• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 43 z 54
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 54

 #342774  autor: Orfi
 25 cze 2009, 10:03
@Rafael dz prawda jest taka,że winnych teraz nie znajdziesz a skoro zależało bratu na zmianie operatora, to mógł tego sam dopilnować, bo wiadomo było,że Plus będzie kręcił ( jak zobaczyli ilu abonentów jest gotowych rozwiązać umowy, to zaczęły im się xera w punktach psuć, system się zawieszał itd. wszystko obliczone na zniechęcenie klienta. ;-)

Orfi

 #342801  autor: Manexus
 25 cze 2009, 12:05
Upierdliwość Plusa i brak informacji.

Wysłałem kilka e-maili niektóre z nich to epistoły ;) na każdy odpowiedź typu

Sugerowana odpowiedź
Prosimy o cierpliwość. Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
pierwszy mail wyszedł 04/06/2009 23:45 do tej pory się nie doczekałem. Najśmieszniejsze jest to, że w BOK kilka dni temu konsultantka najpierw stwierdziła, że moje karty aktywne będą do 23.06 (i wypowiedzenie jest w systemie). Wczoraj dzwoniłem znowu i teraz info jest, że do 21.07 wypowiedzenie nadane było 30.05!!! dostarczone 03.06. Z regulaminu wynika, że okres wypowiedzenia to 30 dni... dlaczego więc mam cierpieć prawie do końca lipca? O sms-ach nt promocji nie wspominam nawet...
A teraz gwóźdź programu. 11.05 dzisiaj puka do drzwi kurier z ładną paczką i tu cytuję: "Przywiozłem dla Państwa 2nowe telefony z plusa. Proszę podpisać" - żona na to, że nic z plusa nie zamawialiśmy i do widzenia...
No chyba, że był to prezent pożegnalny za wieloletni staż w sieci :lol:
Tak, więc osoby wypowiadające umowy proszę o rozwagę przy odbieraniu przesyłek od Polkomtela... aby nie wpakować się mimo woli w kolejną umowę.

 #342808  autor: Sig
 25 cze 2009, 12:47
Operacja zakończona sukcesem ;-).

24 Czerwca dwa z trzech moich numerów zostały wyłaczone w Plusie. Czytający ten wątek mogą znalexcmoje wcześniejsze posty, ale widzę, że ludzie ciągle pytają o to samo, więc jeszcze raz kilka punktów:
- można zrezygnować z części numerów
- można złożyć rezygnację PRZED otrzymaniem faktury z nowym regulaminem, nawet nie majac elektronicznej faktury - teoretycznie, od kiedy on stał się publicznie znany, można był o pójść choćby do punktu i poprosic o kopię, znaleźć w internecie itd. Możecie napisać e-mail do BOK i uzbrojeni w odpowiedź pójść wczesniej do punktu. Ja swoją złożyłem bodjże 22 Maja, kiedy miałem już dostatecznie dużo informacji.
- co do Simplusa, to jednoznacznie nie wiem - kiedy ja załatwiałem nie można było przenieść numeru, teraz _chyba_ się da.
- oferty utrzymaniowe - nie wiem, nie interesowały mnie, dostawałem smsy o dzownieniu na 2669, oraz niedawno dla jednego z numerów przyszła pocztą oferta z telefonami/minutami. Nie weim, czy miało to związek z rezygnacją.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #342860  autor: Peet
 25 cze 2009, 17:43
Rafael.dz pisze:A co powiecie o takim przypadku[...]
Jeśli rachunek się spóźnia, nie ważne z jakich powodów (czy to strajk na poczcie czy też inne zdarzenia losowe) samemu trzeba się przypomnieć i żądać podania kwoty jaką trzeba zapłacić.

 #342862  autor: the_neptun
 25 cze 2009, 17:45
Witam,
mam mala lamiglowke, staralem sie znalezc odpowiedzi, niestety bezskutecznie.

oto historia :P

zlozylem do plusa wypowiedzenie(zmiana RŚUT) wraz z przeniesieniem numeru do play.. dostalem juz papierzysko z plus, w ktorym pisze, zerozwiazanie umowy nastopi dnia 25.07.2009 i mam czas na przeniesienie numer do play do dnia 24.08.2009. Po analizie ofert mienilem zdanie i chcem przeniesc numer gdzies indziej, moge? Jesli tak to jak to rozwiazac??

pozdrawiam serdecznie

 #342864  autor: alaska
 25 cze 2009, 17:56
Witam. Proszę o pomoc, jeśli to możliwe.
Otóż mój ojciec miał podpisaną z Plusem umowę (tę starą). To była chyba promocyjna oferta na czas nieokreślony. Tata dostał 1400 minut, po ich wygadaniu umowa chyba miała wygasnąć. Na początku czerwca (?) przyszło do nas pismo, w sprawie zerwania umowy bez konsekwencji w związku ze zmianą regulaminu. Pojechaliśmy do salonu Plusa, pani potwierdziła, że umowę można zerwać, więc podpisaliśmy druczek i umowa miała wygasnąć po zapłaceniu rachunku za miesiąc (nie pamiętam o co chodzi z tymi cyklami rozliczeniowymi). Wszystko byłoby okej, gdyby dzisiaj Plus nie przysłał nam pisma, w którym oznajmiono, że 'stara umowa została zerwana, ale wcześniej ojciec zobowiązywał się do nie zrywania jej przez okres 40 miesięcy i mamy zapłacić karę 840zł'. I stąd mam pytanie: Czy teraz mamy jechać do salonu, wyjaśniać to z babką, z którą mieliśmy wcześniej do czynienia, czy pisać jakieś odwołanie na adres Plusa. A jak pisać odwołanie to jakim paragrafem w ogóle to poprzeć? Jeśli ktoś mógłby choć trochę pomóc, jakoś naprowadzić, to z góry dziękuję :)

 #342922  autor: Orfi
 25 cze 2009, 22:33
@Alaska po pierwsze skoro umowa była na 40 miesięcy, to nie była na czas nieokreślony. Po drugie czy to był abonament czy mix ? Po trzecie na początku próbowałbym wyjaśnić sprawę, w salonie Plusa okazując im pismo, które dostarczyła wam poczta.

Orfi

 #342969  autor: ywis
 26 cze 2009, 07:55
To pewnie była umowa minutowa jak domniemam, ale przecież taka umowa właśnie chyba jest na czas nieokreślony. W każdym razie nie ważne. Nawet gdy podpisywał tata umowę w jakieś promocji, etc. to ma możliwość rozwiązania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów jakimi jest kara umowna podczas gdy chcemy rozwiązać umowę. Jeśli nie był podpisywany nowy regulamin, to nie widzę przeszkód, widocznie plus coś kręci i kombinuje, aby na siłę zatrzymać przy sobie klienta, ale to jest niezgodne z prawem, także poszedł bym do salonu i porozmawiał z tą Panią, a najlepiej to dzwonić na BOK.

 #342993  autor: Orfi
 26 cze 2009, 10:35
Polecam jednak kontakt z Salonem Firmowym Plusa, bo zawsze wie się, z kim się rozmawia a z DOK Plusa jest różnie. Poza tym, salon ma uprawnienia do przeprowadzania wszelkich zmian i to samo dotyczy umów.

Orfi

 #343005  autor: elrond
 26 cze 2009, 11:24
Właśnie przed chwilą Plus próbował mnie zainteresować swoimi taryfami utrzymaniowymi dla uciekinierów :wink: Syberyjska 55 + gratis 60 minut na 12 miesięcy. Drugiej oferty już mi się nie chciało słuchać, i tak umowa podpisana z Play, więc negocjacje zamknięte :wink:

 #343039  autor: ywis
 26 cze 2009, 13:59
Do mnie też przed momentem dzwonili, proponowali 25% zniżki na iPlus prywatnie 60, gdzie już wcześniej dostawałem propozycję 50% zniżki, he he :) ...podziękowałem Panu z góry jak skończył swoją gadkę.

 #343048  autor: Orfi
 26 cze 2009, 15:00
@Ywis to faktycznie oferta bez rewelacji, takie bonusy to 1,5 roku temu dawali, przy przedłużaniu umowy a można było wytargować nawet trochę więcej.

Orfi

 #343049  autor: pprzemo
 26 cze 2009, 15:12
hmm swoimi ofertami zachecaja do podpisania umowy z PLAY ,gorsze niz 2 lata temu :D
60min na 12 miechow.? smiech na 24 miesiace to jeszcze by bylo o czym rozmawiac....
ze ceny komow nie chca za bardzo obnizyc to jeszcze mozna zrozumiec ale ze minuty skapia to idiotyzm..
a najlepsze ze do mojego kumpla ktory odchodzi do play, plus przyslal jakas paczke :-D
cale szczescie ze dzis idziemy odebrac karte sim i komy do play [umowilismy sie] bo pewnie dal by sie w jajo zrobic i odebral by to :P

 #343056  autor: kubik
 26 cze 2009, 16:06
podsumowując akcję 'Nowy RŚUT':

- abonament: umowa rozwiązana, numer przeniesiony do Play (gratis 96 godzin oczekiwania na uwolnienie numeru - a to paskudy w tym Polkomtelu ;) )

- iPlus: generalnie tutaj jest trochę zabawnie,- bo jak już wspominałem - kupiłem iPlusa z netbookiem (49zł), pierwsze trzy okresy rozl. był abonament 1 zł brutto, potem już miało być normalnie, ale (nie)stety nadal miałem 1 zł brutto na fakturach ;o)) złożyłem także wypowiedzenie umowy (nRŚUT) i dostałem ofertę '50% na iPlus Prywatnie 110' - aneks podpisany.
wyszło na to, że za sprzęt zapłaciłem: 49 (samsung) + 6 (abo) + 49 (aktywacja) = 104 zł ;o))

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #343057  autor: piotr10
 26 cze 2009, 16:15
Otóż moja znajoma zerwała umowę z Plusem ze względu brak akceptacji NRŚUT z przeniesieniem numeru do Play. Na stronie play status przenoszonego nr mogła sprawdzić bez problemu. Dziś dostaję list od Plusa kiedy nastąpi rozwiązanie umowy i przeniesienie nr do Play. Sprawdza dzisiaj na stronie play status przenoszonego nr i wyskakuje komunikat, że nie ma sprawy dla podanych parametrów.
Nie wydaje wam się to trochę dziwne?
Napisała do OK Playa.

 #343084  autor: jab
 26 cze 2009, 20:17
No ja mam zabawę przednią z Plusem.

Jakoś w pierwszych dniach czerwca posłaliśmy z firmy do Plusa faxem pismo, że za parę miechów kończy nam się umowa na 3 numery i że mimo zastrzeżeń możemy w sumie zostać, ale niech nam zaoferują coś miłego (telefony), a wtedy może nawet podniesiemy taryfę. Poszło faksem. Sądziliśmy, że jakiś konsultant zadzwoni i najwyżej powie, że to dopiero na 30 dni przed końcem, a wtedy coś ponegocjujemy itd.

Ale parę dni później połapaliśmy się, że możemy wypowiedzieć im umowę w związku ze zmianą regulaminu. Byliśmy już ciut wpirzeni ich milczeniem i w ostatnim dniu złożyłem wypowiedzenie w punkcie Plusa. Pani kombinowała jak mogła, że od niej dłużej pójdzie, że nie może zarejestrować w systemie (nota bene dlatego, że nie chcieliśmy przenosić numeru - z przeniesieniem może), że system się wiesza itd. Uparłem się i złożyłem, przybiła pieczątkę. Pismo miało datę 11.06 - Boże Ciało. Grzecznie wytłumaczyłem Pani, że nie mogła przyjąć pisma wtedy, bo nie było jej w pracy i zmusiłem do dopisania daty obok pieczątki.

Czekaliśmy i czekaliśmy... Dziś zadzwonił Pan Konsultant z dep. utrzymania klienta (sic!) i poinformował, że (w skrócie rzecz ujmując), nie ma nam nic do zapronowania.:P Przyczyna: nie złożyliśmy rezygnacji. I zachęcił do jej złożenia :lol: Na wiadomość, że została złożona powiedział, że nie ma jej u siebie i w tej sytuacji to możemy złożyć reklamację, ale to nie u niego. Faksem. I mamy mu dosłać faksem kopię rezygnacji. Coś przy tym ściemniał, bo twierdził, że w piśmie (tym pierwszym) nie napisaliśmy czego oczekujemy, a przecież napisaliśmy (konkretne modele telefonów nawet). I jeszcze postraszył, że nawet jak złożyliśmy rezygnację to nie znaczy, że zostanie uznana za prawidłową, bo musi być podpis przyjmującej osoby, pieczątka i data. IMHO pieczątka i data wystarczy w zupełności. Cała rozmowa była prowadzona przez gościa w tonie aroganckim, pouczająco-pretensjonalnym. Cały czas przerywał mojej wspólniczce, przekrzykiwał, był opryskliwy.

Uznałem, że to jednak przegięcie i absurd takie zachowanie i zadzwoniłem do innej konsultantki 2601 i złożyłem skargę kolejno na panienkę z punktu, tego gościa i na tryb załatwiania spraw przez Plus. Bo niby czemu mam słać rezygnację faksem, skoro miałem złożyć ja w punkcie lu posłać pocztą? I niby czemu ma to coś zmieniać, skoro 2 tygodnie zajęło im zareagowanie na pismo posłane faksem? Pani była bardzo uprzejma i przyjęła zgłoszenie. Podobno ma do mnie zadzwonić ktoś z działu lojalnościowego. Zobaczymy..:P

Trzymajcie kciuki:P

 #343103  autor: iras
 26 cze 2009, 21:32
Jezeli ktos sledzil moje perypetie (strona 36) zwiazane z przekroczeniem terminu zlozenia wypowiedzenia, to informuje, ze reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie i zadna kara umowna obciazony nie bede :)

Hurrraaaa!

 #343113  autor: pprzemo
 26 cze 2009, 23:25
hahahah....ubawicie sie i pewnie niektorzy z was to dostana a mianowicie list od plusa.....specjalna oferta dla numeru xxxxxxx :-D otwieram list i zaczelem sie smiac :shock:
dla taryfy syberyjskiej 55 nokia za 1zl 6300 lub 3110 lub lg cookie
lub
tyle co w taryfie i 70min z taryfy umowa od nowa na 12 miechow :-D

najgorsza oferta z dotychczasowych...stwierdzam ze tam pracuja debile lub nas uwazaja za takich:)

a najlepsze....wrocilem z punktu playa...podpisalem...taryfa wiosenna 65 za 50zl na 24miechow
czyli 166minut plus dokupilem pakiet za 5zl/co miesiac na 100min do play i na stacjonarne..
do tego nokia 6220clasic [za 1zl] i gratis od germanos- karta4gb+ zdjecie simlocka na miejscu :-D za freeeee[w 3minuty kodem pewnie].......nawet dali pobawic sie komami... marudzilem ok 30minut :lol: choc i tak byme zdecydowany na 6220clasic:P
plus uwalnia numer 10lipca..!

i co wy na to..? :mrgreen:

 #343193  autor: rastaman
 27 cze 2009, 12:46
Takie cuś wczoraj ze skrzynki pocztowej wydobyłem i wrzucam jako ciekawostkę:

Obrazek

W maju proponowali mi taki sam pakiet - przyznawany jednorazowo, ważny miesiąc.

 #343213  autor: the_neptun
 27 cze 2009, 13:57
the_neptun pisze:Witam,
mam mala lamiglowke, staralem sie znalezc odpowiedzi, niestety bezskutecznie.

oto historia :P

zlozylem do plusa wypowiedzenie(zmiana RŚUT) wraz z przeniesieniem numeru do play.. dostalem juz papierzysko z plus, w ktorym pisze, zerozwiazanie umowy nastopi dnia 25.07.2009 i mam czas na przeniesienie numer do play do dnia 24.08.2009. Po analizie ofert mienilem zdanie i chcem przeniesc numer gdzies indziej, moge? Jesli tak to jak to rozwiazac??

pozdrawiam serdecznie
nikt nie odpowiedzial na moje pytanie, wiec ponawiam :)
  • Strona 43 z 54
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 54
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 54