malony pisze:przyszla faktura ..i widze na niej siec rodzina za 15 zl a nie za 10 zl tak jak obiecywal czlowiek z dzialu rezygnacji..aneks tez dotarl i teraz nie wiem co moge a co nie..jutro bede dzwonil i wyjasnial ale obawiam sie ze pojda w zaparte..
dzwon

konsultanci pracuja w CC 24h na dobe

niedawno jak przyszedlem do domu z wieczora (mama przedluzala jakos 2-3 tyg. wczesniej umowe) pytala sie mnie dlaczego ma naliczony abonament normalnie ne120 za 120zl, a nie za 60zl, pakiet 2000 min. do 5 osob za 30zl zamiast 15zl, tak jak miala miec i dlaczego na fakturze widnieje oplata specjalna 150zl (okazalo sie ze to za telefon, ktory zostal juz wczesniej oplacony w salonie), od ktorej oczywiscie odjeto saldo konta.
wszystko zostalo odkrecone o godzinie (uwaga!) 1 w nocy w milej atmosferze. na drugi dzien zadzwonil tylko konsultant z potwierdzeniem przyjecia reklamacji. dostalismy do domu oficjalne pismo od pani z dzialu reklamacji z wyjasnienami, oraz 1 m-c aktywnego juz pakietu gratis. oczywiscie powstala nadplata (sprobuj nie zaplacic tego co jest na fakturze...) wystarczyla, by miec jeden miesiac bez abonamentu
[ Dodano: 2009-07-23, 02:01 ]
bannau pisze:Ktoś był ostatnio w podobnej sytuacji? jest szansa na lepszą ofertę? ile by mnie kosztowały darmowe minuty do żony?
2000 minut w sieci rodzinnej w 3 osoby miedzy soba (2000 min. kazdy) to obecnie koszt tylko 5zl.
oferta bez telefonu aktualnie tez nie zachwyca, choc jezeli sie wynegocjuje 50% znizki na pierwszy rok, to srednio wychodzi na to samo co bez telefonu.
czasem warto sobie wszystko przekalkulowac
