To teraz idź do salonu (nie autoryzowanego punktu, ale do salonu) i przedstaw swoją sytuację, mówiąc, że dostałeś takiego maila i spróbuj negocjować, mówiąc, że takie zniżki Cię nie satysfakcjonują, a mBank mobile dał Ci 19 gr/min na rok w zamian za przeniesienie numeru (i to nie jest ściema, taka oferta funkcjonuje dla wybranych klientów do końca czerwca 2010).
Tu przecież w najwyższym abonamencie, który Ci proponują (NE 100) wychodzi 31,8 gr/min. (W niższych jest, o dziwo, trochę taniej: NE80 - 29,4 gr/min; NE60 - 25 gr/min; NE40 - 28,6 gr/min). O cenie poza abonamentem już nie wspomnę, bo jest kosmiczna...
I nie zdradzaj się na wstępie z tym, że zależy Ci głównie na telefonie w Erze, bo Twoja dziewczyna też ma Erę... Najprawdopodobniej konsultant/-ka w salonie nawet na to nie zwróci uwagi. Idź przede wszystkim na koszt minuty w abonamencie, a usługę Era Sieć Rodzinna (Ty plus dziewczyna) będziesz mógł w razie potrzeby włączyć później we własnym zakresie.
BTW "szczegółowa analiza konta abonenckiego" to oczywiście ściema, która ma ładnie brzmieć, ale nic nie znaczy. Sam stosowałem takie zwroty, kiedy pracowałem w
pewnych firmach telekomunikacyjnych. Akurat w Erze nie pracowałem, więc nie powiem dokładnie, jak jest z negocjacjami, proszę więc nie polegać w 100% na mojej opinii - możesz trafić zupełnie inaczej.
[ Dodano: 2009-07-08, 18:27 ]
thonka pisze:w biznesie moze duzo, w prywatnych niewiele...
To mnie właśnie najbardziej boli. Ale cóż, pożyjemy, zobaczymy
