• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 35 z 54
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 54

 #340562  autor: bard
 12 cze 2009, 12:59
Dzisiaj z ciekawosci zadzwonilem zapytac jaka oferte dla mnie maja po wypowiedzeniu - i system im nie dzialal pod 2699 :D ale jakos dalo sie rozmowe prowadzic, tyle, ze bez pelnego wgladu cokolwiek to znaczy (czesc danych byla widoczna)... w kazdym razie nie chcieli obnizyc ceny telefonu z syberyjskiej90 do syberyjskiej75, takze bye bye plus 17 lipca...
Postawilem sobie sam przed soba sprawe, ze podpisze aneks jak sie zgodza... ponoc przy braku akceptacji RŚUT nie daja rabatow z taryfy wyższej (?)... a gdzieś na forum zdaje sie czytalem, ze niektorzy dostaja...

 #340570  autor: wiper
 12 cze 2009, 13:19
“Uwaga! Złożenie rezygnacji w trakcie trwania umowy skutkuje naliczeniem kary. Aby wycofać rezygnacje zadzwoń pod bezpłatny numer 2601. Plus” Dostal ktos taka wiadomosc?

 #340572  autor: Flapss
 12 cze 2009, 13:24
Wiper, chyba nie czytasz wątku :) przeczytaj mój post kilka postów wyżej.
 #340582  autor: puchaty
 12 cze 2009, 14:49
Witam!.

Jak wiemy, PlusGSM pozwala nam zerwać umowę. Przyznam, że nie chcę odchodzić od plusa, ale nowy telefon przydał by mi się jaknajbardziej, moja motorolka serii V ostatnio pękła;-).

Jestem użytkownikiem taryfy syberyjskiej 120 zł.

Zależy mi na zmianie telefonu na nokię n95, zauważyłem, ze na stronie plusa ta nokia nie jest aż tak przesadnie droga w mojej taryfie (około 120 albo 150 zł, nie pamiętam dokladnie).


Przyznam się bez bicia, że nie byłem jeszcze w salonie, w obecnej chwili jestem za granicą i korzystam z komputera za posrednictwem VNC.

teraz pytania.
1. Czy mogę zerwać umowę całkowicie następnie "od nowa" kupić nokie n95 w taryfie syberyjskiej nie tracąc numeru?
2. Czy plus mi zaproponuje ten telefon przy przedłużaniu obecnej umowy? [przyznam,ze promocja 30 minut dla przedłużających/zostających w plusie to po prostu kpina].

W skrócie, zależy mi na n95 z salonu i pozostaniu z tym samym numerem.

 #340583  autor: bartekfm
 12 cze 2009, 15:08
Hm.. mam telefon na firmę mojego brata i że tak powiem, nastąpiła mała desynchronizacja.. On w salonie złożył wymówienie (Pani na miejscu wydrukowała wzór, uzupełniła go, dała do podpisu i powiedziała, ze dzisiaj opuści on salon i żeby zgłosić się dziś wieczorem bądź jutro o potwierdzenie wysłania) a ja w tym samym czasie wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru wymówienie w formie pisemnej...

Mogą być z tego jakieś "kłopoty"? Bo de facto poszły dwa wymówienia na ten sam numer telefonu :P

[ Dodano: 2009-06-12, 15:08 ]
Hm.. mam telefon na firmę mojego brata i że tak powiem, nastąpiła mała desynchronizacja.. On w salonie złożył wymówienie (Pani na miejscu wydrukowała wzór, uzupełniła go, dała do podpisu i powiedziała, ze dzisiaj opuści on salon i żeby zgłosić się dziś wieczorem bądź jutro o potwierdzenie wysłania) a ja w tym samym czasie wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru wymówienie w formie pisemnej...

Mogą być z tego jakieś "kłopoty"? Bo de facto poszły dwa wymówienia na ten sam numer telefonu :P

 #340604  autor: Kamil87
 12 cze 2009, 17:50
Witam wszystkich. Mam podobny problem. nie wiem już co o tym mysleć. Z fakturą majową nie dostałem informacji o nowym regulaminie. Więc byłem przekonany, że dostanę go z obecnym. A tu... nic.
Dzisiaj dostałem fakturę za okres rozliczeniowy 05.05.2009 do 04.06.2009 płatny do 22.06.2009.
Czy mogę zatem zrezygnować z umowy mimo iż go nie dostałem. Nawet nie wiem czy powinien przyjść z tym czy z wcześniejszym. A może można się tego skądś dowiedzieć do kiedy miałem albo mam możliwość wypowiedzenia.
Proszę o pokierowanie mnie w tej sprawie.

 #340608  autor: ywis
 12 cze 2009, 18:25
Kamil87 pisze:Dzisiaj dostałem fakturę za okres rozliczeniowy 05.05.2009 do 04.06.2009 płatny do 22.06.2009.
Już niestety Twój termin wypowiedzenia minął. Masz identyczny okres rozliczeniowy jak ja, więc ostateczny Twój termin wypowiedzenia umowy minął 27-go maja, niestety.

Ja dziś otrzymałem rachunek i nie ma kary, fakturka na 60 pln, a w lipcu z dniem 05.07 papa Plus :)

 #340622  autor: Nien
 12 cze 2009, 20:09
ywis, napisali Ci w tym rachunku, że z takim a takim dniem numer wygasa? Czy nic nie było napisane?

 #340624  autor: kalion
 12 cze 2009, 20:15
Nien , ja także mam taki okres wypowiedzenia, zależy od okresu rozliczeniowego dla danego numeru. Taką informację dostaniesz od nich w oddzielnym piśmie.

 #340637  autor: ywis
 12 cze 2009, 21:10
Nien, nie, nie pisali, ale na piśmie wypowiedzenia jakie składałem w salonie firmowym mam podany termin, a czy mi coś przyślą to wątpie, bo ja telefonicznie się dopytywałem.

 #340638  autor: kalion
 12 cze 2009, 21:14
ywis pewnie także dostaniesz pisemko pocztą o rozwiązaniu, bo ci co składali w salonach także otrzymali. Chyba że zmieniono coś, ale coś dziwne.

 #340640  autor: kubik
 12 cze 2009, 21:20
ja do dzisiaj nic nie otrzymałem, jedynie potwierdzenie złożenia dyspozycji na koncie (rozwiązanie umowy) w SF. umowa kończy się w przyszłą sobotę (20.06).

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #340646  autor: ywis
 12 cze 2009, 21:47
kalion, może i dostanę, najważniejsze że przyszedł normalny rachunek bez kary.

 #340654  autor: Nien
 12 cze 2009, 22:22
No ja wypowiedzenie złożyłam 1ego czerwca i do tej pory nic mi nie przyszło. Jak dzwoniłam do BOKu to niby maja to w komputerze, ale laska coś mówiła, że nie jest w stanie mi powiedzieć czy będzie kara czy nie i że o wszystkim do wiem się z listu od nich. A listu jak nie ma tak nie ma. Rozwiązałam umowe jak trzeba, z braku akceptacji regulaminu, w wyznaczonym terminie itd. więc nie boje się że będzie kara. Ale mimo to wolałabym to zobaczyć na piśmie :P W każdym razie smsa z "pogróżkami" o karze nie dostałam ;)

 #340699  autor: sochaczew
 13 cze 2009, 08:44
Moi drodzy! Od dziś jestem użytkownikiem sieci PLAY :-). Wczoraj podpisalem umowę na 12 miesięcy, abonament 25 zł, 130 darmowych minut ( min. w abon. 0,19 zł przez 6 mies. potem 0,25 zł ). Oczywiście na umowę system tego nie przenosił tylko wyższe stawki wiec mądrzejszy o to forum poprosiłem Panią o dodatkowy wydruk z neta, przepisanie nr umowy i dodatkowe pieczecie i podpisy :-P. Co mi się spodobało: moge sprawdzac sobie wszystko co dotyczy mojego konta przez komorke tak jak przez neta na stronie PLUSa - mam to pod ręką i zupełnie za free :-). Mogę włączyć sobie również zastrzeżony nr bez ponoszenia opłat ( jak w PLUS ) i jeszcze nie mam pewnosci ale wyglada na to, ze połączenia za granice lecą z darmowych minut a nie dopłata do rachunku :-). Aha i zrobiłem migrację z karty i było szybko i sprawnie wiec zachowałem nr.

 #340869  autor: wakacje
 13 cze 2009, 23:58
witam bardzo prosilbym o podanie odpowiedzi na te 3 pytania

bo w poniedzialek chcialem isc do salonu plusa i zlozyc wypowiedzenie

1) czy jak zloze wypowiedzenie i podpisze z plusem jeszcze raz umowe to moj numer telefonu wygasnie i dostane nowy ? czy zostanie aktualny ?

2) gdzie moge sie dowiedziec do kiedy przysluguje mi bezplatna mozliwosc wypowiedzenia umowy

wiem ze jest to 7 dni od okresu rozliczeniowego ?
ale za maj kwiecen czerwiec ? bo z moich obliczen wynika ze mam czas do czwartku

3)to wypowiedeznie ma byc w formie pisemnej ? i oni wysylaja je d o centrali tak ?

pzdr i zgory thx

 #340874  autor: elrond
 14 cze 2009, 00:17
wakacje pisze:1) czy jak zloze wypowiedzenie i podpisze z plusem jeszcze raz umowe to moj numer telefonu wygasnie i dostane nowy ? czy zostanie aktualny ?
Musiałbyś przenieść sie do innej sieci, albo (podobno Plus już na to pozwala - przenieść sie na chwile do Simplusa), a po jakimś czasie (nie wiem czy wolno tak od razu) podpisać umowę.
wakacje pisze:2) gdzie moge sie dowiedziec do kiedy przysluguje mi bezplatna mozliwosc wypowiedzenia umowy

wiem ze jest to 7 dni od okresu rozliczeniowego ?
ale za maj kwiecen czerwiec ? bo z moich obliczen wynika ze mam czas do czwartku
Setki razy już było tu powtarzane, że termin to 7 dni od terminu płatności rachunku, wraz z którym otrzymało sie nowy regulamin. Nie pamiętam dokładnie kiedy rozpoczęła sie rozsyłka regulaminów... gdzieś na początku maja. Ja otrzymałem regulamin w pierwszych dniach maja, termin płatności był do 20-ego, więc termin złożenia rezygnacji upływał 27-ego.
Na pewno nie za kwiecień. Prędzej czerwiec, lub maj. Zależy którego dnia miesiąca kończy sie okres rozliczeniowy.
wakacje pisze:3)to wypowiedeznie ma byc w formie pisemnej ? i oni wysylaja je d o centrali tak ?
Tak - pisemnej. Jeśli salon - to powinni wydrukowac swoje. Jeśli sie wysyła pocztą, to można napisać ręcznie/na komputerze z zaznaczeniem powodu rezygnacji.

Powodzenia :wink:
 #340893  autor: endi_1980
 14 cze 2009, 10:22
Witam. Mam pytanie odnośnie daty wyłączenia numeru (deaktywacji karty).

W dniu 22.05.2009 wraz z rachunkiem za okres rozliczeniowy od 17.04.2009 do 16.05.2009 dostałem nowy regulamin. Termin płatności był do 01.06.2009 r. Fakturę zapłaciłem przed 01.06.2009 r , natomiast dokładnie 1 czerwca wypowiedziałem w salonie umowę w związku ze zmianą regulaminu.

Moje pytanie brzmi: kiedy mniej więcej mogę się spodziewać deaktywacji karty sim ???

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź. Endi_1980

 #340894  autor: lwilczek
 14 cze 2009, 10:34
Witam,

Mam dwa pytania:

1. Czy przy złożeniu wypowiedzenia nadal dzwonia po jakimś czasie do klienta i proponują warunki utrzymaniowe.

Chciałbym zostać w plusie, ale wyrównam sobie okresy rozliczeniowe we wszystkich numerach i ewentualnie obniżke sobie koszty poprzez to co mi zaproponują..

2. Czy w wypowiedzeniu można zamiast przeniesienia do Play wpisać przeniesienie wszystkich numerów do Simplusa.. ?


Mam 5 numerów, wszystkie w biznesie.. i chiałbym skorzystać z nadarząjącej się okazji..

3. Czy na jednym wypowiedzaniu moge umieścić wszystkie numery? Gdyby nie zadzwonili z nową ofertą, ile mam czasu na wycofanie wypowiedzania.. ?

Pozdr.

 #340897  autor: kalion
 14 cze 2009, 10:50
endi_1980 Jeżeli będzie wszystko ok, to za około 1,5 miesiąca będziesz miał wyłączony numer.
Jeżeli okres rozliczeniowy przypada ci 16, a ty wysłałeś wypowiedzenie 1 czerwca czyli będzie ci się liczyć te 30 dniowy okres rozliczeniowy od 16 czerwca + 1 miesiąc wypowiedzenia, czyli około 16 lipca powinieneś mieć wyłączony numer. Zawsze musi być zachowany jeden pełny okres wypowiedzenia.
1. Czy przy złożeniu wypowiedzenia nadal dzwonia po jakimś czasie do klienta i proponują warunki utrzymaniowe.
Mogą nie zadzwonić. Zawsze możesz zadzwonić do nich.
2. Czy w wypowiedzeniu można zamiast przeniesienia do Play wpisać przeniesienie wszystkich numerów do Simplusa.. ?
Na te pytanie ci nie odpowiem konkretnie, było to już opisane w tym wątku. Zależy to chyba od nich.
3. Czy na jednym wypowiedzaniu moge umieścić wszystkie numery? Gdyby nie zadzwonili z nową ofertą, ile mam czasu na wycofanie wypowiedzania.. ?
Tak, podajesz numery telefonu i numer konta. Wypowiedzenie możesz wycofać w każdym momencie. Jednak nie zostawiaj tego na ostatnią chwilę, bo możesz mieć problem później z anulowaniem tego wniosku.
  • Strona 35 z 54
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 54
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 54