• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 19 z 54
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 54

 #338010  autor: bard
 29 maja 2009, 13:54
Skorzystaj z punktu 1 - zlozenie wniosku nie kosztuje, a zawsze w plusie pomysla, ze to nie jest 'straszak' i naprawde chcesz od nich uciec - uzyskasz wiecej niz bez wniosku o przeniesienie (przynajmniej teoretycznie), a jak zaproponuja Ci to co chcesz, to po prostu nie udajesz sie po raz drugi do nowego operatora i nie podpisujesz umowy z nim

 #338012  autor: Mariusz_fbs
 29 maja 2009, 14:14
ale nie rozumiem trochę, ide powiedzmy do ery po to zaświadczenie i jaki toi ma związek z plusem ?

 #338015  autor: vinc
 29 maja 2009, 14:17
Mariusz_fbs złóż zwykła rezygnację i jak do Ciebie zadzwonią to przyjmiesz ofertę. Jesli chcesz zostać w Plusie nie baw się w przeniesienie numeru bo to nic nie da ;)

Obrazek

 #338022  autor: michal218
 29 maja 2009, 14:51
Skladalem rezygnacje w sobote.Dzis dostalem pismo z Plusa z potwierdzeniem otrzymania rezygnacji,wraz z podana data odlaczenia mojego numeru.Nic tam nie ma na temat z jakiego powodu,za to jest ze na podstawie RŚUT obowiazujacego od dnia 01.01.2006.
Marnotrawia tylko pieniadze na takie wysylki.
Wypowiadalem umowe tylko dlatego,ze licze na korzystniejsze warunki nabycia nowego telefonu z gps,ktory przyda mi sie na wakacyjny wyjazd...Moja umowa i tak konczyla sie w sierpniu(pod koniec),a to byloby za pozno na wymiane aparatu.
Z kolei 3 dni temu wypowiedzielismy tez umowe zony(tu koniec wypadal w pazdzierniku).Tez chodzi glownie o zmiane aparatu na cos lepszego,nawet podnoszac nieco abo,lub przechodzac na umowe na firme.Oboje mamy nedzne telefony k550i i mamy ich dosc,podobnie jak w ogole SE.Stad takie nasze decyzje.Dodam jeszcze,ze przy wypowiadaniu w salonie,nie bylo najmniejszych problemow z tym(trwalo to ok 5 minut),a milutka pani powiedziala tylko "o Boze" z usmiechem na ustach,a za drugim razem "znowu?" :)

 #338029  autor: mikrus
 29 maja 2009, 15:25
Mnie sie nie udalo zlozyc w mpunkcie plusa wypowiedzenia zostalem poinformowany o mozliwosci wyslania poleconym i skierowany tam gdzie zawieralem umowe. Widac ze nie jest to jednak takie proste jak piszecie, w tym przypadku mpunkty odmawiaja przyjecia rezygnacji...

 #338036  autor: wiper
 29 maja 2009, 16:28
Wypowiadał już ktoś z Was umowę na iplusa z netbookiem samsunga NC10? Z tego co czytałem wcześniej w tym wątku prawo do rozwiązania umowy maja abonenci wszystkich uslug z wylaczeniem mixplusa i nie powinno byc z tym zadnego problemu.

 #338037  autor: MADMAX
 29 maja 2009, 16:37
wiper pisze:Wypowiadał już ktoś z Was umowę na iplusa z netbookiem samsunga NC10? Z tego co czytałem wcześniej w tym wątku prawo do rozwiązania umowy maja abonenci wszystkich uslug z wylaczeniem mixplusa i nie powinno byc z tym zadnego problemu.
Cyk i jeszcze kilka wypowiedzi, ale skoro przejrzałes wątek to już znasz odpowiedź na swoje pytanie :-)

Pozdrawiam

 #338049  autor: Tajemniczy28
 29 maja 2009, 17:19
Panowie,dzwonili do mnie,zostaję w plusie,oto co wynegocjowałem:

-umowa na rok,
- 175 min do wszystkich za: 45 zł (3 mies), 54 zł(3 mies), 66 zł(4 mies)
dla mnie super.powodzenia w negocjacjach.

 #338054  autor: MADMAX
 29 maja 2009, 17:49
Tajemniczy28 pisze:-umowa na rok,
-175 min do wszystkich za: 45 zł (3 mies), 54 zł(3 mies), 66 zł(4 mies)
Taryfa rosnąca :D
Brakuje 2 miesięcy. Gratis? ;-)

Pozdrawiam

 #338061  autor: jls
 29 maja 2009, 18:04
wiper pisze:Wypowiadał już ktoś z Was umowę na iplusa z netbookiem samsunga NC10?
Samsungi w Plusie zaczeli sprzedawac pod koniec listopada za przyslowiowe 1 zl, potem 6 miesiecy placenia abonamentu i mini lapek wychodzi co niektorym za przyslowiowe pare zlotych. Niezle... :P

 #338062  autor: mendes
 29 maja 2009, 18:08
a ja dzisiaj poszedłem do salonu, bogaty w 24 strony wiedzy, z ładnie napisanym wnioskiem o rezygnację i co? Od razu pierwsze pytanie: czy ja faktycznie chcę rozwiązać umowę z powodu regulaminu, czy skorzystać z okazji. Czy w ogóle wiem jakie to zmiany w regulaminie i konkretnie z którymi się nie zgadzam. I oczywiście na koniec szeroki uśmiech - system coś nie działa nic nie poradzę, proponuję przyjść kiedy indziej, albo wysłać pocztą. A ja na to, że wiem o tym że system lubi się w takich momentach zawieszać, szkoda tylko, że na drugim komputerze śmiga, gdy jakieś jelenie kupują telefon na abonament. I że w BOKu mówił mi że nie macie prawa odmówić przyjęcia wniosku... A konsultant na to, że na nie swoich papierach wniosków nie przyjmują i że zachęca do przyjścia w innym terminie (ale nie daje gwarancji, że będzie działać) lub wysłania pocztą... I co tu robić? przecież nie zacznę im ubliżać ani wykłócać się jak nienormalny... :/

 #338066  autor: Tajemniczy28
 29 maja 2009, 18:20
MADMAX pisze:
Tajemniczy28 pisze:-umowa na rok,
-175 min do wszystkich za: 45 zł (3 mies), 54 zł(3 mies), 66 zł(4 mies)
Taryfa rosnąca :D
Brakuje 2 miesięcy. Gratis? ;-)

hehe nie,coś źle podałem, te 66 do końca umowy,ale itak źle niejest bo dokupując za 10 zł 70 min do wszystkich w zaleznosci od rabatu zapłące od 22 do 29 gr/min.

 #338081  autor: ywis
 29 maja 2009, 19:16
mendes, jeśli tak jak piszesz w swojej wypowiedzi, że czytałeś te wszystkie strony tutaj na forum, to moja sytuacja wyjaśnia jak załatwić sprawę w przypadku gdy no niestety, ale w moim mieście salon firmowy robi problem. Spróbuj tak samo zadziałać u siebie, może akurat się uda, musisz pamiętać, że ich obowiązkiem wręcz jest przyjęcie od Ciebie takiej rezygnacji i nie ma zmiłuj.

 #338082  autor: kalion
 29 maja 2009, 19:28
Uważam, że w trochę gorszej sytuacji są osoby wysyłające pocztą. Bo co najwyżej mogą dostać potwierdzenie, że "coś" do plusa doszło ale co dokładnie to już troszkę gorzej udowodnić. Mam jednak nadzieje, że Plus takiego świństwa ludziom nie zrobi.
Ale chyba do tego drukuje się drugą kopię pisma, i załącza wszystkie druczki nadania i potwierdzenia odbioru. A druga sprawa, operator jeżeli wysyła pismo do ciebie z informacją o potwierdzeniu przyjęcia twojego wniosku, to chyba od razu nie wyrzuca tego pisemka do kosza :P.

 #338086  autor: mendes
 29 maja 2009, 19:40
ywis pisze:mendes, jeśli tak jak piszesz w swojej wypowiedzi, że czytałeś te wszystkie strony tutaj na forum, to moja sytuacja wyjaśnia jak załatwić sprawę w przypadku gdy no niestety, ale w moim mieście salon firmowy robi problem. Spróbuj tak samo zadziałać u siebie, może akurat się uda, musisz pamiętać, że ich obowiązkiem wręcz jest przyjęcie od Ciebie takiej rezygnacji i nie ma zmiłuj.
ale widzisz, ja im również powiedziałem, że nie mają prawa mnie odsyłać i że wg BOKu muszą przyjąć moją rezygnację. Ale jak się uparł kierownik salonu i twardo prosto w oczy z uśmieszkiem mi mówi że lepiej żebym wysłał poczta bo system nie działa i on nic na to nie poradzi, to co? :/ Tobie udało się zagiąć cwaniaczka, mi nie. Jutro spróbuje w innym salonie i to od razu na agresji. Może się uda :)

 #338088  autor: kalion
 29 maja 2009, 19:47
Za przeproszeniem ale czasami musisz "mord&" się posłużyć ;). Mam nadzieję że przesłanie zrozumiane prawidłowo ;) .

 #338111  autor: ywis
 29 maja 2009, 21:25
mendes, musisz twardo i na podniesionym głosie do nich, bo jak wiadomo w momencie przyjęcia rezygnacji Oni po prostu wychodzą na minus i nie mają przez to prermii.

 #338115  autor: Rogi
 29 maja 2009, 21:50
Powiedz im że to nie Twój problem, że system nie działa, a jak nie przyjmą go w odpowiednim terminie to UOKiK się tym zainteresuje. 8)

 #338121  autor: mendes
 29 maja 2009, 22:12
Ok, dzięki za podpowiedzi, jutro ostrzej z nimi pogram :)

 #338129  autor: Peet
 29 maja 2009, 23:01
mendes pisze:a ja dzisiaj poszedłem do salonu, [...]
Nie tak się to robi. Przychodzisz i gadka szmatka że jakiś abonament i czy szybko da się załatwić bo się spieszysz i pytasz czy system im nie szwankuje, a jak działa to mówisz że się rozmyśliłeś i składasz wypowiedzenie. Nawet gdy system im nie działa to chyba telefony działają, prosisz żeby to przefaksowali i tyle.
  • Strona 19 z 54
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 54
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 54