• Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #343157  autor: Nerox
 27 cze 2009, 10:43
Witam.
Mam pare pytan co do ubezpieczonego telefonu ( ergoHestia)

1. Czy w momencie sprzedania takiego telefonu ubezpieczenie automatycznie przechodzi na kupujacego?
2. Obejmuje to wszelkie naprawy?
3. Kradzieze w srodkachkomunikacji miejskiej rowniez obejmuje?

Z gory dziekuje za odpowiedz.

 #343776  autor: robertkol
 29 cze 2009, 23:49
zadzwoń do Hestii i się zapytaj... bo przecież każda ubezpieczalnia oferuje inne warunki

 #343836  autor: Orfi
 30 cze 2009, 12:53
Warunki ubezpieczenia (szczegółowe) otrzymałeś zapewne, przy jego podpisywaniu i tam jest dokładnie opisane za co i kiedy odpowiada ubezpieczyciel i w jakich sytuacjach. W przypadku tzw.kradzieży zuchwałej czy włamania, po zgłoszeniu na policję masz szansę odzyskać pieniążki z ubezpieczenia. Prawa z ubezpieczenia nie przechodzą na osoby trzecie (po sprzedaży telefonu), (chyba?),że zawarły one oddzielną umowę. Ubezpieczenie nie obejmuje napraw, bo od tego jest gwarancja producenta lub niezgodność towaru,z umową i znowu chyba, że jest to zapisane w umowie ubezpieczenia telefonu.

Orfi