neuro-tic pisze:dostałem sms-a zwrotnego że przyjeli zgłoszenie nr xxx jednak moje gg w dalszym ciągu nie zostało opłacone
Miałem to samo wcześniej. Wygląda, że w dalszym ciągu sobie z tym nie radzą
Dla mnie to totalna żenada, żeby brać pieniądze za usługę i ignorować użytkowników.
Niestety, regulamin Mobilnego GG mówi:
Dostawca zastrzega sobie prawo do rozpoznawania wyłącznie tych reklamacji które zostaną zgłoszone zgodnie z Regulaminem w terminie 14 (czternastu) dni od daty zdarzenia stanowiącego przedmiot reklamacji
Następnie ten sam regulamin mówi:
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty jej otrzymania przez Dostawcę. W przypadku wniesienia reklamacji Użytkownik otrzymuje w terminie 14 (czternastu) dni pocztą elektroniczną potwierdzenie jej wniesienia.
Powtórzę, to totalna żenada, żeby świadcząc płatną usługę typu komunikator zostawiać sobie w skrajnym przypadku 30 dni na rozpatrzenie reklamacji
Dziwię się wszystkim, którzy za parę groszy mniej decydują się przy takiej obsłudze klienta korzystać z GaduAir...
Każda sieć ma plusy i minusy, chodzi o to, żeby te plusy nie przesłoniły minusów...