Fragment komentarza ktory wlasnie napisalem pod newsem o mvno. Nie wykluczam ze oferta koncowa bedzie beznadziejna, w sam raz zeby zarabiac na ludziach niezorientowanych w telekomunikacji, ale na chwile rozwazcie cos takiego:
ze tez wczesniej o tym nie pomyslalem! jesli ta oferta mialaby miec jakies USPs (wyjatkowe walory, czy jakos tak) to wlasnie zastapienie stacjonarnego dla starszych ludzi byloby genialnym posunieciem. ja to propaguje w rodzinie ze srednim skutkiem. przekonuje starsze osoby w mojej rodzinie ze tak-tak z godzina za grosze, playkarta z 300 minutami na stacjonarne za 15 zl lub niedawna promocja ery (abonament okolo 30 zlotych o ile pamietam, do tego NUMER STACJONARNY i 500 minut na stacjonarne miesiecznie) - ze te oferty oplacaja im sie znacznie bardziej niz tepsa i goly abonament za 42 zlote lub za 50 zl z zalosna jedna godzina. ale przekonanie kogos przyzwyczajonego do tepsy (czy tez pko bp z ktorego korzysta 40 lat) nie jest takie proste i mozemy przekonac tylko kilka najblizszych osob. jesli wRodzinie przedstawi oferte porownywalna do trzech powyzszych (tt, nowa playkarta, nizsze hybrydowe abonamenty ery) i odpowiednio ja masowo zakomunikuje targetowi, moga liczyc na spektakularny sukces. niekoniecznie bo to pewnie nie takie latwe, ale jakby jeszcze dolaczyli do tego numer stacjonarny w home zone to wow... i kolejny raz by sie potwierdzilo, ze ojciec dyrektor ma autentyczny talent biznesowy... to bylby hit! jako optymista na dzis daje takiemu scenariuszowi 30% szansy.
Co o tym myslicie?
ze tez wczesniej o tym nie pomyslalem! jesli ta oferta mialaby miec jakies USPs (wyjatkowe walory, czy jakos tak) to wlasnie zastapienie stacjonarnego dla starszych ludzi byloby genialnym posunieciem. ja to propaguje w rodzinie ze srednim skutkiem. przekonuje starsze osoby w mojej rodzinie ze tak-tak z godzina za grosze, playkarta z 300 minutami na stacjonarne za 15 zl lub niedawna promocja ery (abonament okolo 30 zlotych o ile pamietam, do tego NUMER STACJONARNY i 500 minut na stacjonarne miesiecznie) - ze te oferty oplacaja im sie znacznie bardziej niz tepsa i goly abonament za 42 zlote lub za 50 zl z zalosna jedna godzina. ale przekonanie kogos przyzwyczajonego do tepsy (czy tez pko bp z ktorego korzysta 40 lat) nie jest takie proste i mozemy przekonac tylko kilka najblizszych osob. jesli wRodzinie przedstawi oferte porownywalna do trzech powyzszych (tt, nowa playkarta, nizsze hybrydowe abonamenty ery) i odpowiednio ja masowo zakomunikuje targetowi, moga liczyc na spektakularny sukces. niekoniecznie bo to pewnie nie takie latwe, ale jakby jeszcze dolaczyli do tego numer stacjonarny w home zone to wow... i kolejny raz by sie potwierdzilo, ze ojciec dyrektor ma autentyczny talent biznesowy... to bylby hit! jako optymista na dzis daje takiemu scenariuszowi 30% szansy.

Co o tym myslicie?