• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #337425  autor: kobylka
 26 maja 2009, 15:57
Mam problem dotyczący tej usługi a mianowicie nigdzie nie moge znaleźć gdzie ją włączyć dzwoniłem na *500 i nieznalazłem dokładnie to samo z orange on-line.
Prosze o jakąś intrukcje gdzie to jest dokładniej.
Prosze o pilną odpowiedz.\
Pozdrawaim
Ostatnio zmieniony 26 maja 2009, 17:02 przez kobylka, łącznie zmieniany 1 raz.

 #337428  autor: cesarz
 26 maja 2009, 16:05
Na pewno jest pod *500 tylko trochę dalej w menu.Nie pamiętam gdzie , może usługi dodatkowe.

CNN

 #337429  autor: kobylka
 26 maja 2009, 16:09
W usługach dodatkowych tez niema ... Moze znajdzie sie ktoś kto wie dokładnie ?

 #337437  autor: sickness89
 26 maja 2009, 16:33
*500 i potem 9 z tego co pamiętam. mam już tą usługę aktywną więc u mnie komunikaty teraz trochę inaczej brzmią ale pod 9 się to aktywowało.

 #337454  autor: lzur
 26 maja 2009, 18:30
Też miałem z tym problem. Próbowałem to robić przez SMSa. Dostawałem odpowiedź "Dziękujemy za zgloszenie. Usługa chwilowo niedostępna. prosimy spróbować ponownie w późniejszym terminie". Po kilku próbach skontaktowałem się z BOK. Tam powiedzieli, że widocznie mają awarię żeby spróbować później. Po następnych kilku próbach znów telefon do BOK i tu już nie dałem się spławić. W końcu okazało się, żeby to zrobić to trzeba najpierw aktywować tą usługę. Konsultant to zrobił. dostałem zwrotnego SMSa, że usługa już włączona, wysłałem znowu odpowiedniego SMSa i ... to samo. Kontakt z BOK, tam twierdzili, że trzeba odczekać 24 godziny, potem, że muszę wyłączyć i włączyć telefon :) . Za każdym razem efekt był ten sam. W końcu za którymś razem konsultant stwierdził, że numer, który chcę doładować jest nieaktywny i że nie może on nawet odbierać połączeń. Strasznie się zdziwił, że mogę się na niego dodzwonić. Powiedział, że aktywuje go i żeby spróbować za chwilę. Kolejna próba i ... kupiłem kartę Play Fresh i mam spokój.

Na Orange-online tej opcji nie ma a dobrze szukałem.

 #337473  autor: kobylka
 26 maja 2009, 19:23
lzur, problem juz zazegnany dzieki sickness89, i on oczuwiscie dostaje plusa :)

 #337522  autor: In.ka
 26 maja 2009, 21:15
Szanowni Doładowywacze, zdradzcie mi proszę tajemnicę: dlaczego - ach dlaczego- nie czytacie jak korzystać z usługi którą jesteście zainteresowani?
Serio pytam...bo mje to niezmiernie frapuje.
Zaoszczedzilibyście sobie mnóstwo nerwów, czasu i piniendzy zapoznając sie z "instrukcją obsługii" /nie tylko w tak banalnych sytuacjach/ :wink:

Regulamin usługi Doładowanie Konta z Telefonu z Rachunkiem
6.Właczenie Usługi mozna zlecic poprzez kontakt z Orange Biurem Obsługi Klienta (BOK) pod numerem *100 lub *600 (połaczeniez Biurem Obsługi Klienta jest płatne zgodnie z cennikiem oferty, z której Abonent korzysta), poprzez wybór odpowiedniej opcji w Orange Automatycznym
Biurze Obsługi Klienta pod bezpłatnym numerem *500 albo poprzez Orange On-line (na stronie www.orange.pl/online). Właczenie Usługi wymaga
autoryzacji Abonenta zgodnie z obowiazujacym Abonenta Regulaminem swiadczenia usług telekomunikacyjnych
...itd
zawsze jest kilka możliwości właczenia usługii zawsze...
:-)