• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 52 z 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54

 #347335  autor: kolabor
 19 lip 2009, 10:36
Propozycję wpłacenia kary skwitowałem śmiechem :-D podczas rozmowy z konsultantem.
Nawet przez sekundę nie miałem zamiaru nic im płacić.

 #347702  autor: zielony71
 21 lip 2009, 07:53
No to sluchajcie teraz.

Wczoraj uzgodnilismy warunki przedluzenia umowy, wyslalem sms z wycofuje na 2699 a dzisiaj oba numery sa wylaczone. I nie jest to chyba odosobniony przypadek, bo w google znalazlem kolejny na forum kuriera lubelskiego!
Czy ktos z Was tez tak ma?

P.S. Juz wlaczyli

 #347722  autor: Nien
 21 lip 2009, 10:09
Oficjalnie nie jestem już w abonamencie :D W nocy wyłączyli mi numer :) Dla tych co jeszcze nie wiedzą: nie da się mieć tego numeru potem w simplusie. Musialam kupic nowy starter. Trudno, kwestia podania innym i zapamietania nowego. Ale tak dziwnie po 5 latach zmienić :P
Życze wszystkim pomyślnej ucieczki z Plusa :)

 #347790  autor: 4malina
 21 lip 2009, 15:29
zielony71 pisze:No to sluchajcie teraz.

Wczoraj uzgodnilismy warunki przedluzenia umowy, wyslalem sms z wycofuje na 2699 a dzisiaj oba numery sa wylaczone. I nie jest to chyba odosobniony przypadek, bo w google znalazlem kolejny na forum kuriera lubelskiego!
Czy ktos z Was tez tak ma?

P.S. Juz wlaczyli
Podobna sytuacja - wypowiedzenie dwóch umów, uzgodnienie nowych warunków, odebrałem jedna umowę i jeden telefon drugi został wyłączony.Napisałem skargę na konsultanta z którym zawierałem umowy i czekam na odpowiedź. W międzyczasie musiałem wysłać fax z wycofaniem wypowiedzenia. Telefon włączono mi po 12 dniach.Dopiero dzisiaj uzgodniłem z konsultantką nowe warunki umowy.
Z tego udało mi się dowiedzieć miałem nieszczęście i wielką nieprzyjemność być obsługiwanym przez firmę outsourcingową, konsultant przedstawiał się jako ".......... ....... departament klientów biznesowych sieci plus".
 #347839  autor: lemur6666
 21 lip 2009, 18:44
Dzisiaj przyszedł SMS od 2699 z informacją, że oferują 1000 min za wycofanie rezygnacji.
Zadzwoniłem spytałem o ofertę na 12 mcy bez telefonu. Oto co mi zaproponowali

Taryfa syberyjska 30min/90sms za w promocji 50% czyli 12,5 zł za mc a do tego 100 min/ 0 sms do wszystkich przez 10 mcy przechodzące na kolejny miesiąc przez 10 mcy.

Oczywiście muszą wysłać umowę kurierem bym podpisał przed końcem okresu czyli do 24 lipca.
Pani poinformowała mnie, że 1000 minut nie będzie na umowie ale przyjdzie sms z potwierdzeniem.

Zgodziłem się - co mi tam.

 #347910  autor: zielony71
 22 lip 2009, 05:33
Podsumowanie akcji :
iplus - 50% rabatu na abonament firmowo 49, umowa 1 rok bez modemu,
1 telefon - 50% rabatu na elastyczna 30 - umowa 12 miesiecy + 100 minut miesiecznie przez 10 miesiecy, bez telefonu,
2 telefon - taniorozmowna 90 na 2 lata + pakiet ekstrarozmowny (180 min na cala umowe) + 40 min miesiecznie (960 min na cala umowe) + nokia e51 za 1 zl.

 #348135  autor: ibrm
 23 lip 2009, 09:13
A mi Pani z 2699 powiedziała z rozbrajającą szczerością że nic dla mnie nie mają :-)
Umowa teoretycznie kończy mi się w 2011 roku, ale już 4 sierpnia byby plus.

 #348138  autor: Officzek
 23 lip 2009, 09:47
Ibrm cos chyba jest nie tak:) albo nie masz złożonej rezygnacji albo ja wycofałes bo nie ma takiej możliwości ze przy prawidłowym wniosku z tytułu zmiany RŚUT nie bylo by ofert:)

 #348214  autor: ibrm
 23 lip 2009, 14:29
chcą mi naliczyć kare, że niby złożyłem po terminie (rachunek elektroniczny pismo z 1 czerwca). Złożyłem reklamacje i czekam, ale i tak nie mam zamiaru nic im płacić.
 #348215  autor: kolabor
 23 lip 2009, 14:29
A jak ze ściągnięciem simlocka?
Robią jakieś trudności ?
W BOKu dostałem info, że sima ściągną mi dopiero po 2 latach od podpisania umowy i nie interesuje ich to że odchodzę wcześniej z powodu nowego regulaminu.
Jak to jest w waszych przypadkach?


A co do kary to złożyłem reklamację 05.07 (30 dni na odpowiedź wychodzi 06.08) a tel. odłączają mi 31.07. Jeśli jej nie uznają to zostanę bez tel i z karą 2000 pln.

 #348282  autor: muza_tv
 23 lip 2009, 20:56
ibrm pisze:chcą mi naliczyć kare, że niby złożyłem po terminie (rachunek elektroniczny pismo z 1 czerwca). Złożyłem reklamacje i czekam, ale i tak nie mam zamiaru nic im płacić.
Kochany, a kiedy przyszedł Ci rachunek?

Jeszcze raz przypominam, że data 1 czerwca jest myląca ;)

1 czerwca to list adreoswany do klientów, którzy otrzymali rachunek w czerwcu. Dla klientów, ktorzy otrzymali rachunek w maju był przygotowany inny list dostepny w e-boku wraz z rachunkiem (wiem, bo go otrzymałem - rachunek z 8 maja, miałem czas na rozwiązanie umowy do 27 maja, okres płatności 20 maja), który później został zastąpiony listem z 1 czerwca.

Wiec moze czas rozwiazania umowy dla Ciebie tez był majowy. Nie martw sie... maja udokumentowane co i kiedy wysyłali. Gdyby coś ;).

Pozdrawiam ;)

 #348321  autor: kolabor
 24 lip 2009, 06:39
No to niech mi udowodnią że wysłali do mnie pisemko o nowym regulaminie w maju skoro dostałem dopiero z fakturą czerwcową płatną do 17.06.
Poza tym zerwałem trzy umowy a odpowiedź przysłali mi tylko na dwie a podobno na trzecią również w ostatnim tygodniu czerwca wysłali tylko nie dotarła.

 #348343  autor: rastaman
 24 lip 2009, 10:26
Dostałem od Plusa pismo, że owszem numer przeniosą, umowę rozwiążą, ale proszą o wpłatę 840zł - kara za zerwanie umowy podpisanej na 24 miesiące (do końca umowy zostało 12 miesięcy). Odesłałem pismo z reklamacją 3 lipca. Jakiś tydzień temu dostałem od nich pisemko o treści: "...Potwierdzamy fakt wpłynięcia do Departamentu Reklamacji Polkomtel S.A., Pana pisma w dniu 03.07.2009r. Jednocześnie informujemy, iż odpowiedź na przedmiotowe zgłoszenie zostanie udzielona w ustawowym terminie....". Oczywiście mają do tego prawo - 30 dni na odpowiedź (przeciąganie). Plus często w dwa tygodnie od zgłoszenia reklacyjnego uwijał się z odpowiedzią, ale tym razem rady nie dają. ;)

 #348584  autor: Nien
 25 lip 2009, 14:31
Ta, tez kiedyś zlożyłam u nich reklamację. Mineło 30 dni, nie dostałam odpowiedzi. Poszłam do salonu, żeby w takim razie uwzględnił mi reklamacje pozytywnie. Facet gdzieś zadzwonił, ktoś mu powiedział, że została rozpatrzona negatywnie, a odpowiedź pisemna jest w drodze. Na moje argumenty, że sami w regulaminie napisali, że jeśli odpowiedź nie przyjdzie w ciągu 30 dni to automatycznie reklamacja jest rozpatrywana pozytywnie facet nie reagował, rozkładał ręce i mówił, że "przecież on nic nie może zrobić". Plus to jedno wielkie oszustwo. Nawet jak maja cos w regulaminie to tego nie przestrzegają. Trzymać się od wszelkich z nimi umów z daleka. Zreszta oni sami mówią, że podpisanie umowy z polkomtelem to jak podpisanie cyrografu...

 #348640  autor: pprzemo
 25 lip 2009, 22:14
Zreszta oni sami mówią, że podpisanie umowy z polkomtelem to jak podpisanie cyrografu...
to sie pomylili :-D i dlatego wiele osob jest juz w PLAY, a regulamin jest tak pisany zeby to operator byl na prawie a nie ty;)

 #348651  autor: ominbus
 25 lip 2009, 22:47
Na moje argumenty, że sami w regulaminie napisali, że jeśli odpowiedź nie przyjdzie w ciągu 30 dni to automatycznie reklamacja jest rozpatrywana pozytywnie facet nie reagował, rozkładał ręce i mówił, że "przecież on nic nie może zrobić".
A gdzie jest w regulaminie napisane, że odpowiedź ma dojść w terminie 30 dni? W regulaminie jest napisanie, że w tym terminie powinni to rozpatrzyć, a nie dostarczyć odpowiedź.
8. Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej wniesienia.

 #348663  autor: sochaczew
 25 lip 2009, 23:38
Aby złożona reklamacja wywoływała oczekiwany skutek prawny, musi ona odpowiadać wymaganiom, jakie określone zostały w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 1 października 2004 r. w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej a mianowicie:
- imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby użytkownika, zwanego dalej "reklamującym"
- określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację
- przydzielony reklamującemu numer, którego dotyczy reklamacja, numer ewidencyjny nadany reklamującemu przez dostawcę usług lub adres miejsca zakończenia sieci
- datę złożenia wniosku o zawarcie umowy - w przypadku reklamacji niedotrzymania terminu z winy przedsiębiorcy wyznaczonego terminu jej zawarcia
- datę zawarcia umowy i określony w niej termin rozpoczęcia świadczenia usługi telekomunikacyjnej - w przypadku reklamacji związanej z niedotrzymaniem przez przedsiębiorcę terminu rozpoczęcia świadczenia tych usług
- wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności - w przypadku, gdy reklamujący żąda ich wypłaty
- numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania lub innej należności albo wniosek o ich zaliczenie na poczet przyszłych płatności - w przypadku, o którym mowa była poprzednio
- podpis reklamującego - w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
Reklamacja może być złożona w terminie 12 miesięcy od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego, w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi telekomunikacyjnej (np. reklamacja w związku z przerwą w możliwości wykonywania połączeń) lub od dnia, w którym usługa została nienależycie wykonana lub miała być wykonana (np. reklamacja nieterminowego wykonania przyłącza do Internetu), lub od dnia doręczenia faktury zawierającej nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej (np. reklamacja kwestionowanej wysokości rachunku telefonicznego).
cytuję: http: // www. region. czip.org.pl/index. phpoption=com _content&view=article&id =94: reklamowanie- rachunku-telefonicznego&catid= 39:gazeta -solidarna -porady-prawne&Itemid =60
adres pisany bez odstępów między znakami :-)

[ Dodano: 2009-07-25, 23:47 ]
aaaa i jeszcze jedno. rozpatrzona w terminie 30 dni to znaczy, że odpowiedz na reklamacje musi byc nadana ( np. na poczcie ) najpoźniej 30 dnia bo w przeciwnym wypadku jest uznana za pozytywna :-). Jeżeli wasza reklamacja nie zawierala wszystkich wymienionych elementow to operator byl zobowiązany poprosic o jej uzupelnienie w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
 #349075  autor: leemc
 28 lip 2009, 12:38
kolabor pisze:A jak ze ściągnięciem simlocka?
Robią jakieś trudności ?
W BOKu dostałem info, że sima ściągną mi dopiero po 2 latach od podpisania umowy i nie interesuje ich to że odchodzę wcześniej z powodu nowego regulaminu.
Jak to jest w waszych przypadkach?
Byłem ostatnio w salonie i niestety nie zdejmą simlocka przed upływem karencji, nawet za opłatą.

 #349370  autor: rastaman
 29 lip 2009, 18:42
I pomyślne zakończenie bojów z Plusem, ale niesmak pozostał. O dziwo nie przysłali listem poleconym - zawsze odpowiedzi na złożone reklamacje dostawałem listem poleconym.

Nie podawaj cudzych danych osobowych!!!
Ostatnio zmieniony 02 sie 2009, 16:13 przez rastaman, łącznie zmieniany 1 raz.

 #349881  autor: lysyn
 02 sie 2009, 13:44
Po wielu bataliach z Plusem uznali mi reklamacje dotyczaca kary 1000 zl i wylaczyli mi telefon.

Z tym ze w tzw. miedzyczasie Play wyslal mi smsa ze Plus nie wyrazil zgody na przeniesienie numeru do Play. Treaz jednak Plus uznal reklamacje i wylaczym mi nr. Ale teraz pozostaje kwestia przeniesienia numeru do Play.

Jak to zrobic? Pojsc do salony Playa?
  • Strona 52 z 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 1
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54