• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 27 z 54
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 54

 #339404  autor: ywis
 05 cze 2009, 22:28
Ja bym niczym się nie interesował sam, a to dlatego, że mam "czarno na białym", że w związku ze zmianą RŚUT odchodzą i koniec kropka, nie ponoszę kary, bo takie warunki właśnie daje Plus. Gdybym dostał informację, że mam naliczoną karę, to bym poszedł z tym wyżej, bo jednak ja stałbym tutaj na wygranej, a nie Plus, no i do tego posiadałbym oczywiście dokument potwierdzenia wypowiedzenia umowy z wyraźnym powodem odnośnie zmian w regulaminie.

 #339405  autor: Cz_
 05 cze 2009, 22:33
witajcie, ja mam takie pytanie w nawiazaniu do nowego regulaminu,
a wiec za rachunek szczegółowy ma byc opłata 5pln, czy rezygnujac z niego bede dostawał faktury do zapłacanie?
mozliwe, ze było ale naprawde nie chce mi sie wertowac 35 stron...

 #339409  autor: ywis
 05 cze 2009, 22:50
Cz_, możesz zrezygnować z rachunka szczegółowego, a wtedy będziesz normalnie otrzymywał faktury.

 #339411  autor: Cz_
 05 cze 2009, 22:51
Czyli co , wydrukowaniu paru stron rachunka szczegółowego to jest koszt 5pln? Co ta opłata wogóle ma na celu?

 #339417  autor: ywis
 05 cze 2009, 23:13
Najwidoczniej dla nich wydrukowanie właśnie paru stron szczegółowego rachunku, to jest 5 pln, taki mają cennik i Ty tego nie zmienisz. A co ta opłata ma na celu? No pewnie część tej kwoty z każdego takiego szczegółowego rachunku przeznaczają na części eskplotacyjne typu: papier, tusz, etc.

 #339421  autor: kalion
 05 cze 2009, 23:27
iras a kiedy składałeś?, i czy otrzymałeś już pismo od nich w sprawie przyjęcia rezygnacji, oraz czy miałeś coś w nim napisane na temat kary(chociaż z tego co doczytałem, raczej jeszcze go nie otrzymałeś, skoro dzwoniłeś o potwierdzenie dotarcia wypowiedzenia)?. I dlaczego cię nie powiadomili o tym fakcie wcześniej. Na pewno dobrze napisałeś dodatkowo wniosek, czyli zachowanie odpowiedniego okresu wypowiedzenia i zaznaczyłeś bez konsekwencji?, a może spóźniłeś się np. jeden dzień ze złożeniem wniosku?.
Z tego co czytałem na innym forum, jedna osoba co spóźniła się ze złożeniem wniosku w związku z zmianami, otrzymała sms informującego o nałożeniu kary.
-
oregon pismo o rezygnacji i wyłączeniu numeru z dniem ... , przyszło już kilku osobom ;), chyba że 2 pismo?.
A zauważyliście że, wrzucono trochę inny "list przewodni" do panelu ebok, niż ten z początku maja.
---
iras rzeczywiście ciekawa sprawa. Jak będziesz coś wiedział, dlaczego tak się stało i będziesz mógł o tym wspomnieć, to będę wdzięczny za małe info(może to uratować 4 litery, dużej ilości osób).
Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 00:24 przez kalion, łącznie zmieniany 7 razy.

 #339431  autor: iras
 06 cze 2009, 00:12
kalion, wniosek skladalem w salonie, mam pismo wydrukowane z PERSA. W salonie zrobili zamieszanie zwiazane z domniemana awaria systemu, wiec chcialem sie upewnic, ze wszystko zostalo wlasciwie zalatwione.

Jak cos ustale, to podziele sie informacjami.

 #339439  autor: pawellldef
 06 cze 2009, 08:18
Cz_ pisze:witajcie, ja mam takie pytanie w nawiazaniu do nowego regulaminu,
a wiec za rachunek szczegółowy ma byc opłata 5pln, czy rezygnujac z niego bede dostawał faktury do zapłacanie?
mozliwe, ze było ale naprawde nie chce mi sie wertowac 35 stron...

Czy tak trudno TOBIE zrozumiec......... Czlowieku i dobrze, ze biora 5 zl a pomysl ile dziennie idzie papieru w bankach, szkolach, wykladach etc. Wnioskuje, ze posiadasz internet to chyba jest cos takiego jak ebok i wglad do konta za pomaca internetu. A jesli masz taki problem, ze boisz sie, ze nie dostaniesz f-ry z kwota do zaplaty to od czego masz POLECENIE ZAPLATY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bank sam ci placi za rachunki a ty masz swiety spokoj.

 #339441  autor: sebjasz
 06 cze 2009, 08:46
U mnie sprawa z przeniesieniem była banalnie prosta - w salonie Play wydrukowali mi wypowiedzenie dla Plusa, po czym po złożeniu podpisów sami !! zanieśli na pocztę i wysłali poleconym. 12.06 mogę już podpisać umowę z Play i odebrać nowiutkiego C902... :D

 #339448  autor: yagi
 06 cze 2009, 10:27
shashwyq pisze:Czyli co , wydrukowaniu paru stron rachunka szczegółowego to jest koszt 5pln? Co ta opłata wogóle ma na celu?
Oszczednosci na tych co zrezygnuja a zarobek na tych co nadal beda chcieli miec billing...

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #339465  autor: Nien
 06 cze 2009, 12:26
Słuchajcie. Dzwonie do BOKu żeby zapytać, czy moja rezygnacja dotarła. Babka mówi, że dotarła, ale czy będę płacić karę czy nie, tego mi powiedziec nie może. Bo jak powiedziała, nie wie czy numer zostanie prawidłowo wyłączony!!! Co to ma niby znaczyć, że numer nie został/zostanie prawidłowo wyłączony???? Jak się jej pytam to ona twierdzi, że nie może mi takich informacji udzielić! I że przyjdzie mi na pewno pismo w tej sprawie itd. WTF??????

 #339490  autor: sochaczew
 06 cze 2009, 15:02
Widać zamiast zatrzymac swoich klientow woleli posiedziec z prawnikami :-(. To bylo pewne, ze nie pozwola odejsc z iPlusa z laptopem za 49 zł :-(.

 #339502  autor: kubik
 06 cze 2009, 16:06
sochaczew pisze:Widać zamiast zatrzymac swoich klientow woleli posiedziec z prawnikami :-(. To bylo pewne, ze nie pozwola odejsc z iPlusa z laptopem za 49 zł :-(.
dlaczego tak uważasz? także kupiłem Samsunga za 49 zł (pierwszy dzień obowiązywania promocji) i oczywiście złożyłem rezygnację. przyjęli bez problemu, ale oferta jaką przygotowali (iPlus Prywatnie 110 8GB za 55 zł na 12 miesięcy) odpowiada mi ;o) - tyle samo musiałbym płacić przez najbliższe 6 miesięcy pełnego abonamentu (110zł) i jeszcze 12 kolejnych do końca umowy. SimData mi się wtedy nie opłaca, o PlayOnline nie wspomnę, bo to nie do końca mobilny internet ;o)

 #339509  autor: illumanti
 06 cze 2009, 16:30
Byłem rozwiązać ostatnią (drugą) umowę, ale w innym salonie niż ostatnio, i znowu był problem, pani zaczęła adresowac koperte itp, ale ja powiedzialem jej, żeby ona to załatwiła przez salon, ja nie będę płacił za wysyłkę pocztą. I ponownie telefon na BOK, później za chwile już mogłem złożyć wymówienie, ale znowu babka byla pyskata i niemiła wiec dlaczego rozwiązuje umowe kazałem napisać:

Brak akceptacji nowego Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych oraz to, że zostałem bardzo niemiło i chamsko obsłużony przez panią Joannę ******. Na wszelki wypadek poprosiłem kopię z jej podpisem, że własnie to wysłała.

Może i głupio zrobiłem, ale ona była chamska w stosunku do mnie.

:)

 #339510  autor: natalia
 06 cze 2009, 16:31
czy ktoś z Was po zlozeniu wniosku o rezygnacji z uslug telekom. dostał w ostatnim czasie telefon z jakas oferta, lepszymi warunkami itp.?
bo dzis zlozylam ten wniosek, ale nie ukrywam, ze jak zaproponuja mi cos ciekawego to moge zmienic decyzje.. :D

i kiedy oni przenosza numer? bo okres wypowiedzenia jest 30 dni po rozpoaczeciu nowego cyklu rozliczeniowego.. i dopiero po tym miesiacu jest "zmiana operatora'?
no i w koncu.. czy w razie czego mozna sie jeszcze z tego wycofac (wiem ze to troche niepowazne, no ale..) :P

 #339511  autor: sochaczew
 06 cze 2009, 16:33
Kubik - ale Ty z iPlusem zostales wiec kary nie bedzie. Jak sam napisales... ja tylko tak uważam... Nie wydaje Ci się dziwne, zeby tak praktycznie w "prezencie" dawali laptopy? Przeciez maja rzeszę prawnikow ... Nie dziwi Was fakt, że Plus nigdy nic nie wysyla listem poleconym chociazby? A ci co wypowiedzenia poleconym wyslali to na tej tzw. zoltej kartce zwrotnej maja napisan, ze to dotyczy wypowiedzenia z powodu braku akceptacji regulaminu? O ile mi wiadomo no potwierdzenie wyslania listu a nie zawartosci. Rownie dobrze moglbym wyslac pusta koperte i potwierdzenie dostane i co? Powiem ze zagubili :-P. To wszystko wydaje się bardzo dziwne :-(.

 #339514  autor: illumanti
 06 cze 2009, 16:37
Sochaczew: Ja na twoim miejscu bym dodal odrazu takie coś na poczcie, że wpiszą jaka jest zawartość listu (komisyjnie babka sprawdzi, i wpisze co się znajduje). Pozatym nie lepiej przez salon wysłać?

:)

 #339516  autor: kubik
 06 cze 2009, 16:40
ależ oczywiście że bym zrezygnował gdyby ta oferta mi nie pasowała - a kary nie mają prawa zażądać, bo to niczym się nie różni od rozwiązania umowy na zwykły telefon. mogłeś miesiąc wcześniej wynegocjować Nokię N96 za 1 zł przy umowie na 36 miesięcy w PWA i nagle rozwiązać umowę ze względu na nowy RŚUT - analogicznie z NC10.
W rozmowie z konsultanetem spytałem, czy dzwoni drugi raz w ciągu jednego dnia tylko dlatego że mam laptopa za 49 zł? Oczywiście odpowiedział wymijająco, że to tylko dlatego że szanują klientów i mają dla Nas atrakcyjne oferty i bla bla bla ;o)

Podsumowując, kary za zerwanie umowy z powodu braku akceptacji nowego RŚUT na NC10 nie mają prawa zażądać.
Ostatnio zmieniony 06 cze 2009, 16:55 przez kubik, łącznie zmieniany 1 raz.

 #339519  autor: kalion
 06 cze 2009, 16:47
A ja wam powiem, że dziwnie to zaczyna wyglądać. Skoro komuś chcą nałożyć kare, to musi otrzymać powiadomienie listowne z uzasadnieniem kary. Jeżeli ktoś napisał we wniosku o braku akceptacji i o tym że nie poniesie z tego tytułu konsekwencji finansowych, to chyba jeżeli miałby dostać karę to musi o tym zostać powiadomiony.

 #339525  autor: iras
 06 cze 2009, 17:01
nowe fakty w mojej sprawie.

Okazało się, ze przekroczyłem termin złożenia rezygnacji. I teraz najlepsze. Od konsultanta dowiedziałem się że ostateczny termin złożenia wypowiedzenia upłynął 27/05/09, a nowy RŚUT i info o jego zmianie pojawiło się w eboku (01/06/09) dopiero po tym jak złożyłem wypowiedzenie (30/05/09)...

Poszła reklamacja :)
  • Strona 27 z 54
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 54
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 54