endi_1980 Jeżeli będzie wszystko ok, to za około 1,5 miesiąca będziesz miał wyłączony numer.
Jeżeli okres rozliczeniowy przypada ci 16, a ty wysłałeś wypowiedzenie 1 czerwca czyli będzie ci się liczyć te 30 dniowy okres rozliczeniowy od 16 czerwca + 1 miesiąc wypowiedzenia, czyli około 16 lipca powinieneś mieć wyłączony numer. Zawsze musi być zachowany jeden pełny okres wypowiedzenia.
1. Czy przy złożeniu wypowiedzenia nadal dzwonia po jakimś czasie do klienta i proponują warunki utrzymaniowe.
Mogą nie zadzwonić. Zawsze możesz zadzwonić do nich.
2. Czy w wypowiedzeniu można zamiast przeniesienia do Play wpisać przeniesienie wszystkich numerów do Simplusa.. ?
Na te pytanie ci nie odpowiem konkretnie, było to już opisane w tym wątku. Zależy to chyba od nich.
3. Czy na jednym wypowiedzaniu moge umieścić wszystkie numery? Gdyby nie zadzwonili z nową ofertą, ile mam czasu na wycofanie wypowiedzania.. ?
Tak, podajesz numery telefonu i numer konta. Wypowiedzenie możesz wycofać w każdym momencie. Jednak nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę, bo możesz mieć problem później z anulowaniem tego wniosku.