witam!!!!
jeśli możesz wytrzymać 2 tygodnie bez połączeń to polecam:
1)napisz reklamację, bowiem od niedawna wszystkie pakiety są też na WAP regulaminowo, a w starych taryfach plus zapomniał przestawić, lub ma z tym problemy
2) w reklamacji MUSISZ koniecznie zaznaczyć, że żądasz zwrotu pobranych opłat
3) ponieważ nadal powinnas mieć aktywne konto - wynika to z ważności doładowania żądaj rekompensaty za każdy dzień nieświadczenia uslug telekomunikacyjnych z ich winy - Ty kupiłaś kartę!! w kwocie 1/30 średniego miesięcznego zużycia środków w ostatnim miesiącu, możesz pod to podciągnąć także zużyte 48 zł teraz na internet

4) jeśli jednak zasilisz konto np. kwotą 50 zł , dodatkowo zażądaj zwrot tych 50 zł, które musialaś wydać dodatkowo - przecież to ich wina
Gwarantuje Ci że minimum 80 zł po takiej reklamacji dostaniesz na konto - jednak kwota rekompensaty może wynieść wg moich wyliczeń ponad 120 zł
Im więcej wynika z Twojej reklamacji, że znasz się na regulaminach tym więcej mozesz dostać!!!
życzę powodzenia