2009, 22:25
pijaczysko
Napisz proszę mi na priv co byś teraz chciał, podaj swoje dane takie by można było Cię zidentyfikować jednoznacznie w systemie - jakie rozwiązanie satysfakcjonowało by Cię, a ja zobaczę czy i jak mogę Ci pomóc.
Rozumiem, że satysfakcjonowało by Cię pozostanie przy tym, czasowym numerze i możliwości skorzystania z obecnie dostępnej promocji na abo. Czy coś jeszcze?
Co musiało by się stać, byś uznał, że pomimo błędu pracowników reprezentujących Play,
sprawa finalnie została załatwiona honorowo, i jesteś usatysfakcjonowany z ostatecznego rozwiązania?

Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny

PS Możesz pisać na forum - lub na priv lub mail-a na [email protected]
lub bezpośrednio do Marcina Gruszki Rzecznika P4 operatora sieci Play
jego forum na którym możesz napisać o swoim problemie znajdziesz pod adresem http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/ ... cznik.html jeśli poszukasz tam dobrze to znajdziesz tam również jedno osobisty adres email (ale ja nie czuję się władny podawani go na forum czy po za nim)

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #350204  autor: express100
 03 sie 2009, 22:34
Napisz po prostu do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
A co do Marcina to jest teraz na urlopie z rodziną i lepiej nie przeszkadzać mu w sprawach firmowych :)
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #350206  autor: babeo
 03 sie 2009, 22:38
express100 pisze:A co do Marcina to jest teraz na urlopie z rodziną i lepiej nie przeszkadzać mu w sprawach firmowych
Są zawody w których nie ma prywaty na urlopie. Niestety. Chyba, że pozostawił na stanowisu kogoś kompetentnego.