• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 13
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13

 #344597  autor: inthend
 04 lip 2009, 15:54
Claudec, tak miałem na początku, póki nie zgłosiłem reklamacji, że nie mam opcji aktywowania pakietu :) Teraz wchodzę, wywala błąd, klikam ok, mam pole logowania. Loguje się i otrzymuję błąd 'brak dostępu'. Za każdym razem, od ponad tygodnia. Na innym numerze, ten sam komputer, działa bez problemu. Czekam na zakończenie postępowania reklamacyjnego..

 #344600  autor: Claudec
 04 lip 2009, 16:06
Eh w takim razie źle Cie zrozumiałem, ale strona Play jak i obsługa to żenada.
Cóż, jak chce człowiek mieć tanio to trzeba się męczyć z takimi cyrkami.

 #345132  autor: mkpol
 07 lip 2009, 15:53
Witam
Ja mam jak dotąd doświadczenia jedynie z BOK playa. Przez 6 lat byłem w plusie i ani razu nie miałem powodu kontaktować się z bokiem :-)

Co do Playa to muszę powiedzieć, że są wyjątkowo niekompetentni. Kupowałem dwa abonamenty przez neta. Przy pierwszym dostałem paczkę kurierem zgodnie z instrukcją wykonałem aktywację i........ cisza. Zupełnie nic się nie działo.

Dawaj dzwonić z innego telefonu na BOK wyjaśnić co i jak.
Co połączenie to inna odpwiedź, z których najbliższa prawdy była "... nie wiem dlaczego numer się nie aktywował"

Poza tym jeszcze się dowiedziałem, że system się butuje co 24 godziny i po tym czasie telefon się aktywuje - oczywiście nie aktywował się.

Potem że w systemie jest wszystko w porządku i prawdopodobnie uszkodzony jest telefon. W między czasie była jeszcze wersja z walniętą kartą sim, no cuda wianki

Oczywiście wszystko to było bzdurą. Prada byłą taka, że kurier musiał dostarczyć do nich podpisaną przeze mnie umowę i wtedy numer był aktywowany.

Przy drugiej umowie byłem już mądrzejszy i po aktywacji online spokojnie czekałem na rzeczywistą aktywację :-).

Potem jeszcze miałem przeboje z fakturami - nie naliczali mi należnych rabatów promocyjnych. Sprawę zgłosiłem - dostałem info że już wyjaśnione i już będzie wszystko w porządku, nawet wystawili fakturę korygującą. Po czym po tygodniu kolejna faktura byłą znowu źle naliczona.

Tym razem po czterech zgłoszeniach, które zostały bez odpowiedzi wysłałem pismo z moimi żalami na co otrzymałem bardzo miły list od jakiejś pani kierownik z przeprosinami i deklaracją że sprawa jest ostatecznie załatwione i tak też się stało. Ale niesmak mały pozostał.


Co do Plusa to mam jedno dosyć ciekawe spostrzeżenie. Jak poszedłem wypowiedzieć umowę (PLUS Tesco w Gliwicach na Łabędzkiej) to zaraz na drugi dzień zadzwonili do mnie z ery czy nie jestem zainteresowany ich super ofertą abonamentową. Nigdy wcześniej przez 6 lat nikt do mnie nie zadzwonił z taką propozycją, a ja w przypadki nie wierzę.

Myślę, że mój numer został sprzedany, lub przekazany zaprzyjaźnionej osobie z Ery. :-)

Czy ktoś miał może taki przypadek czy to tylko ja jestem takim szczęśliwcem?

 #345516  autor: dechomenon
 09 lip 2009, 13:58
Myślę, że mój numer został sprzedany, lub przekazany zaprzyjaźnionej osobie z Ery. :-)

Czy ktoś miał może taki przypadek czy to tylko ja jestem takim szczęśliwcem?
bazy dane na bank krążą :) hehe nie da się inaczej:) skąd np. w orange moga wiedzieć ze w plusie komus się kończy umowa ? i na odwrót...informacje są sprzedajne tak mi sie wydaje...ale sam widzisz ze masz przykład po sobie.

 #345574  autor: kowcio
 09 lip 2009, 18:30
Obrazek
Tak Plus traktuje swoich klientów :? Jedna osoba mówiła mi, że oni wysyłają listy polecone, ja się zdziwiłem jak w skrzynce zauważyłem zwykły list za 1,35 PLN..
Czytajcie ze zrozumieniem, a zobaczycie o co mi chodzi. Pozdrawiam Panią Dorotkę.

 #345584  autor: tomko111
 09 lip 2009, 19:09
kowcio, nie jest źle. Przynajmniej jest napisane na kartce: Piotr. A ta Pani to pewnie zwykła pomyłka.

Play zaadresował do mojego ojca pismo pisząc Piotrek *********.
Więc generalnie nie wiem jakich oni ludzi tam zatrudniają. ;)

 #345587  autor: kowcio
 09 lip 2009, 19:17
tomko111, mnie zdziwiło to trochę. Orange jak wysyła listy to pisze Sz.P. ****, a tutaj takie jaja, jeszcze Pani.. Nie wiem czy ta Pani która to pisała była przytomna czy nie, ale cóż ;) Poczekam aż odeślą mi reklamację. Przeszedłem z Play, w którym ludzi traktowali jak nie powiem co, a tutaj wcale nie lepiej :P

 #345597  autor: mariusz9a
 09 lip 2009, 19:47
kowcio, widać ta pani pisała tą odpowiedź w piątkowy wieczór myśląc o weekendowcyh imprezach :-D Nie dość że "Pani" to jeszcze literówki :-D

 #345617  autor: guzikowalbn
 09 lip 2009, 21:08
W szanujących się firmach pisma powinny przed wysłaniem być skrupulatnie sprawdzane przez specjalistów.

Zarówno pod względem jakości, jak też zwykłych literówek, czy zwrotów.

Taka "estetyka" świadczy przede wszystkim o stosunku i szacunku do klienta - do Odbiorcy.

W podanym przykładzie jej po prostu brakuje.

A to:
mariusz9a pisze:kowcio, widać ta pani pisała tą odpowiedź w piątkowy wieczór myśląc o weekendowcyh imprezach :-D Nie dość że "Pani" to jeszcze literówki :-D
w żadnym wypadku argumentem nie jest.

Pani generowała pisemko w pracy, za co jej zapłacą.

I nikt nie ma obowiązku domniemać, że owa konsultant wybiera się zaraz po zakończeniu dyżuru na masaż, czy do kina, czy na weekendową popijawę. :wink:

W myśl zasady - traktuj Klienta, jak chciałby być traktowany. 8)

 #345624  autor: kowcio
 09 lip 2009, 21:34
guzikowalbn, ja jak będę pisał e-maila do Plus to też im wyślę bez czytania ani żadnej korekty. Nie będe go dopieszczał jak te do Orange. I sru. Jestem ciekaw, czy jak dostanę odpowiedź na reklamację, to wyśla mi ją poleconym, oraz czy nadal będę tą Panią o imieniu Piotr (chyba, że napiszą Szanowna Pani Piotrowica :mrgreen: ) oraz co napiszą w niej. Dla mnie to są jakieś jaja. Jaja jak berety. Tyle czasu się czeka, a tu takie coś przysyłają. Ja nawet nie wiem po co oni wysyłają te potwierdzenia?? Jakby nie mogli tego wysłać na e-mail, albo w ogóle nie wysyłać. Ja czekam za rozpatrzeniem reklamacji, a nie za SPAMem do skrzynki. Troszkę mnie zdziwiło podejście do dość nowego klienta sieci Plus, bo przecież w Plusie jestem.. Ponad miesiąc. Zbaczając na to, że jak na razie nie jestem z nimi powiązany żadną umową, a konkurencja jest spora- nie da się ukryć. Może gdyby ta Pani sprawdziła stan konta, to inaczej odpisałaby ;)

 #345625  autor: mariusz9a
 09 lip 2009, 21:41
kowcio pisze:Może gdyby ta Pani sprawdziła stan konta, to inaczej odpisałaby
To nie ma nic do rzeczy czy masz na koncie 2zł czy 500zł.
kowcio pisze:Ja nawet nie wiem po co oni wysyłają te potwierdzenia?
Szczerze, to ja nigdy czegoś takiego nie dostałem. I to jest pełne zaskoczenie z mojej strony. Sam wiesz że wysłałem reklamację tej samej usługi kilka dni wcześniej od Ciebie i takiego czegoś nie dostałem :-D
kowcio pisze:Jestem ciekaw, czy jak dostanę odpowiedź na reklamację, to wyśla mi ją poleconym
Ja zawsze dostaję poleconym.


guzikowalbn, to był taki żart z mojej strony - myślałem że nikt tego nie weźmie poważnie :-D
guzikowalbn pisze:W szanujących się firmach pisma powinny przed wysłaniem być skrupulatnie sprawdzane przez specjalistów.
Od pewnego czasu pracuje w bardzo dużej firmie zajmującej się rzeczami związanymi z tematyką forum (tymi technicznymi) i powiem Ci że nikt takich rzeczy nie sprawdza. Nawet sobie nie wyobrażacie jakie kwiatki potrafią pójść do klientów ;-) Ten list od Polkomtela to jest nic :-D

 #345701  autor: guzikowalbn
 10 lip 2009, 12:39
guzikowalbn, to był taki żart z mojej strony - myślałem że nikt tego nie weźmie poważnie :-D
nie wiem jak inni - ja też odebrałam to jako ironię, jednak wyklarowałam sytuację, co by rzeczywiście komuś na myśl nie przyszło, że Ci, którzy kończą zaraz pracę, mają jawną zgodę na "zlewanie klientów".
kowcio pisze:Ja nawet nie wiem po co oni wysyłają te potwierdzenia?? Jakby nie mogli tego wysłać na e-mail, albo w ogóle nie wysyłać.
Orange wysyła mailowe potwierdzenie przyjęcie zgłoszenia, tak, by klient miał świadomość, że ktoś się jego sprawą zajmuje. Dzięki czemu nie wysyła tysiąca kolejnych zgłoszeń, a czeka na odpowiedź. :P
mariusz9a pisze:Od pewnego czasu pracuje w bardzo dużej firmie zajmującej się rzeczami związanymi z tematyką forum (tymi technicznymi) i powiem Ci że nikt takich rzeczy nie sprawdza.
No więc ja również pracuję w dużej firmie, w której każdy, kto odwala partyzantkę, dostaje info piąty, czy dziesiąty raz, że ma pismo do poprawy (a to Pan, zamiast Pani, albo nawet rozmiar i rodzaj czcionki, albo inne).
To nie ma nic do rzeczy czy masz na koncie 2zł czy 500zł.
dokładnie. Co ma do rzeczy, czy dany klient wydaje na telefon kilka, czy kilkanaście kafli, czy to taki, który chce tylko "zastrzeżyć numer" poprzez BOK, bo przez automat nie potrafi. :D

i nadal zdanie podtrzymuję, że każdy zasługuje na przyzwoite traktowanie, bo "klient nasz Pan".

 #345940  autor: Cyrrus
 11 lip 2009, 16:37
guzikowalbn pisze:W szanujących się firmach pisma powinny przed wysłaniem być skrupulatnie sprawdzane przez specjalistów.
Rozbawiłeś mnie tym stwierdzeniem :D

Rozważmy to statystycznie - jeśli każde z pism sporządzonych każdego dnia w jakimś dziale OP-a i wysłanych do klientów, miałoby być, cytuję, ,,skrupulatnie sprawdzane przez specjalistów'' to każdy z operatorów musiałby chyba podwoić zatrudnienie w BOK-ach.
A przecież mamy kryzys!
Biedni operatorzy tną nas na każdym kroku aby zarobić ,,parę groszy'' i przetrwać trudne chwile, a jakby mieli wyżywić jeszcze całą zgraję ,,specjalistów-kontrolerów'' to już bym chyba nie wypłacił się z tego abonamentu do końca życia... :-)

A tak na serio. Logicznie rzecz biorąc to chyba jest jakaś osoba, która sprawdza takie pisma, ale wydaje mi się, że wyrywkowo. Z drugiej strony a dziale reklamacji, przynajmniej moim zdaniem, powinny pracować osoby z jakimś doświadczeniem, aby ograniczyć takie błędy do minimum, a nie pierwszy lepszy chłystek z ulicy.

Odnosząc się do Twojego pisma kowcio, wydaje mi się, że panna wyskoczyła z jakimś takim szablonem, jaki wysyłają do stu tysięcy innych klientów. Co oczywiście nie zmienia faktu, że pojechała nieźle po bandzie :)

 #347024  autor: maniek
 17 lip 2009, 09:58
Mnie w erze tez ostatnio potraktowali jako panią :-D . Niestety to co czesto otrzymujemy to zmodyfikowane szablony, ktore nie sa sprawdzane. Ja mam w zwyczaju przeczytac dwa razy to co napisalem niewazne czy do bok czy do klienta. Co do reklamacji- wg procedury reklamacyjnej wielu firm do klienta idzie pisemne potwierdzenie przyjecia reklamacji do rozpatrzenia a pozniej odpowiedz. Jednak nie kazda firma tak robi. Odpowiedz mozna tez dostac na @ jesli podalismy go np na umowie.
 #347036  autor: Pablo-1986
 17 lip 2009, 11:47
A oto fragment nagranej rozmowy. Nagrałem,ponieważ pani twierdziła że Play nie ma wogóle swojego zasięgu 2 G w kraju. Zapraszam do posłuchania-rozmowa z dnia dzisiejszego.

http://rapidshare.com/files/256767224/_ ... _z_BOA.amr

Działa w odtwarzaczu Media Player Classic.

Dobry humor podstawą dnia.
 #347042  autor: maniek
 17 lip 2009, 12:05
Pablo-1986 pisze:A oto fragment nagranej rozmowy. Nagrałem,ponieważ pani twierdziła że Play nie ma wogóle swojego zasięgu 2 G w kraju. Zapraszam do posłuchania-rozmowa z dnia dzisiejszego.

http://rapidshare.com/files/256767224/_ ... _z_BOA.amr

Działa w odtwarzaczu Media Player Classic.
Rozumiem ze to była rozmowa z działem technicznym :D

 #347043  autor: Pablo-1986
 17 lip 2009, 12:12
Tak, to był dział techniczny.

Dobry humor podstawą dnia.

 #347059  autor: roni_
 17 lip 2009, 15:35
A wiesz, że nagrywanie rozmów bez wiedzy i zgody drugiej strony jest zabronione? Publikacja tym bardziej.

:EDIT:
Nie, że Cię straszę, albo, że masz to odrazu wykasować, tak tylko informuje ;P

 #347068  autor: aizo
 17 lip 2009, 16:54
A wiesz, że nagrywanie rozmów bez wiedzy i zgody drugiej strony jest zabronione? Publikacja tym bardziej.
Dokładnie! Trzeba o tym poinformować drugą strone!Radzę skasować Ci to

Ja miałe różne historie. (gadałem z kon. Plusa i oragne)
Dużo zależy na kogo trafisz.Liczy sie charakter, sposób przekazania informacji ,sama wiedza,chec pomocy i pracy.
Nie raz po kilku chwilach rozmowy sie rozłączałem i dzwoniłem jeszcze raz bo rozmowa nie miala sensu.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #347073  autor: Pawel1342
 17 lip 2009, 17:09
Wiedz z osobami co pracują w salonach to żal... Raz poszedłem i gadałem z jakoś ładna panią ale... Powiedziałem jej że nie dochodzą mi sms to powiedziała że mam źle wpisane centrum wiadomości a potem powiedziała że zasięgu może nie mam brawo dla takich ludzi to salon orange:-) :-D a salon plus trochę temu miałem do wyboru telefony Nokia5200,k550 i Lg ku800 i spytałem się czy jest czytnik kart pamięci w lg baba zaczęła szukać i powiedziała że nie wie bo może być pod obudowa a każdy wie że ten telefon nie posiada:-)
  • Strona 7 z 13
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 13