pajorro pisze:xlord pisze:pajorro pisze:No tak, ale dewizą Heyah też miały być proste zasady i nie skomplikowane usługi. ...
Jestes marzeniem marketingowcow.
Wierzysz we wszystko co mowia w TV, czy tylko sobie jaja robisz?
Jak ja bym wierzył we wszystko co mówią w TV... to wiesz

No tak jakby wszystko co mowia w TV to faktycznie bylby raj:
- polaczenia do wsyztskich sieci o w kazdy dzien za darmo
- smsy za darmo
- mmsy za darmo
- najlepsze modele telefonow za 1 zloty
- i oczywiscie brak jakiegokolwiek abonamentu
niestety slowo za darmo w reklamach oznacza tak naprawde "Bedziesz miec taniej ale nie nie za darmo"... najbardziej mnie smieszy brak abonamentu w jednej idei

no fakt abonamentu nie ma ale za to sa kwoty deklarowane ... w reklamnie wiec moga mowic ze nie ma abonamentu a w salonie cie zaskocza kwota deklarowaną
oczywiscie nie ma w tym nic zlego tak to juz jest w biznesie tzreba poprostu podchodzic z dystansem do tego co mowia w TV i zanim sie podniecimy nalezalo by skontaktowac sie z obsluga i dokladnie wypytac o wszystkie aspekty oferty:D