• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #346704  autor: neuro-tic
 15 lip 2009, 10:26
Witam , niedawo zainstalowalem sobie mobilne gg i po tyg przestało działać dlatego wysłałem sms-a aby przedłużyć usługę o tydz , dostałem sms-a zwrotnego że przyjeli zgłoszenie nr xxx jednak moje gg w dalszym ciągu nie zostało opłacone dlatego zdecydowałem się ponownie wysłać sms przedłużającego ważność usługi , za drugim razem dostałem sms-a zwrotnego że nie mogę wykupić usługi i w sumie straciłem 2,44zł i gg nadal nie jest opłacone.Na stronie mobilnego gg kliknąłem w zakładkę kontakt i zgłosiłem ten problem w formularzu jednak nikt się nie odezwał , dlatego mam pytanie , czy ktoś wie gdzie można to wyegzekwować te 2,44 które straciłem na przedłużenie gg :>;)

 #348570  autor: ciuchcia
 25 lip 2009, 13:47
zgodnie z prawem musza odpowiedziec na Twoje zgloszenie do 30 dni ;p Jesli nie odpowiedza reklamacja jest uznana. mozesz probowac tez wyslac do nich reklamacje pisemna. Ale szczerze mowiac nie wyobrazam sobie sposobu na wyegzekwowanie kasy z tak wirtualnej firmy jak gg ;p Z mojej strony sugeruje jeszcze sprawdzenie oplaty za drugiego smsa ;p pewnie tez Ci 2,44 pociagnelo. A ze swojej strony polecam jadugadu, zamiast platnych odpowiednikow - z tym ze tu normalnie oplata za neta leci jak sie korzysta (wiem ze nikt mnie o to nie pytal ;p)

 #348624  autor: tymis
 25 lip 2009, 19:59
neuro-tic pisze:dostałem sms-a zwrotnego że przyjeli zgłoszenie nr xxx jednak moje gg w dalszym ciągu nie zostało opłacone
Miałem to samo wcześniej. Wygląda, że w dalszym ciągu sobie z tym nie radzą :?
Dla mnie to totalna żenada, żeby brać pieniądze za usługę i ignorować użytkowników.
Niestety, regulamin Mobilnego GG mówi:
Dostawca zastrzega sobie prawo do rozpoznawania wyłącznie tych reklamacji które zostaną zgłoszone zgodnie z Regulaminem w terminie 14 (czternastu) dni od daty zdarzenia stanowiącego przedmiot reklamacji
Następnie ten sam regulamin mówi:
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty jej otrzymania przez Dostawcę. W przypadku wniesienia reklamacji Użytkownik otrzymuje w terminie 14 (czternastu) dni pocztą elektroniczną potwierdzenie jej wniesienia.
Powtórzę, to totalna żenada, żeby świadcząc płatną usługę typu komunikator zostawiać sobie w skrajnym przypadku 30 dni na rozpatrzenie reklamacji :!:
Dziwię się wszystkim, którzy za parę groszy mniej decydują się przy takiej obsłudze klienta korzystać z GaduAir...

Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...