• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 24 z 54
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 54

 #338961  autor: HAL
 03 cze 2009, 09:16
Witam
Wypowiedzenie złożone w poniedziałek (3 numery).
od wczoraj usiłuję dodzwonic się na 2601 w celu potwierdzenia, czy wpłynęło.
I tutaj problem: na dzień dobry komunikat: "Jezeli dwonisz w związku ze złożonym wypowiedzeniem wybierz 3 i 1". Skoro tak, to posłusznie wybieram. po wybraniu 3 standardowa oferta "więcej, taniej, za darmo", po wybraniu 1 informacja, że wybrana opcja jest nieprawidłowa, a w celu połacznia z konsultantem nalezy wybrać 1. Więc ponownie wybieram, na co papuga informuje, że wybrana opcja jest nieprawidłowa i przerywa połączenie. Ma ktoś podobnie?
Pozdr.

 #338965  autor: juzef
 03 cze 2009, 09:50
Jak już pisałem ostatnio dostałem od PLUSa papierek z potwierdzeniem rozwiązania umowy oraz z info o tym że oczywiście mogę zachować numer jeśli skorzystam z promocyjnej oferty. Szczegóły pod numerem BOK.

Hmm... No więc dzwonie wczoraj i pytam jak to wygląda, ogólnie ściema ale warto wiedzieć co zaproponują.
Niestety pani z BOK nie miała jeszcze dla mnie żadnej propozycji i jak stwierdziła oferty jeszcze brak w systemie, na pewno zostanie ona przygotowana i ktoś zadzwoni. Na obecną chwilę jest dużo osób takich jak ja, a oferty przygotowywane są indywidualnie więc proszą o cierpliwość.

Jeśli PLUS do kogoś jeszcze nie dzwonił jak i w moim przypadku oznaczać to może jedno - PLUS nie spodziewał się tak dużej liczby osób zrywających umowę i mają tam teraz niezły kocioł.

 #338968  autor: big_muzzy
 03 cze 2009, 10:00
Witam

ja z kolei mam pytanie, czy można wypowiedzieć umowę nie mając jeszcze opłaconej faktury od której zaczyna się liczyć te 7 dni, czy to ma jakikolwiek wpływ??
Czy muszę pierw zapłacić za fakture, a dopiero potem mogę wypowiedzieć??
z góry dziękuje za odpowieź.
zabnieram sie za pisanie wypowiedzeń :-D

pozdrawiam

do vinc

przeczytałem cały temat i nigdzie nie znalazłem informacji na temat opłaconej faktury !!

 #338971  autor: vinc
 03 cze 2009, 10:15
big_muzzy, chyba coś pominąłeś... Odpowiedź masz tu strona 8 KLIK. post Domenique i kubik.

Obrazek

 #338972  autor: big_muzzy
 03 cze 2009, 10:23
Dziękuje vinc

ale nie ma tam nic o tym , czy najbliższa faktura musi być już uregulowana w momencie składania wypowiedzenia czy nie ma takiego wymagania, pytam z czystej ostrożności...
może ktoś się orientuje jak z tym jest?

pozdrawiam

 #338973  autor: vinc
 03 cze 2009, 10:28
Przecież jest tam napisane, że wypowiedzenie zostało złożone przed wystawieniem faktury. Wobec tego jak może być uregulowana :roll:

Obrazek

 #338974  autor: big_muzzy
 03 cze 2009, 10:31
Ok, racja teraz to doczytałem... Chciałem się tylko upewnić to wszystko. A temat czytałem wczoraj do 3 w nocy także, nocą umysł nie jest taki chłonny, przynajmniej mój :lol:
pzdr.
 #338984  autor: Krzysieknec
 03 cze 2009, 12:09
Witam, bardzo uradowała mnie ta informacja o zmianie regulaminu w Plusie, dziś rozwiązuję umowę na iplus tym bardziej, że nie odbierają modemu, lecz w tym miejscu rodzą się pytania pytanie, czy tak karta sim z numerem po rozwiązaniu umowy przestaje całkowicie działać ?? bo szczerze mówiąc chciałbym od czasu do czasu korzystać z mobilnego internetu tylko teraz nie wiem czy da radę, bo dopóki miałem umowę to zawsze można było dokupić MB itd... Czy w Plusie jest może coś takiego jak internet na kartę coś na podobieństwo komórek ?? A może inni operatorzy mają ofertę w zakresie mobilnego internetu gdzie nie trzeba podpisywać umowy tylko można korzystać z tego od czasu do czasu ?? Proszę o radę co teraz zrobić najlepiej gdyż zostaje mi modem HSDPA(pod USB) i dobrze by było czasami go odpalić. Pozdrawiam :smt006

Ps. jak tak ma wyglądać kryzys to ja jestem za jak najdłuższym, dopiero co rozwiązałem umowę z n-ką (też zmiana regulaminu) a teraz jeszcze iPlus SUPER !!! :smt005

 #338987  autor: vinc
 03 cze 2009, 12:32
Krzysieknec pisze:czy tak karta sim z numerem po rozwiązaniu umowy przestaje całkowicie działać ??
Nie będzie działać. Przecież rozwiązujesz umowę z operatorem...
Krzysieknec pisze:Czy w Plusie jest może coś takiego jak internet na kartę coś na podobieństwo komórek ?? A może inni operatorzy mają ofertę w zakresie mobilnego internetu gdzie nie trzeba podpisywać umowy tylko można korzystać z tego od czasu do czasu ??
Pewnie, że istnieje taka możliwość w Plusie jak u innych opów. Jednak ten temat nie jest o tym.

Obrazek

 #339007  autor: zielony71
 03 cze 2009, 14:52
Witam wszystkich. Czytam to forum od pewnego czasu a dzisiaj postanowiłem się zarejestrować aby opowiedzieć o moich próbach przeniesiania trzech numerów z plusa do play.
W związku ze zmianą regulaminu postanowiłem wypowiedzieć umowę ale zależy mi na zachowaniu numerów telefonów bowiem są to telefony firmowe.
Wcześniej przeczytałem wszystko na ten temat na forum żeby nie robili ze mnie idioty.
Salon play nr 1 - Kielce ul Sienkiewicza. Nie ma sprawy mogę przenieść numer z plusa do play - muszę tylko podpisać upoważnienie i oni już wszystko załatwią. Tłumaczę, że na upoważnienie się nie da - potrzebuję zaświadczenie o możliwościach technicznych. Oni nic na ten temat nie wiedzą.
Podziękowałem, to nic, są inne salony...
Salon play nr 2 - Kielce w Realu. Miła Pani przekonuje mnie, że tak się nie da, bo ona już próbowała i Plus "zabiera stare numery". Bez komentarza.
Salon play nr 3 - Kielce w Tesco. Tu jest już lepiej. Wiedzą i potrafią. Jest tylko taki problem, że potrzebuję mieć upoważnienie notarialne od wszystkich wspólników spółki i wyciąg z rejestru nie starszy niż 3 miesiące. Upoważnienie mam ale nie notarialne, a wyciąg z rejestru jest aktualny ale sprzed roku. W takim razie nic nie załatwię. Przypomnę, że na razie nie przyszedłem podpisać nowej umowy a chcę tylko dostać zaświadczenie o możliwościach technicznych...
Nie wiem czy są jeszcze jakieś inne salony w Kielcach...
Próba nr 4 - na stronie play jest formularz dla potencjalnych klientów biznesowych - wypełnij - oddzwonimy w ciągu 24 godzin. Minęły 3 dni i ..... nic.

Mój zapał do przenoszenia numeru trochę opadł. Już sobie wyobrażam ten poziom obsługi po zdobyciu klienta. Niskie ceny są fajne ale to nie wszystko... Tylko po co play wydaje tyle kasy na reklamy telewizyjne?

 #339009  autor: Tajemniczy28
 03 cze 2009, 15:17
Popieram,tam jakies osoby pracują które sa niedoedukowane, tez już straciłem ochote na play i zostaje w plusie.(oczywiscie z nowymi warunkami)
 #339023  autor: mirek___
 03 cze 2009, 17:36
witajcie panowie, przepraszam ze przeszkadzam, ale krotkie pytanko, wczoraj przeczytalem o tym ze mozna rozwiazac umowe, ale nie dostalem jeszcze nowego abonamentu bo mam rozliczenia ONLINE (nie pamietam jak to sie nazywa) w kazdym badz razie nie przysylaja mi faktur, czy w takim razie moge juz wyslac wypowiedzenie? skoro nawet nie otrzymalem regulaminu? a jesli nie to do kiedy mam czas? przepraszam ale 38 stron troche mnie przeraza, szukalem lecz nie znalazlem. dzieki

 #339024  autor: elrond
 03 cze 2009, 17:44
mirek___ pisze:w kazdym badz razie nie przysylaja mi faktur, czy w takim razie moge juz wyslac wypowiedzenie?
Możesz. Idź do salonu, powinni ci wydrukować wypowiedzenie, podpisujesz i tyle. No chyba, że chcesz przenieść numer to wtedy najpierw do nowego operatora po zaświadczenie.

 #339025  autor: mirek___
 03 cze 2009, 17:45
panowie powiedzcie mi, czy mozna zostawic numerr tak by zostal pre-paid ? np. simplus aby mi wlaczyli po tym ? dziekuje za odp.

 #339026  autor: kalion
 03 cze 2009, 17:49
A sprawdź czy nie masz w liście plików pod "list przewodni", jeżeli tam masz to zobacz datę otrzymania i datę ostateczną zapłaty, jeżeli miałeś go wcześniej i datę np. do 20 to miałeś czas do 27. Ja szczerze mówiąc sam bym go nie zauważył, jeżeli bym nie przeczytał na tej stronie o tym fakcie. A z tym simplusem , już padła tutaj odpowiedź, tylko nie pamiętam gdzie. Konkretnie szukaj to w rozliczeniach -> rachunek elektroniczny ->lista plików, coś takiego.
--
mendes już podał ci konkretną lokalizację ;). Ja miałem np. wrzucony 9 maja(6 maja rachunek) i chyba wtedy wrzucano dla wszystkich regulamin.
Ostatnio zmieniony 03 cze 2009, 18:05 przez kalion, łącznie zmieniany 5 razy.
 #339027  autor: mendes
 03 cze 2009, 17:53
mirek___ pisze:witajcie panowie, przepraszam ze przeszkadzam, ale krotkie pytanko, wczoraj przeczytalem o tym ze mozna rozwiazac umowe, ale nie dostalem jeszcze nowego abonamentu bo mam rozliczenia ONLINE (nie pamietam jak to sie nazywa) w kazdym badz razie nie przysylaja mi faktur, czy w takim razie moge juz wyslac wypowiedzenie? skoro nawet nie otrzymalem regulaminu? a jesli nie to do kiedy mam czas? przepraszam ale 38 stron troche mnie przeraza, szukalem lecz nie znalazlem. dzieki
"Otrzymuję rachunki w postaci elektronicznej (eBok), gdzie znajdę pismo z informacją o zmianie regulaminu?
Informacje znajdują się w zakładce: Rozliczenia i pakiety -> Rachunek elektroniczny -> Lista plików do pobrania -> List przewodni.

Klienci operatora mogą rozwiązać umowę najpóźniej 7 dni od chwili terminu płatności rachunku , w którym przesłana będzie informacja o zmianie regulaminu. Obowiązuje jednak miesięczny okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia cyklu rozliczeniowego, po którym nastąpiło złożenie wypowiedzenie umowy."
panowie powiedzcie mi, czy mozna zostawic numerr tak by zostal pre-paid ? np. simplus aby mi wlaczyli po tym ? dziekuje za odp.
vide pewnej strony internetowej, nie można migrować z numerem do Simplusa.

 #339035  autor: Nien
 03 cze 2009, 19:15
Do zielony71: uważaj na tych kretynów z salonu plusa w Kielcach, w Tesco. Oszukali mnie tam koncertowo, nieźle ich szkolą widać. W każdym razie lepiej zadzwonic do Wawy i wypytać, bo tamci lubia wprowadzać w błąd...

 #339042  autor: ywis
 03 cze 2009, 20:15
Nien, wszędzie lubią wprowadzać ludzi w błąd, to ich zagrywka, w takim okresie jaki teraz mamy spowodoany masowymi wypowiedzeniami, to Oni właśnie mają płacone za to, aby wprowadzać ludz w błąd i odsyłać z kwitkami, tak aby nic nie szło przez salon.

 #339051  autor: muza_tv
 03 cze 2009, 21:09
@Nien + ywis: Zielony71 pisał o konsultantach PLAY, a nie Plusa :smt005

 #339097  autor: pawellldef
 04 cze 2009, 09:11
witam :D

Wczoraj dzwonil do mnie czlowiek z PLUSA i przystalem na warunki.
I tak dostalem dodatkowo 160 min. do wszystkich + (40 min. do wszystkich - to dodatkowo ponoc ze wzgledu na staz i takie tam :-D ....)

Umowe podpisalem na 18m-cy a po 6 m-cach moge brac nowy fon, lub inna ciekawsza oferte.

ABONAMENT 120 zl brutto standartowo 220 min. + 200 (wynegocjowane) - lacznie 420 min. do wszystkich sieci. Mysle, ze ciekawa propozycja.

Oferta oczywiscie bez telefonu - obecnie mam E51 i czekam na E55. pozdrawiam :D

A do zakonczenia umowy mialem jeszcze ponad rok....
  • Strona 24 z 54
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 54
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 54