• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 39 z 54
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 54

 #341753  autor: michal218
 18 cze 2009, 22:49
Przestancie juz pitolic o Poczcie.Jestem jej pracownikiem,poki sie nie rozpadnie wreszcie w pyl...Zawsze decyduje w takich sytuacjach data stempla pocztowego...Nawet PIT-ty rozlicza sie w ten sposob do ostatniej minuty kwietnia.
Mnie bardziej natomiast interesuje to co napisal pprzemo-mianowicie w jaki sposob kontaktowal sie z Plusem,otrzymujac taka wlasnie oferte od nich?

 #341835  autor: pprzemo
 19 cze 2009, 14:04
bud pisze:Złożyłem wypowiedzenie i wynegocjowałem ofertę.
Syberyjska 90 zł - 150+70 min czyli standardowa promocja + 25 minut do wszystkich, które niestety schodzą po tych z abonamentu. Do tego OMNIA za 349 zł brutto. Dobra oferta czy negocjować dalej? Ktoś kupił Omnie taniej w taryfie za 90zł? Może ktoś więcej minut wywalczył?
juz wiem ze to sciema i koles PRACOWNIK PLUSA nie odpowie nam jak to zrobil.. :?

Bylem dzis w salonie firmowym PLUSA zobaczyc jaka super oferte z telefonami [zgodnie z tym co napisali w sms] otrzymam:
obslugiwala mnie gruba smierdzaca baba [plus schodzi na psy jak widac] chciala zobaczyc tego sms-a wiec jej pokazalem.. i przedstawila mi oferte PLUS-a dla odchodzacego po 8 latach abonenta [srednie rachunki 180zl]

Probowala mi wcisnac taryfe75 mimo ze nie chcialem 55 mi starczy:
ich propozycja syberyjska 55+60minut z taryfy+ minuty zgodnie z abonamentem do wszystkich w plusie na 18 miesiecy plus nokia 6210navigator za 599zl i minuty 26 na 12 miesiecy......

zal i smiech bierze to jakas parodia,napisze z pelna swiadomoscia odpowiedzialnosci za slowa
PLUS GSM traca czas klientow - BO TAK MOZNA NAZWAC/zakwalifikowac 2 smsy od ktore nich co otrzymalem....zmarnowalem czas i pieniadze zeby pojsc i wysluchac gownianej oferty i poczuc sie oszukanym to uczucie bezcenne ktore zapewnia tylko PLUS-GSM.

NOWA PROMOCJA : GOWNOBRANIE W PLUSIE

Swoje kroki skierowalem do PLAY taryfa wiosenna 65 za 50zl [166minut do wszystkich] +nokia navigator 6210 za 249zl

dostalem jeszcze propozycje 2 telefonu za 1zl nokia 6220clasic

narazie zamowilem obydwa telefony w koncu musze obejrzec i wybrac ktorys z tych 2:) maja zadzwonic jak przyjda do salonu...to podpisze jak wybiore koma:)
Co poleccie.? co wybrac z tych 2 telefonow.?

ps: szkoda czasu na dzwonienie/chodzenie polecam PLAY

zegnaj plusie....
PLAY ---.??? nie dla idiotow.......
Ostatnio zmieniony 19 cze 2009, 14:58 przez pprzemo, łącznie zmieniany 2 razy.

 #341837  autor: mogil
 19 cze 2009, 14:10
witam!
ja mam nastepujacy problem. dokladnie 16 mijal mi termin zlozenia wypowiedzenia
umowy bez placenia kary na iplusa. czy znacie sposob jak w takim wypadku mozna
zerwac jeszcze umowe nie palcac kary?
 #341841  autor: krzysiaq
 19 cze 2009, 14:23
Słuchajcie jak PLUS oszukuje klientów. Byłem ponad 8 lat w plusie, złożyłem rezygnację w związku z regulaminem. Oczywiście złożyłem ją w przeciągu 7 dni od momentu płatności faktury (złożyłem w 7 dniu) Dziś dostałem pismo, że muszę zapłacić karę umowną w wysokości 1000 zł, dlatego że złożyłem rezygnację!
Teraz druga sprawa, dzwonie do BOK-u. Wprowadzili nowe menu "dla tych, co złożyli rezygnację" i aby porozmawiać z konsultantem wybierz 3 a następnie 1. Wiecie, co się dzieje po wybraniu tego? Mam komunikat "numer nieprawidłowy" Najlepsze w tym wszystkim jest to, że umowa mi wygasa 26 lipca legalnie, więc tak czy siak na pewno nie będę już u nich, nie po tym co odwalają. Co według was powinienem zrobić? Oczywiście poza próbą kontaktu z nimi...


A pan Bauc/Buc będzie mi tu pisał że to PLAY nie gra fair...

Z tym brakiem możliwości wybrania połączenia do konsultanta odnośnie rozwiązania umowy to powinienem do UOKiK to chyba zgłosić.

Acha, żeby nie było, rezygnację sam składałem w salonie firmowym PLUSA i mam datę 12 czerwiec, wiec wszystko jest w terminie 7 dni.

 #341845  autor: michal218
 19 cze 2009, 14:53
pprzemo-Niemal ze wszystkim zgoda...Ja natomiast zadzwonilem do tej milej pani w salonie,bo nie mozliwosci latania po miescie.Obiecala,ze do 15 minut oddzwoni i tak zrobila...Oferta rownie beznadziejna jak u Ciebie.Tyle tylko,ze ja nie moge szukac gdzie indziej,bo poluje na 5800 i wszedzie jest drozej niz w Plusie,nawet biorac ciut wyzsze taryfy :( Tu w taryfie 90' mam go o polowe taniej niz w Play'u 95.O Erze i Orange nawet nie chce mi sie wspominac.Mam wiec 2 opcje:kupic telefon normalnie w sklepie i faktycznie pojsc do Fresha,albo podniesc taryfe w Plusie i brac co daja,minimalnie targujac sie na infolinii...Innej drogi nie widze,bo te cale zamieszanie prawne spowoduje jedynie podwyzke,a nie obnizke cen telefonow.Zamiast lepiej,to przecietnemu abonentowi bedzie teraz gorzej.Tylko zmieniajacy ciagle opow prepaidowcy odczuja lekka ulge.Ja natomiast nie mam lat nascie,by ciagle sledzic oferty i zmieniac aparaty na allegro.Mnie interesuje spokojne placenie abo,wraz z niezlym telefonem,odpowiednim na nasze czasy.Kto mi to zaoferuje ten wygra 70-90zl stalego miesiecznego dochodu przez najblizsze 2 lata.Dla wielu moze i to niewiele,ale porzadny op chyba powinien skladac sie glownie ze stalych i regularnych abonentow.No chybaze sie myle.....
P.S. 600 zl roznicy w cenie aparatu pomiedzy syberyjska 55,a syberyjska 90 to jakis skrajny absurd :) Przeciez rocznie z tytulu abonamentu zaplace przy 90 raptem 420 zl wiecej,czyli przez cala umowe 840 zl roznicy-600 zl za aparat to jest 240 zl roznicy rozlozone w czasie przy dwukrotnie wiekszej dawce minut do wygadania i nizszych stawkach po przekroczeniu abonamentu.Czyli placac ok 10 zl miesiecznie wiecej(srednia) otrzymuje sie znacznie wiecej do gadania.Dla mnie chory przelicznik,ale ja nie zarzadzam tym biznesem i sie nie znam :)

 #341848  autor: pprzemo
 19 cze 2009, 15:06
przed chwila jak radzisz zadzwonilem na 2699 i jak piszesz..powiedzieli ze oddzwonia za 15 minut... nie wspomne ze uslyszalem o super ofertach dla klinetow z dlugim stazem :-D to cos nowego.....

mnie tez interesuje spokojne dzwonienie i placenie a jestem od 8 lat w plusie...i rzecz jasna ze jak podpisuje na 24 miechy to chce miec porzadny telefon ,minuty i cos za staz:)
siec jest fajna do momentu przedluzania umowy..tu nastepuja schody....
logiczne jest ze skoro podpisuje umowe na nst 24 miechy to chce zyskac:) a jak nie to zmieniam opa......
nie oszukujmy sie wiekszosc ok70%ludzikow, podpisujac umowe chce nowy porzadny telefonik.!!! a pozniej patrzy na minuty...
ten kto mi da to co powyzej ten ma solidnego abonenta:) PROSTE....

dla wyjasnienia: umowa mi sie konczy w lipcu 12 -24miesieczna-
a przeniesienie numeru 10 lipca wiec plusa nie oszukalem....

mam w200i to chyba przyznacie ze nowy telefonik by sie przydal....nie wspomne ze mi go wcisneli za 149zl i dali 26min na 2 lata:) srednie rachunki 180zl....syberyjska 55

czas na cos solidnego i porzadnego.. :D

ps: po rozmowie z BOK jak oddzwonia napisze co i jak:)

 #341855  autor: michal218
 19 cze 2009, 16:10
Ja mam SEk550i w zdezelowanym stanie,a umowa konczylaby sie pod koniec sierpnia,wiec przyspieszylem raptem o poltora miesiaca.Potrzebuje gps na wakacyjny wyjazd,stad te przyspieszenie...Rowniez place od 8 lat na tym numerze,a ogolnie to juz jest 11 lat z Plusem,wiec nie zycze sobie traktowania jak byle oszust,lub nawet pierwszy lepszy z ulicy...

 #341866  autor: pprzemo
 19 cze 2009, 17:21
proponowane
syberyjska55 i to co w taryfie z pakietem do wyboru nokia navigator za 440zl :roll: plus25min za staz:)
jak myslicie mozna wiecej minut wywalczyc. za staz.???? bo cene koma to watpie.........

 #341870  autor: narqua
 19 cze 2009, 17:58
Hej,

co do rezygnacji zawsze możesz wysłać anulowanie rezygnacji i po problemie. W przypadku ich ivr-a problemem nie koniecznie musi być ich bląd, a może być problem z Twoim telefonem. Dokładniej błąd oprogramowania przy wybieraniu tonowym(dtmf) i np. przycisku cyfry "3".

Przełóż kartę do innego aparatu i spróbuj jeszcze raz :mrgreen: .
 #341874  autor: katarzynka007
 19 cze 2009, 18:08
Witajcie,

Chciałabym zrezygnować z abonamentu w Plusie, ale zachować numer i korzystać z usług Orange, w pre-paidzie. Jest to numer taty, a dlatego wybór padł na Orange, bo 90% rozmówców mamy w tej sieci (tak się ładnie złożyło).

Czy to możliwe i jak technicznie mam to załatwić ? Najpierw pójść do Orange (po 6 lipca), zgłosić, że chcemy przenieść nr plusa, czy iść do plusa, złożyć rezygnacje ale zastrzec, że chcemy numer zachować ?

Z przeniesieniem nr z prepaid do prepaid nie byloby problemu, ale tutaj dochodzi kwestia rezygnacji z tego nieszczesnego abonamentu.

pozdrawiam

 #341884  autor: thonka
 19 cze 2009, 18:35
idziesz do salonu orange przynajmniej miesiac przed zakonczeniem umowy w plusie.
podpisujesz papierek o przeniesienie numeru, a orange zalatwia za Ciebie wszystko.
najwazniejsze, by dane u obu operatorow byly zgodne.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #341892  autor: katarzynka007
 19 cze 2009, 19:05
tak to jest jasne wszystko, ale nie nie chce czekac do konca umowy z Plusem, tylko skorzystac z tej mozliwosci rezygnacji z umowy, w zwiazku ze mniana regulaminu.
i tu lezy moj problem.

 #341896  autor: tetrus
 19 cze 2009, 19:11
To chyba zaden problem. Zaplacisz 50 zl za przeniesienie numeru i po sprawie.

KRS 0000186434
cel szczegółowy: 38/A

 #341897  autor: damians888
 19 cze 2009, 19:16
Dzwoniłem teraz na BOK, na wstępie zostałem poinformowany, że mają dla mnie ofertę specjalną, wybierz 3 potem 1, a dowiesz się więcej. No to pomyślałem, że rezygnacja jest wreszcie w systemie. Łącze się z konsultantem, który jednak twiedzi, że rezygnacji jeszcze nie ma :? Dzwonię teraz z telefonu mojego taty (nie wysyłał rezygnacji) i tego wstępu, że jest specjalna oferta nie ma! Co jest?!? Co oni kombinują? :x

 #341902  autor: dg
 19 cze 2009, 19:36
yagi pisze:
elrond pisze: Spokojnie, liczy się data stempla poczowego. A jak nie dojdzie, to przecież masz potwierdzenie nadania. O ile masz... :wink:
Akurat nie - w tym wypadku liczy sie data wplywu do operatora...
Tutaj jest na ten temat (pierwszy post):

http://www.bez-kabli.pl/v...r=asc&start=240
Mieszasz w głowach panie moderator. Paragraf 16 pkt 1 RŚUT -
Cytat:
"Za dzień złożenia wypowiedzenia umowy przyjmuje się (...) dzień nadania do Działu Obsługi Klienta POLKOMTEL listu poleconego, zawierającego wypowiedzenie umowy"

 #341917  autor: thonka
 19 cze 2009, 20:21
w takim razie odpowiedni temat jest juz zalozony i jest tam wszystko opisane.
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=33173

mi sie wydaje, ze najlatwiej byloby przeniesc sie do simplusa (o ile jest taka mozliwosc), odczekac do 6 lipca i potem dopiero przeniesc nr do orange ;) szybciej i taniej przedewszystkim.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet
 #342045  autor: krzysiozboj
 20 cze 2009, 14:47
Trochę zazdroszczę innym normalniejszej obsługi. Jestem klientem plusa od ok 7-8 lat, półtora roku temu zdałem się na sugestie "doradcy" który zrobił analizę moich rachunków i miast ważnej 150, max 250 dałem sobie wcisnąć 350 (faktycznie 150 była aż nadto). Podpisałem umowę, zrobiłem analizę i wyszło że będę przepłacał przez dwa lata. Poprosiłem o możliwość zmiany umowy, nawet z możliwością poniesienia kary finansowej z mojej strony byle tylko nr tel. mi zostawili, dostałem lakoniczną odpowiedź z BOK że należy czytać co się podpisuje - moja niefrasobliwość, płaciłem za nią i czekałem na dzień w którym umowa się kończy.
Trafiła sie możliwość wcześniejszego zakończenia umowy (o kilka m-cy), idę do salonu plusa (Nowy Targ ul. Kolejowa). Proszę pracownika o przyjęcie rezygnacji umowy, ten mi stanowczo odmawia takiej możliwości, dzwonię na 2601 i pytam czy moją sprawę mogę załatwić w punkcie plusa, później proszę konsultanta by to samo (potwierdzenie takiej możliwości) powtórzył pracownikowi punktu, ów pracownik wysłuchał, spisał dane personalne konsultanta i odmówił przyjęcia wypowiedzenia bo .... system padł. Stanowczo odmówiono mi także wydania na piśmie odmowy przyjęcia rezygnacji z umowy.
Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem, odczekałem ok godzinę "kierownik był zajęty" i słyszę to samo, stanowczą odmowę przyjęcia dokumentu i odmowa wydania potwierdzenia ze nie przyjmą. Ta sama bajka o padniętym systemie a na zwróconą uwagę że w czasie gdy czekałem podpisali kilka nowych umów dostałem odpowiedź że "to dwa różne systemy". Zaproponowano mi takze wizytę w inny dzień, że może wtedy system będzie działał. Po tych "wstępach" zapytałem kierownika punktu plusa czy bedzie miał coś przeciwko bym wysłał nagranie z tej rozmowy do centrali plusa oraz wrzucił na kilka for tematycznych. Stwierdził że to nielegalne, rzucił czystą kartkę i kazał pisać podanie. Po odręcznym napisaniu podania znów swoje odczekałem i po ok 2,5 godz udało mi się złożyć proste pismo.

 #342047  autor: kubik
 20 cze 2009, 14:54
jejuu, jak czytam Wasze perypetie z pracownikami salonów, to aż mi głupio że nie miałem takich 'przyjemności' ;o) lubię innym udowadniać brak racji, więc bardzo chętnie bym się 'pobawił' z takim upartym pracownikiem, bo inaczej tego - jak nie dziecinną zabawą - nazwać nie można.

a za 9h koniec umowy :o)))

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #342049  autor: mag_da_len
 20 cze 2009, 15:04
Witam. :)

Czy mógłby mi ktoś z Was wyjaśnić, dlaczego roszczenia reklamacyjne dla abonentów otrzymujących faktury na E-bok są utrudnione? Rozumiem, że forma papierkowa jest łatwiejsza do udowodnienia, jednakże jak zdążyłam zauważyć, na liście przewodnim o zmianie RŚUT nie figuruje żadna data. U znajomych otrzymujących drogą pocztową również.

Mój problem jest raczej standardowy już. :)

Złożyłam rezygnację z powodu zmian w regulaminie, a dwa dni potem dostałam smsa o naliczeniu kary umownej z powodu nieregulaminowego rozwiązania umowy. Z tej również okazji, że podobnież za późno złożyłam taki wniosek. Wg szacownego Plusa pismo o zmianach dostałam w maju, i do 27 maja miałam czas na wypowiedzenie.
Natomiast na rachunku elektronicznym w E-boku w zakładce moje faktury list ów widnieje z datą 01.06.2009. Zrobiłam nawet sreena. :)

Zatem, skoro 1 czerwca pojawiła się na moim elektronicznym rachunku ifnormacja o zmianie w regulaminie, nie mogłam raczej wiedzieć, że czas na rozwiązanie mam do 27 maja. Nowa faktura przyszła 6 czerwca.

Tak czy inaczej, skoro na E-boku mam list przewodni o zmianach z datą późniejsza, a w maju totalnie nic, spór reklamacyjny uważam za uzasadniony. Tylko - czy ktoś z Was miał już podobną sytuację? Jest szansa wyjść z tym piekielnym Plusem na prostą?

Bo, że ściemniają, to wiem. :) Zdążyłam się już o tym przekonać przy kilkukrotnej próbie konfrontacji. Ale robienie z człowieka idioty nie jest specjalnie rajcowne.

Howgh.
  • Strona 39 z 54
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 54
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 54