• Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów i smartfonów marki LG oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #339028  autor: g4joos
 03 cze 2009, 18:01
Otóż chciałem zapytać czy kupując nową baterię jest ona zintegrowana z tylną klapką? Patrząc po mojej starej baterii jest ona związana na stałe z klapką. Czy taką baterię należy sformatować? (typu LI-ION)

 #339039  autor: vinc
 03 cze 2009, 19:30
g4joos pisze:Otóż chciałem zapytać czy kupując nową baterię jest ona zintegrowana z tylną klapką?
Tak.
g4joos pisze:Czy taką baterię należy sformatować? (typu LI-ION)
Nie.

Obrazek

 #339044  autor: g4joos
 03 cze 2009, 20:26
Dziękuję bardzo za przejrzystą odpowiedź ;) Chciałem jeszcze zapytać w czym rzecz jeśli: odkąd w moim LG padło podświetlenie klawiatury numerycznej bateria zaczęła wariować (trzyma dosłownie parę godzin nawet w spoczynku kiedy nic nie robię na telefonie)

 #339045  autor: BarthezzLodz
 03 cze 2009, 20:33
Dochodzi do jakiegoś zwarcia (lub czegoś w tym stylu) i energia jest marnowana na próbowanie podświetlenia klawiatury. Musisz po prostu oddać telefon do naprawy, żeby naprawili to podświetlenie.

Uśmiechnij się! ;)

Nokia 3310 -> Sony Ericsson T630 -> LG KU800 Chocolate -> Nokia N76 - > Samsung S8500 Wave -> LG L9 -> Samsung Galaxy S5 -> Samsung Galaxy S6 EDGE 64GB

 #339050  autor: g4joos
 03 cze 2009, 21:04
Problem w tym, że już raz był w naprawie... poświeciło 2dni i dalej to samo - zgasło a bateria na wyczerpaniu

 #339087  autor: vinc
 04 cze 2009, 07:59
Wobec tego jeśli masz gwarancję to oddawaj do skutku. Tym razem może dodaj telefon z ładowarką, ponieważ może z nią jest coś nie tak.

Obrazek

 #339121  autor: g4joos
 04 cze 2009, 11:37
Na wszelki wypadek zamówiłem baterię... Prawdopodobnie jutro go zawiozę na gwarancję. Ostatnim razem nie naprawili (wymienili) panelu dotykowego, który wariuje (sam przeskakuje do góry) - przecież to rzuca się w oczy :S Nie uwzględnili tego.

[ Dodano: 2009-06-08, 19:12 ]
To jest śmieszne... Oddałem dzisiaj telefon (LG KU800) na gwarancję. Użerałem się z przemiłą panią, która próbowała mi wmówić, że w tym modelu telefonu nie ma podświetlenia klawiatury... Nawet udowadniała mi to na przykładzie swojego KU800 :roll:
Na moje szczęście po parunastu minutach uwzględniła brak podświetlenia. Strasznie się zmieszała i zgasiła, uświadomiłem jej iż również posiada uszkodzony telefon :-D