• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #345898  autor: sporysz
 11 lip 2009, 12:44
Witam serdecznie.

Mam trzy numery w Play. Każdy z nich miał założone osobne konto na Playmobile. Teraz chciałbym wszystko scalić i mieć przypisane trzy numery do jednego konta. Czy da się zlikwidować/przenieść konta na Playmobile by móc zarządzać trzema numerami spod jednego loginu?

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedź,

sporysz

 #345903  autor: DevilishChaos
 11 lip 2009, 12:50
tak da sie... co do likwidacji trzeba zglosic na BOK chec likwidacji, ale niestety trezba co najmniej odczekac 1 mies... a do tego bywa problem ze po likwidacji konta system numer "widzi" jako przypisany do istniejacego juz konta...

 #345916  autor: Btk_Tomas
 11 lip 2009, 13:39
Przeprowadzałem taką samą operację, postanowiłem wszystkie 5 numerów podpiąć pod jedno konto.
Z każdego profilu który chciałem usunąć wysłałem meila do BOK z prośbą o usunięcie, w wiadomości wyjaśniłem że chcę mieć wszystkie numery na jednym koncie.
Po kilku dniach profile zostały usunięte.
Nie ma żadnych problemów z numerami.

 #346028  autor: sporysz
 11 lip 2009, 23:45
Ja rozwiązałem problem bez BOK. Po zalogowaniu na nr którego konto chcę przenieść, wszedłem na :Edytuj profil" i tam mamy "Zmianę ustawień konta w portalu Playmobile". Wszedłem w zakładkę "Dodaj numer" i tam możemy każdy z zarejestrowanych numerów usunąć. Tak też zrobiłem.
Potem zalogowałem się na konto gdzie zarządzam wszystkimi zintegrowanymi już numerami. Wszedłem znowu do zarządzania numerami i tam dodałem numer wcześniej usunięty z tamtego profilu. W celu weryfikacji przyszło mi hasło jednorazowe na dodawany numer i od tej chwili po zalogowaniu na moje główne zarządzające konto widzę wszystkie trzy numery.
Po ponownym zalogowaniu kupiłem już na nowododanym numerze pakiety "Tani net" i jednorazowy SMS przyszedł na nr główny mojego konta....
Po usunięciu nr telefonu mogę nadal zalogować się na konto "po mailu" ale wyświetla się informacja "brak numeru telefonu"

To tyle mojego raportu,

Pozdrawia,

sporysz