• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 41 z 54
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 54

 #342186  autor: kubik
 21 cze 2009, 15:12
pprzemo pisze:nie ma co narzekac:) poprostu nie wyrabiaja.......do konca lipca tak bedzie i mosimy sie z tym pogodzic:) nie jestes jedyny i wyjatkowy zeby ci przeniesli numer expresowo....takich jak my jest setki jak nie wiecej;)
już bez przesady, skoro ktoś rzuca się na propagowanie MNP i rozpoczyna tak szeroką akcję reklamową, to równocześnie sugerowane jest zwiększenie zatrudnienia w dziale zajmującym się przenoszeniem.

nie wspomnę już, że takie wnioski są realizowane z automatu w dniu przeniesienia, więc czynnik ludzki tutaj chyba większego udziału nie ma, dlatego dziwi mnie opieszałość.
równoznacznie można powiedzieć, że system billingowy zatka się za miesiąc, gdy trzeba będzie wystawić faktury dla tyc wspomnianych 'setek, jak nie więcej'..?

 #342222  autor: Flapss
 21 cze 2009, 18:30
W zasadzie wszystko już miałem dograne z odejściem od Plusa, nawet nie musiałem pisać reklamacji, że nie dostałem pisma odnośnie zmiany regulaminu i przysługujących mi uprawnień, po prostu po liście jaki koledzy już przytaczali z tekstem typu "przypominamu(...), iż umowa została podpisana w ramach oferty promocyjnej (...) blablabla, kara blabla w wysokości..." zadzwoniłem do Plusa i narobiłem rabanu, że nie dostałem nowego regulaminu, mam potwierdzenie wypowiedzenia z ichniego systemu, że rezygnuję ze względu na brak akceptacji i nie zamiarzam płacić im żadnej kary, chyba że przedstawią mi dokumenty, że nowy regulamin został do mnie wysłany z poprzednią fakturą i potwierdzenie odebrania go przeze mnie :) (bo jak się dowiedziałem w międzyczasie zmienili sobie powód mojego wypowiedzenia na "inne"). No i dali sobie spokój, przywrócili brak akceptacji i wszystko byłoby ładnie, ale... chciałem przejść do Play-a już miałem złożone wnioski o przeniesienie numerów i chyba będę to odkręcał i jednak zostanę w Plusie (przynajmniej na razie).

Nie wiem, czy zauważyliście ale oferta Play ładnie ostatnio wygląda na papierze/stronie internetowej. Jeśli chodzi o ilość minut, to nie robi mi to różnicy, bo mając w abo jak na razie 90, to i tak ich nie wygadywałem, a przechodziły mi na następne miesiące (w Play-u nie). Chodziło mi głównie o atrakcyjne telefony... i tu rozczarowanie, większość tych ciekawszych modeli jest nieosiągalna/niedostępna, a nie wiem czy zauważyliście ostatnio Play podniósł ceny telefonów.
Pewnie ma to ścisły związek z ilością osób przechodzących do Play i skoro mają taki popyt na swoje usługi, to zaczęli kombinować.
Więc chyba jednak wycofam te swoje wnioski i trochę poczekam, aż ten owczy pęd się uspokoi.

Dobrze wyszli ci, którzy przeszli do Play-a na samym początku tej szopki, teraz jest to już nieopłacalne.

 #342235  autor: Wall_fmp
 21 cze 2009, 20:26
Witam,
zdecydowałem się na napisanie tutaj swojego problemu i ustaleń ponieważ mam podobną sytuację.

Jestem abonentem plus gsm w Taryfie Kubali 75 a po przewidywanej od 1 lipca br. zmianie RUŚT postanowiłem zrezygnować z ich usług.

W moim przypadku:
-korzystam jedynie z elektronicznych rachunków za pomocą ebok;
-okres rozliczeniowy mam od 5 danego miesiąca do 4 dnia miesiąca następnego;

1.
Elektroniczny obraz faktury za okres 5 kwietnia 2009 do 4 maja 2009 z datą płatności do 20 maja 2009 otrzymałem w dniu 8 maja 2009 z powiadomieniem o tym SMS na komórkę. Do dnia płatności tej faktury nie otrzymałem na ebok żadnej informacji o zmianie regulaminu i możliwości wypowiedzenia umowy bez roszczeń odszkodowawczych w terminie 7 dni od daty płatności ostatniego rachunku. W związku z tym uznałem, że otrzymam taką informację z fakturą za następny okres rozliczeniowy i w dniu 3 czerwca wypowiedziałem w salonie plusa umowę z zaznaczeniem, że wypowiedzenie dotyczy zmiany Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych. W tym przypadku plus ma własne zestandaryzowane formularze gdzie wpisują w pole „powód wypowiedzenia” tekst: „zmiana RUŚT –brak akceptacji –z przeniesieniem numeru –nazwa nowego operatora (wraz z wypowiedzeniem dostarczyłem z innej sieci formularz o możliwości technicznej gotowości do przeniesienia numeru z plus)

2.
5 czerwca 2009 roku (czyli dwa dni po wypowiedzeniu umowy) zadzwonił do mnie jeden z pracowników plusa i zaczął mnie zastraszać (dosłownie), że jeśli odejdę z ich sieci to naliczą mi takie kary, że nie dam rady się z nich wywiązać. Powiadomił mnie także, że nie mam prawa do wypowiadania umowy ponieważ zostałem już o takiej możliwości powiadomiony wcześniej i miałem czas do 7 dni od daty ostatniej faktury –czyli do 27 maja br. (ostatnia faktura płatna do 20.05.2009). Zakończył stwierdzeniem, że informuje mnie o karze oraz konsekwencjach, i że mogę teraz anulować telefonicznie zerwanie przeze mnie umowy bo jest na to gotowy.

Zajrzałem do ebok i faktycznie znalazłem następującą informację w obrazach rachunków elektronicznych (Informacje znajdują się w zakładce: Rozliczenia i pakiety -> Rachunek elektroniczny -> Lista plików do pobrania):
______________________________________________
Moje faktury
Do przeglądania plików pobranych z niniejszej strony zalecamy używanie oprogramowania Acrobat Reader od wersji 6.0.

Rachunek za okres od 2009-05-05 do 2009-06-05
Faktura 0906040______ pdf 222 kB
Rachunek szczegółowy 0906040_______ pdf 104 KB

Dokumenty elektroniczne 2009-06-01
List przewodni pdf 262 kB


Rachunek za okres od 2009-05-05 do 2009-06-05
Faktura 0905040______ pdf 229 kB
Rachunek szczegółowy 0905040_______ pdf 114 KB

______________________________________________

Proszę zauważyć, że faktycznie plus zamieścił na mojej skrzynce w ebok info o możliwości wypowiedzenia ale z dniem 1 czerwca w pliku „List przewodni” –a więc po dacie płatności faktury, o której informował mnie pracownik plus gsm telefonicznie. Jednocześnie zwracam uwagę, że jest to wprowadzanie klienta w błąd –skąd mam jako klient wiedzieć, że jakiś list intencyjny to tak naprawdę spełnienia przez operatora wymogów ustawy o informowaniu klientów o zmianie regulaminu świadczenia usług oraz możliwości wypowiedzenia umowy bez roszczeń odszkodowawczych?

Wzór samego pisma można obejrzeć tu:
http://www.pasjagsm.pl/li...ulaminpismo.pdf

Tutaj mała dygresja w sprawie tego czy wiążąca jest dla mnie taka forma poinformowania:
–otóż TAK jest wiążąca
–zgadzając się na Regulamin usługi Rachunek Elektroniczny w plus gsm zgodnie z Rozdz. 1 Definicje pkt. 10.:
„Usługa – usługa Rachunek Elektroniczny umożliwiająca otrzymanie przez Abonenta dostępu do podglądu obrazu Rachunku Telefonicznego, a także obrazu Szczegółowego wykazu usług i obrazu innych dokumentów załączanych do Rachunku Telefonicznego (w szczególności ofert kierowanych przez Polkomtel S.A. do Abonentów, np. ofert umów w ramach Programu Wymiany Aparatów) udostępnionych w formie elektronicznej na stronach WWW aplikacji EBOK. W okresie świadczenia Usługi papierowe wersje Rachunku Telefonicznego oraz Szczegółowego wykazu usług są przechowywane przez Polkomtel S.A. i nie są dostarczane do Abonenta”


W tym samym dniu to jest 5 czerwca po tym „zastraszającym” telefonie osobiście w salonie plusa napisałem i wysłałem faksem za potwierdzeniem odbioru reklamację, w której odwołałem się od tego telefonu z plusa i poinformowałem, że na dzień płacenia faktury za okres 05.04.2009-05.05.2009 z terminem do dnia 20.05.2009 nie miałem informacji o możliwości wypowiedzenia umowy –jako dokumentu dołączonego do danego rozliczenia.

3.
W dniu 9 czerwca plus napisał do mnie -ku mojemu zdumieniu, pismo (otrzymałem 15 czerwca) następującej treści:

„[..]
Przypominamy również, iż umowa została podpisana w ramach oferty promocyjnej, która zobowiązuje Pana do nie rozwiązywania umowy do dnia 02/05/2010. Zgodnie z postanowieniami regulaminu promocji, Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Panu specjalnych warunków umowy i wcześniejszego jej rozwiązania przez Pana. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości określonej w regulaminie promocji.
Jeżeli chęć wypowiedzenia umowy i przeniesieni numeru zostanie przez Pana podtrzymana, prosimy o dokonanie wpłaty 1000 PLN, na poczet kary umownej.

[..]”

No cóż zajrzałem to regulaminu mojej taryfy kubali 75 i czytamy:

§ 4 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA
1. Abonent zobowiązuje się, że w ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a) nie rozwiąże Umowy,
b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach
Umowy.
2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w pkt. 1 powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel kary umownej w wysokości 840 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy do chwili wystąpienia zdarzenia będącego podstawą jej naliczenia.
Abonent będzie zobowiązany do zapłaty:
- 100 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
- 80 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 13 a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
- 60 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 19 a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy;
- 40 % kary umownej jeżeli zdarzenie nastąpiło pomiędzy początkiem 22 a końcem 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy.


i dalej:

§ 5 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
[..]
2. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji mają zastosowanie postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.


Ciekawostką jest fakt, że chcą 1000 zł a zgodnie z ich regulaminem taryf kubali jest to 840 zł!

Jak widać faktycznie abonent, który podpisał taką umowę promocyjną zobowiązuje się do jej „nie rozwiązywania”, z tym że zachodni tutaj okoliczność zmiany regulaminu świadczeni usług telekomunikacyjnych i wchodzą przepisy nadrzędne do tego regulaminu czyli:

ustawa Prawo telekomunikacyjne: Art. 59 ( Dz.U. z 2004r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.)

1. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do określenia zakresu i warunków wykonywania usług telekomunikacyjnych w regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych, podanym do publicznej wiadomości i dostarczanym nieodpłatnie abonentowi wraz z umową o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, w tym o zapewnienie przyłączenia do publicznej sieci telekomunikacyjnej, a także na każde jego żądanie.
2. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych powiadamia abonenta o każdej zmianie w regulaminie, o którym mowa w ust. 1, z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji zmian, a także o tym, że w razie skorzystania z tego prawa dostawcy publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.
3. Dostawca publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych jest obowiązany do przedłożenia regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych Prezesowi UKE, na każde jego żądanie, w terminie przez niego określonym oraz każdorazowo po dokonaniu w nim zmian.


zgodnie z zapisami, którymi i zgodnie z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów następuje właśnie zmiana Regulaminu i mamy prawo wypowiedzieć bez roszczeń umowę –mówiąc szczerze nie wiem jak jest także jak się dowiem dam znać –w razie czego info ma moją skrzynkę [email protected]

Jeżeli chodzi o samego Kubalę to wg zapisów promocji plusa jesteśmy klientem z abonamentem –tzw. klient abonentowy -czyli mamy prawo przy zmianie RUŚT do wypowiedzenia bez roszczeń. Dodatkowo na forach niektóre osoby opisywały, że zerwały umowy mając Kubalę 55 bez żadnych problemów także wg mnie jest to kolejna forma zastraszani klienta przez plusa (tutaj przykładowy link z tego forum: http://www.telepolis.pl/f...c.php?p=339172)

Podsumowując:
-czekam na odpowiedź na moją reklamację,
-postaram się dowiedzieć, czy faktycznie to, że w ramach Taryfy Kubali 75 (i innych) podpisuje się zgodę na nie wypowiadania umowy przez 24 miesiące oznacza, że nie można tego zrobić w związku ze zmianą RŚUT przez operatora –wg mnie NIE ponieważ ustawa jest aktem nadrzędnym do regulaminu operatora.


Trochę to wszystko śmieszne i żałosne oraz z nieprofesjonalnym podejściem do klienta bo plus ma dobrą ofertę (zdecydowałem się po 8 latach na jej wypowiedzenie bo w przeciągu ostatnich dwóch lat plus wprowadził mnie z premedytacją w błąd swoimi ofertami, za co musiałem ekstra dopłacać bez żadnych korzyści), a po moim wypowiedzeniu umowy, w przypadku mojej osoby nie miałem żadnej oferty ani telefonu z propozycjami tylko od razu „straszenie”.

Przydatny link z informacjami prawnymi:
http://www.pasjagsm.pl/pl...operatorem.html
http://www.forum.prawnikow.pl/57883.htm#252997

Pozdrawiam wytrwałych w walce z instytucjami

 #342240  autor: pprzemo
 21 cze 2009, 20:47
Flapss.....Plus ci placi za pisanie bzdetow.??? czy masz problem z samym soba.?? a moze ci wytlumaczyc oferty obydwu opow bo mozliwe ze masz problem z slowem pisanym i zrozumieniem.??

co sie zmienilo w ofercie play ostatnio bo ja jakos nie zauwazylem niczego oprocz nowej promocji.??

miales 90 minut a abonamencie 55 a w play w abonamencie 45 masz 100 plus 50 minut do wszystkich:) liczyc nie umiesz.?

atrakcyjne telefony niedostepne.??? cena sie zwiekszyla.??? cos piles czy u was na wsi cos sie zmienilo.?
w play ostatnio ceny spadly np:6220clasic za 1zl....... wiem wiem w plusie sa super atrakcyjne komy w tej taryfie co masz:)

nokia6210 za 599zl HAHHAHA :-D

ci co przechodza do play nadal zyskuja......chyba ze ty tracisz ale to juz twoj problem..
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, 20:54 przez pprzemo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #342241  autor: kalion
 21 cze 2009, 20:48
Każda z umów w regulaminie danej promocji odwołuje się do czegoś co jest wyżej w hierarchii czyli np. głównego Regulaminu Świadczenia Usług, który jest jeden dla wszystkich umów ;). W żadnej umowie nie masz np. takich informacji na temat jak wypowiedzieć umowę prawidłowo w momencie jej zakończenia, ile odszkodowania otrzymujesz w momencie przerwy w działaniu sieci itp - masz to zawarte w jednym ważnym dokumencie. Tak więc na logikę, skoro zmienia się główny regulamin i nie akceptuje się go, to umowy stają się w tym momencie nieważne(chyba że się mylę, proszę mnie poprawić).
A co do daty w ebok, było już poruszane to kilkakrotnie. Pierwsze pismo rzeczywiście pojawiło się na początku maja, te z 1 czerwca ma tylko zmienioną treść "listu" do abonenta.

 #342277  autor: kubik
 22 cze 2009, 00:38
grrrrrrr :evil: :evil: :evil: 30ta godzina przenosin, wersja na godzinę 0:33: system MNP Plusa nie chce uwolnić mojego numeru. oczywiście zapierają się jak żaba w błocie, że to nie jest umyślnie, ale i tak wiadomo że to bonus za zerwanie umowy w/zw z nRŚUT :evil:
najciekawsze jest to, że grupka Ludzi Trzymających Władzę, czytaj: zespół odpow. za MNP pracuje od 9 do 15 w dni powszednie :evil: :evil: :evil: już widzę jak będzie wyglądać 24-godzinne przenoszenie, zwłaszcze od 15 w piątek do 9 w poniedziałek, ha ha ha :twisted:

 #342280  autor: Flapss
 22 cze 2009, 07:16
pprzemo, dzieciaku, to chyba ty masz problem z osobowością, bo że nie rozumiesz słowa pisanego, to widać. Czy ja kogoś namawiam na pozostanie w Plusie? Wręcz przeciwnie, ale też nie agituję za Play-em.

Którego fragmentu z moich poniższych słów nie rozumiesz?
Jeśli chodzi o ilość minut, to nie robi mi to różnicy, bo mając w abo jak na razie 90, to i tak ich nie wygadywałem, a przechodziły mi na następne miesiące (w Play-u nie).
Plus dawał mi nawet dodatkowe 90 minut do wszystkich, czyli miałbym 180 w abo... tylko po co?
atrakcyjne telefony niedostepne.??? cena sie zwiekszyla.???
Jak masz takie znajomości, to powiedz, gdzie mogę dostać KU990, i550w, K850i albo Toshibę G500 za złotówkę w abo za 25 zł? Bo na stronie Play cały czas ma je w ofercie.
Z kolei KU990i do niedawna za 49 zł. w abo 45 obecnie kosztuje 99 innych nie sprawdzałem, bo nie byłem zainteresowany.
A kontroferta Plusa, to jest całkowita żenada i wcale nie zamierzam jej bronić.
(specjalnie dla ciebie wygrubiłem, może dotrze do twoich kilku szarych komórek (nie chodzi o telefony)
cos piles czy u was na wsi cos sie zmienilo.?
Sama ta twoja wypowiedź świadczy, że jesteś zakompleksionym dzieciakiem, więcej bez komentarza...

Gdzie u mnie w poscie znalazłeś, że mam zamiar podpisywać dalej umowę z Plusem? Chcę po prostu poczekać kilka miesięcy, do końca ostatniej jeszcze nie zakończonej umowy i wtedy się przenieść do tego, który będzie miał najlepszą dla mnie ofertę.
w play ostatnio ceny spadly np:6220clasic za 1zl....... wiem wiem w plusie sa super atrakcyjne komy w tej taryfie co masz:)

nokia6210 za 599zl HAHHAHA
Możesz mi wytłumaczyć, po co mi Nokia 6220? A 6210 w Play-u za 349 zł., i co z tego skoro ich nie chcę? Za to Nokia E63 do niedawna za 99 zł., teraz za 199 zł..

Nikogo do niczego nie namawiam, po prostu mimo załatwienia wszystkiego z Plusem, stwierdziłem, że trochę poczekam, bez zobowiązań, aż się uspokoi to wariactwo nakręcone między innymi przez takich jak ty. Może inni operatorzy będą mieli lepsze oferty, po co tak agitujesz za akurat Play? Bo ty tam przeszedłeś?

Poza tym korzyść dodatkowa-od 6 lipca nie będzie opłat za przeniesienie numeru.

 #342293  autor: sonicpb
 22 cze 2009, 11:28
Jeżeli ktoś miał podobny problem, a raczej sytuacje do mojej to informuje, iż dzisiaj zadzwoniłem do BOK i powiedziano mi, że nie ma możliwości przejścia z abonamentu na SIMPLUSa, oferty plusa dotyczą tylko ofert abonamentowych, a takowe - jak dla mnie - nie wchodzą póki co w grę, także pozostaje mi przenieść numer do PLAY, ewentualnie później do plusa:)

 #342299  autor: InezZ
 22 cze 2009, 12:01
Witam,

Potrzebuję pomocy w kwestii simlocka. Moja sytuacja jest podobna do większości na tym forum - 21 lipca koniec abo. w Plus i chcę przejść do Play, a dokładnie Play Fresh.

Niestety mam ogromne problemy z usunieciem simlocka Plusa z Nokii E 66

Plus mi odmówił w związku z brakiem możliwosci technicznych, a inne serwisy w Warszawie (łącznie sprawdziłam 11) odmawiają ze względu na model tel. Dwa się niby zgodziły ale cena jest przerażająca - 270,00 PLN w jednym i 350 w drugim.

Problem polega na tym, że nie da sie go odblokować samym kodem, a i z kabelkiem czasem coś podobno nie wychodzi... :/

Może ktoś z Was dobrze się na tym zna i mi coś doradzi, bo ja już chyba nie mam żadnego pomysłu na ten mój za moment bezużyteczny telefon... :/

 #342307  autor: widex
 22 cze 2009, 12:46
To chyba nowa platforma eSeries. Sprzedać i zakupić nowy lub inny? Nie wiem.

Co do przenośności numerów (jak kubik) to powiem tak plus -> Play. Mam problem w dwóch przypadkach. plus opóźnia bardzo przeniesienie. Play czeka na komunikaty, ale Plus opóźnia.

 #342320  autor: michal218
 22 cze 2009, 14:05
sonicpb pisze:Jeżeli ktoś miał podobny problem, a raczej sytuacje do mojej to informuje, iż dzisiaj zadzwoniłem do BOK i powiedziano mi, że nie ma możliwości przejścia z abonamentu na SIMPLUSa, oferty plusa dotyczą tylko ofert abonamentowych, a takowe - jak dla mnie - nie wchodzą póki co w grę, także pozostaje mi przenieść numer do PLAY, ewentualnie później do plusa:)
Mnie z kolei interesuje przejscie do MixPlusa.Pewnie bedzie ta sama historia z przeniesieniem numeru.Trudno wezme nowy,ale w abo nie zostane,gdyz doslownie nic mi nie oferuja,poza jakimis tam minutami,ktore szczerze mowiac mam gdzies.

 #342322  autor: dechomenon
 22 cze 2009, 14:13
widex pisze:To chyba nowa platforma eSeries. Sprzedać i zakupić nowy lub inny? Nie wiem.

Co do przenośności numerów (jak kubik) to powiem tak plus -> Play. Mam problem w dwóch przypadkach. plus opóźnia bardzo przeniesienie. Play czeka na komunikaty, ale Plus opóźnia.
ale co to znaczy opóźnia ? mają 21dni ustawowo i tyle mogą generowac tą informację, nie ma się do czego przyczepić...

 #342324  autor: kubik
 22 cze 2009, 14:22
dechomenon pisze:ale co to znaczy opóźnia ? mają 21dni ustawowo i tyle mogą generowac tą informację, nie ma się do czego przyczepić...
ale jak mają 21 dni? skoro sami wyznaczyli datę uwolnienia numeru, to powinni się trzymać swoich zobowiązań.
po kontakcie z BackOffice Play otrzymałem informacje, że Plus nie odpowiadał na komunikaty (zapytania) ws. zwolnienia numeru. gdyby zrobili wszystko jak należy, to nie pojawiałby się komunikat głosowy Plusa po wybraniu tego numeru - a tak właśnie jest.

 #342326  autor: muza_tv
 22 cze 2009, 14:44
sonicpb pisze:Jeżeli ktoś miał podobny problem, a raczej sytuacje do mojej to informuje, iż dzisiaj zadzwoniłem do BOK i powiedziano mi, że nie ma możliwości przejścia z abonamentu na SIMPLUSa, oferty plusa dotyczą tylko ofert abonamentowych, a takowe - jak dla mnie - nie wchodzą póki co w grę, także pozostaje mi przenieść numer do PLAY, ewentualnie później do plusa:)
Na razie faktycznie operatorzy robią problem z migracją między usługami. Ale od 6 lipca wchodzi w życie rozporzadzenie Ministerstwa Infrastruktry, który nakazuje operatorm wprowadzić usługę migracji między usługami wewnątrz tej samej sieci.

 #342329  autor: Bob Wydra
 22 cze 2009, 14:50
Witam,

zlożylem rezygnacje z plusa z powodu braku akceptacji nowego RŚUT z przeniesieniem numeru do Play wraz z zaświadczeniem o warunkach technicznych w punkcie plusa w dniu 29.05.2009.
W dniu 05.06.2009 otrzymałem pismo z Plusa informujące mnie że umowa zostanie rozwiązana w dniu 17.07.2009 a za przeniesienie numeru Plus nalicza opłatę w wysokości 50 zł. Tego samego dnia podpisałem umowę z Play.

W związku z powyższym mam pytanie kiedy płacę 50 zł za przeniesienie tego numeru?
Jeżeli kwota ta będzie na mojej ostatniej fakturze za okres od 16.06.2009 - 17.07.2009 która to zostanie wystawiona powiedzmy 19.07.2009 i przyjdzie do mnie 25.07.2009 oznacza to ze od 18.07 do 25.07 (zapłace tego samego dnia kiedy otrzymam fakturę) ten numer telefonu nie będzie aktywny? Jak to wygląda?


Poza tym z tego co wiem od 06.07 wchodzi w życie nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego który mówi że nie trzeba już płacić za przeniesienie numeru ponieważ będzie ona za darmo, czy w tym przypadku przepis ten będzie mnie też obowiązywać?

 #342339  autor: kalion
 22 cze 2009, 17:01
Poza tym z tego co wiem od 06.07 wchodzi w życie nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego który mówi że nie trzeba już płacić za przeniesienie numeru ponieważ będzie ona za darmo, czy w tym przypadku przepis ten będzie mnie też obowiązywać?
Po raz setny, nie obowiązuje cię. Chyba że chcesz także nie mieć możliwości rezygnacji z umowy, po zmianie regulaminu.

 #342350  autor: pprzemo
 22 cze 2009, 18:09
flapaa ...nie chce mnie sie komentowac twoich idiotycznych przemyslen godnych dziecka neostrady.....

Plus przystopowal twoj owczy ped i zal ci .?

za caly komentarz powinno starczyc to :
Dobrze wyszli ci, którzy przeszli do Play-a na samym początku tej szopki, teraz jest to już nieopłacalne.
ci co mogli przejsc z zwiazku ze zmiana regulaminu dawno to zrobili, a ofermy zostaly z reka w nocniku :-D jak jest nieoplacalne to zostan w PLUSIE ze swoimi minutami i oplacalnoscia :-D

informacja dla flapaagdybys ciolku zlozyl do 18 czerwca wniosek o przeniesienie numeru obowiazywaly by cie promocje i stare ceny z dnia zlozenia wniosku..!
Jak masz takie znajomości, to powiedz, gdzie mogę dostać KU990, i550w, K850i albo Toshibę G500 za złotówkę w abo za 25 zł? Bo na stronie Play cały czas ma je w ofercie.
Z kolei KU990i do niedawna za 49 zł. w abo 45 obecnie kosztuje 99 innych nie sprawdzałem, bo nie byłem zainteresowany.
masz pecha :-D nikt nie przewidzial ze znajdzie sie jakis chetny na zlom :mrgreen:

 #342378  autor: Flapss
 22 cze 2009, 20:40
Przepraszam wszystkich na tym forum. Jedyne co mi przychodzi do głowy po przeczytaniu postów pprzemo to:

"Nie dyskutuj z idiotą - najpierw ściągnie cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem."

Więc nie będę więcej z nim dyskutował... każdy widzi, że to biedne dziecko ma kłopoty z osobowością i adaptacją w społeczeństwie.

 #342381  autor: elrond
 22 cze 2009, 21:28
Panowie spokój... bo nam temat zamkną. Wyżyjcie sie na PW, nikogo tu nie interesują wasze potyczki i wymyślne epitety.

 #342434  autor: vinc
 23 cze 2009, 07:05
Panowie pprzemo i Flapss proszę się uspokoić, a jeśli chcecie w taki sposób wymieniać zdania to na pewno nie na forum.

Obrazek
  • Strona 41 z 54
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 54
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 54