• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 17 z 54
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 54

 #337689  autor: baton_km
 27 maja 2009, 19:57
Ja rozwiązałem wczoraj 3 umowy i dzisiaj jeszcze 2. Pomijając fakt, że każdego kto przychodzi złożyć wypowiedzenie odsyłają do domu (jeśli się uda) a system oczywiście CHWILOWO NIE DZIAŁA to wszystko raczej w porządku. Od tygodnia słyszę w salonach jak przychodzą ludzie i pytają o wypowiedzenie - zawsze ta sama odpowiedź: tutaj ma pan adres, proszę to nadać pocztą gdyż system chwilowo nie działa. Czasami nawet wyślą fax-em - tak jakby nie można tego było samemu zrobić. Jedynie gdy się nalega - wpiszą łaskawie wypowiedzenie w system (który o dziwo właśnie zadziałał) i wydrukują potwierdzenie. Cóż im się dziwić - każdy walczy o klienta a jeden na dwóch machnie zniechęcony ręką i... pójdzie do domu ;) w salonach oczywiście nikt nie wie czy kara będzie czy też nie... ehh szkoda gadać

3110 > c45 > t610 > cfx65 > 3100 > v3 > e50 > e51, 6300 > e51, e63

 #337696  autor: elrond
 27 maja 2009, 20:32
baton_km pisze:Pomijając fakt, że każdego kto przychodzi złożyć wypowiedzenie odsyłają do domu (jeśli się uda) a system oczywiście CHWILOWO NIE DZIAŁA to wszystko raczej w porządku.
Byłem dziś wreszcie złożyć to wypowiedzenie umowy. Mówie wam ludzie - MASAKRA. Dokładnie to samo o czym pisze baton_km. Dziś był ostatni dzień (termin płatności rachunku 20 maja) kiedy można było to załatwić. O 17 zamykają salon, udało mi się zdążyć z ojcem na 16:30 - umowa jest jego. Dowiaduję się oczywiście że "SYSTEM WŁAŚNIE PRZESTAŁ DZIAŁAĆ". Ja patrze na kobiete jak na nienormalną i widząc co sie kroi wypaliłem z tekstem - "nie działa czy nie chce działać?!". Oczywiście uśmieszek w odpowiedzi. Dała nam adres i mówi żeby wysłać wypowiedzenie pocztą, poleconym. Dopytywałem jej czy wystarczy tylko dokument przeniesienia czy musi być wypowiedzenie pisemne. Zapewniła mnie że wystaczy sam papier z PLAY. Coś mi nie pasowało, ale wszystko było załatwiane w biegu więc idziemy na poczte. Po wysłaniu pomyślałem że jeszcze zdąrze i wpadłem do tego salonu sie dopytać dokładnie. Inny gość mi mówi, że oczywiście wypowiedzenie o braku akceptacji musi być załączone! Kobieta druga to potwierdziła, a ta co nas obsługiwała odpowiada czym? Głupim uśmieszkiem. Nie odmówiłem sobie tej przyjemności i jeszcze raz sie pytam głośno czy system dalej nie działa :wink: Oczywiście - nie działa. Więc szybko trzeba było sklecić ręcznie wypowiedzenie, na poczte rozerwać list i dołożyć.
Kupa nerwów i biegania po mieście.

DLATEGO OSTRZEGAM tych co składają wypowiedzenia - patrzcie proacownikom na ręce i sprawdzajcie co robią i co drukują. W granicach dobrego wychowania, ale nie trzeba sie obawiać mocniejszych słów.

To prawda że dostają premie za najmniejszą ilość rezygnacji?

 #337703  autor: yagi
 27 maja 2009, 20:45
elrond pisze:To prawda że dostają premie za najmniejszą ilość rezygnacji?
Pewnie im konkurs urzadzili ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #337708  autor: Tajemniczy28
 27 maja 2009, 20:54
Ja skolei złożyłem wypowiedzenie z przeniesieniem nr. do play bez żadnych problemów. może to po porstu trzeba robić w salonie firmowym, w każdym razie ja nie miałem żadnych problemów. ale nie otym tu. Dzwoniłem własnie na infolinie do pla spytać czy cała procedura przebiega ok i wogole. nie będę wnikał w szczegóły ale, koleś mówił tak jakby chciał a nie mógł, olewacko, po 2 ciągle były jakies nalini wyciszenie i co chwila lepszy poziom rozmowy (tzn raz są słabo słychać raz dobrze). jak ja mam już teraz traiać na niedouczonych baranów i mieć problem z zasięgiem to ja dziękuje,nie wiem czy nie lepiej płącić haraczu plusowi. no ale zobaczymy jak się to rozwinie dalej.

właśnie wszedłem na status.przejdzoplay.pl i widze jest wszystko ok, podane informacje i kiedy moge iść po karte sim.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2009, 21:00 przez Tajemniczy28, łącznie zmieniany 1 raz.

 #337709  autor: baton_km
 27 maja 2009, 20:58
Mi się z systemem jednak udało - po 10 minutach rozmowy "cudownie" zadziałał - w dwóch różnych salonach, w dwóch różnych dniach. Wystarczy powiedzieć to, co jest prawdą i oczywiście każdy pracownik Plusa o tym wie - PRZYJĘCIE WYPOWIEDZENIA JEST OBOWIĄZKIEM PRACOWNIKA SALONU i nie ma on najmniejszego prawa odesłać nas do domu "z kwitkiem" instruując jak powinno nadawać się polecony na poczcie.

3110 > c45 > t610 > cfx65 > 3100 > v3 > e50 > e51, 6300 > e51, e63

 #337722  autor: jaski
 27 maja 2009, 22:37
Byłem dzisiaj w salonie i złożyłem wypowiedzenie umowy dla trzech numerów. Wszystko odbyło się tak szybko, aż mnie zaskoczyło. Zazwyczaj są dłuższe kolejki w godzinach popołudniowych, dzisiaj nawet nie czekałem długo przede mną było jedynie 5-6 osób, zazwyczaj kilkanaście numerków.
Konsultantka, dosłownie zamieniła ze mną kilka zdań. Z jej strony nie było żadnej próby zatrzymania mnie, czy wypytania dlaczego rezygnuje, żadnych prób wyjaśnienia zmian jakie Polkomtel wprowadza do regulaminu.
Spytała o numer i dowód, oznajmiła że numer jest jeszcze w promocji. Ja podałem powód rezygnacji z usług wprowadzane zmiany w regulaminie od 1 lipca 2009r. Od razu podała czystą kartkę i pokierowała jak wypełnić. Wszystkie trzy numery podałem w jednym piśmie, zostało to przyjęte. Ja otrzymałem ostemplowaną kopię z datą, pieczęcią konsultantki i jej podpisem. Na zakończenie tylko dodała, że umowy zostaną rozwiązane z 30 dniowym okresem wypowiedzenia po ostatnim najbliższym okresie rozliczeniowym.

 #337734  autor: marekzawada
 27 maja 2009, 23:28
Jaski to trafiłeś na porządny salon dbający a klienta , ja miałem podobnie jak kolega wyżej , wczoraj awaria , dziś awaria systemu oczywiście tylko tego do rozwiązywania umów pan opowiadał że najlepiej wysłać pocztą bo to poważna awaria system taki skąplikowany że może to potrwać i miesiąc i on wie najlepiej gdzie wysłać a ja się nie znam . Więc ja na to że napisze skarge do uke że salon odmawia przyjęcia wypowiedzenia umowy . I to było to , nagle moc wstąpiła w system poważna awaria ustąpiła w jednej chwili super system wydrukował 3 kartki papieru o które wcześniej prosiłem podpisałem je zabrałem jedną kopie i poszedłem szczęśliwie do domku . Pozdrawiam panów z Tesco Sargard bo u nich miały miejce te cuda i chciałbym wierzyć że to Plus ich tak wyszkolił a nie sami wpadli na taki pomysł żeby zarobić pare złotych więcej wyzbywając się człowieczeństwa .

[ Dodano: 2009-05-27, 23:43 ]
PISZCIE W JAKIM REGIONIE SYSTEM , PRZEPRASZAM SUPERSYSTEM DO WYPOWIADANIA UMÓW NIE DZIAŁA . CIEKAW JESTEM CZY MA TO ZAKRES REGIONALNY CZY MOŻE OGÓLNOKRAJOWY MOŻE TRZEBA BĘDZIE OGŁOSIĆ JAKĄŚ INFORMATYCZNĄ KLESKE ŻYWIOŁOWĄ . I ciekawy jestem czy pracownicy plusa tez będą zachęcać do zawierania umów listem gdy faktycznie system padnie .

 #337748  autor: vinc
 28 maja 2009, 06:58
marekzawada nie krzycz i popraw wielkość liter.

Obrazek

 #337749  autor: ywis
 28 maja 2009, 07:37
U mnie to wyglądało tak. Poszedłem pierwsze o wycofanie rezygnacji trwającej umowy na iPlus ponieważ był błąd odnośnie powodu, w powodzie podane jako "inne", co niestety skutkowało by z poniesieniem kary, zorienowałęm się dopiero na 2 dni przed czasem na to kiedy mogę rozwiązać ostatecznie umowę. Wycofali oczywiście rezygnację jak poprosiłem, Pan do mnie mówi, abym przyszedł na następny dzień, bo musi się "przetrawić" wycofanie w systemie, no to ja odpowiedziałem, że żaden problem, mam jeszcze 2 dni, więc przyjdę na następny dzień.

Przychodzę kolejnego dnia jak się umówiłem, no i zaczynają się "dantejskie sceny", gość który mnie obsługiwał mówi do mnie, że nie przyjmują rezygnacji z tytułu "RŚUT - brak akceptacji", a ja pytam go od kiedy. Na to On do mnie, że nigdy nie przyjmowali, a ja do niego, że dlaczego w takim razie przyjeli moją rezygnację 20-tego, nie umiał odpowiedzieć.
Spisał mi adres na jaki mam wysłać pismo i tyle. Niestety powiedziałem, że nie dam za wygraną i zrobię wojnę... pojechałem do domu, zadzwoniłem do BOK, powiedziałem jak wygląda sprawa, Pani miła, która ze mną rozmawiała zapisała sobie dane salonu firmowego w którym to odmówili przyjęcie rezygnacji z umowy. Udałem się po ok. 30 minutach ponownie do tego samego salonu i mówię do tego samego gościa wprost "albo Pan przyjmuje rezygnację albo proszę o rozmowę z kieronikiem salonu oraz zgłaszam sprawę wyżej i nie interesują mnie Wasze tłumaczenia, co Wy możecie, a co nie, bo Waszym obowiązkiem jest przyjęcie ode mnie rezygnacji" - koleś się tak speszył, popatrzył na mnie, na swoich kolegów obok, wziął tel. i poszedł wykonać tel. do pokoju służbowego po czym wraca za 5 minut i drukuje rezygnację umowy jak należy. I tak to wyglądało wszystko w skrócie... trzeba stanowczą postawić sprawę, bo Oni nie mają prawa nam odmówić przyjęcia danej dyspozycji odnośnie naszego nr, itp.

 #337753  autor: bard
 28 maja 2009, 09:20
U mnie wygladalo to tak, ze czlowiek w salonie sie zapowietrzyl i widac bylo, ze kombinuje jak tego nie przyjac, a ja mu stanowczo komplet dokumentow z play-a, wypowiedzienie wydrukowane w play-u dla plusa i mowie o co chodzi i nawet nie proszac go o to, zeby cos wprowadzal do systemu tylko chcialem mu papiery zostawic (wypowiedzenie + przeniesienie do play-a), to nawet nie probowal tylko wpisal do systemu... natomiast gdyby supersystem nie dzialal to bym mu po prostu zostawil te papiery a by mi podbil na kopii przyjecie.
Teraz sam mam obawy czy dobrze robie idac do play-a, bo jak sobie poczytalem... ;) ale z prepaida latwo sie ucieka za 50zl ;) moze nie bedzie tak zle

p.s nie wiecie jak wyglada sprawa z reklamami we fresh-u? zasypuja jak orangutan? czy jest spokoj?

 #337766  autor: nicram
 28 maja 2009, 11:45
Pamiętam rozmowę z BOK-iem Plusa z miłą panią która informowała mnie że nie mogę przenieść numeru do obcej sieci. Początkowo udawałem że się nie znam na temacie. Ale kiedy zacząłem mówić jak wygląda to od strony prawnej (UOKIK), to od razu panią olśniło że rzeczywiście istnieje możliwość przeniesienia numeru;)

W salonie akurat nie było problemów:)

17 lipca koniec umowy z Plusem, teraz tylko karta :) Umowa trwała 11 miesięcy :)

 #337769  autor: Tajemniczy28
 28 maja 2009, 12:09
To może ja opowiem coś ciekawego. dzwoniłem pod 2699 i co się okazało? moje wypowiedzenie w systemie jest - ale BRAK ŻE Z POWODU BRAKU AKCEPTACJI REGULAMINU:) tylko że jest ogólnie wypowiedzenie. Niezłe jaja. Na moją odpowiedź że mam stosowne potwierdzenie z plusa,z podpisem itp, oraz że z tego powodu rozwiązanie umowy(brak akceptacji regulaminu),poprosiła pani mnie o wysłanie jej faxem, co też uczynię. Jaki wniosek? albo mają taki bałagan albo w salonie facet specjalnie tego nie zaznaczył. Kolejna sprawa- obiecali sie odezwać i mają proponować rabaty,upusty,dodatkowe minuty itp i że zadzwonią. Dlatego uprzedzam, zawsze lepiej sprawdzić i samemu zadzwonić.

 #337775  autor: komson
 28 maja 2009, 12:53
Witam serdecznie,

mam pytanie na ktore nie znalazlem odpowiedzi w dotychczasowych wypowiedziach:

- Co sie stanie kiedy zloze wypowiedzienie w Plusie i nikt nie zadzwoni z nowa oferta przedluzenia umowy ?
- Rozumiem ze wtedy strace numer ?
- Czy mozna sie przed czyms takim zabezpieczyc, np skladajac wypowiedzenie i jednoczesnie przenoszac numer np do Ery/Play'a ?
- Kiedy jednak BOK zadzwoni z nowa propozycja, czy mozna wycofac przeniesienie do innej sieci i podpisac nowa umowe z PLUSem ?

Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam

 #337779  autor: Adamp1
 28 maja 2009, 13:37
A wiecie może jak wygląda sprawa zerwania umowy z mixa? Dokładniej z mix plusa... Ciekawe kiedy play i orange wprowadzą możliwość zerwania umowy bez kary

 #337790  autor: gojka02
 28 maja 2009, 14:18
Adamp1 pisze:A wiecie może jak wygląda sprawa zerwania umowy z mixa? Dokładniej z mix plusa... Ciekawe kiedy play i orange wprowadzą możliwość zerwania umowy bez kary

odpowiedź na to pytanie pojawiło się już na forum ;). Niestety nie ma mozliwosci wypowiedzenia umowy z Mixa z powodu zmian w regulaminie. A jeżeli chodzi o Play i Orange, to cóż...minie zapewne sporo czasu zanim rozstrzygnie się sprawa w sądzie. pozdrawiam

paula

 #337791  autor: baton_km
 28 maja 2009, 14:20
Umowy na mix-a w Plusie nie można wypowiedzieć bez ponoszenia konsekwencji.. a pozostałym operatorom pewnie się uda - bo kiedy jednak już będą zobowiązani wprowadzić te zmiany to zmieni się w PL prawo i nie będzie można z powodu braku wymuszonych zmian w RŚUT wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kar za zerwanie.. Zobaczymy czy zdążą prowadzić poprawki czy prędzej zapadną wyroki sądowe dla operatorów

3110 > c45 > t610 > cfx65 > 3100 > v3 > e50 > e51, 6300 > e51, e63

 #337795  autor: gojka02
 28 maja 2009, 14:23
baton_km pisze:Ja rozwiązałem wczoraj 3 umowy i dzisiaj jeszcze 2. Pomijając fakt, że każdego kto przychodzi złożyć wypowiedzenie odsyłają do domu (jeśli się uda) a system oczywiście CHWILOWO NIE DZIAŁA to wszystko raczej w porządku. Od tygodnia słyszę w salonach jak przychodzą ludzie i pytają o wypowiedzenie - zawsze ta sama odpowiedź: tutaj ma pan adres, proszę to nadać pocztą gdyż system chwilowo nie działa. Czasami nawet wyślą fax-em - tak jakby nie można tego było samemu zrobić. Jedynie gdy się nalega - wpiszą łaskawie wypowiedzenie w system (który o dziwo właśnie zadziałał) i wydrukują potwierdzenie. Cóż im się dziwić - każdy walczy o klienta a jeden na dwóch machnie zniechęcony ręką i... pójdzie do domu ;) w salonach oczywiście nikt nie wie czy kara będzie czy też nie... ehh szkoda gadać

nie dziwcie sie pracownikom....każda nowa aktywka to kolejny "grosz" do wypłaty, w przypadku rezygnacji Plus odbiera im premie. Takie zycie a zarabiać trzeba :) pozdrawiam. zrozumcie tez pracowników, zostali postawieni w głupiej sytuacji, bo Plus umozliwił rozwiazywanie abonentom umowę a jednoczesnie odbiera premie pracownikom gdy Ci podpiszą zbyt dużo tych rezygnacji.

paula

 #337819  autor: lifesaver93
 28 maja 2009, 15:35
U mnie natomiast wszystko przebiegło bez problemu. Pan po prostu spytał się mnie uprzejmie czy nie mógłbym wysłać rezygnacji pocztą by zerwanie umowy nie liczyło się "na konto" salonu. Zgodziłem się i pan wydrukował mi odpowiednie pismo. :wink:

 #337834  autor: QZMA
 28 maja 2009, 16:12
Witam... a co ma być napisane na tym piśmie ???
:lol: :lol: :lol:

 #337840  autor: DawidMisiak
 28 maja 2009, 16:33
Przeczytałem wątek i widzę, że większość z Was ma telefon na abonament dla ludności lub iPlusa, ale mam pytanie odnośnie Plus dla Firm.

Czy tak samo mogę rozwiązać umowę dla telefonu firmowego powołując się na zmianę regulaminu?

Jak rozumiem w salonach Plusa mają już gotowe formularze na rezygnację z powodu zmiany RŚUT i nie trzeba pisać samemu takiego wniosku, czy tak?

Z góry dzięki za odpowiedź.
  • Strona 17 z 54
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 54
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 54