senshiro pisze:Mam rozumieć, że mogą być problemy z wyłączeniem i ponowną aktywacją numeru w JJ przed upływem miesiąca?
Tak. Zauważ, ze nie bez powodu w regulaminie jest info o tym jak długo usługa jest aktywna i że jest w niej limit minut.
3.Z Bonusu dostępnego w ramach Usługi można korzystać przez 30 dni od jego przyznania, przy czym minuty bądź SMS-y
dostępne w ramach Bonusu są wykorzystywane w pierwszej kolejności przed jednostkami taryfowymi pochodzącymi z
doładowania. Po tym okresie lub w przypadku wejścia Użytkownika w okres pasywny niewykorzystane środki nie będą dostępne, a ich wartość nie podlega zwrotowi.
4. W przypadku, gdy Użytkownik mając włączoną Usługę w trakcie trwania okresu, o którym mowa w punkcie 3 niniejszego Regulaminu, ponownie wyśle zlecenie włączenia tej Usługi z tym samym numerem wówczas otrzyma informację zwrotną, że
Usługa z danym numerem jest już aktywna.
A gdyby zmienic taryfe na NOG czy POP, nastepnie wrocic do music i wtedy probowac wlaczyc?
teoretycznie mógłbyś mieć taką możliowść
Takie kombinacje są też uskuteczniane w przypadku gdy ktoś chce uniknąc opłaty za modyfikację usługii JJ i Pogadaj Sobie. Najczęsciej napotyka na problemu z ponowną aktywacją usług...więc nie jestem pewna czy się
opłaca 