• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 28 z 54
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 54

 #339529  autor: sochaczew
 06 cze 2009, 17:10
iras złożyłeś wypowiedzenie 30/05/09? a kiedy otrzymałeś fakturę i jaki był jej termin płatności? Podejrzewam, że była termin do 20/05/09 zapłaty?

 #339532  autor: express100
 06 cze 2009, 17:18
iras pisze:nowe fakty w mojej sprawie.

Okazało się, ze przekroczyłem termin złożenia rezygnacji. I teraz najlepsze. Od konsultanta dowiedziałem się że ostateczny termin złożenia wypowiedzenia upłynął 27/05/09, a nowy RŚUT i info o jego zmianie pojawiło się w eboku (01/06/09) dopiero po tym jak złożyłem wypowiedzenie (30/05/09)...

Poszła reklamacja :)
Jeżeli reklamacja nie pomoże to POMOŻE Urząd Komunikacji Elektronicznej i Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta.
Pozdrawiam! :-D

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #339533  autor: iras
 06 cze 2009, 17:18
Tak, dokładnie tak jak piszesz. Z tym, że nowy regulamin dostałem dopiero 01/06/09.

 #339534  autor: kalion
 06 cze 2009, 17:20
iras nowy regulamin w ebooku był od 9 maja. Tylko znajdował się w liście plików i mogłeś tego nie zauważyć(tak jak ja np. dowiedziałem się o zmianach z tej strony coś koło 17 maja, uwaga rachunek miałem wystawiony 6 maja , 9 maja pojawił się list!), ten regulamin z 1/06/2009 ma inną treść listu powitalnego , ale regulamin jest ten sam.
-
iras ale próbuj, i jak będziesz rozmawiał z konsultantem lub kimś z działu obsługi, to podpytaj się od kiedy ten regulamin widniał u ciebie np.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 17:42 przez kalion, łącznie zmieniany 4 razy.

 #339535  autor: express100
 06 cze 2009, 17:20
Tak, dokładnie tak jak piszesz. Z tym, że nowy regulamin dostałem dopiero 01/06/09.
To było (wg mnie) nieuczciwe zagranie polkomtela..

[ Dodano: 2009-06-06, 17:22 ]
kalion pisze:iras nowy regulamin w ebooku był od 5 maja. Tylko znajdował się w liście plików, ten regulamin z 1/06/2009 ma inną treść listu powitalnego , ale regulamin jest ten sam.
iras to możesz mieć problem nawet przy UKE i UOKiK :x

[ Dodano: 2009-06-06, 17:23 ]
kalion, może u iras był później?

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #339536  autor: kalion
 06 cze 2009, 17:25
iras to możesz mieć problem nawet przy UKE i UOKiK
.
Może tak być, niestety jeżeli pojawiły się zmiany to wchodząc do eboku, klient powinien mieć od razu informację o zmianie i o tym że pobrał nowy regulamin np. poświadczając to "ptaszkiem" przy znaczku tak, że pobrał stosowane informację i wtedy od tego byłby liczony np. termin wypowiedzenia, wtedy byłoby moim zdaniem bardziej ok i nie byłoby takich sytuacji jak ta.
-
express100 sądzę że wszystkim wrzucono tą informację do panelu 9 maja(z tego co wiem nowe zasady działają już od początku maja, z tego co piszą na innych stronach klienci z maja podpisywali już 2 regulaminy), i pewnie jest sporo osób co nawet nie wie o tych zmianach. Bo żeby się dostać do "listy plików" trzeba przejść trochę "drogi" po zakładkach w panelu i dopiero pobrać "list przewodni", żeby dowiedzieć się że chodzi o zmiany.
-
Nien na pewno nie możesz się dowiedzieć tak jak iras. I druga sprawa, czy także składałaś pismo po 7 dniach od daty upływu rachunku w maju czyli jak miałaś do 20 płatność rachunku, to złożyłaś wypowiedzenie np. 28 maja?.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 18:16 przez kalion, łącznie zmieniany 1 raz.

 #339540  autor: iras
 06 cze 2009, 17:42
Nie upieram się, że wcześniej go tam nie było. Nie mam w zwyczaju codziennego przeglądania wszystkich, znajdujących się tam zakładek... Równie dobrze mogłoby go tam w ogóle nie być, bo o tym gdzie go znaleźć dowiedziałem się dopiero po trzeciej rozmowie z konsultantem.
Zresztą nie chodzi chyba o sam fakt czy regulamin był, czy go nie było, tylko o sposób informowania klienta o jego zmianie. Nowy RŚUT ściągnąłem sobie z telepolis, czekałem tylko na informację ze strony Plusa.
Gdyby wywaliło mi informacje na głównej stronie eboka że są jakieś zmiany to na pewno nie czekałbym z rozwiązaniem do końca miesiąca.

 #339543  autor: sochaczew
 06 cze 2009, 17:48
iras to skąd 30/05 wiedziales, ze mozesz zerwac umowe? Jak z forum to przeciez tu od daaaaawna piszemy, że jest max. 7 dni od upływu terminu płatności rachunku, wiec jak miales rachunek to na co bylo czekac??? Tym bardziej, ze wklejalismy tu info uzyskane z BOK`a i od konsultantow i z salonu :-(.

 #339544  autor: kalion
 06 cze 2009, 17:49
Gdyby wywaliło mi informacje na głównej stronie eboka że są jakieś zmiany to na pewno nie czekałbym z rozwiązaniem do końca miesiąca.
I tak powinno być, nowy regulamin powinien znajdować się w takim miejscu że każdy od razu go zauważy i będzie miał czas na zapoznanie się z nim.
PS. Trochę dziwna jest także ta zmiana daty "listu powitalnego", jak już były w nim zmiany(a były w treści listu do abonenta) to chociaż mogła data zamieszczenia się nie zmienić, tylko powinna być np. data modyfikacji(taka mała sugestia), żeby nie wprowadzać w błąd innych osób. Teraz niektórzy mogą pomyśleć że w czerwcu mogą rozwiązać umowę.
sochaczew może iras chciał zrobić to po prostu w prawidłowy sposób, czyli czekał pierw na informację o zmianach, kiedy pojawią się w panelu, tak jak ludzie czekają na te informację o zmianie przy zwykłym rachunku.
-
sochaczew nie wiem czy to do końca ma tu takie samo zastosowanie, myślę że tu jest trochę inna sytuacja :P.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 18:12 przez kalion, łącznie zmieniany 6 razy.

 #339545  autor: sochaczew
 06 cze 2009, 17:51
iris - no juz wiem, tylko wiesz w prawie jest jedna ważna zasada: "IGNORANTIA IURIS (LEGIS) NEMINEM EXCUSAT".

Ps. dobrze, że ja nie zrezygnowałęm z wersji papierowej rachunku i dostałęm go pocztą z info o zmianie :-).

[ Dodano: 2009-06-06, 17:54 ]
kalion - "IGNORANTIA IURIS (LEGIS) NEMINEM EXCUSAT" :-(.

 #339547  autor: iras
 06 cze 2009, 17:56
Jeeejku, właśnie nie wiedziałem. Skąd miałem wiedzieć gdzie Polkomtel zamieszcza swoje ogłoszenia ? Jak podpisywałem umowę, to nie pamiętam klauzuli mówiącej o tym, że mam śledzić serwisy wszystkich portali poświęconych telekomunikacji i stamtąd czerpać wiedzę na temat działań operatora. Równie dobrze mogli ten regulamin wywiesić na ścianie swojej HQ, a później się zapierać: "no co ? przecież wisiał! "
Oczekiwałem tylko jasnej informacji, a takiej nie otrzymałem.

 #339548  autor: kalion
 06 cze 2009, 18:00
Powiem ci szczerzę, że trochę "głupia" sytuacja tutaj wyszła u ciebie. Tylko niestety reklamacja ci została, w tym wypadku i wierz mi że naprawdę rozumiem twój żal.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 18:10 przez kalion, łącznie zmieniany 2 razy.

 #339549  autor: sochaczew
 06 cze 2009, 18:00
Iras ja Ciebie rozumię!!! Chodzi mi tylko o to, że regulamin nowy miałeś z telepolis, o zmianie wiedziales a z punktu prawa dla Ciebie nie jest ważne info wysłane przez operatora a art. 59 ( chyba ) prawo telekomunikacyjne: nowy regulamin - masz prawo złożyć wypowiedzenie bez konsekwencji odszkodowawczych :-(

 #339550  autor: express100
 06 cze 2009, 18:03
Może się uda jeżeli umotywujesz swoją reklamację(do Plusa)/prośbę o pomoc (do UKE i UOKiK) tym, że eBOK jest "zakładkowy" i trudno było znaleźć regulamin, ale wątpię :x

Doładowania do wszystkich sieci- www.blue.pl
PLAY- STARA, NOWA, FRESH
Orange- NOGo, OPOP
T-Mobile- NTT i Happy8, Heyah NOWA i PAKIETOWA
mBank mobile 19gr+50MB+100zł/m-c

 #339552  autor: iras
 06 cze 2009, 18:07
Problem leży w tym, że nie zostałem odpowiednio poinformowany o terminie złożenie wypowiedzenia.

Myślę, że taki problem nie dotyczy tylko mnie , a wielu osób które również korzystają z rachunku elektronicznego. Poczekam na odpowiedź na złożoną reklamację. Jeżeli to nic nie da, udam się do UOKiK-a.

 #339556  autor: sochaczew
 06 cze 2009, 18:36
Chyba najlepszym rozwiązaniem jest poczekać na koniec umowy a w zasadzie na ostatnia fakture. Mnie umowa sie konczy 5/07/09 wiec ostatnia fakturke place za 5/05/09 do 04/06/09 z terminem płatności do 20/06/2009. Jak nic nie bedzie doliczone tzn., ze wypowiedzenie było dobrze złożone i nie ma kary :-).

 #339575  autor: kalion
 06 cze 2009, 20:16
sochaczew ja mam otrzymywanie rachunku przez ebooka, to pewnie u mnie szybciej się coś pojawi ;) . Ale chyba jeżeli coś się zrobi żle to raczej przyjdzie to inną fakturą, lub po 5.07 mi się zdaje.

 #339600  autor: ekdar
 06 cze 2009, 23:11
witam wszystkich Sledze ten temat od poczatku... sam w piatek udalem sie do sklepu firmowego plusa w lowiczu i tak.: najpierw egzamin co mi sie nie podoba w nowym regulaminie potem sprawdzili do kiedy mam umowy (luty i marzec 2011) i co? Nie dziala im system ze moge wyslac poczta a jak mnie nie stac to oni wysla na swoj koszt albo poszedl gdzie indziej albo przyszedl kiedy indziej bo mam jeszcze czas itd. Spytalem czy jak zadzwonie do bok to system im ozyje? Ale to tylko rozsierdzilo kierownika .(pozdrawiam pana Michala.) rozpisalem sie... A wiec w skrocie po interwencji w BOK i kilku minutowym czekaniu system ozyl i wypowiedzenia zostaly przyjete ale niesmak pozostal, mam tam jeszcze 2 umowy na mixa ale watpie czy tam kiedys jeszcze zajrze...

ekdar

 #339601  autor: widex
 06 cze 2009, 23:15
System "nie działa" również w punktach w Brodnicy. Idealnie zaplanowane, wszyscy odchodzą z kwitkiem ;>

 #339608  autor: muza_tv
 06 cze 2009, 23:37
iras pisze:Problem leży w tym, że nie zostałem odpowiednio poinformowany o terminie złożenie wypowiedzenia.

Myślę, że taki problem nie dotyczy tylko mnie , a wielu osób które również korzystają z rachunku elektronicznego. Poczekam na odpowiedź na złożoną reklamację. Jeżeli to nic nie da, udam się do UOKiK-a.
Wprowadzasz w błąd

Ja też miałem datę płatności do 20.05 i możliwość rezygnacji do 27.05, ale u mnie w e-boku list od Plus i regulamin pojawił się elegancko wraz z rachunkiem 8 maja 2009 roku (były trzy pliki do pobrania: faktura+billing+list przewodni). Powtarzam 8 maja !

Ale od kilku dni ten sam list jest dostepny osobno z datą (tak jak piszesz) 1 czerwca 2009 roku, ale nie ma go już w pliku z rachunkami. I jest chyba w nowej wersji bo wczesniejszy był z dwoma podpisami a ten jest z jednym. Ale to nie oznacza, że wczesniej nie był dostępny, bo był ;)
  • Strona 28 z 54
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 54
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 54