Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
63
Rejestracja
19 maja 2009, 18:41
Lokalizacja
sochaczew
Jeżeli reklamacja nie pomoże to POMOŻE Urząd Komunikacji Elektronicznej i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.iras pisze:nowe fakty w mojej sprawie.
Okazało się, ze przekroczyłem termin złożenia rezygnacji. I teraz najlepsze. Od konsultanta dowiedziałem się że ostateczny termin złożenia wypowiedzenia upłynął 27/05/09, a nowy RŚUT i info o jego zmianie pojawiło się w eboku (01/06/09) dopiero po tym jak złożyłem wypowiedzenie (30/05/09)...
Poszła reklamacja
To było (wg mnie) nieuczciwe zagranie polkomtela..Tak, dokładnie tak jak piszesz. Z tym, że nowy regulamin dostałem dopiero 01/06/09.
iras to możesz mieć problem nawet przy UKE i UOKiKkalion pisze:iras nowy regulamin w ebooku był od 5 maja. Tylko znajdował się w liście plików, ten regulamin z 1/06/2009 ma inną treść listu powitalnego , ale regulamin jest ten sam.
.iras to możesz mieć problem nawet przy UKE i UOKiK
I tak powinno być, nowy regulamin powinien znajdować się w takim miejscu że każdy od razu go zauważy i będzie miał czas na zapoznanie się z nim.Gdyby wywaliło mi informacje na głównej stronie eboka że są jakieś zmiany to na pewno nie czekałbym z rozwiązaniem do końca miesiąca.
Wprowadzasz w błądiras pisze:Problem leży w tym, że nie zostałem odpowiednio poinformowany o terminie złożenie wypowiedzenia.
Myślę, że taki problem nie dotyczy tylko mnie , a wielu osób które również korzystają z rachunku elektronicznego. Poczekam na odpowiedź na złożoną reklamację. Jeżeli to nic nie da, udam się do UOKiK-a.