• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 31 z 54
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 54

 #339914  autor: kalion
 08 cze 2009, 21:38
ifka to była faktura za maj?, jeżeli tak to pewnie jest w kopercie bo te zmiany są już znane od początku maja. Jeżeli masz płatność do 9 czerwca to spokojnie masz jeszcze 7 dni do złożenia rezygnacji. Możesz nawet dzisiaj złożyć wypowiedzenie.
leszekkk to gratuluję :),czyli masz potwierdzenie wydrukowane z systemu po prostu od razu i wyrobiłeś się w czasie :).
Ostatnio zmieniony 09 cze 2009, 08:42 przez kalion, łącznie zmieniany 1 raz.

 #339915  autor: ekdar
 08 cze 2009, 21:43
Ifka ja tez mam do 9ego dzisiaj dopiero dostalem fakture ale um owe rozwiazalem juz w piatek... I wzialem w play samsunga s7220 za 49zl abonament za 50zl w nim 166 minut a w plusie ten telefon w abonamencie 55 kosztuje 649zl i o czym tu mowic... :D

ekdar

 #339923  autor: mendes
 08 cze 2009, 22:18
ifka pisze:Witam,
Jak na razie nie doczekałam się na fakturę z nowym regulaminem. :-/ Dostaję ją pocztą. Termin płatności mam na 9 czerwca, więc już dawno powinna przyjść. Może przepadła gdzieś w czeluściach polskiej poczty? I co zrobić z tym fantem? Czy mogę mieć pewność, że do tej zaginionej faktury jest załączony nowy regulamin? Czy mógł być w poprzedniej? Faktury mam wystawiane pod koniec miesiąca - ok. 27. Czyli poprzednia byłaby z kwietnia. A nowy regulamin rozsyłany jest ponoć dopiero od maja... Czy niczym nie ryzykuję składając wypowiedzenie?
Pozdrawiam,
I.
Nie martw sie, nawet jak zaginęła, to nic się nie stało, wypowiedzenie możesz złożyć najpóźniej 7 dni po dacie płatności, czyli możesz spokojnie maszerowac do salonu dziś, jutro, czy nawet miesiąc temu. Byle nie później niż 9+7 = 16 czerwca :)

 #339927  autor: yagi
 08 cze 2009, 22:23
ifka, nie czekaj na fakture tylko po prostu idz rozwiaz umowe... ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #339935  autor: leszekkk
 08 cze 2009, 22:37
Dzięki wam wszystkim Panie i Panowie za szybkie info .

Tak, mam wydrukowane i potwierdzone przez Autoryzowany Punkt Sprzedaży Plus GSM !

Data widnieje 08/06/2009. ;-)))

Pozdrawia Leszek ;-D

 #339936  autor: kalion
 08 cze 2009, 22:39
Sorki , ale coś nie mogę edytować poprzedniego posta. Co sądzicie na temat stworzenia małego FAQ, w tym temacie ;). Wszystkie istotne informację się już pojawiły, ale zebrało się tu tyle postów że nie każdy ma czas na przejrzenie całego temat, a żeby to ułatwić może stworzyć jakiś post w tym temacie z istotnymi informacjami?.

 #339945  autor: Designer
 08 cze 2009, 23:10
Witam
Chciał bym jutro przenieść swój numer do Play. Jak to wygląda gdzie pierw się udać do Plusa czy Play.
Prosił bym o jakieś krótkie wytłumaczenie.

 #339947  autor: mendes
 08 cze 2009, 23:14
Designer pisze:Witam
Chciał bym jutro przenieść swój numer do Play. Jak to wygląda gdzie pierw się udać do Plusa czy Play.
Prosił bym o jakieś krótkie wytłumaczenie.
Proponuję przejrzeć sobie chociaż pierwszych parę stron tego tematu. Wszystko podane jak na tacy. Miłej lektury i pozdrawiam.

Na zachętę dodam że najpierw należy udać się do Play.

 #339961  autor: big_muzzy
 09 cze 2009, 00:07
Udałem się do salonu Plusa, panowie nie chcieli przyjąć mojego wypowiedzenia, system nie działał oczywiście... kazali mi isć na pocztę wysłać to poleconym, zadzwoniłem do Boku, słuchawkę dałem kierownikowi salonu, konsultant nakazał mu w takim razie wysłać moje wypowiedzenie faksem! Kierownik tak też uczynił. Za dwa dni przychodzę do punktu po potwierdzenie wysłania przez nich mojego wypowiedzenia.. dają mi potwierdzenie wysłania poleconego!! :roll: . Dzisiaj po raz wtóry dzwonie do BOKu i Pani oznajmia mi, że przyszło do nich moje wypowiedzenie, ale zostało odrzucone ponieważ, zostało wysłane z prywatnego faksu!! tak twierdzą :shock: ... Z kolei, rzekomo wysłane pismo poczta w dniu 3 czerwca poleconym priorytetem nie doszło jeszcze do Warszawy!! i znając życie wcale nie dojdzie...
Ręce opadają :evil:
Chyba jedyne co mi pozostało to zadzwonić do znajomego, który pracował kiedyś w innym punkcie Plusa, żeby uprzedził swoich znajomych z punktu, że przyjdę i powiedział im żeby system dla mnie zadziałał :lol:

A tamtym paziom z tego punktu nie daruje, napiszę skargi gdzie tylko się da.

Były to zwierzenia wiejskiego listonosza hehe :lol:

 #339965  autor: elrond
 09 cze 2009, 00:20
big_muzzy pisze:Za dwa dni przychodzę do punktu po potwierdzenie wysłania przez nich mojego wypowiedzenia.. dają mi potwierdzenie wysłania poleconego!!
Kurcze, oni rzeczywiście muszą mieć jakieś ciekawe premie za małą ilość/brak przyjętych rezygnacji. Nie zdziwiłbym się w takim razie, jakby wysyłali je na własny koszt :)

 #339969  autor: mendes
 09 cze 2009, 01:34
big_muzzy pisze:konsultant nakazał mu w takim razie wysłać moje wypowiedzenie faksem! Kierownik tak też uczynił. Za dwa dni przychodzę do punktu po potwierdzenie wysłania przez nich mojego wypowiedzenia.. dają mi potwierdzenie wysłania poleconego!! :roll:
Chamstwo po prostu. A swoją drogą, dlaczego nie zażądałeś by wysłali to "tu i teraz" i od razu wydali Ci potwierdzenie.? Nie mów, że im uwierzyłeś na dobre słowo :/
elrond pisze:Kurcze, oni rzeczywiście muszą mieć jakieś ciekawe premie za małą ilość/brak przyjętych rezygnacji. Nie zdziwiłbym się w takim razie, jakby wysyłali je na własny koszt :)

vide byebyeplus.pl główna nagroda to 3000pln.

3000złotych - dla pracownika salonu pewnie niemało, skoro korzystają z całej palety nieczystych zagrywek byle tylko odesłać osobę, której prawnie należy się rozwiązanie umowy w salonie. Nie na poczcie, tylko w salonie. Bo skoro przez X czasu ktoś był ich klientem, a dodatkowo po złożeniu wypowiedzenia i tak będzie musiał zapłacić Polkomtelowi przynajmniej jeszcze 1 rachunek, to ich psim obowiązkiem jest traktować taką osobę w taki sam sposób, jakby przyszła podpisać nową umowę. Tak samo pomagać i tak samo być miłym. Ale jednak widać że bardziej zależy im na premii niż pozostawieniu po sobie dobrego wrażenia, zachęcenia do pozostania. Trudno. Już nie długo Plus będzie mógł się tytułować "Brzmi jak największa sieć w Polsce" :)

3000złotych to ja rocznie Polkomtelowi zostawiałem. A dzięki ich cwaniactwu i nieczystym zagrywkom wiem, że nigdy więcej nie będę chciał już mieć z nimi nic wspólnego. I na szczęście nie tylko ja. Chyba że się przemianują na Vodafone i trochę się tam pozmienia.

 #339976  autor: Tajemniczy28
 09 cze 2009, 07:28
Panowie to jak wkońcu z tym plusem. Czy rzeczywiście tak mało osób rezygnuje jak to plus mówi?czy rzeczywiście z palyem tak jest że ma tragiczną obsługe i kiepski zasięg?może zorbimy jakos ankiete by stwierdzić ile nas rzeczywiście chce zmienic siec by stwierdzić czy to prawda że tyle ludzi odchodzi lub nie. Niby mam nowy abonament wynegocjowany z rabatem 40% i dodatkowymi minutami..ale to jednak to niby 21 min mniej niż daje play(71 mniej na 6 miechów w skali 6 mies),więc już sam nie wiem i prosze o jakoś porade. najbliższe osoby w plusie ale dużo w róznych sieciach pozostałych,z kolei,tu jest tańszy net lepszy zasięg.

 #339979  autor: ywis
 09 cze 2009, 07:49
Tajemniczy28, Plus mówi, że mało? Dobre żarty, ok. 3000 abonentów dziennie potrafi się przewinąć i wypowiedzieć umowę, więc nie wiem, czy to tak mało i większość z tych osób przechodzi do Play :)

 #339983  autor: pawellldef
 09 cze 2009, 08:25
Tajemniczy28 pisze:Panowie to jak wkońcu z tym plusem. Czy rzeczywiście tak mało osób rezygnuje jak to plus mówi?czy rzeczywiście z palyem tak jest że ma tragiczną obsługe i kiepski zasięg?może zorbimy jakos ankiete by stwierdzić ile nas rzeczywiście chce zmienic siec by stwierdzić czy to prawda że tyle ludzi odchodzi lub nie. Niby mam nowy abonament wynegocjowany z rabatem 40% i dodatkowymi minutami..ale to jednak to niby 21 min mniej niż daje play(71 mniej na 6 miechów w skali 6 mies),więc już sam nie wiem i prosze o jakoś porade. najbliższe osoby w plusie ale dużo w róznych sieciach pozostałych,z kolei,tu jest tańszy net lepszy zasięg.
Witam :D
Moja zabawa z rezygnacja miala tylko i wylacznie na celu wynegocjowanie lepszych warunkow. Juz pare latek w plusie jestem i jestem zaskoczony waszymi opiniami. Ok zgodze sie, jesli mamy mniejszy abonament to plus moze i ma mniej minut w stosunku do playa ale co z zasiegiem, wlasnie biurem obslugi, programem 5plus - wlasnie przez program 5plus mam polowe AGD w domu (kumulujac oczywiscie pkt z ORLENU). Znajac zycie, jeszcze polowa tego forum co przeszla na playa bedzie plakac, bo polowa z ich rodzin czy bliskich nie bedzie chciala dzwonic do nich ze wzgledu na wysoki koszt polaczenia... Zobaczycie.

Zreszta analizujac wszystkie abo najwiekszych siecik kom. w Polsce i tak "pi razy dzwi" w wiekszosci sie pokrywaja (nie patrze na ceny tel. bo z tym juz roznie). Pytanie tylko ile play da rade ciagnac swoja polityke ciecia kosztow na maxa?? Czas pokaze ;-)
Ja pozostalem w plusie, teraz mam 420 min. do wszystkich sieci (120 zl brutto) i to powinno juz wystarczyc zawodowo jak i prywatnie. pozdrawiam :D
Ostatnio zmieniony 09 cze 2009, 08:36 przez pawellldef, łącznie zmieniany 1 raz.

 #339984  autor: sochaczew
 09 cze 2009, 08:30
Tajemniczy28!!! Ja powiem Ci tak: od 3 tygodni odkąd wypowiedziałem umowę szukam po wszystkich sieciach czekoś z korzyścią dla moich potrzeb. Przepatrzyłem ORANGE, ERE, Nawet PLUSA i nigdzie nie znalazłem tak niskiego abonamentu i tulu darmowych i tak tanich minut jak w PLAY. Słyszałem rozne opinie o PLAY nt. zasiegu itp. Więc znając życie zamiast czekac na opinie postanowiłem kupić kartę za 5 zeta i sam to sprawdzić. Jakie wrażenia? Zasięg mam wszędzie tam gdzie w Plusie a gdzie nie odbiera ORANGE i ERA ( oczywiście są to dalekie miejsca od miasta ). Raz od 3 tygodni zdażyło mi się, że podczas rozmowy było kiepskie połączenie głosowe i to w centrum miasta, no ale może przypadek. Tak poza tym to w skali do 10 oceniam:
1. Zasięg - 10,
2. Szybkość obsługi klienta ( przez telefon i meilowo ) - 3
3. ceny - 10
Średnia 7,67p/10
Plus:
1. Zasięg - 10,
2. Szybkość obsługi klienta ( przez telefon i meilowo ) - 8
3. ceny - 4
Średnia 7,34p/10
Biorąc pod uwagę, że dla mnie priorytetowe znaczenie ma zasięg i cena wybrałem PLAY

 #339987  autor: big_muzzy
 09 cze 2009, 09:26
big_muzzy pisze:konsultant nakazał mu w takim razie wysłać moje wypowiedzenie faksem! Kierownik tak też uczynił. Za dwa dni przychodzę do punktu po potwierdzenie wysłania przez nich mojego wypowiedzenia.. dają mi potwierdzenie wysłania poleconego!! :roll:
Chamstwo po prostu. A swoją drogą, dlaczego nie zażądałeś by wysłali to "tu i teraz" i od razu wydali Ci potwierdzenie.? Nie mów, że im uwierzyłeś na dobre słowo :/

mendes


Na początku wysłali faksem i dostałem potwierdzenie wysłania faksu, później dzwonię do tego punktu i pytam czy koleś wklepał to do systemu, on zapewnia żeby się nie martwić wszystko jest ok , więc 2 dnia przychodzę po potwierdzenie, a tu dostaje potwierdzenie wysłania listu.
Za każdym razem jak tam jestem system im nie działa, sprzedawca chciał mi nawet pokazać pismo że zrezygnował z tego ich konkursu...
Za każdym razem kiedy tam jestem sprzeczam się z nimi i uwierz, że nie ma siły chyba że fizyczna, żeby ich zmusić do tego wklepania wypowiedzenia do systemu, argumenty słowne nie pomagają...

 #339996  autor: rastaman
 09 cze 2009, 10:12
W dniu dzisiejszym otrzymałem od Plusa takiego oto sms'a:" Uwaga! Zlozenie rezygnacji w trakcie trwania umowy skutkuje naliczeniem kary. Aby wycofac rezygnacje - zadzwon do nas pod bezpl. nr 2699. Plus" I kto tu gra nie fair? Umowę wypowiedziałem, po 13-nastu latach, klient biznesowy. Nie dość, że wypowiedzenia nie chcieli przyjąć w salonie, to jeszcze teraz grożą karami.

 #340002  autor: bard
 09 cze 2009, 11:09
rastaman pisze:W dniu dzisiejszym otrzymałem od Plusa takiego oto sms'a:" Uwaga! Zlozenie rezygnacji w trakcie trwania umowy skutkuje naliczeniem kary. Aby wycofac rezygnacje - zadzwon do nas pod bezpl. nr 2699. Plus" I kto tu gra nie fair? Umowę wypowiedziałem, po 13-nastu latach, klient biznesowy. Nie dość, że wypowiedzenia nie chcieli przyjąć w salonie, to jeszcze teraz grożą karami.
Jak zlozyles rezygnacje? Listem czy w salonie?
Jak w salonie to masz na wypowiedzeniu napisane, ze rezygnacja z powodu zmiany RŚUT?
Do kiedy miales platny ostatni rachunek i kiedy zlozyles rezygnacje?

 #340009  autor: gimli
 09 cze 2009, 11:36
Sytuacja wczoraj w Plusie, jako ciekawostka obrazująca, to co się tam teraz dzieje. Bohaterką była pani w wieku lat ok. 35 i Pan Sprzedawca oraz ja, jako obserwator... po raz trzeci zmuszony przyjść do salonu w sprawie rozwiązania umowy (nie działający system, błędne dane we wniosku itd. itp.):

Sprzedawca: a kiedy miała pani ostatnia fakturę?
Klientka: nie pamiętam dokładnie, ale płaciłam 30 maja... termin płatności mam na 4 czerwca...
S: proszę pani... dziś mamy 8 czerwca, a wypowiedzieć może pani 7 dni od daty ostatniej wpłaty...
K:....????? ale jak to... przecież to 7 dni od terminu płatnosci faktury...???
S:... ... .... hmmm... prosze zaczekać...
S:... tak... hmmm... ale jest problem, bo system nie działa
Ja stoję i słucham cały czas... i obserwuję jak na drugim stanowisku facet wprowadza do rzeczonego systemu dane nowego klienta podpisującego właśnie umowę...
K:... to nie mam możliwości rozwiązania umowy?
S: może pani napisać pismo do Warszawy, w którym musi pani napisać z czym się pani nie zgadza w nowym regulaminie i dokąłdnie opisać dlaczego...
K:... ... ... no trudno! - wstała i wyszła.
Po tym nastapiła moja kolej. Zapytałem się prosto z mostu:
Ja: Dlaczego takie głupoty pan opowiada ??
S: Nie rozumiem...
J: przecież to, co pan powiedział tej pani, to nieprawda...
S:... słucham w czym mogę pomóc...
J: ja po raz kolejny w sprawie rozwiązania umowy... ze wzgledu na regulamin...
S:... ale system nie działa...
J: to proszę podejsć do stanowiska kolegi... tam działa...
S: ale to zupełnie inny system...
J: :mrgreen: świetnie zatem ja spokojnie poczekam aż zacznie działać... mam czas...
S: ale to może potrwać...
J: ok... nie spieszę się...
S: to ja może pana przeproszę teraz, a poproszę następnego klienta...
J: ależ nic z tych rzeczy... proszę przedstawić mi dokładnie ofertę "5 cięć"...
S: :evil: system... oooo działa...
J: ale najpierw proszę mi przedstawić ofertę "5-cięć"...

I to pokazuje najlepiej podejście Plusa do klientów. Myślę, że wystarczyło tylko trochę poważniej traktować tych z dlugoletnim stażem. Wszystkim tym, którzy wybrali Drogę Przez Mękę (czyt. przejście z Plus do Play) życzę dużo cierpliwości...

 #340012  autor: ekdar
 09 cze 2009, 12:10
Wcale bym sie nie zdziwil jak za te praktyki i tak plusowi wlepia kare... A propo zasiegu playa ja tez najpierw kupilem startera play fresza i testowalem, u mnie nie ma najmwniejszej roznicy miedzy zasiegiem plusa i playa wiec podpisalem umowe z nimi bo aktualnie przy abonamencie 50zl minuta wychodzi tyle samo co w plusie bez telefonu a w playu samsung s7220 49zl a w plusie 649 przy 55zlotowym

ekdar
  • Strona 31 z 54
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 54
  • 1
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 54