• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 248 z 318
  • 1
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • 318

 #340212  autor: Milon
 10 cze 2009, 12:02
yellowfox pisze:może mnie ktoś sprostować ? te umowy 12miesieczne bez telefonu które można zawrzeć 7m-cy wczesniej, jak tam sie liczy ten okres 12 miesięcy ? od konca poprzedniej czy od momentu podpisania? i analogicznie jak to jest z tą na 24m-ce ?
dżizes, yagi i thonka podczas swojej dyskusji chyba juz bardziej nie mogli wyjaśnić sprawy okresu obowiązywania umów w zależności od czasu ich trwania.
funkcja szukania i czytania ze zrozumieniem nie boli :!:

 #340283  autor: adriaanek
 10 cze 2009, 18:45
a ja mam takie pytanie, chyba nikt tego jeszcze nie poruszył:

Czy jak podpisze umowę na 12 miesięcy przez BUK, to czy będę mógł przedłużyć 7 miesięcy przed końcem umowy na 2 lata? bo może wejdą jakieś nowe fajne taryfy za 5 miesięcy ? :)

 #340344  autor: st.konsultant
 11 cze 2009, 00:31
adriaanek pisze:a ja mam takie pytanie, chyba nikt tego jeszcze nie poruszył:

Czy jak podpisze umowę na 12 miesięcy przez BUK, to czy będę mógł przedłużyć 7 miesięcy przed końcem umowy na 2 lata? bo może wejdą jakieś nowe fajne taryfy za 5 miesięcy ? :)
trudno powiedzieć...jeszcze do niedawna możliwość przedłużenia z telefonem czy bez była 4 miesiące przed końcem umowy. Zostało to zmienione jak wiadomo. Czy za kilka miesięcy znowu się coś nie zmieni tego nie wie nikt:)

 #340392  autor: mister
 11 cze 2009, 13:47
A powiedzcie mi jak kończy mi się umowa 26 lipca to kiedy najlepiej do nich dzwonić o przedłużenie? Teraz czy czekać do lipca na nową oferte?

 #340404  autor: Prometo
 11 cze 2009, 14:23
mister pisze:A powiedzcie mi jak kończy mi się umowa 26 lipca to kiedy najlepiej do nich dzwonić o przedłużenie? Teraz czy czekać do lipca na nową oferte?
Czytałeś w ogóle ten temat :?: Dzisiaj jest 11.06.2009r. i to jest praktycznie 1,5 miesiąca do końca umowy więc możesz spokojnie zadzwonić do BOA. Pamiętaj że miesiąc przed końcem umowy, chcą rozwiązać z nimi umowę musisz wysłać do Ery pismo.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #340409  autor: yagi
 11 cze 2009, 14:38
Czy jak podpisze umowę na 12 miesięcy przez BUK, to czy będę mógł przedłużyć 7 miesięcy przed końcem umowy na 2 lata? bo może wejdą jakieś nowe fajne taryfy za 5 miesięcy ? :)
Nie - mi na IBOA pisze ze 7 miesiecy przed koncem umowy pojawi sie oferta, ale oferty nie ma.

Ja obstawiam ze oferta pojawi sie 2 miesiace przed koncem umowy bez telefonu a miesiac przed koncem z telefonem...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #340514  autor: mister
 12 cze 2009, 06:56
Prometo pisze:
mister pisze:A powiedzcie mi jak kończy mi się umowa 26 lipca to kiedy najlepiej do nich dzwonić o przedłużenie? Teraz czy czekać do lipca na nową oferte?
Czytałeś w ogóle ten temat :?: Dzisiaj jest 11.06.2009r. i to jest praktycznie 1,5 miesiąca do końca umowy więc możesz spokojnie zadzwonić do BOA. Pamiętaj że miesiąc przed końcem umowy, chcą rozwiązać z nimi umowę musisz wysłać do Ery pismo.
Warto to wysyłać, dadzą lepszą oferte czy czekać do końca czerwca, początek lipca na nową oferte i nie wysyłać rezygnacji?

 #340537  autor: limakcki
 12 cze 2009, 11:15
Mister nie wysyłaj żadnego wypowiedzenia, zadzwoń powiedz, że po przeanalizowaniu oferty ery zdecydowałeś się na przeniesienie numeru do innej sieci, jakie są procedury. Przetransferują Cię do BUK-u i tam powtórz to samo, spytają co jest powodem, powiedz że w innej sieci masz to samo za 50% ceny, powiedz jaka oferta w erze Cię interesuje, ottrzymasz max rabat (jakie są max rabaty poczytaj na forum), nie ma zniżek na telefon, po otrzymaniu oferty możesz jeszcze pomarudzić i powiedzieć, że nie jesteś pewien i gdybyś dostał jeszcze jakiś mały bonus to już napewno by Cię to przekonało - konsultant ma prawo przyznania jednorazowego bonusu np. 100minut. Pamiętaj, że nie ma już żadnych negocjacji po czymś takim oni mają stałe oferty i nie mogą dać Ci nic od siebie :-), pamiętaj, że nie ma możliwości żebyś osiągnął coś agresją, konsultantowi naprawdę nie zależy aż tak bardzo na kliencie bo on jest tylko pracownikiem, który raczej nie utożsamia się z firmą, po tobie będzie miał 1000 innych podobnych rozmów i za chwile nie będzie pamiętał o twojej rozmowie. Co do oczekiwania na lipiec pamiętaj, że do września oferta robi się coraz gorsza od jesieni zaczynają ruszać promocje a w grudniu są najlepsze, tak jest wszędzie. Jeśli chcesz wyciągnąć najlepszą promocję to poczekaj na umowie w czasie nieokreślonym do grudnia i wtedy przdłuż albo rozwiąż do grudnia pobądź na taktaku i wtedy podpisz nową. Wszystko. Ufff :-D

 #340567  autor: thonka
 12 cze 2009, 13:13
limakcki pisze:to poczekaj na umowie w czasie nieokreślonym do grudnia
umowa konczy mu sie pod koniec lipca, a Ty mu piszesz, ze ma czekac do grudnia na czasie nieokreslonym? a pamietasz o takim malym szczegole, ktory zwie sie promocja podczas podpisywania umowy i o tym, ze po zakonczeniu umowy, gdy przechodzi ona na czas nieokreslony trzeba placic 'niepromocyjny' abonament?

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #340630  autor: mister
 12 cze 2009, 20:36
Czyli lepiej przedłużać na obecych warunkach? Nie czekając do lipca, czy może do ostatniego tygodnia czerwca poczekać aż pojawi się nowa lipcowa propomcja i wtedy wybrać?

 #340635  autor: Prometo
 12 cze 2009, 20:52
mister pisze:czy może do ostatniego tygodnia czerwca poczekać aż pojawi się nowa lipcowa propomcja i wtedy wybrać?
Ja nie wiem czy będzie coś ciekawego do wyboru. Mogą być droższe telefony, to na bank.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #340710  autor: limakcki
 13 cze 2009, 11:01
thonka pisze:
limakcki pisze:to poczekaj na umowie w czasie nieokreślonym do grudnia
umowa konczy mu sie pod koniec lipca, a Ty mu piszesz, ze ma czekac do grudnia na czasie nieokreslonym? a pamietasz o takim malym szczegole, ktory zwie sie promocja podczas podpisywania umowy i o tym, ze po zakonczeniu umowy, gdy przechodzi ona na czas nieokreslony trzeba placic 'niepromocyjny' abonament?
No tu masz rację, że jeśli była fajna promocja to szkoda pieniędzy trochę na kwoty standardowe, ale pytanie jak bardzo zależy komuś na zatrzymaniu numeru telefonu i jak bardzo te standardowe ceny odbije sobie na grudniowych znizkach

[ Dodano: 2009-06-13, 11:03 ]
mister pisze:Czyli lepiej przedłużać na obecych warunkach? Nie czekając do lipca, czy może do ostatniego tygodnia czerwca poczekać aż pojawi się nowa lipcowa propomcja i wtedy wybrać?
Jesli jesteś pewien, że będziesz przedłużac teraz to nie czekaj do lipca może być tylko gorzej chociażby ze względu na ceny telefonów, uwierz mi wiem co mówię pracowałem w callcenter cyfry+ i wiem, że wakacje dla firm telekomunikacyjnych i telewizyjnych to martwy sezon, a jeśli martwy sezon to trzeba go sobie odbić większymi cenami

 #340726  autor: akslow
 13 cze 2009, 12:08
jesli telefony faktycznie zdrozeja od lipca to powaznie sie zastanowie nad play fresh. Szkoda ze siec idzie w tym kierunku.

 #340787  autor: yagi
 13 cze 2009, 16:43
akslow pisze:jesli telefony faktycznie zdrozeja od lipca to powaznie sie zastanowie nad play fresh. Szkoda ze siec idzie w tym kierunku.
Wszystkie sieci odchodza od tanich telefonow. 3-4 modele w znosnych cenach przy danej taryfie a reszta droga...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #340932  autor: rmvbhd
 14 cze 2009, 13:44
A w Lipcu będzie iPhone 3Gs w erze ?, to może wtedy 3G by potaniał, bo nie opłaca mi się w abo za 100zł brać go za 1099zł, a pamiętam, że w lutym kosztował 899zł przy abo 60zł lub 80zł.

 #340936  autor: thonka
 14 cze 2009, 14:05
na obnizki bym nie liczyl, raczej jezeli wejdzie nowa wersja iP to bedzie ona drozsza, a obecna wersja zostanie z ta sama cena.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #341047  autor: soulafein
 15 cze 2009, 09:49
Wszyscy (lub prawie wszyscy) chca przedłużać z telefonem. A ja chce przedluzyc sam abo. Interesuje mnie 30 zl za 120 minut i dodatki za 5 zl - internet i do przyjaciela. Razem 40 zl. I teraz mam pytanie. Co jeszcze moge ugrac? Jakies dodatkowe minuty? Podpowiedzcie cobym niepotrzebnie sie nie wyklucal z konsultantami. Pozdro

Dum spiro spero

 #341048  autor: adriaanek
 15 cze 2009, 10:27
soulafein pisze:Wszyscy (lub prawie wszyscy) chca przedłużać z telefonem. A ja chce przedluzyc sam abo. Interesuje mnie 30 zl za 120 minut i dodatki za 5 zl - internet i do przyjaciela. Razem 40 zl. I teraz mam pytanie. Co jeszcze moge ugrac? Jakies dodatkowe minuty? Podpowiedzcie cobym niepotrzebnie sie nie wyklucal z konsultantami. Pozdro
se poczytaj kilka stron wstecz, wszystko jest ...

 #341089  autor: zboro6
 15 cze 2009, 15:58
A ja dodam inną kwestię przy przedłużeniu - iść do salonu - przedłużałem telefonicznie - bez telefonu NE80 za 50 zł + 3m-ce 40 min dodatkowo era i stacionarne + umowa 12 m-cy
najpierw wyłączyli mi numer na tydzień bo mieli niby błąd w systemie i nie przeszedł mój aneks, potem w maju faktura cząstkowa rozliczeniowa i teraz w czerwcu 2x abonament bez upustu - czyli po 80 zł + ponowne przyłączenie do sieci - 50 zł. okazało się że cząstkowa była za okres od końca umowy do końca cyklu ( wtedy miałem wyłączony telefon - płać ) , teraz faktura wsteczn + przyłączenie no i za miesiąc z góry czyli w sumie 2 abo w jednym rachunku no i + przyłączenie 50 zł bo odłączono Panu telefon z chwilą wygaśnięcia umowy. teraz - piszę reklamację i skorygują mi w przyszłym miesiącu przyłączenie do sieci i zniżki ale za okres gdzie nie z mojej winy zapłaciłem za wyłączony telefon - cisza. UWAGA NA ERA nie ze swojej winy koszty w tym miesiącu poszły MAX w górę

 #341094  autor: limakcki
 15 cze 2009, 16:37
zboro6 pisze:A ja dodam inną kwestię przy przedłużeniu - iść do salonu - przedłużałem telefonicznie - bez telefonu NE80 za 50 zł + 3m-ce 40 min dodatkowo era i stacionarne + umowa 12 m-cy
najpierw wyłączyli mi numer na tydzień bo mieli niby błąd w systemie i nie przeszedł mój aneks, potem w maju faktura cząstkowa rozliczeniowa i teraz w czerwcu 2x abonament bez upustu - czyli po 80 zł + ponowne przyłączenie do sieci - 50 zł. okazało się że cząstkowa była za okres od końca umowy do końca cyklu ( wtedy miałem wyłączony telefon - płać ) , teraz faktura wsteczn + przyłączenie no i za miesiąc z góry czyli w sumie 2 abo w jednym rachunku no i + przyłączenie 50 zł bo odłączono Panu telefon z chwilą wygaśnięcia umowy. teraz - piszę reklamację i skorygują mi w przyszłym miesiącu przyłączenie do sieci i zniżki ale za okres gdzie nie z mojej winy zapłaciłem za wyłączony telefon - cisza. UWAGA NA ERA nie ze swojej winy koszty w tym miesiącu poszły MAX w górę
Nie znam dokładnie Twojej sytuacji, ale jak to czytam to na myśl przychodzi mi jedno: tak to jest jak się cwaniakuje, składa wypowiedzenie żeby dostać max. zniżki, czeka do samego końca, bo może jeszcze zadzwoni ktoś i da lepszą ofertę. Mam trochę racji? jeśli nie to z góry sory... Iść do salonu? Przecież nie dostaniesz nic korzystniejszego w salonie, zniżki tam są standardowe!!!
  • Strona 248 z 318
  • 1
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • 318
  • 1
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • 318