Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
23:14:34 Obsługa Klienta Play 01:59 min.
23:06:31 Obsługa Klienta Play 07:56 min.
Mi tak zrobili w Plusie. Za każde przełaczenie do innego konsultanta naliczyli kasę. Poszła reklamacja, kase oddali. Do konsultantów Playa nie dzwonie, bo wiem, że niczego się nie dowiem. Takiej niekompetencji obsługi klienta jeszcze nie widziałem.osachorzow pisze:jeszcze lepiej! wg play pierwsza rozmowa (z 23:06) trwała do 23:14:27 i potem kolejna po kilku sekundach... oczywiście w rzeczywistości była to jedna rozmowa... a raczej długie oczekiwanie na konsultanta (na 99% to te prawie 8 minut) i potem rozmowa z nim (to chyba te prawie 2 minuty)... czyżby nowa strategia play? pierwsza złotówka za oczekiwanie a następna za rozmowę z konsultantem?
starter niezarejestrowany więc reklamować nie będę (bo i tak pewnie powiedzą że jest ok) ale piszę ku przestrodze! sprawdzajcie billingi!
też unikam ich jak ognia, ale te saldo mnie wystraszyło... z podaniem salda konta dali radęprezeswk pisze:Do konsultantów Playa nie dzwonie, bo wiem, że niczego się nie dowiem. Takiej niekompetencji obsługi klienta jeszcze nie widziałem.
Jak dzwonimy do BOK *500 to wybieramy 3 (faktury) bo tam pracują bardziej kompetentni.b@sho pisze:Warto jednak truć im ciągle jeśli nie padła sensowna odpowiedź. Może się trafi na kogoś zorientowanego w temacie. Mają obowiązek zawsze odpisać.
2009-07-11 Punkt sprzedaży Zarejestrowane
2009-05-27 WWW Rozpatrywane