• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 36 z 54
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 54

 #340951  autor: sonicpb
 14 cze 2009, 15:01
endi ja wysłałem wypowiedzenie poczta 2 czerwca(mam taki sam okres rozliczeniowy jak Ty) i numer bede miał dezaktywowany 18 lipca:)
pozdrawiam:)
 #341007  autor: endi_1980
 14 cze 2009, 22:02
Dzieki za info, chciałem wiedzieć żeby w porę sie przygotować na ten wiekopomny moment i kupić startera simplusa :)

 #341058  autor: lookzovt
 15 cze 2009, 11:51
No to problem. Rezygnacja w końcu do nich dotarła. Niestety przy 2 telefonach biznesowych, rachunkach powyżej 200 zł miesięcznie nie mają żadnej propozycji utrzymaniowej (i jak twierdzą nie będą mieć).

Ktoś dostał ostatnio konkretną ofertę?

 #341064  autor: Tajemniczy28
 15 cze 2009, 12:36
Mi zaproponowali taryfe niższą o 1 szczebel z tym co w taryfie wyższej + 25 min do wszystkich. stwierdziłem iż to totalna porażka (ostatni rachunek bedzie na ok 220 zł) więc podpisałem już umowę w play.

 #341068  autor: pawellldef
 15 cze 2009, 12:59
lookzovt pisze:No to problem. Rezygnacja w końcu do nich dotarła. Niestety przy 2 telefonach biznesowych, rachunkach powyżej 200 zł miesięcznie nie mają żadnej propozycji utrzymaniowej (i jak twierdzą nie będą mieć).

Ktoś dostał ostatnio konkretną ofertę?
Witam u mnie tak:
w plusie jestem pare latek srednio rachunki z iplusem mam na poziomie 200zl brutto
obecnie mialem taryfe styberyjska 120 zl brutto i 220 min. do wszystkich - dostalem takie oto propozycje:

1. nowa umowa na 24 miechy z telefonem ale jeszcze dodatkowo 70min do wszystkich.

2. nowa umowa na 12 m-cy z rabatami tj. za pierwsze 4 m-ce 50%, kolejne 4 - 40%, ostatnie 4 m-ce 30% - LACZNIE OSZCZEDZIMY MIESIECZNIE 40% NA ABONAMENCIE

3. nowa umowa na 12 m-cy dodatkowo 130 min. do wszystkich

4. nowa umowa na 18 m-cy dodatkowo 160 min. do wszystkich a po 6miesiacach - moge wziac jeszcze lepsza oferte lub nowy fon!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A generalnie moja rezygnacja miala tylko i wylacznie "wywalczenie" lepszej oferty
i przystalem na opcje ostatnia.....
pozdrawiam :D

 #341079  autor: waeren
 15 cze 2009, 15:02
pawellldef pisze:4. nowa umowa na 18 m-cy dodatkowo 160 min. do wszystkich a po 6miesiacach - moge wziac jeszcze lepsza oferte lub nowy fon!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uważaj żebyś po 6 miesiącach nie dostał tej jeszcze lepszej oferty :-D Nic się nie zmieni na lepsze przez 6 miesięcy, miałem umowe na 18 bez fona i po 6 miesiącach nie było na co zmieniać :D

szukałem i szukałem i znów wróciłem do abo Play.....nic lepszego dla mnie na razie nie wynaleziono:)

 #341124  autor: soltys_83
 15 cze 2009, 20:27
Część osób pisze, że w eboku list przewodni pojawił się już w maju, a później w czerwcu. Czy widnieją nadal oba, czy może jeden z nich zniknął?

 #341129  autor: Peet
 15 cze 2009, 21:10
Majowy list wyparował.

 #341148  autor: damians888
 15 cze 2009, 22:48
Czerwcowy jest. Pytanie do tych, którym udało się już zerwać umowę: dostaliście jakieś powiadomienie, kiedy kończy się umowa, czy trzeba samemu dowiadywać się w BOK-u?

 #341174  autor: pawellldef
 16 cze 2009, 08:17
waeren pisze:
pawellldef pisze:4. nowa umowa na 18 m-cy dodatkowo 160 min. do wszystkich a po 6miesiacach - moge wziac jeszcze lepsza oferte lub nowy fon!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uważaj żebyś po 6 miesiącach nie dostał tej jeszcze lepszej oferty :-D Nic się nie zmieni na lepsze przez 6 miesięcy, miałem umowe na 18 bez fona i po 6 miesiącach nie było na co zmieniać :D
Ide o litra Jacka D, ze do konca roku bedzie nowy abo. A jesli nie - bedzie zmiana E51 na E52. pozdrawiam

 #341186  autor: draco86
 16 cze 2009, 10:17
Witam,

ja mam trochę inny problem, umowę podpisałem 15 maja 2009,
i do rąk własnych dostałem jedynie kopię umowy ze starym regulaminem
na odwrocie. Do tego żadnych aneksów, podpisy złożyłem na 3 kopiach umowy
i oświadczeniu o danych osobowych. Postanowiłem skorzystać z możliwości
wypowiedzenia umowy, listem poleconym wysłałem wypowiedzenie.
Dnia wczorajszego otrzymuję sms z plusa "Uwaga! Zlozenie rezygnacji w trakcie trwania umowy skutkuje naliczeniem kary. Aby wycofac rezygnacje - zadzwon do nas pod bezpl 2699. Plus" Więc dzwonie, Pan mnie informuje, iż system nie uznaje wypowiedzeń
umów zawartych po 4 maja. Nie potrafił mi powiedzieć co z tym zrobić. Mam starą umowę, czy mogę ją wypowiedzieć?

 #341194  autor: elrond
 16 cze 2009, 10:59
Wczoraj podpisałem umowę z Play. Wydawało by się, że to wszystko... cały proces przebiega bez pełnomocnictwa, więc zastanawiam się czy nie trzeba jeszcze czegość zrobić. W statusie przenoszenia kilka dni temu widniała informacja (w 5-stopniowej skali), że dotychczasowy operator wyraził zgodę, i wyznaczony został termin przeniesienia. Dziś już, po podpisaniu umowy, na stronie jest 4-stopniowa skala i znów jest oczekiwanie na zgodę operatora. O co w tym wszystkim chodzi? W domu mam tylko nowopodpisaną umowę z Play, a na stronie pisze że trzeba zanieść do Plusa zaświadczenie i rezygnację. To tylko błąd (bo zaświadczenie zostało wysłane razem z rezygnacją pół miesiąca temu), czy rzeczywiście są jeszcze jakieś sprawy które muszę załatwiać z Plusem??

 #341198  autor: Kamil87
 16 cze 2009, 11:21
Ponawiam pytanie. Gdzie można sie dowiedziec do kiedy przysluguje mi bezplatna mozliwosc wypowiedzenia umowy. Nowego regulaminu nie dostalem ani z majowa faktura ani za kwiecien.

 #341219  autor: lwilczek
 16 cze 2009, 14:15
Czy ktos moze potwierdzić lub zaprzeczyć niniejszym informacjom ?:

"Przy wypowiedzeniu nie można napisać aby przeniesiono wszystkie numery do systemu Simplus..."

Mam 5 numerów biznesowych i 7 dni od jutra aby złozyc wypowiedzenie... chciałbym zostać w plusie(kwestia przyzwyczajenia), ale chciałbym wyrównać okresy rozliczeniowe wszystkich numerów i wynegocjować jakieś lepsze warunki.

Dlatego tez chwiałbym napisać w wypowiedzeniu zeby przeniesli wszystkie numery do Simplusa i bede czekał na ich odpowiedź z jakimis ciekawymi propozycjami przedłużenia....

Dam rade tak zrobić, czy musze isc np. do Play i podpisywać papier o przeniesienie.. ?

Dzieki za pomoc..


ktos pomoze ?????
Ostatnio zmieniony 16 cze 2009, 20:18 przez lwilczek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #341220  autor: kubik
 16 cze 2009, 14:17
elrond pisze:Wczoraj podpisałem umowę z Play. Wydawało by się, że to wszystko... cały proces przebiega bez pełnomocnictwa, więc zastanawiam się czy nie trzeba jeszcze czegość zrobić. W statusie przenoszenia kilka dni temu widniała informacja (w 5-stopniowej skali), że dotychczasowy operator wyraził zgodę, i wyznaczony został termin przeniesienia. Dziś już, po podpisaniu umowy, na stronie jest 4-stopniowa skala i znów jest oczekiwanie na zgodę operatora. O co w tym wszystkim chodzi? W domu mam tylko nowopodpisaną umowę z Play, a na stronie pisze że trzeba zanieść do Plusa zaświadczenie i rezygnację. To tylko błąd (bo zaświadczenie zostało wysłane razem z rezygnacją pół miesiąca temu), czy rzeczywiście są jeszcze jakieś sprawy które muszę załatwiać z Plusem??
mam tak samo, podobno to taki 'ficzer' systemu, gdy nagle zmienia się proces z jednowizytowego na dwuwizytowy, czyli najpierw było złożenie wniosku o przeniesienie a dopiero po paru dniach podpisanie umowy. w BOK potwierdzają że numer zostanie przeniesiony zgodnie z ustaleniami z pierwszej wizyty (złożenie wniosku).

 #341229  autor: mardall
 16 cze 2009, 15:08
U mnie podobna sytuacja jak u Kamila87 i o której wspominał Flapss. Dzisiaj dostałem fakturę bez żadnej informacji, tak samo było z poprzednią. dzwoniłem pod 2601 co mam zrobić w takiej sytuacji, żeby później nie było, że jak złożę wypowiedzenie to się okaże że termin minął i pani powiedziała, abym napisał reklamację a w niej poprosił również o wydłużenie czasu na rozwiązanie umowy. Dodam tylko, że pani sprawdziła w systemie i okazało się, że z poprzednią fakturą powinienem dostać informacje o nowym regulaminie. Pismo już napisałem, wyślę dzisiaj lub jutro i dam cynk jak się odezwą.

 #341235  autor: elrond
 16 cze 2009, 15:27
kubik pisze:mam tak samo, podobno to taki 'ficzer' systemu, gdy nagle zmienia się proces z jednowizytowego na dwuwizytowy, czyli najpierw było złożenie wniosku o przeniesienie a dopiero po paru dniach podpisanie umowy. w BOK potwierdzają że numer zostanie przeniesiony zgodnie z ustaleniami z pierwszej wizyty (złożenie wniosku).
Dzięki. Już mam nadzieje powinno być wszystko ok, bo przyszło dziś potwierdzenie złożenia rezygnacji z Plusa.

 #341242  autor: damians888
 16 cze 2009, 15:45
elrond pisze:
kubik pisze:mam tak samo, podobno to taki 'ficzer' systemu, gdy nagle zmienia się proces z jednowizytowego na dwuwizytowy, czyli najpierw było złożenie wniosku o przeniesienie a dopiero po paru dniach podpisanie umowy. w BOK potwierdzają że numer zostanie przeniesiony zgodnie z ustaleniami z pierwszej wizyty (złożenie wniosku).
Dzięki. Już mam nadzieje powinno być wszystko ok, bo przyszło dziś potwierdzenie złożenia rezygnacji z Plusa.
w jakiej formie?

 #341254  autor: elrond
 16 cze 2009, 16:59
w jakiej formie?
Papierowej :) KLIK!

 #341261  autor: kubik
 16 cze 2009, 17:38
a ja do dzisiaj takiego pisma/potwierdzenia nie otrzymałem :) ciekawe, termin rozwiązania umowy znam tylko z wniosku złożonego w SF.

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje
  • Strona 36 z 54
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 54
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 54