Wczoraj powinny były zakończyć się testy usługi MMS Głosowy (
mmsg.orange.pl). Piszę "powinny", bo usługa dalej działa i nie przywrócili mi jeszcze starych przekierowań (usługa ktoś dzwonił).
Czy ktoś z Was miał to "szczęście" testować tą usługę? Jakie są Wasze opinie?
Przyznam się szczerze że pomysł testu mi się spodobał. Gdy po włączeniu usługi możliwość nagrania wiadomości miały tylko osoby dzwoniące z Orange myślałem że będzie kwestią kilku dni jak to poprawią. Niestety myliłem się myśląc że usługa będzie cały czas rozwijana - chyba nie zrobili nic. Usługa działała jakby to była wersja 0.1 jakiegoś projektu - osoby które dostały się na skrzynkę (tę możliwość mieli tylko klienci Orange dzwoniący do mnie) mogły zostawić wiadomość i ta wiadomość prawidłowo dochodziła (plik dźwiękowy którego jakość była dobra i informacja kiedy wiadomość została nagrana, kto nagrał i ile trwa nagranie). Można było się spodziewać że w ciągu prawie 2 miesięcy będą tą usługę rozwijać i brać pod uwagę opinie klientów - miały być dwie ankiety, jedna w połowie testu, a druga na koniec. Rzucili jednak jedną niecałe 2 tygodnie przed końcem i chyba na tym się skończy.
Do samej usługi byłem nastawiony sceptycznie, bo i tak nie korzystam z poczty. Dodatkowo plik dźwiękowy z MMSa jest odtwarzany na głos przez co trudno odsłuchiwać wiadomości w miejscu publicznym. Ale wziąłem udział bo spodobała mi się sama idea testowania nowych usług przez klientów oraz jestem zwolennikiem innowacji i sadze że trzeba wprowadzać nowe usługi choćby były niszowe - może dla kogoś właśnie ta usługa będzie bardzo wygodna i to że operator ma ją w ofercie będzie sprawiało że klient będzie ogólnie zadowolony z usług operatora.
Podsumowując jestem zawiedziony tym w jaki sposób sam test wyglądał i mam już dość tego testu, pomimo tego że na początku sam z przyjemnością i pozytywnym nastawieniem się do niego zgłosiłem. Czekam aż mi to wyłączą, bo usługa tak na prawdę przeszkadza (jak masz wyłączony telefon to nie wiesz kto do Ciebie dzwonił a osoby które dzwonią z poza sieci nie wiedzą dlaczego nie mogą się dodzwonić). Prowadzącym test nie chciało się nawet zebrać takich informacji o usłudze i jeszcze w trakcie testów jej poprawić.
Jeśli ktoś testował usługę to jakie są Wasze wrażenia?