• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 48 z 54
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 54

 #345002  autor: grzybekxl
 06 lip 2009, 19:09
Witam!
Co można osiągnąć targując się z 2699 jeśli interesuje mnie przedłużenie bez nowego telefonu - jak najmniej płacić i jak najwięcej minut - umowa max na rok.
jaka taryfa jakie dodatki i co mogą zaoferować?

 #345009  autor: gemer
 06 lip 2009, 19:51
Peet pisze: Chciałem zobaczyć ostatnie faktury a tu konto już zablokowane.
oo a to ciekawe..
Mam rachunki elektroniczne, 17 lipca razem z okresem rozliczeniowym kończy mi się umowa. To znaczy że nie zobaczę swojej ostatniej faktury? ;) jak to wygląda?

 #345015  autor: nicram
 06 lip 2009, 20:32
gemer pisze:
Peet pisze: Chciałem zobaczyć ostatnie faktury a tu konto już zablokowane.
oo a to ciekawe..
Mam rachunki elektroniczne, 17 lipca razem z okresem rozliczeniowym kończy mi się umowa. To znaczy że nie zobaczę swojej ostatniej faktury? ;) jak to wygląda?
Z tego co mi wiadomo ostatnia faktura przyjdzie listem. Dostęp do eboka zostanie zablokowany.

 #345019  autor: kubik
 06 lip 2009, 20:48
kurde, po moich 96 godzinach bez telefonu (numer krążył między Postępu a Taśmową :P ) te Wasze kilka "minut" to pikuś, Pan Pikuś :P

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #345026  autor: lukasz
 06 lip 2009, 21:42
U mnie przeniesienie numeru z Plusa do Orange poszło szybko i bez problemów.... Na 01.07.2009r. Plus wyznaczył datę rozwiązania umowy o 22:00 numer został wyłączony. Następnego dnia rano działał już w Orange.

PS. Nie bijcie, że przeszedłem do Orange a nie do Play ;) Przy moim stylu dzwonienia wyszło mi u nich najlepiej, i jeszcze Pakiet Złotówek (20zł) co miesiąc dali bo mam od nich internet :)

 #345032  autor: michal218
 06 lip 2009, 21:59
juzef pisze:To tak gdyby ktoś był zainteresowany Nokią 5800.
2699 czyli BOK zaproponowało mi ją za 430PLN przy abonamencie 75PLN i za 640 przy abonamencie 55PLN.
A telefon fajniutki :)
A w przy 90PLN daja go za 1 zl.Roznica miedzy 75 a 90 wynosi 24x15=360zl,wiec jet jeszcze taniej i wiecej minut w abo,a 15 zl miesiecznie roznicy to nie majatek.Sam tak postapilem,a telefon jest faktycznie rewelacyjny.

 #345087  autor: zielony71
 07 lip 2009, 11:24
Po trzech tygodniach od złożenia wypowiedzenia przyszła pocztą oferta przedłużeniowa.
Pierwsza ulotka była już prezentowana w tym temacie, natomiast druga to oferta na przedłużenie iplusa:
[img=http://img210.imageshack.us/img210/8596/dscn1148.th.jpg]
Niezbyt ciekawa. Ponadto jest to oferta dla indywidualnych a iplus jest na firmę.
Nie wiem czy to pomyłka, czy nie przygotowali ulotek dla firm?
 #345100  autor: Wall_fmp
 07 lip 2009, 12:24
Witam wszystkich,
nie jestem stałym bywalcem tutaj i mój stary post został zlikwidowany, a ze względu na poruszane tu tematy pozwolę sobie przytoczyć moją historię, która w moim przypadku zakończyła się sukcesem:

===============
MÓJ PIERWSZY POST:
===============

Jestem abonentem plus gsm w Taryfie Kubali 75 a po przewidywanej od 1 lipca br. zmianie RŚUT postanowiłem zrezygnować z ich usług.

W moim przypadku:
-korzystam jedynie z elektronicznych rachunków za pomocą ebok;
-okres rozliczeniowy mam od 5 danego miesiąca do 4 dnia miesiąca następnego;

1.
Elektroniczny obraz faktury za okres 5 kwietnia 2009 do 4 maja 2009 z datą płatności do 20 maja 2009 otrzymałem w dniu 8 maja 2009 z powiadomieniem o tym SMS na komórkę. Do dnia płatności tej faktury nie otrzymałem na ebok żadnej informacji o zmianie regulaminu i możliwości wypowiedzenia umowy bez roszczeń odszkodowawczych w terminie 7 dni od daty płatności ostatniego rachunku. W związku z tym uznałem, że otrzymam taką informację z fakturą za następny okres rozliczeniowy i w dniu 3 czerwca wypowiedziałem w salonie plusa umowę z zaznaczeniem, że wypowiedzenie dotyczy zmiany Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. W tym przypadku plus ma własne zestandaryzowane formularze gdzie wpisują w pole „powód wypowiedzenia” tekst: „zmiana RUŚT –brak akceptacji –z przeniesieniem numeru –nazwa nowego operatora (wraz z wypowiedzeniem dostarczyłem z innej sieci formularz o możliwości technicznej gotowości do przeniesienia numeru z plus)

2.
5 czerwca 2009 roku (czyli dwa dni po wypowiedzeniu umowy) zadzwonił do mnie jeden z pracowników plusa i zaczął mnie zastraszać (dosłownie), że jeśli odejdę z ich sieci to naliczą mi takie kary, że nie dam rady się z nich wywiązać. Powiadomił mnie także, że nie mam prawa do wypowiadania umowy ponieważ zostałem już o takiej możliwości powiadomiony wcześniej i miałem czas do 7 dni od daty ostatniej faktury –czyli do 27 maja br. (ostatnia faktura płatna do 20.05.2009). Zakończył stwierdzeniem, że informuje mnie o karze oraz konsekwencjach, i że mogę teraz anulować telefonicznie zerwanie przeze mnie umowy bo jest na to gotowy.

Zajrzałem do ebok i faktycznie znalazłem następującą informację w obrazach rachunków elektronicznych (Informacje znajdują się w zakładce: Rozliczenia i pakiety -> Rachunek elektroniczny -> Lista plików do pobrania):
______________________________________________
Moje faktury
Do przeglądania plików pobranych z niniejszej strony zalecamy używanie oprogramowania Acrobat Reader od wersji 6.0.

Rachunek za okres od 2009-05-05 do 2009-06-05
Faktura 0906040______ pdf 222 kB
Rachunek szczegółowy 0906040_______ pdf 104 KB

Dokumenty elektroniczne 2009-06-01
List przewodni pdf 262 kB


Rachunek za okres od 2009-04-05 do 2009-05-04
Faktura 0905040______ pdf 229 kB
Rachunek szczegółowy 0905040_______ pdf 114 KB
______________________________________________

Proszę zauważyć, że faktycznie plus zamieścił na mojej skrzynce w ebok info o możliwości wypowiedzenia ale z dniem 1 czerwca w pliku „List przewodni” –a więc po dacie płatności faktury, o której informował mnie pracownik plus gsm telefonicznie. Jednocześnie zwracam uwagę, że jest to wprowadzanie klienta w błąd –skąd mam jako klient wiedzieć, że jakiś list intencyjny to tak naprawdę spełnienia przez operatora wymogów ustawy o informowaniu klientów o zmianie regulaminu świadczenia usług oraz możliwości wypowiedzenia umowy bez roszczeń odszkodowawczych?

Wzór samego pisma można obejrzeć tu:
http://www.pasjagsm.pl/li...ulaminpismo.pdf

Tutaj mała dygresja w sprawie tego czy wiążąca jest dla mnie taka forma poinformowania:
–otóż TAK jest wiążąca
–zgadzając się na Regulamin usługi Rachunek Elektroniczny w plus gsm zgodnie z Rozdz. 1 Definicje pkt. 10.:
„Usługa – usługa Rachunek Elektroniczny umożliwiająca otrzymanie przez Abonenta dostępu do podglądu obrazu Rachunku Telefonicznego, a także obrazu Szczegółowego wykazu usług i obrazu innych dokumentów załączanych do Rachunku Telefonicznego (w szczególności ofert kierowanych przez Polkomtel S.A. do Abonentów, np. ofert umów w ramach Programu Wymiany Aparatów) udostępnionych w formie elektronicznej na stronach WWW aplikacji EBOK. W okresie świadczenia Usługi papierowe wersje Rachunku Telefonicznego oraz Szczegółowego wykazu usług są przechowywane przez Polkomtel S.A. i nie są dostarczane do Abonenta”

W tym samym dniu to jest 5 czerwca po tym „zastraszającym” telefonie osobiście w salonie plusa napisałem i wysłałem faksem za potwierdzeniem odbioru reklamację, w której odwołałem się od tego telefonu z plusa i poinformowałem, że na dzień płacenia faktury za okres 05.04.2009-05.05.2009 z terminem do dnia 20.05.2009 nie miałem informacji o możliwości wypowiedzenia umowy –jako dokumentu dołączonego do danego rozliczenia.

3.
W dniu 9 czerwca plus napisał do mnie -ku mojemu zdumieniu, pismo (otrzymałem 15 czerwca) następującej treści:

„[..]
Przypominamy również, iż umowa została podpisana w ramach oferty promocyjnej, która zobowiązuje Pana do nie rozwiązywania umowy do dnia 02/05/2010. Zgodnie z postanowieniami regulaminu promocji, Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Panu specjalnych warunków umowy i wcześniejszego jej rozwiązania przez Pana. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości określonej w regulaminie promocji.
Jeżeli chęć wypowiedzenia umowy i przeniesieni numeru zostanie przez Pana podtrzymana, prosimy o dokonanie wpłaty 1000 PLN, na poczet kary umownej.

[..]”

No cóż zajrzałem to regulaminu mojej taryfy i czytamy:

§ 4 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA
1. Abonent zobowiązuje się, że w ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a) nie rozwiąże Umowy,
b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach
Umowy.
2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w pkt. 1 powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel kary umownej w wysokości 840 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy do chwili wystąpienia zdarzenia będącego podstawą jej naliczenia.
Abonent będzie zobowiązany do zapłaty:
- 100 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
- 80 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
- 60 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 19 a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
- 40 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 22 a końcem 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy.

i dalej:

§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
[..]
2. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji mają zastosowanie postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Ciekawostką jest fakt, że chcą 1000 zł a zgodnie z ich regulaminem taryf kubali jest to 840 zł!

Jak widać faktycznie abonent, który podpisał taką umowę promocyjną zobowiązuje się do jej „nie rozwiązywania”, z tym że zachodni tutaj okoliczność zmiany regulaminu świadczeni usług telekomunikacyjnych i wchodzą przepisy nadrzędne do tego regulaminu czyli:

ustawa Prawo telekomunikacyjne: Art. 59 ( Dz.U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)

1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do określenia zakresu i warunków wykonywania usług telekomunikacyjnych w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych, podanym do publicznej wiadomości i dostarczanym nieodpłatnie abonentowi wraz z umową o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, a także na każde jego żądanie.
2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych powiadamia abonenta o każdej zmianie w regulaminie, o którym mowa w ust. 1, z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.
3. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do przedłożenia regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Prezesowi UKE, na każde jego żądanie, w terminie przez niego określonym oraz każdorazowo po dokonaniu w nim zmian.

zgodnie z zapisami, którymi i zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów następuje właśnie zmiana Regulaminu i mamy prawo wypowiedzieć bez roszczeń umowę –mówiąc szczerze nie wiem jak jest także jak się dowiem dam znać –w razie czego info ma moją skrzynkę [email protected]

Jeżeli chodzi o samego Kubalę to wg zapisów promocji plusa jesteśmy klientem z abonamentem –tzw. klient abonentowy -czyli mamy prawo przy zmianie RUŚT do wypowiedzenia bez roszczeń. Dodatkowo na forach niektóre osoby opisywały, że zerwały umowy mając Kubalę 55 bez żadnych problemów także wg mnie jest to kolejna forma zastraszani klienta przez plusa (tutaj przykładowy link: http://www.telepolis.pl/f...c.php?p=339172)

Podsumowując:
-czekam na odpowiedź na moją reklamację,
-postaram się dowiedzieć, czy faktycznie to, że w ramach Taryfy Kubali 75 (i innych) podpisuje się zgodę na nie wypowiadania umowy przez 24 miesiące oznacza, że nie można tego zrobić w związku ze zmianą RŚUT przez operatora –wg mnie NIE ponieważ ustawa jest aktem nadrzędnym do regulaminu operatora.

Trochę to wszystko śmieszne i żałosne oraz z nieprofesjonalnym podejściem do klienta bo plus ma dobrą ofertę (zdecydowałem się po 8 latach na jej wypowiedzenie bo w przeciągu ostatnich dwóch lat plus wprowadził mnie z premedytacją w błąd swoimi ofertami, za co musiałem ekstra dopłacać bez żadnych korzyści), a po moim wypowiedzeniu umowy, w przypadku mojej osoby nie miałem żadnej oferty ani telefonu z propozycjami tylko od razu „straszenie”.

=================
DALSZA CZĘŚĆ HISTORII:
=================

Witam serdecznie wszystkich przy okazji dziękuję za zainteresowanie na privie i maile od forumowiczów. Poniżej przedstawiam moją dalszą historię zakończoną wywalczonym przeze mnie happy endem :roll:

1.
Jak napisałem w poprzednim poście czekałem na odpowiedź z plusa na moją reklamację.
Udało mi się także ustalić, że pismo wysyłane do abonentów, w którym plus powołując się na zapisy umów promocyjnych (np. taryfy Kubali, pięciolinia itp. -z paragrafem zobowiązującym do niezrywania umowy -dokładnie do niewypowiadania) zastrasza klientów (właściwie to ich pismo jest niezgodne z prawem) twierdząc, że naliczy kary za zerwanie promocji. Mamy prawo wypowiadać umowę ze względu na zmianę RŚUT bez względu na to, że w samej promocji podpisaliśmy zgodę na niewypowiadanie -regulamin plusa stoi niżej niż ustawa :).

Tak na marginesie dowiedziałem się także od innych forumowiczów, że pracownicy plusa wysyłając to pismo zdawali sobie sprawę z faktu, że poświadczają nieprawdę: jeden z pracowników potwierdził informację, że to co jest napisane w piśmie, że nie możemy rozwiązać umowy w np. w taryfie kubali, jest nieprawdą i że jeśli zmienia się regulamin z ich strony to jak najbardziej można go nie akceptować i rozwiązać umowę bez żadnych konsekwencji.

2.
W dniu 30 czerwca otrzymałem odpowiedź na moją reklamację: plus poinformował mnie, że "bardzo wnikliwie" przeanalizował moją reklamację, jakobym nie mógł zaznajomić się z możliwością wypowiedzenia umowy w terminie i stwierdził, że niezgodnie z prawem wypowiedziałem umowę dlatego naliczy mi karę. Wg plusa miałem czas do 27 maja 2009 roku na wypowiedzenie umowy. Plus potwierdził także, iż zostałem o tym fakcie poinformowany w dołączonym do rachunków majowych (za okres od 05.04.2009 do 05.05.2009) piśmie -co jest niezgodne z prawdą bo jak już pisałem obraz elektroniczny takiego powiadomienia pojawił się u mnie na eboku dnia 1 czerwca. Odpisałem plusowi odpowiedź adresując na dyrektora działu reklamacji plusa (zgodnie z ich pismem proces reklamacyjny uległ wyczerpaniu i mogłem wnioskować o ponowne rozpatrzenie sprawy u dyrektora działu reklamacji). W piśmie opisałem jeszcze raz całą sytuacje oraz załączyłem zrzut z ekranu listy obrazów elektronicznych moich rachunków i Listu intencyjnego, gdzie wyraźnie było widać, że list ten jest w pocznie elektronicznej z dnia 1 czerwca.

Poniżej zamieszczam pełną treść pisma:

Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa pismo z dnia __ czerwca 2009 roku znak ________ informuję, że nie dostarczyli mi Państwo wraz rachunkiem telefonicznym za okres 05/04/09r.-04/05/09r zawiadomienia dotyczącego zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych (RŚUT). List przewodni, w którym poinformowali mnie Państwo o zmianie RŚUT został umieszczony w mojej poczcie elektronicznej dnia 1 czerwca 2009 roku (zrzut ekranu mojego konta w e-bok z uwidocznionymi rachunkami elektronicznymi i Listem przewodnim poniżej).
Zgodnie z Rozdziałem I. Definicje ustęp 10 Regulaminu świadczenia usług elektronicznych usługa Rachunek Elektroniczny umożliwia otrzymanie przez Abonenta dostępu do podglądu obrazu Rachunku Telefonicznego, a także obrazu Szczegółowego wykazu usług i obrazu innych dokumentów załączanych do Rachunku Telefonicznego. Ze względu na termin płatności faktury za okres 05/04/09r.-04/05/09r dnia 20 maja 2009 roku nie miałem możliwości zaznajomienia się z możliwością wypowiedzenia umowy w terminie do dnia 27 maja 2009 roku ponieważ obraz elektroniczny takiego powiadomienia, nazwanego przez Państwa Listem przewodnim, został umieszczony na moim koncie dnia 1 czerwca 2009, a więc po dacie płatności faktury oraz po dacie 27 maja 2009 roku do kiedy, wg Państwa miałem prawo do wypowiedzenia umowy, zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów §17 pkt. 5, zgodnie z którym w przypadku zmian w Regulaminie Abonent ma prawo w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przesłane zostało zawiadomienie o zmianie, wypowiedzieć umowę. W moimi przypadku zawiadomienie takie miało miejsce 1 czerwca br. a umowę wypowiedziałem dnia 3 czerwca 2009 r.

Ze względu na to, że zostałem poinformowany przez Państwa o możliwości wypowiedzenia umowy Listem przewodnim, którego obraz elektroniczny został umieszczonym na moim koncie dnia 1 czerwca 2009 roku wnoszę o ponowne zbadania sprawy, ponieważ do dnia 27 maja 2009 roku nie miałem dostępu do podglądu obrazu Listu przewodniego.

W przypadku podtrzymania przez Państwa stanowiska, w którym twierdzicie Państwo, że otrzymałem powiadomienie o możliwości wypowiedzenia umowy ze względu na zmianę RŚUT razem z rachunkiem za okres 05/04/09r.-04/05/09r, rozpatrzę możliwość powiadomienia Prokuratury o możliwości popełnienia przez Państwa przestępstwa w postaci próby wyłudzenia przez Państwa dodatkowych świadczeń pieniężnych na swoją korzyść, poprzez naliczenie przez Państwa kary umownej za zerwanie umowy.

Pragnę podkreślić, że współpraca z Państwem była dla mnie bardzo cenna i chciałbym sprawę rozwiązać polubownie.

Do wiadomości:
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Federacja Konsumentów
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Massmedia


3.
Pismo złożyłem w piątek, w punkcie obsługi klienta osobiście z opieczętowanym potwierdzeniem odbioru i przefaksowania od razu do działu reklamacji. W niedzielę numer został odłączony od sieci (wesoły komunikat na komórce: "nie mogę nawiązać połączenia z siecią") oraz zostałem odcięty od logowania w e-bok. W poniedziałek przypomniałem sobie, że nie wiem ile zapłacić za ostatni okres rozliczeniowy bo przecież nie mogę zajrzeć już do obrazów elektronicznych. Zadzwoniłem z innej komórki do plusa i zapytałem się ile tam mam naliczone opłat i tutaj przeżyłem szok: OPERATOR POINFORMOWAŁ MNIE, ŻE NIE MAM NIC NALICZONE A KARA UMOWNA ZOSTAŁA RANO O 6.30 W PONIEDZIAŁEK ANULOWANA -na moje pytanie co się stało, że mi anulowano naliczoną karę (okazało się, że ją naliczyli w piątek) operator odpowiedział, że widzi w systemie jakieś pismo ode mnie z piątku i dział reklamacji musiał je rozpatrzyć w trybie przyspieszonym.

4.
Podsumowując. Nic mnie już nie łączy z tym operatorem. Mam miesiąc na przeniesienie numeru. Mogę zostać w plusie (muszę przyznać, że się postarali bo przebili w niektórych miejscach Playa -np. roczna umowa bez aparatu za 40 zł w Play i Plus jest taka sama ale Plus daje dodatkowo 40 minut ekstra na miesiąc i oczywiście minuty przechodzą na
kolejny miesiąc -a w Playu nie przechodzą) -tylko żeby mnie tu ktoś nie posądzał zaraz znowu o reklamę plusa bo jestem daleki od tego -z resztą firma mnie nieźle zdenerwowała...

A na koniec: doprawdy nie rozumie, dlaczego musiałem uciekać się do straszenia prokuratorem aby wreszcie uznano, że miałem rację ...

Pozdrowienia dla wytrwałych.
Wall

 #345140  autor: pprzemo
 07 lip 2009, 16:44
ot mala ciakwostka;) 3dni przed przeniesieniem ...sms od PLUSA
oferuja 1000 minut do wszystkich za wycofanie rezygnacji :-D
mam wyslac sms o tresci wycofuje na 2699 :shock:
wysle sms o tresci bujajcie sie :mrgreen:

 #345202  autor: the_neptun
 07 lip 2009, 21:50
ja dostalem e66 za 218 z vat przy elastycznej 50, ofercie ktora mi najbardziej odpowiada :)

 #345228  autor: waeren
 08 lip 2009, 07:29
pprzemo pisze:ot mala ciakwostka;) 3dni przed przeniesieniem ...sms od PLUSA
oferuja 1000 minut do wszystkich za wycofanie rezygnacji :-D
mam wyslac sms o tresci wycofuje na 2699 :shock:
wysle sms o tresci bujajcie sie :mrgreen:
Tylko trzy dni przed to może być troszkę późno na procedury, kolega też dostał taką ofertę ale też przed samym końcem umowy...

 #345268  autor: jab
 08 lip 2009, 12:14
A ja się dzisiaj dowiedziałem, że moja rezygnacja złożona w punkcie Plusa 12.06.2009 ciągle nie jest odnotowana w systemie...:P A 20 lipca kończy się okres rozliczeniowy...

 #345445  autor: Matthew Rosati
 08 lip 2009, 23:41
Witajcie ;)

Ostatnio do mnie dzwoniła pani z plusa (mam taryfę kubali 40 ale i tak sie placi 50 zł za jakies koszty inne)najpierw zaproponowała mi to samo tylko za 20 zł. Cały czas mówiłem, ze mam wakacje ze chodze na imprezy i kasa potrzebna na taxówkę i zmiękła i zaproponowała to samo za 12.5zł.
Ostatnio też przyszedł sms ze 1000 darmowych minut do wszystkich sieci jesli sie wycofam. Normalnie to bym miał umowę do października.

JUtro czyli 9-tego jest termin rozwiązania umowy. Ja nic nie przenosiłem do play itp . Czy mój numer , karta sim stanie się po prostu nieaktywny? I czy przyjdzie rachunek za ten miesiąc jeszcze zktorego nic nie wydzwonilem? To by mnie wkurzyło.

Proszę o szybką odpowiedź.;)

 #345469  autor: Orfi
 09 lip 2009, 09:20
Mam podobny "klimat" z Plusem. Umowa skończyła mi się 27.05.2009r(wypowiedzenie- 11.05.2009r-termin wyłączenia numeru 09.07.2009r.) i jej nie przedłużałem, złożyłem wypowiedzenie i jak do tej pory Plus nie chce się ode mnie odczepić. Dzisiaj karta SIM powinna być od północy nieaktywna a mało tego, że jest aktywna,to jeszcze dodano do niej minuty na następny okres rozliczeniowy (sprawdzałem na E-boku). Zadzwoniłem do DOK Plus z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i konsultant stwierdził,że dzień się jeszcze nie skończył,więc może być wyłączona,w ciągu dnia,ale abonament 100 zł , w tym przypadku, zostanie mi naliczony i mam go zapłacić a Plus odda mi to przy następnej fakturze(mam jedno konto, z 2 numerami,okres rozliczeniowy od 8 do 9 następnego miesiąca), maksymalnie do 2 miesięcy. Takie postępowanie ,to są żarty z klienta, to jak mam to rozumieć, że Plus będzie obracał moimi pieniędzmi, pomimo aktywnej-nieaktywnej karty i czemu nie została zdezaktywowana zgodnie z umową? Rozumiem,że mieli duże problemy, w związku,ze zmianą regulaminu,ale ja ze swojej umowy wywiązałem się zgodnie z terminem, nie przenoszę numeru, tylko, z niego rezygnuję. Wychodzi na to, że prawo prawem a klient musi zostać złupiony na kasę, choćby na miesiąc lub dwa dodatkowo.
Ostatnio zmieniony 09 lip 2009, 16:14 przez Orfi, łącznie zmieniany 1 raz.

Orfi

 #345536  autor: Matthew Rosati
 09 lip 2009, 15:55
Dzisiaj mi rozwiązało umowę bez problemów ;)
Po prostu karta sim jest nieaktywna.

JUtro kupuję starter w PLAY :)

 #345546  autor: pprzemo
 09 lip 2009, 16:19
hmm a moja jest aktywna a okres rozliczeniowy jest do 8 a w BOK sa nowe minuty i nawet pakiet lojalnosciowy...o co tu chodzi.???
zaplace rachunek za czerwiec plus za przeniesienia i niech spadaja:)
jutro witaj PLAY

 #345547  autor: lukasz
 09 lip 2009, 16:27
Orfi pisze:Mam podobny "klimat" z Plusem. Umowa skończyła mi się 27.05.2009r(wypowiedzenie- 11.05.2009r-termin wyłączenia numeru 09.07.2009r.) i jej nie przedłużałem, złożyłem wypowiedzenie i jak do tej pory Plus nie chce się ode mnie odczepić. Dzisiaj karta SIM powinna być od północy nieaktywna a mało tego, że jest aktywna,to jeszcze dodano do niej minuty na następny okres rozliczeniowy (sprawdzałem na E-boku). Zadzwoniłem do DOK Plus z prośbą o wyjaśnienie sytuacji i konsultant stwierdził,że dzień się jeszcze nie skończył,więc może być wyłączona,w ciągu dnia,ale abonament 100 zł , w tym przypadku, zostanie mi naliczony i mam go zapłacić a Plus odda mi to przy następnej fakturze(mam jedno konto, z 2 numerami,okres rozliczeniowy od 8 do 9 następnego miesiąca), maksymalnie do 2 miesięcy. Takie postępowanie ,to są żarty z klienta, to jak mam to rozumieć, że Plus będzie obracał moimi pieniędzmi, pomimo aktywnej-nieaktywnej karty i czemu nie została zdezaktywowana zgodnie z umową? Rozumiem,że mieli duże problemy, w związku,ze zmianą regulaminu,ale ja ze swojej umowy wywiązałem się zgodnie z terminem, nie przenoszę numeru, tylko, z niego rezygnuję. Wychodzi na to, że prawo prawem a klient musi zostać złupiony na kasę, choćby na miesiąc lub dwa dodatkowo.
U mnie jest podobnie: okres rozliczeniowy 01.06.2009 - 30.06.2009, data rozwiązania umowy: 01.07.2009r. Przyszła faktura do zapłaty z rozmowami/sms itd za czerwiec i naliczonym abonamentem za lipiec.
Opłata abonamentowa za lipiec jest naliczona niesłusznie i automatu będzie skorygowana przy fakturze wystawionej w sierpniu (ale za ten jeden dzień i tak sobie policzą bo numer był aktywny) - widać ich system tak już ma.
Proponuje złożyć reklamacje dotyczącą błędnie naliczonych opłat i wystawienie faktury korygującej. W takim wypadku Plus nie wymaga zapłacenia kwoty spornej (czyli abonamentu) do zakończenia postępowania reklamacyjnego. Wystarczy zapłacić tą część należności, do której nie mamy zastrzeżeń.

 #345608  autor: pprzemo
 09 lip 2009, 20:48
macie calkowita racje trzeba zlozyc reklamacje;) chcialem zadzwonic ale wlasnie doslownie 10 seq temu mi wylaczyli karte...........wiec witaj PLAY ;)
mam pytanie jak teraz z play zadzwonic do PLUSA .??
2601 a jaki numer poprzedzajacy.?

 #345610  autor: Prometo
 09 lip 2009, 20:51
pprzemo pisze:mam pytanie jak teraz z play zadzwonic do PLUSA .??
Zerknij tutaj.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #345618  autor: damians888
 09 lip 2009, 21:12
a co zrobić gdy korzystam z polecenia zapłaty? plus zwróci pieniądze na rachunek bankowy?
  • Strona 48 z 54
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 54
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 54