• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #344069  autor: radeczko
 01 lip 2009, 15:28
Od pewnego czasu (ok 6 miesięcy) zacząłem dostawać oferty telefoniczne od sieci ORANGE.
Oferta na kolejny telefon i abonament.

Pani z głosem jak z reklamy TV czyta z monitora marketingowy bełkot.

- Wspaniała Oferta ble ble ble...
- Wspaniały Telefon z ogromną pamięcią 120 MB ble ble ble...

Ja na to że dziękuję, nie jestem zainteresowany i myślałem że na tym koniec.
NIESTETY NIE!

Sprzedawcy z Orange dzwonili do mnie po kilkanaście razy!!!!
Za każdym razem prosiłem żeby tego już nie robili, nie przyniosło to żadnego skutku!!!

Co najważniejsze....... to nie jestem klientem ORANGE od 2 lat!!

Ostatecznie po kilkukrotnym kontakcie z BOK zakończył się mój koszmar.

Dziś zaczęli męczyć koleżanka z pracy!!! Mówi że miała już kilka takich telefonów.

Mieliście też taki problem?
Ostatnio zmieniony 03 lip 2009, 10:06 przez radeczko, łącznie zmieniany 4 razy.

Pozdrawiam Radeczko

 #344078  autor: vectra2.0
 01 lip 2009, 16:40
nie, nie miałem. zakładanie takich tematów nic nie wnosi i nie zmieni.

 #344081  autor: radeczko
 01 lip 2009, 17:01
Nie mogę się z Tobą zgodzić. Oczywiście że wnosi. Tego typu marketing staje się w Polsce normą a nie powinien. Nie szanuje się cudzego czasu i prywatności, zawrzawszy na to że nie jestem abonentem sieci z której atakowano mnie ofertami. Podkreślam że problem nie dotyczy wyłącznie mnie. Moi znajomi też się skarzą. Standardem w Orange jest wpychanie dziwnych pakietów (rzekomo obniżających koszty połączeń) za darmo na parę miesięcy po czym przechodzą na płatne, a mało kto pamięta żeby je wyłączyć > np. usługa "zatrzymaj czas" - niby fajnie, jak informują panie w BOKu płaci pan/pani tylko za 2 minuty rozmowy do Orange i tak przez godzinę. Niestety już nie wspominają że usługa działa po wykorzystaniu kwoty z abonamentu...

Pozdrawiam Radeczko

 #344083  autor: Rezo
 01 lip 2009, 17:08
Jedyne co mogę Ci poradzić to odmawianie rozmowy. Jest bardzo prawdopodobne że jeśli mówisz konsultantowi że nie jesteś zainteresowany to konsultant zaznacza w systemie taki właśnie status i system dzwoni do Ciebie ponownie z ofertą. Np. w erze dzwonią do niezainteresowanego 4 razy.

można też wycofać zgodę na otrzymywanie informacji o nowych ofertach promocyjnych jeśli takową ktoś wyraził przy podpisywaniu umowy
Ostatnio zmieniony 01 lip 2009, 17:13 przez Rezo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #344085  autor: Mordrag
 01 lip 2009, 17:09
Do mnie również dzwonili reklamowali telefon (jakiś rok temu) powiedziałem że nie jestem zainteresowany bo mam lepszy. Do dziś mam spokój.

 #344088  autor: jurak
 01 lip 2009, 17:17
Jeśli nie jesteś zainteresowany to odebrać, wysłuchać, podziękować i zakończyć rozmowę.
W przypadku gdy jesteś zajęty czymś, to zestaw słuchawkowy do ucha dodatkowo :)

 #344090  autor: vectra2.0
 01 lip 2009, 17:23
rozłączaj się od razu na dzień dobry. po co masz go słuchać. jeżeli jest nachalny i "nie szanuje twojego czasu" to ty nie poszanuj jego i powiedz żegnam i się rozłącz. odrazu napisze, że nie jestem źle wychowany, ale jeżeli rzeczywiście dzwonią do niego po kilkanaście razy p to samo a on mówi, że nie to trzeba tak roić i nauczyć ich rozumu.

 #344095  autor: radeczko
 01 lip 2009, 17:39
gregor85 ja na szczęście poradziłem sobie z problemem. Napisałem e-maila do BOKu z prośbą o usuniecie mnie z bazy marketingowej. Po kilku dnach zadzwonili, przeprosili i wykasowali. Mam już święty spokój. Niestety moi znajomi zaczęli się skarżyć. Dlatego rozpocząłem temat, bo nie każdy zdaje sobie sprawę że można z tym "walczyć".

Pozdrawiam Radeczko

 #344103  autor: kwistas
 01 lip 2009, 18:01
W naszym kraju najskuteczniej kogoś wystraszyć sądem lub UOKiK jak tak miałem w Orange, od tamtej poro święty spokój.

 #344110  autor: Rezo
 01 lip 2009, 19:36
vectra2.0: rozłączenie się podczas rozmowy to najgorszy sposób.... Konsultant może to uznać np. za przerwane połączenie i będą do ciebie dzwonić... nawet kilkanaście razy :-D

(lepiej i skuteczniej jest załatwić sprawę tak jak radeczko)

pozdrawiam

 #344143  autor: vectra2.0
 01 lip 2009, 21:35
ustaw przekierowanie tego numeru na jakiś inny nie aktywny chyba, że jest to zastrzeżony.

 #344280  autor: wojtek83
 02 lip 2009, 14:30
jurak pisze:Jeśli nie jesteś zainteresowany to odebrać, wysłuchać, podziękować i zakończyć rozmowę.
Dokładnie, nie jesteś zainteresowany ofertą, to podziękuj i tyle. Mnie też się zdarzały takie telefony z różnych firm i zwykle to skutkowało. Na tym m.in. polega praca konsultantów telefonicznych, nie ma się co pieklić...

 #344295  autor: radeczko
 02 lip 2009, 15:13
Dla mnie nie wiele się to rożni od e-mailowego SPAMU a nawet jest bardziej uciążliwe, np. jak sprzedawca dzwoni jak mam ważne spotkanie.

Pozdrawiam Radeczko

 #344332  autor: thonka
 02 lip 2009, 18:49
mialem kilka razy cos podobnego 'czy jest pan zadowolony z uslug orange' 'czy chcialby pan aktywowac sobie to i to', co ciekawe moj numer z orange jest w erze prawie dwa lata, a ja sam nie wierze, ze dzwonid do mnie ktokolwiek z orange, tylko zwykli naciagacze, ktorzy chcieli wyludzic dane osobowe, bo nie wierze, ze komputer wybral nr, ktory nie jest u nich w sieci...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #345888  autor: WitekB
 11 lip 2009, 12:15
Jeżeli chodzi o wybieranie numerów to może tak, że numer jest w innej sieci ale za to firma miała to zarejestrowane i nie zostało usunięte z bazy... bywa tak czasem, albo ktoś inny podał ten numer i konsultant zadzwonił :)
wojtek83 pisze:Dokładnie, nie jesteś zainteresowany ofertą, to podziękuj i tyle. Mnie też się zdarzały takie telefony z różnych firm i zwykle to skutkowało. Na tym m.in. polega praca konsultantów telefonicznych, nie ma się co pieklić...
Polecam ten sposób, jeżeli miło się porozmawia z konsultantem to on też postąpi w porządku i zapisze kogoś jako niezainteresowanego ;) gorzej jak numer pojawi się za tydzień w bazie ale to już inna para kaloszy...

P.S. Witam wszystkich ;)

 #345896  autor: DevilishChaos
 11 lip 2009, 12:36
W Orange (niewiem jak w innych sieciahc) to norma i nic nie pomoże ze jednemu konsultantowi zaznaczymi ze nie jestesmy zainteresowani, bo za chwile (doslownie moze ktos zadzwonic z podobna propozycja... Wynika to z tego ze pomaranczka korzysta z wielu firm zewnetrznych, ktore nie maja pelengo dostepu do systemu Orange, lub nie maja go wcale (Orange dostaracza im tylko pule kientow, nie system), a kazda z tych firm sila rzeczy zmuszona jest do tworzenia wlasnych systemow, zpelnie niezaleznych... W najwiekszym skrocie, nawet jesli konsultant X, z firmy zewnetrznej, zaznaczy soebie w systemie ze klieny nie jest zainteresowany, to konsultant Y z zupelnie innej firmy tego nie widzi... I kolo sie zamyka... Walka z wiatrakami, jedynie mozna w BOKU poprosic o wykreslenie z bazy marketingowej, ale to troche trwa....


Od moda: Pomorze być na Zachodzie...
Ostatnio zmieniony 11 lip 2009, 13:20 przez DevilishChaos, łącznie zmieniany 1 raz.