• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 32 z 54
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 54

 #340022  autor: wakacje
 09 cze 2009, 13:29
witam

a czy jezeli ktos przez przypadek wyzucil badz nie dostal nowego regulaminu ?
moze rozwiazac umowe bez zadnych oplat ?

i czy wystarczy napisac w wyowiedzeniu ze nie akaceptuje nowego regulaminu i to wszystko>?

czy trzea sie rozpisywac jakos specjalnie >?

 #340034  autor: Marens
 09 cze 2009, 14:03
Wysłałem poleconym priorytetem z potwierdzeniem odbioru i nie miałem najmniejszych kłopotów z zarejestrowaniem w systemie.

 #340039  autor: nicram
 09 cze 2009, 14:24
Ja na szczęście nie miałem takich problemów. Pewnie dlatego że wypowiedzenie umowy z zachowaniem numeru (czyli z przejściem do konkurencji) złożyłem 22 maja. Jakbym się ociągał z działaniami to prawdopodobnie napotkałbym na problemy jakie tutaj wszyscy opisują. Wypowiedzenie składałem w małym punkcie sprzedaży Plusa w 50 tyś. mieście. Teraz tylko czekam do 18 lipca, bo od tej daty będę mógł uruchomić numer. Nie mogę się doczekać już, kiedy zacznę płacić normalne stawki :)

 #340055  autor: rastaman
 09 cze 2009, 15:29
bard pisze: Jak zlozyles rezygnacje? Listem czy w salonie?
Jak w salonie to masz na wypowiedzeniu napisane, ze rezygnacja z powodu zmiany RŚUT?
Do kiedy miales platny ostatni rachunek i kiedy zlozyles rezygnacje?
Rezygnacja została wysłana listem, ponieważ w salonie powiedzieli, że nie mogą przyjąć, bo to tylko listownie. Nie chciało mi się z nimi użerać, więc wydrukowali mi rezygnację następującej treści: "REZYGNACJA Proszę o rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z powodu zmiany regulaminu, który wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2009r." Następnie papier w kopertę, na pocztę, poleconym do Warszawy i dzisiaj sms o treści, którą już przytoczyłem. Ostatni rachunek był płatny do 1. albo 2. czerwca, a rezygnacja poleciała do Plusa 29. maja.

 #340057  autor: pag_e
 09 cze 2009, 15:35
witam

mam jedno szybkie pytanie odnosnie plusa, rozwiazania regulaminu.
sytuacja wyglada nastepujaco: list z rachunkiem otrzymuje zazwyczaj pomiedzy 8-10
kazdego miesiaca - informacji o zmianie regulaminu nie otrzymalem w maju.

spodziewam sie jej w czerwcu. fakture musze oplacic do 16.06 (sprawdzalem na eboku) - jesli dobrze rozumiem 17.06 jest pierwszym dniem kiedy moge zlozyc rezygnacje.

pytanie jest nastepujace - czy moge zlozyc rezygnacje czy powinienem zrobic to w poprzednim okresie rozliczeniowym ?

pzdr

 #340062  autor: elrond
 09 cze 2009, 15:51
pag_e pisze:fakture musze oplacic do 16.06 (sprawdzalem na eboku) - jesli dobrze rozumiem 17.06 jest pierwszym dniem kiedy moge zlozyc rezygnacje.
Jeśli rachunek jest płatny do 16 czerwca, to rezygnować możesz do 23 czerwca (termin płatności + 7 dni), a nie tylko w ciągu tych 7 dni! Jeśli jeszcze nie masz regulaminu, to też możesz złożyć/wysłać wniosek o rezygnację, to nie ma zanaczenia.

 #340096  autor: sochaczew
 09 cze 2009, 17:50
rastaman pisze:"REZYGNACJA Proszę o rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z powodu zmiany regulaminu, który wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2009r."
Moim zdaniem w tym tkwi problem. Nie zaznaczyłeś, że z powodu braku akceptacji nowego regulaminu, tylko z powodu zmiany ( co nie oznacza, że jej nie kaceptujesz ) a dzwoniłeś w tej sprawie? Jak tak to co Ci powiedzieli? To samo?

 #340101  autor: rastaman
 09 cze 2009, 18:05
sochaczew pisze: Moim zdaniem w tym tkwi problem. Nie zaznaczyłeś, że z powodu braku akceptacji nowego regulaminu, tylko z powodu zmiany ( co nie oznacza, że jej nie kaceptujesz ) a dzwoniłeś w tej sprawie? Jak tak to co Ci powiedzieli? To samo?
Dzwonić nie dzwoniłem i nie zamierzam. Przy próbie rezygnacji w salonie zapytałem konsultanta, czy wysłanie rezygnacji do centrali Plusa spowoduje przygotowanie jakiejś super oferty, tzw. indywidualnego podejścia do klienta. Konsultant bez zastanowienia i z grymasem na twarzy odpowiedział, że nic więcej nie będzie poza tym, co ma w komputerze (roczna lojalka w Plusie kończy mi się w lipcu). Na dzień dzisiejszy mam już podpisaną umowę z Play i teraz tylko czekam na uwolnienie numerów przez Plusa. Dopiero w momencie przeniesienia numerów, Play zacznie naliczać abonament. Co do rezygnacji. Wydaje mi się, że rezygnacja z powodu zmiany regulaminu oznacza automatycznie brak akceptacji nowego regulaminu. Przecież nie pisałbym rezygnacji z usług Plusa, do Plusa z powodu akceptacji zmian w regulaminie.

 #340105  autor: sochaczew
 09 cze 2009, 18:22
rastaman pisze:(roczna lojalka w Plusie kończy mi się w lipcu).
No widocznie Plus interpretuje to na swój sposób a jaką masz pewność, że umowa Ci się w lipcu rozwiąże i dadzą Ci spokojnie odejść i znowu czegoś nie wymyślą bez kary? Z tego co ja czytałem w regulaminie to jak nie wypowiesz umowy co najmnie za 30 dniowym wypowiedzeniem to przedłuża się ona automatycznie na kolejny okres.

 #340114  autor: kalion
 09 cze 2009, 18:59
sochaczew
"w przypadku braku akceptacji dokonywanych zmian, dają Państwu prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych bez konsekwencji odszkodowawczych".
"REZYGNACJA Proszę o rozwiązanie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z powodu zmiany regulaminu, który wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2009r."
A mi zabrakło w tym wniosku dwóch rzeczy, informacji o braku konsekwencji z tytułu zmian, oraz informacji na temat zachowania odpowiedniego okresu wypowiedzenia(czyli jednego pełnego okresu rozliczeniowego). Te pismo można traktować jako natychmiastowe zerwanie umowy z powodu zmian. Chyba że ja to żle interpretuje.
fakture musze oplacic do 16.06 (sprawdzalem na eboku) - jesli dobrze rozumiem 17.06 jest pierwszym dniem kiedy moge zlozyc rezygnacje.
A patrzyłeś dobrze w maju czy tego pisma już nie było przypadkiem? - ja miałem regulamin dostępny od 9 maja. Bo rozumiem że tą fakturkę którą musisz opłacić do 16.06 tyczy się faktury za czerwiec.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2009, 19:16 przez kalion, łącznie zmieniany 1 raz.

 #340116  autor: rastaman
 09 cze 2009, 19:11
sochaczew pisze: No widocznie Plus interpretuje to na swój sposób a jaką masz pewność, że umowa Ci się w lipcu rozwiąże i dadzą Ci spokojnie odejść i znowu czegoś nie wymyślą bez kary? Z tego co ja czytałem w regulaminie to jak nie wypowiesz umowy co najmnie za 30 dniowym wypowiedzeniem to przedłuża się ona automatycznie na kolejny okres.
Zgadza się, umowa się przedłuża, obowiązują ceny z cennika dla danej taryfy, bez dodatkowych minut (za podpisanie lojalki), ale na czas nieokreślony, czyli w każdym momencie można taką umowę wypowiedzieć.

[ Dodano: 2009-06-09, 19:15 ]
kalion pisze: oraz informacji na temat zachowania odpowiedniego okresu wypowiedzenia. Te pismo można traktować jako natychmiastowe zerwanie umowy z powodu zmian. Chyba że ja to żle interpretuje.
Wg regulaminu jaki obowiązuje w dniu złożenia pisma rezygnacji/wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie ma innego okresu wypowiedzenia jak 30 dni, tak więc wg mnie domyślny okres dla wszystkich to 30 dni. No chyba, że teraz ja źle odczytuję zapisy regulaminu. ;)

 #340119  autor: kalion
 09 cze 2009, 19:19
Ale możesz także żądać natychmiastowego zerwania umowy, wtedy płaci się karę. A zauważ że przy wypowiedzeniu umowy w związku z kończącą się umową, też wpisuje się informację o 30 dniowym okresie wypowiedzenia, i wtedy liczy się to od daty następnego pełnego okresu rozliczenia. Chyba że ja coś żle interpretuje, to proszę o poprawę(każdy jest tylko człowiekiem ;) ).
Chodzi mi o to że u ciebie po prostu brzmi to tak, że w związku z brakiem akceptacji zmian wchodzących w dniu 1 lipca 2009, proszę o rozwiązanie umowy z właśnie tym dniem kiedy ten regulamin zaczyna obowiązywać ;). Ja w taki sposób to odczytuje i może dlatego dostałeś tego sms'a.

 #340123  autor: rastaman
 09 cze 2009, 19:33
kalion pisze:Ale możesz także żądać natychmiastowego zerwania umowy, wtedy płaci się karę. A zauważ że przy wypowiedzeniu umowy w związku z kończącą się umową, też wpisuje się informację o 30 dniowym okresie wypowiedzenia, i wtedy liczy się to od daty następnego pełnego okresu rozliczenia. Chyba że ja coś żle interpretuje, to proszę o poprawę(każdy jest tylko człowiekiem ;) )

proszę o rozwiązanie umowy z właśnie tym dniem kiedy ten regulamin zaczyna obowiązywać ..
§ 16 Rozwiązanie umowy

1. Abonent może rozwiązać umowę z zachowaniem trzydziestodniowego okresu wypowiedzenia. Umowa ulega rozwiązaniu z upływem tego okresu.

Dodatkowo:

W przypadku zmian w Regulaminie Abonent ma prawo w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przysłane zostało zawiadomienie, rozwiązać umowę za pisemnym wypowiedzeniem z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.

Wg regualminu TYLKO Polkomtel ma prawo natychmiastowego zerwania umowy. Klient takiej opcji nie ma, musi liczyć się z 30-sto dniowym okresem wypowiedzenia.

No i w sumie 1-wszego lipca regulaminowi stanie się zadość. 29. maja wypowiedzenie + 30dni i po sprawie. W sumie powinni rozwiązać mi umowy przed 1. lipca. ;)

Pożyjemy, zobaczymy co Polkomtel jeszcze wymyśli. Na razie napisałem im faks, o co im chodzi z sms'em, który od nich otrzymałem. Odpowiedzą, dam znać.

 #340127  autor: kalion
 09 cze 2009, 19:42
rastaman ok każdy wie że jest 30 dni, ale taką informację także trzeba podać na wypowiedzeniu, jako termin wypowiedzenia ;).
A druga sprawa , najlepiej zadzwoń i dowiedz się, wtedy będzie łatwiej powiedzieć o co chodzi.

 #340139  autor: sochaczew
 09 cze 2009, 20:34
Rostman - zgadzam się z kalion - taką info trzeba podać. Jak sam napisałeś zgodnie z regulaminem nie ma innej możliwości jak 30 dni. Twoje wypowiedzenie musiało zostać potraktowane jako niezgodne z regulaminem ( pozaregulaminowe ) i stąd ta kara. Moze się mylę - nie wiem, radcy też się czasem mylą :-P

 #340150  autor: kalion
 09 cze 2009, 20:49
Mogło zostać to tak właśnie potraktowane jako zerwanie natychmiastowe przez użytkownika, a tylko operator ma do tego prawo, jak wynika z zapisu.

 #340172  autor: jacob wanderer
 09 cze 2009, 23:03
Z moich doświadczeń przy próbie złożenia wypowiedzenia (a konkretnie mojej żony) - ciągle jeszcze mam nerwicę jak sobie przypomnę całą sytuację, ale od początku.
Ja załatwiałem swoją rezygnację ze względu na nowy RŚUT kilkanaście dni temu i nie miałem żadnych problemów. Śledziłem też forum i ciężko mi było uwierzyć, że mają miejsce aż takie szopki w salonach. Dzisiaj niestety mogłem się przekonać o tym na własnej skórze przy próbie złożenia wypowiedzenia żony.
Byliśmy w galerii handlowej, gdzie znajduje się salon autoryzowanego partnera Plusa. Żona już wcześniej załatwiła sobie zaświadczenie z Playa, miała też wniosek o rozwiązanie umowy i instrukcje ode mnie co, gdzie i jak, ponieważ była kolejka i postanowiłem w tzw. międzyczasie zanieść zakupy do samochodu. Wracam pod salon, a żona czeka już przy wejściu.
-Załatwiłaś?
-Nie. Nie działa im system.
Niech to szlag, o tym tricku zapomniałem jej powiedzieć. No to wracamy, ale żona już zaczyna się denerwować. W końcu dopycham się do pracownika salonu, mówię co i jak.
-Nie możemy przyjąć wniosku od tej pani, bo nie mamy dostępu do Internetu. Obok w najlepsze podpisują jakiś aneks do umowy. Pytam, czy mogą w takim wypadku podpisywać nowe umowy i właśnie aneksy.
-Tak, możemy, bo ewidencjonujemy je i wprowadzimy później.
-Dobrze, więc tego samego żądam jeżeli chodzi o wypowiedzenie - proszę przyjąć, potwierdzić pieczęcią i podpisem, a wprowadzić później.
-Nie możemy, bo to zbyt wielka odpowiedzialność...
-No to proszę faksem.
-Faksem nie możemy.
-Inne salony mogą.
-To zbyt duża odpowiedzialność.
-Więc jakie mam wyjście?
-Tylko listem poleconym.
-Nie mam zamiaru stać na poczcie w kolejce i płacić za polecony.
Wzruszenie ramionami i głupkowaty uśmieszek (na zasadzie "To twój problem frajerze"). Mnie już krew zalewa, ludzi za mną także, żona na granicy płaczu szarpie mnie za rękaw, ale ja chcę jeszcze dzwonić na 2601 ze skargą. Jednak ze względu na żonę kończę, notuję sobie personalia kreatur i wychodzimy.

Ogólna masakra.
Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 13:48 przez jacob wanderer, łącznie zmieniany 1 raz.

 #340182  autor: elrond
 10 cze 2009, 00:17
jacob wanderer pisze:UKE i/lub UOKiK
Napisz do obu. Na stronie UKE - tutaj jest formularz skargi na operatora. Myślę, że w ten sposób powinno być oficjalnie, a przez to skutecznie.

Warto też napisać do UOKiK bo to oni zmusili Plusa (jak to zostało ładnie ujęte "poszedł na współpracę", do zmiany regulaminu i zezwolenia na rezygnacje. Tutaj jest info.

jacob wanderer, przyznam że mnie zaszokowałeś troche tą historią. Osobiście będe wdzięczny jak to zgłosisz.

 #340187  autor: Flapss
 10 cze 2009, 07:25
Witam wszystkich uciekinierów z Plusa serdecznie :)
Chciałem jedną kwestię poruszyć, było już kilka głosów w tej sprawie, ale... otóż chodzi mi o sytuację, kiedy z ostatnią fakturą nie było pisma informacyjnego. Okazuje się, że nie są to odosobnione przypadki, bo ja również nie dostałem takowego, mój brat i ojciec, którzy też są w Plusie, również nie. Okres rozliczeniowy mamy do 16 każdego miesiąca, kachunki przychodzą na ogół około 25 z płatnością do 1, 2.
I jak w takiej sytuacji interpretować 7 dniowy termin zerwania umowy?
Z majową fakturą nie dostaliśmy pism informujących o zmianie regulaminu, może przyjdzie z czerwcową, ale to będzie po 25 czerwca z terminem płatności do, powiedzmy 2 lipca i co w takiej sytuacji?

PS. I proszę nie pisać, że na pewno była, nie zauważyłem, itp., bo nie było i to nie tylko u mnie.

PS2. Dzisiaj chyba pójdę na całość i na beszczela złożę wniosek o rozwiązanie umowy, i zobaczymy co będzie :/

 #340188  autor: Tajemniczy28
 10 cze 2009, 07:41
A ja dziś jednak dzownie do pani i mówię że nie zostaję znimi. Może to przez moją głupote ale cóz,miara się przebrała. Wczoraj sciągnołem sobie do nokii specjalny program ktory scioga poczte mailową i umozliwia jej oglądanie. No i mając włączony pakiet internetowy bezmyslnie zaczołem zniego korzystać (z programu myśląc że zpakietu ściągnie).scioga ,ściąga, apotem wchodze na bok i co? szlak.kur.... 57zł NETTO zeżneło + toco z abo.mam obecnie wiec 170 zł rachunek będzie.szlak.niby żadna wina plusa ale niexle sie wkurzyłem.ide dziś podpisuje umowe do play i już.olać
  • Strona 32 z 54
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 54
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 54