• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #339805  autor: bells
 08 cze 2009, 14:42
Mam pewien problem..
Zablokowali mi konto, a nawet nie wiem czemu.
Wykupiłam pakiet 25MB i miałam na koncie ok.48zł.
Weszłam sobie na neta i ściągnęłam mini operę [pisało, ze darmowe i za to mi chyba nie wzięło tyle kasy]. Po jakiś 3 minutach przychodzi mi sms: Konto zablokowane - zasil [...]

I wydaje mi się, że nawet jakbym chciała to 48 zł nie wydałabym w 3 min.
O co tu chodzi?

Life is brutal >.<

 #339844  autor: Kaczy
 08 cze 2009, 17:18
Znając życie i patrząc na objawy to masz źle skonfigurowany telefon. Pakiety internetowe obowiązują przy korzystaniu z APN: internet. A Ty zapewne połączyłaś się przez WAP i skroili Cię jak za zboże i cała kasa zniknęła z konta.
Jedyna rada: doładuj telefon i popraw konfigurację, aby w przyszłości łączyć się przez internet.

...::: Made for loneliness :::...

 #339855  autor: Pijo
 08 cze 2009, 18:16
I to jest wlasnie parodią w Simplusie - ze jak skończy Ci sie kasa to blokuja ci wszystkie usługi i pakiety (np. internetowy), choć wychodzące są ważne.

To co napisał Kaczy jest na 99,9% powodem znikniecia kasy.

2 MB na profilu WAP = 200 x 0,2 zl = 40 zl .


----edit: poprawa pogrubienia
Ostatnio zmieniony 08 cze 2009, 19:19 przez Pijo, łącznie zmieniany 1 raz.

 #339856  autor: bells
 08 cze 2009, 18:22
Dzięki. A wiecie może jak skonfigurować telefon? Bo ja się za bardzo na tym nie znam.

Life is brutal >.<

 #339863  autor: martini
 08 cze 2009, 19:05
witam!!!!
jeśli możesz wytrzymać 2 tygodnie bez połączeń to polecam:
1)napisz reklamację, bowiem od niedawna wszystkie pakiety są też na WAP regulaminowo, a w starych taryfach plus zapomniał przestawić, lub ma z tym problemy
2) w reklamacji MUSISZ koniecznie zaznaczyć, że żądasz zwrotu pobranych opłat
3) ponieważ nadal powinnas mieć aktywne konto - wynika to z ważności doładowania żądaj rekompensaty za każdy dzień nieświadczenia uslug telekomunikacyjnych z ich winy - Ty kupiłaś kartę!! w kwocie 1/30 średniego miesięcznego zużycia środków w ostatnim miesiącu, możesz pod to podciągnąć także zużyte 48 zł teraz na internet :-)
4) jeśli jednak zasilisz konto np. kwotą 50 zł , dodatkowo zażądaj zwrot tych 50 zł, które musialaś wydać dodatkowo - przecież to ich wina

Gwarantuje Ci że minimum 80 zł po takiej reklamacji dostaniesz na konto - jednak kwota rekompensaty może wynieść wg moich wyliczeń ponad 120 zł

Im więcej wynika z Twojej reklamacji, że znasz się na regulaminach tym więcej mozesz dostać!!!
życzę powodzenia

 #339866  autor: Kaczy
 08 cze 2009, 19:15
martini pisze:1)napisz reklamację, bowiem od niedawna wszystkie pakiety są też na WA
W sumie racja. Dla pewności niech bells napisze jaką ma taryfę :)

...::: Made for loneliness :::...

 #339876  autor: dominik920
 08 cze 2009, 20:00
Ale w taryfie Twój Profil pakiety internetowe są rozliczane zarówno z APN internet jak i WAP , przy taryfie Nowy Simplus natomiast tylko za internet.

 #339879  autor: ruta18
 08 cze 2009, 20:12
A może to nie wina WAP tylko włączyłeś pakiet neta i wbiłeś w internet zanim przysłali Ci smsa że pobrano opłatę za pakiet? Ja niedawno ponad 30zł straciłem w ten sposób ;/

Alcatel OT311/SE T230/SE J210i/Nokia 6230/Nokia 5200/SE K550i/Samsung I900 Omnia/Nokia N85

 #339896  autor: martini
 08 cze 2009, 20:59
jeśli chodzi o Departament Reklamacji Polkomtela (Plusa) zawsze podchodzą do sprawy na korzyść klienta - osobiście uważam ich Dział Reklamacji za najbardziej hojny z całej Wielkiej Trójki - często odpisują że na przykład brak jest podstawy do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji ale w związku z indywidualnym podejściem do klienta zasilą konto jednorazoowo o wnioskowaną kwotę
Przeciwieństwem Departamentu Reklamacji Plusa jest Dział Ery, który to nigdy nie potrafi przyznać się , że wina leży po ich stronie zawsze zwalając wine na użytkownika i jego model telefonu :D
Co do plusa pisze często reklamacje gdy tylko widzę jakiś błąd i bardzo często wprost dzwonią i przyznają się do winy - respct za to dla nich :))

 #339900  autor: bells
 08 cze 2009, 21:07
jutro pojdę do Plusa i zobaczę co da się zrobić. .
A gdzie miałabym napisac ta reklamacje? 8)
Jakos na stronie czy gdzies w salonie?

Life is brutal >.<

 #339917  autor: mariusz9a
 08 cze 2009, 21:49
bells pisze:A gdzie miałabym napisac ta reklamacje?
Najszybciej i najprościej to mailowo: [email protected]
martini pisze:jeśli chodzi o Departament Reklamacji Polkomtela (Plusa) zawsze podchodzą do sprawy na korzyść klienta
Coś w tym jest. Ja nawet dostałem 10zł za to że krótki kod nie działał :lol:

 #339968  autor: bard
 09 cze 2009, 00:45
martini pisze:jeśli chodzi o Departament Reklamacji Polkomtela (Plusa) zawsze podchodzą do sprawy na korzyść klienta - osobiście uważam ich Dział Reklamacji za najbardziej hojny z całej Wielkiej Trójki - często odpisują że na przykład brak jest podstawy do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji ale w związku z indywidualnym podejściem do klienta zasilą konto jednorazoowo o wnioskowaną kwotę
Przeciwieństwem Departamentu Reklamacji Plusa jest Dział Ery, który to nigdy nie potrafi przyznać się , że wina leży po ich stronie zawsze zwalając wine na użytkownika i jego model telefonu :D
Co do plusa pisze często reklamacje gdy tylko widzę jakiś błąd i bardzo często wprost dzwonią i przyznają się do winy - respct za to dla nich :))
Podpisuje sie pod tym obiema recami ;) w plusie problemy, czesto nawet z mojej winy, sa rozpatrywane pozytywnie (jak na przyklad klikniecie zmiany na zloty numer - 305zl brutto!) - tylko dlatego, ze sobie przegladalem i pomylilem buttony ;) zatwierdzajac zmiane... reklamacja, przywrocenie numeru + zwrot kasy... zreszta niewazne czy moja wina czy plusa to zawsze reklamacje mialem pozytywne.... w erze nigdy do niczego sie nie chcieli przyznac i nie szli mi na reke, a nawet jak ewidentnie ich wina byla to obracali kota ogonem... w orange natomiast nigdy nic nikt nie wiedzial :) w play-u nie wiem, bo nie mialem stycznosci (jeszcze) :D

 #339999  autor: nicram
 09 cze 2009, 10:54
martini pisze:jeśli chodzi o Departament Reklamacji Polkomtela (Plusa) zawsze podchodzą do sprawy na korzyść klienta - osobiście uważam ich Dział Reklamacji za najbardziej hojny z całej Wielkiej Trójki - często odpisują że na przykład brak jest podstawy do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji ale w związku z indywidualnym podejściem do klienta zasilą konto jednorazoowo o wnioskowaną kwotę
Przeciwieństwem Departamentu Reklamacji Plusa jest Dział Ery, który to nigdy nie potrafi przyznać się , że wina leży po ich stronie zawsze zwalając wine na użytkownika i jego model telefonu :D
Co do plusa pisze często reklamacje gdy tylko widzę jakiś błąd i bardzo często wprost dzwonią i przyznają się do winy - respct za to dla nich :))
Ja jestem na tyle upartym klientem, że jakbym wiedział że racja stoi po mojej stronie. Napisałbym pismo jeszcze raz że odchodzę z ich sieci z powodu nie rozpatrzenia pozytywnie moich postulatów;)
Korzystałem dawno temu z Ery i tamtejszy dział jest okropny. Najwyżej oceniam Orange, z Plusem jest trochę gorzej, ale Era to już koszmar. Play-a nie oceniam bo nie korzystam jeszcze ;) z ich usług

 #340053  autor: bells
 09 cze 2009, 15:28
napisałam tą reklamacje. staralam napisac sie jak najwiecej. zobaczymy co z tego bedzie ;]

Life is brutal >.<

 #340081  autor: marcinb
 09 cze 2009, 16:59
Żeby nie zakladac nowego tematu zapytam tutaj.
Jeśli w Simplusie wybierze się profil "Taniej do wszystkich" to z jakich można korzystać usług obniżających cenę rozmów do własnej sieci i na stacjonarne? Czy jest to tylko darmowy nr za 10 zł/m-c? Nie ma np. jakiś pakietów minut do plusa i na stacjonarne?

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.