• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 49 z 54
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 54

 #345628  autor: Orfi
 09 lip 2009, 21:51
Mój numer przestał być aktywny też około 21-szej. Nie wykonywałem dzisiaj, z niego żadnych połączeń, więc istnieje szansa,że nic mi dodatkowo nie naliczą,ale to okażę się za 2-3 dni jak wygenerują fakturę i będzie widoczna na E-boku. Dziwi mnie tylko, że rano konsultant stwierdził,że będę musiał zapłacić jeszcze jeden abonament, bo w sumie za co? W każdym razie umowa na tym numerze została zakończona. :D

Orfi

 #345735  autor: zielony71
 10 lip 2009, 15:12
Pisałem już, że dostałem pocztą ulotkę ze specjalną ofertą dla klientów biznesowych.
(skan tej ulotki był już zamieszczany wcześniej w tym wątku)
Byłem dzisiaj w punkcie obsługi klienta Plusa (salon firmowy w Kielcach) żeby dopytać się o szczegóły tej oferty.
Okazało się, że pracownicy Plusa widzą taką ofertę pierwszy raz na oczy.
Próbowali przy mnie wydedukować o co chodzi w tej ofercie ale nie zgadzały im się ilości darmowych minut więc ostatecznie stwierdzili, że w ulotce na pewno jest błąd.
Żenada!!! Nie znają własnych ofert!!! Jak najdalej od tej sieci!

 #345739  autor: Orfi
 10 lip 2009, 15:39
@ Damians888 dokładnie Plus powinien zwrócić kwotę nadpłaty, za usługi, z których już nie korzystasz ( rozumiem, że umowa została rozwiązana). W przypadku, kiedy nie oddaliby kasy po miesiącu na konto, z którego było ustanowione polecenie zapłaty, będziesz musiał to reklamować. Dodatkowo radzę cofnąć to polecenie w banku jako już nieaktywne.

Orfi

 #345785  autor: jab
 10 lip 2009, 19:03
Po tysiąckroć LOL.
Rozwiązanie umowy złożyłem 12 czerwca. Do wczoraj nie mieli go w systemie. Wysłałem faksem reklamację ze skargą na ich bezczynność wraz z kopią rezygnacji, a oni mi dziś ślą na drugi numer firmowy sms: "Otrzymaliśmy wniosek o rezygnację. Uprzejmie prosimy o pilny kontakt pod bezpl nr 2699. PLUS"

LOL

BTW, czy ta formuła "wniosek o rezygnację" to u nich norma? Czy też zasugerowali się grzecznościowym zwrotem z naszego pisma "prosimy o...":P

Jak to jest - jeśli ostatni dzień pełnego okresu rozliczeniowego mam 20.07 - to od 21.07 karta jest w prepaidzie Plusa? I mogę ją np. przenieść do Orange na abonament?

EDIT
A teraz na mój numer sms:
"UWAGA! Złożenie rezygnacji w trakcie trwania umowy skutkuje naliczeniem kary. Aby wycofać rezygnację - zadzwoń do nas pod bezpl nr 2699. PLUS"

 #345808  autor: Orfi
 10 lip 2009, 21:30
Takie smsy to standartowa zagrywka Plusa,żeby zatrzymać klienta w sieci, po kontakcie z 2699 oferują zazwyczaj coś ponad zwykłą ofertę, czasami dużo lepiej a czasami niewiele, zależy na kogo się trafi (dużo zależy od wysokości generowanych faktur i ruchu na numerze np.dużo połączeń przychodzących czy widzimisię konsultanta albo konsultantki, z którym rozmawiamy). Co, do numeru , to po rozwiązaniu umowy przechodzi on w ciągu kilkunastu godzin-max doby do puli numerów Simplusa na podstawową taryfę za 0,59 zł/min. Jeżeli zostanie zasilony, w ciągu 30 dni od momentu przejścia na prepaid, to zostaje(taniej jak za 10 zł. to się chyba nie da) a jeżeli nie to idzie do tzw.kosza-minimum na 1 rok i wtedy bezpowrotnie go tracisz. Żeby przenieść numer do Orange, będziesz go musiał zarejestrować, możesz przez E-bok. Wystarczy wejść po numerze i wpisać 4 ostatnie cyfry PUK na E-boku, później hasło sesji i tam na stronie jest możliwość rejestracji.Oprócz rejestracji numer musi być aktywny, więc trzeba z niego wykonać jakieś połączenie albo wysłać sms.

Orfi

 #345835  autor: biricchina
 10 lip 2009, 23:25
pprzemo pisze:ot mala ciakwostka;) 3dni przed przeniesieniem ...sms od PLUSA
oferuja 1000 minut do wszystkich za wycofanie rezygnacji
mam wyslac sms o tresci wycofuje na 2699
wysle sms o tresci bujajcie sie
A nie wpadłeś na to, że może to jest specjalna oferta dla klientów dostępna dopiero na parę dni przed deaktywacją numeru? Większego cwaniaczka od Ciebie na tym forum nie widziałam i cieszę się, że przeszedłeś do Play - oby Ci tam lepiej było. Na szczęście nie miałam "przyjemności" z Tobą rozmawiać.
Pozdr
Orfi pisze:Takie smsy to standartowa zagrywka Plusa,żeby zatrzymać klienta w sieci, po kontakcie z 2699 oferują zazwyczaj coś ponad zwykłą ofertę, czasami dużo lepiej a czasami niewiele, zależy na kogo się trafi (dużo zależy od wysokości generowanych faktur i ruchu na numerze np.dużo połączeń przychodzących czy widzimisię konsultanta albo konsultantki, z którym rozmawiamy).
:lol: Źle Ci się wydaje, że konsultant patrzy nuch na numerze czy ma dużo połączeń wychodzących i przychodząych - to nie ma nic do rzeczy.
Jasne chyba jest to, że osobie z wyższymi rachunkami mi. 55zł przy wymianie telefonu można zaproponować lepszą cenę telefonu z wyższej półki niż osobie, która chce taki telefon a ma abonament za 25zł?

 #345838  autor: ywis
 10 lip 2009, 23:33
biricchina pisze:Jasne chyba jest to, że osobie z wyższymi rachunkami mi. 55zł przy wymianie telefonu można zaproponować lepszą cenę telefonu z wyższej półki niż osobie, która chce taki telefon a ma abonament za 25zł?
No i tu się mylisz, bo nie tylko abonament ma na to wpływ, choć to co piszesz w pewnym stopniu również ma pokrycie, ale ruch na numerze również jest sprawdzany i to też ma wpływ na to co nam w danym momencie konsultant na którego trafimy zaoferuje. Dużo też zależy od tego z jakim konsultantem mamy do czynienia.

 #345840  autor: biricchina
 10 lip 2009, 23:41
ywis pisze:
biricchina pisze:Jasne chyba jest to, że osobie z wyższymi rachunkami mi. 55zł przy wymianie telefonu można zaproponować lepszą cenę telefonu z wyższej półki niż osobie, która chce taki telefon a ma abonament za 25zł?
No i tu się mylisz, bo nie tylko abonament ma na to wpływ, choć to co piszesz w pewnym stopniu również ma pokrycie, ale ruch na numerze również jest sprawdzany i to też ma wpływ na to co nam w danym momencie konsultant na którego trafimy zaoferuje. Dużo też zależy od tego z jakim konsultantem mamy do czynienia.
Ruch na koncie bywa sprawdzany jeśli klient nie potrafi określić do jakich sieci dzwoni, czy do paru osób w Plusie, stacjonarne itp. po to żeby jak najlepiej dopasować ofertę. Pod tym względem zgoda.
Od konsultanta, ale też od "grzeczności" klienta zależy najwięcej, bo przy każdym abo można się dogadać tak żeby obie strony były zadowolone.

 #345849  autor: zielony71
 11 lip 2009, 05:08
Biricchina - widze,ze jestes konsultantka Plusa wiec moze Ty potrafisz powiedziec o co chodzi na tej ulotce:
[url=http://img155.imageshack.us/img155/5388 ... custom.jpg]Obrazek[/URL]
Napisali zeby sie z nia zglosic do salonu wiec tak zrobilem ale tam nie znali tej oferty.
Ile konkretnie minut na rozmowy dostane co miesiac w przypadku wyboru taryfy TanioRozmownej 90 z telefonem a ile bez telefonu?
I moze jeszcze pytanie dodatkowe ;-)
Czy przyznanie upustu 50% na abonament za przedluzenie iplusa bez modemu zalezy tylko od dobrego humoru konsultanta czy w gre wchodza jeszcze inne czynniki? Z gory dziekuje za odpowiedz:-)

 #345850  autor: jab
 11 lip 2009, 06:56
biricchina pisze: Od konsultanta, ale też od "grzeczności" klienta zależy najwięcej, bo przy każdym abo można się dogadać tak żeby obie strony były zadowolone.
Ech... widzisz do niedawna tak sądziłem w odniesieniu do Plus. Ale długo przed sprawą z rezygnacją zaczęły się takie cyrki z obsługą w Plus, że na dziś zmieniłem zdanie. Generalnie jestem człowiekiem ugodowym i łatwo dosyć mnie przekonać jeśli nie czuję się oszukiwany. Ale kiedy ktoś mi mówi, że będzie tak i tak, a jest zupełnie inaczej i taka sytuacja powtarza się kilka razy, przy każdej załatwianej sprawie, to przestaję komuś wierzyć. I nadal jestem uprzejmy, bo przecież nie "wożę się" po konsultantach, ale już nie bardzo wierzę w to co mówią. Ile razy przyjąłem za dobrą monetę ustalenia z konsultantem (telefonicznie, lub osobiście) tyle razy zostałem wprowadzony w błąd. Przykładów miałbym sporo: od nieprawdziwych informacji o zachowaniu nagromadzonych minut przy zmianie planu, przez wyłączanie po zmianie usługi, która powinna być włączona i niezliczone obietnice kontaktu, z których żadna nie została zrealizowana. Dla mnie to porażka.

Ps.
Twoje podejście w ostatnich postach też mi jakoś zgrzyta. Zamiast wyzywać kogoś od cwaniaczków, wyjaśniłabyś to czy tamto, pada sporo pytań, na pewno lepiej przysłużyłabyś się nie tyle Plusowi, co powiedzmy wizerunkowi ludzi, którzy dla Plus pracują. A tak umacniasz stereotyp konsultanta-aroganta.

 #345854  autor: lysyn
 11 lip 2009, 09:02
Witam. Mam problem z zerwaniem umowy z Plusem w zwiazku ze zmiana
regulaminu.
Otoż wysłałem do nich pismo dotyczace rozwiazania umowy dnia 1-go czerwca.
Regulamin otrzymałem od nich droga elektroniczna 22-go maja.
Ostateczny termin płatności faktury upływał 6-go czerwca.
Po ok 2 tygodniach przyszło pismo ze mam zapłacic 1000 zł kary:

"Przypominamy również, iż umowa została podpisana w ramach oferty
promocyjnej, która zobowiązuje Pana do nie rozwiązywania umowy do dnia
02/05/2010. Zgodnie z postanowieniami regulaminu promocji, Polkomtel S.A.
jest uprawniony żądać naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Panu
specjalnych warunków umowy i wcześniejszego jej rozwiązania przez Pana.
Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w
wysokości określonej w regulaminie promocji.
Jeżeli chęć wypowiedzenia umowy i przeniesieni numeru zostanie przez Pana
podtrzymana, prosimy o dokonanie wpłaty 1000 PLN, na poczet kary umownej"

Następnie zadzwoniła konsultantka zajmująca się moją sprawą i powiedziała
mi że za wczesnie złożyłem pismo o rezygnacji i według niej powinno ono być
złożone pomiędzy ostatnio dniem zapłaty za fakture tj. 6.06.09 + 7 dni od
tej daty i powiedziała mi że jeżeli nie chcę zapłacić kary to musze wysłac
sms-a pod nr 2699 o treści WYCOFUJE. Tak tez zrobiłem.

Jednak nie dało mi to spokuju. Rozmawiałem z redaktorem strony pasja.gsm
oraz z 2-ma konsultantami z Plusa i powiedzieli mi ze mnie babka oszukała.

Wysłałem do Plusa (dział reklamacji) pismo o tresci:

1 czerwca br wysłałem do Państwa pismo dotyczące rozwiązania umowy w
związku z nie akceptacją przeze mnie wprowadzonych jednostronnie przez
Polkomtel S.A. zmian w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych
oraz po zakończeniu okresu wypowiedzenia przeniesienie numeru do sieci
Play.
Po ok. 2 tygodniach od złożenia wniosku dostałem od Polkomtel S.A. pismo w
którym stwierdzili Państwo, że jeśli
nie wycofam wypowiedzenia zostanie na mnie nałożona kara umowna 1000 zł.
Kontaktowała się ze mną Pani
Konsultant zajmująca się sprawą mojej rezygnacji i stwierdziła, że będę
musiał zapłacić powyższą karę, gdyż wniosek swój wysłałem za wcześnie. Pod
wpływem jej sugestii wysłałem sms-a pod nr 2699 o treści WYCOFUJE co jest
niekorzystne w mojej sytuacji.
Pragnę zauważyć, że zgodnie z art. 59 w par. 2 Ustawy Prawo
Telekomunikacyjne ( Dz.U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800
z późn. zm.) nie przysługuje Państwu odszkodowanie z tytułu rozwiązania
umowy o świadczeniu usług
telekomunikacyjnych na czas określony z wyżej wymienionego powodu (zmiany w
regulaminie).
W ciągu następnych dni kontaktowałem się z innymi konsultantami w Dziale
Obsługi Klienta Plus-a oraz prawnikiem,
od których dowiedziałem się, że wniosek mój jest skuteczny i złożyłem go w
odpowiednim terminie a kara została mi naliczona niesłusznie. Konsultant
zajmujący się moją rezygnacją rażąco wprowadził mnie w błąd. Istnieje
uzadnione podejrzenie celowości Państwa działania w celu ograczenia moich
praw, które wynikają z obowiązujących przepisów Prawa Telekomunikacyjnego
oraz Kodeksu Cywilnego.
W związku z powyższym nadal podtrzymuję swoją chęc rozwiązania umowy o
usługi telekomunikacyjne i przeniesienia numeru do sieci PLAY. Proszę o
informację w jaki sposób mogę w obecnym stanie faktycznym skorzystać ze
swoich praw do wypowiedzenia umowy bez zapłaty odszkodowania na rzecz
Polkomtel SA.

Narazie maja 30 dni na odpowiedz.

Moje pytanie czy pismo jest ok?
i co mam dalej robic?

 #345857  autor: basiab
 11 lip 2009, 09:37
Ja złożyłam pismo 27-06-2009. I też dostałam smsa w dniu dzisiejszym o karze jaką mi naliczą. Zadzwoniłam i pani poinformowała mnie ,że pismo o zmianie dostałam na e book 1 czerwca -sprawdziłam i tak też się stało.Mam tylko pytanie: w piśmie jest napisane ,że mogę złożyć wypowiedzenie w ciągu siedmiu dni od daty upłynięcia terminu płatności rachunku ,z którym zostało przesłane pismo.tylko że ja dostałam pismo w środku okresu rozliczeniowego , ponieważ mój okres rozliczeniowy przypada na 17 każdego miesiąca.i co teraz ,jak mam się do tego odnieść skoro nie przyszło to z rachunkiem? należy wziąć pod uwagę kolejny okres rozliczeniowy czyli kończący się 17-06 plus termin płatności plus siedem dni? proszę o pomoc bo nie wiem co robić

 #345860  autor: pprzemo
 11 lip 2009, 10:22
biricchina jak plus traktuje klientow to wszyscy wiedza a twoje nazwanie mnie cwaniaczkiem potwierdza to :-D jestescie oszustami i nie da sie tego ukryc,taktujecie klientow jak idiotow i to fakt a do tego dochodzi ze nie znacie wlasnych mozliwosci i ofert...
jak bym byl cwaniaczkiem to bym was wydolil z wszystkiego co by sie dalo:)
ja nic od was nie chcialem tylko szacunku i powaznego podejscia...a takiego u was nie ma,jestescie zalosni wy jako konsultanci i pewnie niedouczeni.Mam do czynienia z negocjacjami na codzien wiec nie opowiadaj mi bajek o grzecznosci itp...
jezeli 1 konsultant z pod 2699 proponuje mi warunki do przyjecia i wysyla te oferte na maila a 2 po oddzownieniu twierdzi ze on nic nie wie i proponuje mi zalosna oferte to co mam powiedziec..??
Lub wysyla plus sms o tresci :do konca tygodnia w salonach plusa czeka na ciebie super oferta ,udaj sie do najblizszego salonu po telefon za 1zl..........ok.udaj sie tam a tam nikt nic nie wie....i wciskaja mi oferte jak dla klienta z ulicy..
pozniej dostaje super oferte dla mojego numeru po ktorej konsultant pod 2601 parska smiechem....
ok dzwonie pod 2699 a tam mi wciskaja znow kity......i to jest szacunek do klienta.???
jak konsultant obiecuje ze oddzwoni to ma psi obowiazek to zrobic.!!! kultury was nie uczyli.? to zreszta po tobie widac...
Jak przyszedl sms ze dostane 1000 minut nie mialem jeszcze podpisanej umowy z play
ale nie odeslalem odpowiedzi ani nie oddzwonilem bo znow byscie oszukali i kity wciskali...wsiadlem w samochud i pojechalem podpisac umowe i wziasc nowy telefonik
a play grzecznie mi w 11 godzin przeniusl numer :-D i jak tu nie kochac nowego operatora......nokia 6220c 166minut i pakiet 100minut na stacjonarki i mi to starczy:)
choc podpisal bym umowe z PLus gdyby was kultury nauczyli ze jak sie cos obiecuje to sie oddzwania i to bez wyklucania sie za 1 razem [3 miechy przed koncem umowy...]
a zebys miala jasnosc....rozwiazalem umowe 10 lipca[ze wzgledu na regulamin a 17lipca mi sie konczyla umowa 2 letnia] wiec nikogo nie oszulkalem....

[ Dodano: 2009-07-11, 10:24 ]
ps: wiesz nie dla kazdego liczy sie kasa czy minutki ale wazny jest tez szacunek i podejscie do klienta a slowo z waszej niby promocji "dopieszczamy klientow plusa" nie oznacza dawanie czegos [smiesznych minutek] ale dopieszczac znaczy dbac

 #345861  autor: Orfi
 11 lip 2009, 10:28
@Lysyn zostałeś wprowadzony w błąd i to niestety świadomie,Twoje wypowiedzenie było złożone prawidłowo a teraz będziesz musiał czekać na rozpatrzenie reklamacji (30 dni) albo składać ponownie (z tym, że teraz obowiązują już nowe zasady prawa w tym zakresie i odmówią Tobie rozwiązania bez kary). Pozostaje czekać i mieć nadzieję, że reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona. Jeżeli przytoczyłeś dosłowne brzmienie tego pisma z Plusa, to zauważ,że jest tam zapisane "prosimy" a nie "żądamy" zapłacenia kary umownej z tytułu rozwiązania umowy (co można już rozumieć jako skuteczne wypowiedzenie umowy i konsultantka, która wprowadziła Cię w błąd też pewnie o tym wiedziała,ale miała odgórne polecenia,żeby zatrzymywać klientów w sieci pod pozorem kar, za takie postępowanie). Odsyłając SMS z treścią WYCOFUJĘ ponownie stałeś się ich klientem i teraz trudno będzie udowodnić,że zostałeś wprowadzony w błąd ( dla przykładu podam sytuację w której klient Plusa złożył prawidłowo wypowiedzenie,dostał telefonicznie ofertę ale na przesłanej umowie nie miało to pokrycia, umowy nie podpisał, ponownie złożył wypowiedzenie i pomimo nie podpisania umowy dopiero 2 wypowiedzenie było skuteczne na czym Plus zarobił 2 dodatkowe opłaty abonamentowe).
Ostatnio zmieniony 11 lip 2009, 11:06 przez Orfi, łącznie zmieniany 1 raz.

Orfi

 #345865  autor: lysyn
 11 lip 2009, 10:45
Konsultantka powoływała się na zapis w liście przewodnim:

"Abonent ma prawo w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przesłane zostało zawiadomienie o zmianie, wypowiedzieć umowę".

I według niej mogłem pismo wysłac dopiero 6-go czerwca gdyż wtedy upływał termin płatności mojej faktury.

A ja wysłałem pismo 1-go czerwca (jak pisałem w poprzednim poście list przewodni otrzymałem 22 maja) - wg konsultantki z Plusa za wczesnie.

O dziwo dwaj inni konsultanci powiedzieli ze wysłałem w odpowiednim terminie.

 #345866  autor: kubik
 11 lip 2009, 10:52
i to jest odpowiedni termin, bo sam składałem 15go maja, a list otrzymałem dopiero z rachunkiem 23go. chyba przez to, że tak szybko i bez owijania w bawełnę to złożyłem, Plus trzymał i nie oddawał numeru przez 96h.. :roll:

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #345867  autor: damians888
 11 lip 2009, 10:53
Orfi pisze: Co, do numeru , to po rozwiązaniu umowy przechodzi on w ciągu kilkunastu godzin-max doby do puli numerów Simplusa na podstawową taryfę za 0,59 zł/min. Jeżeli zostanie zasilony, w ciągu 30 dni od momentu przejścia na prepaid, to zostaje(taniej jak za 10 zł. to się chyba nie da) a jeżeli nie to idzie do tzw.kosza-minimum na 1 rok i wtedy bezpowrotnie go tracisz. Żeby przenieść numer do Orange, będziesz go musiał zarejestrować, możesz przez E-bok. Wystarczy wejść po numerze i wpisać 4 ostatnie cyfry PUK na E-boku, później hasło sesji i tam na stronie jest możliwość rejestracji.Oprócz rejestracji numer musi być aktywny, więc trzeba z niego wykonać jakieś połączenie albo wysłać sms.
Mnie 2 konsultantów z Plusa zapewniało, że numer po rozwiązaniu umowy przestaje być aktywny i NIE jest przenoszony do Simplusa... bądź tu człowieku mądry...

 #345870  autor: Nien
 11 lip 2009, 11:07
Juz pisałam lysynowie na pw ale powtorze tez tutaj. Również złozyłam rezygnacje 1 czerwca i również okres rozliczeniowy mijał mi 6ego. Więc złozylam wczesniej. I nic o żadnej karze nie było mowy. Zadnego smsa, zadnych listów o naliczeniu kary. Wręcz przeciwnie, dostaje telefony z nowymi ofertami (których swoją drogą nawet nie wysluchuje bo z Plusa chce odejść definitywnie) oraz listy z ulotkami (których też nawet nie czytam). Lysyn został perfidnie wprowadzony w błąd. I nie dziwie się bo tak własnie robi PLUS. Uciekać od nich jak najdalej!

 #345873  autor: Orfi
 11 lip 2009, 11:14
Nie miało to aż takiego znaczenia czy było to 35 czy 32 dni, bo regulamin mówi o 30 dniach a jeżeli wyślesz kilka dni wcześniej to jest to kwalfikowane jako prawidłowe bo termin minimum 30 dni zostaje zachowany.

[ Dodano: 2009-07-11, 11:20 ]
@Damians888 to, co napisałem jest na moim własnym przykładzie; miałem jeszcze przedwczoraj numer abonamentowy, od wczoraj jest w puli Simplusa-aktywny, doładowany i zarejestrowany-gotowy do przeniesienia.

Orfi

 #345874  autor: lysyn
 11 lip 2009, 11:23
Ok. Dzieki.

Ciekawe czy rezygnacja smsem na 2699 o tresci WYCOFUJE ma jakac moc prawną?
  • Strona 49 z 54
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 54
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 54