
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Z tymi przerwami to jest jeden wielki problem. W Sz-nie jest to samo. Ale głównie dotyczy to wnętrz budynków. Na zewnątrz pogadacie sobie normlanie, ale w środku mimo maksymalnego zasięgu słychać szumy i przerwy w nadawaniu (około 2s). Przykładem niech będzie plac sprzymierzonych i tak znwany potocznie pentagon. Na zewnątrz pięknie, a jak rozmówca jest w środku to jedna wielka masakra. Sprawa dotyczy zasięgu 2g. O dziwo na nadajnikach plusa da się normalnie rozmawiać. Zatem czasem ten roaming krajowy się przydaje. Pisałem w tej sprawie do ok, ale w odpowiedzi uzyskałem maila bez sensu. Nie została w nim poruszona sprawa którą zgłaszałem...
'When you meet your God, tell him to just leave me alone.'
powiem,że się coś zmieniło bo od tygodnia w każdej części miasta rozmowy są czyste o głośne bez problemu można rozmawiać nawet jak prowadzę tramwaj może raz na jakiś czas jest jakieś krótkie zakłócenie rozmowy może zmiana BTS-a co naprawdę w niczym nie przeszkadza i mam nadzieję,że już tak pozostanie
ale jeszcze po testuje rozmowy mimo wszystko. A jeszcze jedno w każdej sieci prowadziłem rozmowy nie tylko Play

Do tego aby dojechać do końca umowy i podziękować.b@sho pisze:Zatem czasem ten roaming krajowy się przydaje.
b@sho pisze:pisałem w odpowiedzi uzyskałem maila bez sensu
Kod: Zaznacz cały
Pisałem mniej więcej tak:Szanowny Panie,
dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej dnia XX XXX 200X roku, dotyczące zakładki Play24.
Uprzejmie informujemy, że w celu dokonania rejestracji na portalu www.playmobile.pl konieczne będzie usunięcie dotychczasowego konta. W tym celu prosimy o maila zwrotnego ze zgodą oraz numerem telefonu oraz adresu e-mail na który został założony profil. Po usunięciu konta będzie Pani mógła ponownie zarejestrować się na stronie.
Prosimy także w korespondencji zwrotnej o podanie hasło abonenckiego, które zawarte jest na podpisywanej przez Pana Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych bądź wygenerowane było podczas rejestracji karty SIM w dowolnym Punkcie Obsługi Klienta.
Informujemy o serwisie Play24 na stronie www.moj.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 może Pan również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź.
W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej, dzwoniąc pod numerem 790 500 500.
Z poważaniem
Kod: Zaznacz cały
Zostałem potraktowany szablonowo i widać jak mają wszystkich gdzieś gdyż numer jest zarejestrowany na mnie: (chyba, że Marek to Pani ale nie jestem ani bi ani jakiś inny z grupy docelowej reklam PLAYa)Proszę o usunięcie następujących kont na Play mobile.
numery: 790XXXXXX, 790XXXXXX, 790XXXXXX
hasło "hasło" (takie samo na wszystkich numerach)
Powodem jest chęć konsolidacji wszystkich kont i uporządkowanie profili.
Po usunięciu konta będzie Pani mógła ponownie zarejestrować się na stronie.
Prosimy także w korespondencji zwrotnej o podanie hasło abonenckiego, które zawarte jest na podpisywanej przez Pana Umowy o świadczenie Usług Telekomunikacyjnych bądź wygenerowane było podczas rejestracji karty SIM w dowolnym Punkcie Obsługi Klienta
Kim ja jestem wg. nich?
-frajerem?
[ Dodano: 2009-07-16, 16:39 ]
Dziś jadę na rowerze i rozmawiam z bankiem dosyć ważna rozmowa a tu nagle słynne :error:i na wyświetlaczu 2G. Wszyscy dookoła usłyszeli głośnewidex pisze:jak przerywa to przerywa.

Kolego, a Ciebie jak prowadzisz tramwaj nie obowiązują przepisy o ruchu drogowym? Napisz na jakich linach jeździsz, będę je omijać. ZTCW są ludzie, którzy każdy przypadek faktu prowadzenia pojazdu MPK (autobus, tramwaj) przez kierowcę, który gada przez komórkę dokumentują i zgłaszają do ZTM. Za off-top przepraszam, ale TSB, nawet się nie przyznawaj, że gadasz przez komórę, jak prowadzisz tramwaj i wieziesz ludzi. Bez komentarza!TSB pisze:powiem,że się coś zmieniło bo od tygodnia w każdej części miasta rozmowy są czyste o głośne bez problemu można rozmawiać nawet jak prowadzę tramwaj może raz na jakiś czas jest jakieś krótkie zakłócenie rozmowy może zmiana BTS-a co naprawdę w niczym nie przeszkadza i mam nadzieję,że już tak pozostanieale jeszcze po testuje rozmowy mimo wszystko. A jeszcze jedno w każdej sieci prowadziłem rozmowy nie tylko Play
no właśnie kolego aż tak głupi nie jestem żeby kręcić na siebie bat pisząc że rozmawaim podczas jazdy tak więc posiadam słuchawkę BT bo na mandaty mnie nie stać!!!prezeswk pisze:Kolego, a Ciebie jak prowadzisz tramwaj nie obowiązują przepisy o ruchu drogowym? Napisz na jakich linach jeździsz, będę je omijać. ZTCW są ludzie, którzy każdy przypadek faktu prowadzenia pojazdu MPK (autobus, tramwaj) przez kierowcę, który gada przez komórkę dokumentują i zgłaszają do ZTM. Za off-top przepraszam, ale TSB, nawet się nie przyznawaj, że gadasz przez komórę, jak prowadzisz tramwaj i wieziesz ludzi. Bez komentarza!TSB pisze:powiem,że się coś zmieniło bo od tygodnia w każdej części miasta rozmowy są czyste o głośne bez problemu można rozmawiać nawet jak prowadzę tramwaj może raz na jakiś czas jest jakieś krótkie zakłócenie rozmowy może zmiana BTS-a co naprawdę w niczym nie przeszkadza i mam nadzieję,że już tak pozostanieale jeszcze po testuje rozmowy mimo wszystko. A jeszcze jedno w każdej sieci prowadziłem rozmowy nie tylko Play
Marens, prezeswk- to jest temat o biletach miejskiej komunikacji, czy o problemach z przerywaniem rozmów w Play??Marens pisze:prezeswk napisał/a:
w stolicy jest taniej
Po ile macie w Wawie?
Wrocław
ulgowy 1,20
normalny 2,40
Jak dla mnie to chamstwo mogło zostać tak jak było czyli normalny 2zł ulgowy 1zł a na znak protestu jeżdżę za darmo rowerem.
kowcio, jasne, że o przerywaniu rozmów w Play. Moja wina!!!kowcio pisze:Marens, prezeswk- to jest temat o biletach miejskiej komunikacji, czy o problemach z przerywaniem rozmów w Play??
Ja rozpocząłem dyskusję z kolegą z Poznania w sprawie rozmów podczas prowadzenia tramwaju, napisałem, że przepraszam za off-topa. Niestety wczoraj nie mogłem się powstrzymać od wyrażenia dezaprobaty wobec cen komunikacji miejskiej w Poznaniu.
Niniejszym składam autokrytykę i nakładam na siebie autoupomnienie, choć mam nadzieję, że te dwa posty ubarwiły dyskusję, zwłaszcza w sezonie ogórkowym

Obiecuję poprawę!
No i zróbmy tak bo ciekawy temat bedzie.Marens pisze:1,2,3 wydzielamy do HP.kowcio pisze:Marens, prezeswk- to jest temat o biletach miejskiej komunikacji, czy o problemach z przerywaniem rozmów w Play??
Swoja droga pytanko do osob z Lublina - jak ostatnio polaczenia? Czy rzeczywiscie juz jest dobrze na 2G Play?
Ostatnio miałem okazję jeździć trochę po Polsce i korzystałem z Play Fresh.
Warszawa - jakość połączeń bez zarzutu, zero przerywania, szybkie wybieranie numeru.
Poznań - podobnie jak w Wawie tylko czasami jakiś szmer.
Katowice - również bardzo dobrze.
Korzystałem z zasięgu 2G Playa.
Moje odczucie jest takie, że najlepsza jakość była w Warszawie - dźwięk był jakby najczystszy.
Natomiast teraz w okolicach Tarnobrzega czasami zdarzają się problemy - 2 razy na kilkanaście rozmów zdarzyło mi się, że się nie dało rozmawiać.
Warszawa - jakość połączeń bez zarzutu, zero przerywania, szybkie wybieranie numeru.
Poznań - podobnie jak w Wawie tylko czasami jakiś szmer.
Katowice - również bardzo dobrze.
Korzystałem z zasięgu 2G Playa.
Moje odczucie jest takie, że najlepsza jakość była w Warszawie - dźwięk był jakby najczystszy.
Natomiast teraz w okolicach Tarnobrzega czasami zdarzają się problemy - 2 razy na kilkanaście rozmów zdarzyło mi się, że się nie dało rozmawiać.
Poprawiło się, rzadko zdarzy mi się żeby rozmowa mi przerywała. Choć ostatnio net na 2G się pogorszył, ale i tak jest bardzo dobrze. Mam podobną jakość jak w Erze, czysto jak trzeba. Oczywiście jak gadam numerem w Orange to przerywa, ale to wina Orange z resztą sieci jest bardzo dobrze.Barciur pisze:No i zróbmy tak bo ciekawy temat bedzie.Marens pisze:1,2,3 wydzielamy do HP.kowcio pisze:Marens, prezeswk- to jest temat o biletach miejskiej komunikacji, czy o problemach z przerywaniem rozmów w Play??
Swoja droga pytanko do osob z Lublina - jak ostatnio polaczenia? Czy rzeczywiscie juz jest dobrze na 2G Play?
Barciur pisze:No i zróbmy tak bo ciekawy temat bedzie.Marens pisze:1,2,3 wydzielamy do HP.kowcio pisze:Marens, prezeswk- to jest temat o biletach miejskiej komunikacji, czy o problemach z przerywaniem rozmów w Play??
Swoja droga pytanko do osob z Lublina - jak ostatnio polaczenia? Czy rzeczywiscie juz jest dobrze na 2G Play?
Dziś spod garwolina dzoniłem do osoby z lbn do orange i oczywiscie - rozłączyło rozmowę;)
Od ponad 2 tygodni korzystam tylko z 2G Playa i powiem, że jest dobrze, ale nie idealnie, tzn. urywanie słów nadal występuje, ale w miarę sporadycznie w akceptowalnych przezemnie ilościach. Da się już w sumie normalnie gadać, jednak Play dalej mógłby popracować nad jakością swojego GSM, bo może być jeszcze lepiej.
Drobna sugestia - czy jak kto woli moje 3 grosze
Bardzo wiele dziwnych problemów, gubienie sieci, zrywania rozmów, problemy z sms-ami lub mms-ami, rozwiązuje wymiana karty SIM na nową.
Ponieważ ta operacja w Play jest bezpłatna i załatwiana od ręki to nic nie kosztuje sprawdzenie czy nie w tym sęk.
Uwaga czasami wymianay samej karty sim może nie wystarczyć.
Nie wiem co jest z niektórymi kartami sim, ale ewidentnie coś z nimi jest nie tak. Skrajny przypadek to taki w każdym telefonie karta sim działa, zero problemów, ale po włożeniu do smartfona z WM przestaje działać, albo przestaje wysyłać sms-y, albo nie działa do czasu, aż nie zmienimy ustawień tak, by trzeba było za każdym razem wklepywać pin.
Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku.
Jastrzomb Noncny
[ Dodano: 2009-07-31, 13:57 ]
aha
Żeby nie było wątpliwości rzadko kiedy chodzi o samą kartę sim - generalnie chodzi o partię / serię kart sim. Czyli wymiana karty sim na inny numer pochodzący jednak z tej samej partii / serii może nie rozwiązać problemu. Dopiero wymiana na kartę sim z innej partii może rozwiązać problem. Partię / serię można często rozpoznać po samym wyglądzie, ale oczywiście jedno znaczna różnica jest w numerze karty sim.
Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku.
Jastrzomb Noncny
Bardzo wiele dziwnych problemów, gubienie sieci, zrywania rozmów, problemy z sms-ami lub mms-ami, rozwiązuje wymiana karty SIM na nową.
Ponieważ ta operacja w Play jest bezpłatna i załatwiana od ręki to nic nie kosztuje sprawdzenie czy nie w tym sęk.
Uwaga czasami wymianay samej karty sim może nie wystarczyć.
Nie wiem co jest z niektórymi kartami sim, ale ewidentnie coś z nimi jest nie tak. Skrajny przypadek to taki w każdym telefonie karta sim działa, zero problemów, ale po włożeniu do smartfona z WM przestaje działać, albo przestaje wysyłać sms-y, albo nie działa do czasu, aż nie zmienimy ustawień tak, by trzeba było za każdym razem wklepywać pin.
Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku.
Jastrzomb Noncny

[ Dodano: 2009-07-31, 13:57 ]
aha
Żeby nie było wątpliwości rzadko kiedy chodzi o samą kartę sim - generalnie chodzi o partię / serię kart sim. Czyli wymiana karty sim na inny numer pochodzący jednak z tej samej partii / serii może nie rozwiązać problemu. Dopiero wymiana na kartę sim z innej partii może rozwiązać problem. Partię / serię można często rozpoznać po samym wyglądzie, ale oczywiście jedno znaczna różnica jest w numerze karty sim.
Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku.
Jastrzomb Noncny
Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę 
