• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 54
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54

 #337317  autor: Shadowm
 25 maja 2009, 20:51
O, to jednak można zostać w Simplusie? Chcę przejść na kartę i trochę nie w smak kombinowanie z przejściem do Play Fresh, więc jeśli byłaby taka możliwość to rewelacja. Czy to pewne informacje? :)

Dopytuję, bo jutro planowałem przejść się do salonu wypowiedzieć umowe, ale od razu muszę zaznaczyć, czy chcę przenieść numer do Play, czy nie :/

 #337321  autor: widex
 25 maja 2009, 21:03
Czemu wszyscy sieci Play życzą źle?

To dzięki nim macie taniej.

Jak ja przenosiłem to kosztowało mnie to 50 zł z Simplusa.

 #337351  autor: sonicpb
 25 maja 2009, 23:16
namieszane jest z tym plusem niezle, niby wszystko wydaje sie byc proste a tak naprawde to nie ma jednego pewnego zrodla informacji prosto od operatora, plus powinien zalozyc jakis blog, ewentualnie forum, lub chocby gdyby wysylal jakies informacje na maila ktory powiadamialby o sprawach biezacych to od razu by bylo lepiej, bo ile jest salonow tyle jest roznych odpowiedzi na jedno to samo pytanie... mam nadzieje ze w sprawie przejscia z abo do simplusa sie cos wyjasni w tym tygodniu...

 #337356  autor: draco86
 25 maja 2009, 23:23
Ja dzisiaj w radio słyszałem pierwsze reklamy play mówiące o rezygnacji z operatora bez ponoszenia konsekwencji gdy ten zmieni regulamin. Co więcej było też mówione o możliwości przejścia do play z zachowaniem numeru.

 #337367  autor: vinc
 26 maja 2009, 06:46
sonicpb teoretycznie i oficjalnie nie ma możliwości migracji z abonamentu na prepaid. Jednak w praktyce jest to możliwe, ale nie każdy konsultant o tym wie... BYło już to poruszane kilkakrotnie na forum.

Obrazek

 #337370  autor: ywis
 26 maja 2009, 07:38
A ja w sumie wczoraj zrobiłem wojne w Plusie, babeczka mi podniosła ciśnienie, może i też mojej winy w tym trochę było, a było tak. 20-go mam termin płatności, rachunek opłaciłem już 14-go jak tylko dostałem fakturkę przelewem z konta bankowego przez internet, następnie 20-go udałem się do salonu wypowiedzieć umowę. Mówię do babeczki, chcę wymówić umowę ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu, który otrzymałem i wiem, że przesługuje mi taka możliwość wypowiedzenia bez ponoszenia kary pieniężnej, no więc Ona do mnie "niech Pan usiądzie, sporządze wniosek". Wszystko ok, w końcu pracujący tam ludzie powinni być w temacie i być kompetentni, a ja głupi nie sprawdziłem powodu wymówienia i podpisałem, wczoraj rano patrzę tak sobie na wymówienie, a tam powód podany jako "inne" - myślałem, że mnie trafi. No i poleciałem od razu do tego samego salonu, babeczki już nie było, obsłużył mnie facet. Wycofał to wypowiedzenie, bo powód jaki był podany był zły i dziś ponownie muszę lecieć do plusa skłądać wypowiedzenie, o tyle mam szczęście, że do jutra mam termin. Przynajmniej wiem, że niestety, ale mało kompetentne osoby siedzą w tych salonach, pewnie nie wszystkich, ale znajdą się takie.

 #337382  autor: sonicpb
 26 maja 2009, 09:48
vinc pisze:sonicpb teoretycznie i oficjalnie nie ma możliwości migracji z abonamentu na prepaid. Jednak w praktyce jest to możliwe, ale nie każdy konsultant o tym wie... BYło już to poruszane kilkakrotnie na forum.
dobrze, ale przecież to wszystko zależny od konsultanta, ja mu mogę mówić swoje, że da się na pewno przenieść nr od razu do simplusa, ale jeżeli on nie jest poinformowany to ja po prostu przez jego niewiedze tracę, bo muszę kombinować z przejściami... czyż nie? potrzebowałbym jakiegoś namacalnego dowodu o takowej możliwości, a niestety nie sądzę abym czegoś takiego się doszukał, wątpie aby np. wydrukowany skan pisma które otrzymał kubik by wystarczyło.
 #337394  autor: tian
 26 maja 2009, 11:05
ywis pisze:A ja w sumie wczoraj zrobiłem wojne w Plusie, babeczka mi podniosła ciśnienie, może i też mojej winy w tym trochę było, a było tak. 20-go mam termin płatności, rachunek opłaciłem już 14-go jak tylko dostałem fakturkę przelewem z konta bankowego przez internet, następnie 20-go udałem się do salonu wypowiedzieć umowę. Mówię do babeczki, chcę wymówić umowę ze względu na brak akceptacji nowego regulaminu, który otrzymałem i wiem, że przesługuje mi taka możliwość wypowiedzenia bez ponoszenia kary pieniężnej, no więc Ona do mnie "niech Pan usiądzie, sporządze wniosek". Wszystko ok, w końcu pracujący tam ludzie powinni być w temacie i być kompetentni, a ja głupi nie sprawdziłem powodu wymówienia i podpisałem, wczoraj rano patrzę tak sobie na wymówienie, a tam powód podany jako "inne" - myślałem, że mnie trafi. No i poleciałem od razu do tego samego salonu, babeczki już nie było, obsłużył mnie facet. Wycofał to wypowiedzenie, bo powód jaki był podany był zły i dziś ponownie muszę lecieć do plusa skłądać wypowiedzenie, o tyle mam szczęście, że do jutra mam termin. Przynajmniej wiem, że niestety, ale mało kompetentne osoby siedzą w tych salonach, pewnie nie wszystkich, ale znajdą się takie.
Witam, tak sledze watek od poczatku i chcialbym Was przestrzec przed jedna rzecza.. od razu jedna uwaga, na pewno nie wszyscy, ale jakas grupa na pewno... Mam wrazenie, ze to nie jest pomylka Drogi Kolego. U mnie bylo podobnie, a byl to glowny salon plusa. A tam juz sa konsultanci przeszkoleni.. wiec mozna by bylo powiedziec przypadek? Dalej twierdze, ze chyba jednak nie... podczas rozmowy twierdzili, ze nie mozna rozwiazac umowy, kiedy powiedzialem, ze mozna, wtedy zaczely sie zaczepki na temat regulaminu (pytansko na calego) to juz mnie tak zdenerwowalo, ze nie wytrzymalem, pojawila sie pierwsza zlosc na mej twarzy... byly jeszcze inne cyrki, ze za wczesnie, ze za pozno.. doslownie czepiali sie wszystkiego! Na sam koniec nawet tego, ze nie pojawilem sie w punkcie najblizszym swojego zamieszkania! Czyzby to byl obowiazek? No i zaczely sie grozby, ze pojde z tym wyzej, bo nie mam czasu na dyskusje.. od razu pojawil sie papier do rozwiazania umowy... wtedy juz zrobilo sie spokojnie... a tu nagle, gdybym goscia nie poprawil co ma dokladnie wypisac na rozwiazaniu umowy, to poszlo by pismo pelne bledow! Nie musze sie na tym znac, nie mam obowiazku patrzec na rece czlowieka, ktoremu zaufalem, ale na to co podpisuje juz TAK. Dlatego, patrzcie dokladnie co Wam daja w sklepach, salonach do podpisywania podczas rozwiazywania powyzszej umowy. Przypadek starszej kobiety, ktora tez chciala rozwiazac umowe, skonczyl sie na tym, ze powiedzieli Jej, ze "NIE MOZNA"... i poszla do domu... ile takich ludzi w Polsce? Mysle, ze wiele... tej starszej pani wprawdzie pomoglem, ale ile jest takich ludzi, ktorzy nie maja nikogo obok siebie? No wlasnie, oto uczciwa Polska...
Jesli dobrze zrozumialem, to podobno salony/sklepy, ktore rozwiaza najmniej umow z tytulem "Zmiana regulaminu", dostaja nagrody w postaci banknotow (czyli srodka platniczego w Polsce), a to juz jest argument, aby nie byc zbyt pomocnym... Moze jestem zlosliwy, ale to co ostatnio obserwuje to wola o pomste do nieba...
Pozdrawiam serdecznie...

 #337396  autor: Sig
 26 maja 2009, 11:30
@problemy

To prawda, że w salonach ludzie są traktowani różnie. Niedawno na telepolis była informacja, że sprzedawcy dostaną bonusy za zminieszjenie liczby rezygnacji. JA miałem to szczęście że trafiłem na przyjaznego ddoradcę, a że byliśmy sami w małym salonie i była to sobota - szczerze sobie pogadaliśmy. Zszokowało mnie, że on otwarcie mówił o przejsćiu do Play. Nie dlatego, że Fresh jest super fajny, ale jak on to ujął - żeby wrócić na abonament ze starym numerem i sprzedać telefon za 500 zł.. To rozwiało takżźe moje wątpliwości co do ewentualnej kaucjki w przyszłosci... Co za wspaniala etyka i geniusz strategicznego myślenia w Plusie - nawet dla doradców nie przygotowali jakiegoś pakietu lojalnosciowego za nie zerwanie umowy. Aha, doradca dzień wcześniej złożył wypowiedzenie wiec wiedział co i jak. Natualnie było kilka nieścisłości - np. sądził że nie można złożyć wniosku przed otrzymaniem faktury. Nie była to zła wola, po prostu brak informacji. Niestety także potwierdził, że nie da się przenieść numeru do Simplus (genialny przepływ informacji w Plus...), co również zdziwiło doradcę - łatwiej uciec do konkurencji.
Podsumowując, ja byłem przygotowany na kogoś opryskliwego, więc radzę:
- dzwonić do BOK, zanotować odpowiedzi na pytania
- pisać do BOK, wydrukować odpowiedzi z nazwiskami odpowiadających
- dziesięć razy upewnić się, czy powódem zerwania umowy jest brak akceptacji RŚUT
- wydrukować sobie bodajże artykuł 52, p. 2 prawa telekomunikacyjnego (brak konsekwencji przy zerwaniu umowy)
- mieć 2601 na szybkim wybieraniu w telefonie, lub zmusić doradcę do przedzwonienia
- na wszelki wypadke przygotować sobie podanie do wypowiedzenia
itd.

Ogólnie, być twardym. Dawno się nauczyłem, że punkty obsługi czegokolwiek są raczej ostatnim miejscem gdzie mozna się dowiedzieć czegoś pewnego. Tym ludziom zależy na sprzedazy - tak są wynagradzani i będą się mijać z prawdą, a w najlepszym razie nie mówić wszystkiego.

To smutne, bo wielu niepoinformowanych klientów zrezygnuje ze swoich praw.

Aha, do zerwania wystarczy mieć dowód, oraz znać numery telefonów. Ja zrezygnowałem z 2 z 3 ogółem.

 #337397  autor: grzybekxl
 26 maja 2009, 11:43
Ja miałem już 2 akcje z próbą rozwiązania umowy - najpierw wczoraj w sklepie Plusa w pewnej miejscowości pod Szczecinem - pani poinformowała mnie że system nie działa i nie może mi wprowadzić rezygnacji do systemu. Dziś w sklepie Firmowym Plusa w Szczecinie na os. Słonecznym pani też powiedziała że od rana jej jeden z systemów nie działa (ten który obsługuje rozwiązania umowy. Poszedłem 50 m dalej i tam jest sklep Plusa i Pani zaczęła wprowadzać do systemu moje wypowiedzenie (o dziwo działał) ale jak poprosiłem aby po okresie wypowiedzenia umowy numer pozostał w simplusie Pani powiedziała że nie ma takiej możliwości. W każdej innej sytuacji jest możliwość (np. wygaśnięcie umowy terminowej) ale przy braku akceptacji regulaminu Plusa nie ma. Na co ja jej mówię ża ja nie akceptuje tylko regulaminu oferty abonamentowej, a regulamin pre-paida jest inny i ja go akceptuję to powiedziała że i tak nie ma takiej opcji. To ja powiedziałem żeby anulowała to co wprowadziła i że pójdę po papier z możliwością przeniesienia numeru do innej sieci. Widzę że inna sieć będzie na mnie zarabiać. Albo wyślę rezygnację listem poleconym z opcją pozostawienia numeru w simplusie i zobaczę co mi odpiszą.
 #337399  autor: slim_f
 26 maja 2009, 11:53
:smt006 :smt006 Hey i wiadomo już coś na 100% w sprawie MIXPLUSA ?? Zrywanie umów dotyczy tez MIXPLUSA :?: :?: :?:

 #337403  autor: gojka02
 26 maja 2009, 12:21
widex pisze:Czemu wszyscy sieci Play życzą źle?

To dzięki nim macie taniej.

Jak ja przenosiłem to kosztowało mnie to 50 zł z Simplusa.

bynajmniej nikt nie życzy sieci Play źle. Zastanawiające jest jednak to, że stać ich na tak niskie stawki....ciekawe jak długo pociagną na minusie....nie oficjalne źródła donoszą, że play ma coraz mniejsze zyski i leci na łeb na szyję, dlatego zależy mu na jaknajwiekszym pozyskaniu klientów w nadzieji, ze to ich uratuje! Zresztą zobaczcie, że mimo tego, że z sieci play połaczenia są tanie, jednak już do playa jest o niebo drożej niż do innych sieci. czemuś ta taktyka na pewno służy ;) Ale to moje zdanie, nie koniecznie musi sie ziścić czarny scenariusz.
Aha uzyskałam informację z salonu plusa, odnosnie mozliwości rezygnacji z abonamentu i przejścia na simplusa.
Jeżeli konczy nam się umowa i chcemy zrezygnować z abonamentu ale nie chcemy zrezygnować z numeru to istnieje mozliwość zachowania numeru. natomiast w przypadku braku akceptacji dla nowego regulaminu, niestety takiej mozliwości już nie ma. albo wyłączają nam numer albo przenosimy go sobie do innej sieci. zobaczymy czy te informację są prawdziwe, bo zapewne każdy z nas uzyska różne informacje z róznych salonów ;)

[ Dodano: 2009-05-26, 12:26 ]
slim_f pisze::smt006 :smt006 Hey i wiadomo już coś na 100% w sprawie MIXPLUSA ?? Zrywanie umów dotyczy tez MIXPLUSA :?: :?: :?:
Zrywanie umów nie dotyczy mix plusa!!!! na 100%
zmiany regulaminu nie dotyczą mixa, tam nic się nie zmienia, więc zrezygnować bez ponoszenia kary nie można!!!

paula

 #337405  autor: elrond
 26 maja 2009, 12:30
gojka02 pisze:bynajmniej nikt nie życzy sieci Play źle. Zastanawiające jest jednak to, że stać ich na tak niskie stawki....ciekawe jak długo pociagną na minusie....nie oficjalne źródła donoszą, że play ma coraz mniejsze zyski i leci na łeb na szyję, dlatego zależy mu na jaknajwiekszym pozyskaniu klientów w nadzieji, ze to ich uratuje!
E nie, chyba nie jest aż tak źle. Owszem, mają kredyty, coś 1,1 miliarda euro, jednak nie wierzę że bezpodstawnie by sie tak zadłużali. Co do niskich cen, to nic innego jak asymetria MTRów. Na razie jadą na tym koniu i wychodzą całkiem dobrze, czas pokaże jak sie ta sprawa rozwinie.
koniec OT.

 #337412  autor: gojka02
 26 maja 2009, 13:35
elrond pisze:
gojka02 pisze:bynajmniej nikt nie życzy sieci Play źle. Zastanawiające jest jednak to, że stać ich na tak niskie stawki....ciekawe jak długo pociagną na minusie....nie oficjalne źródła donoszą, że play ma coraz mniejsze zyski i leci na łeb na szyję, dlatego zależy mu na jaknajwiekszym pozyskaniu klientów w nadzieji, ze to ich uratuje!
E nie, chyba nie jest aż tak źle. Owszem, mają kredyty, coś 1,1 miliarda euro, jednak nie wierzę że bezpodstawnie by sie tak zadłużali. Co do niskich cen, to nic innego jak asymetria MTRów. Na razie jadą na tym koniu i wychodzą całkiem dobrze, czas pokaże jak sie ta sprawa rozwinie.
koniec OT.
ja mam nadzieję, że Play pociągnie jak najdłużej...w końcu robi niezłą konkurencje innym sieciom, dlatego możemy dzwonic taniej. sieci prześcigają się w ofertach, co jest dla nas korzystne :)

paula

 #337445  autor: szpecgos
 26 maja 2009, 17:16
Witam serdecznie,

Specjalnie się zarejestrowałem na forum, żeby odpisać w tym poście.

Do rzeczy były już 3 razy w dwóch różnych salonach plusa w celu wypowiedzenia umowy i otrzymywałem informację, że albo nie działa system albo nie można przyjmować rezygnacji itp i tak mnie plus tym wkurzył, że już nigdy nie będę ich klientem.

Ale postanowiłem sprawą pociągnąć dalej i zadzwoniłem do UOKiK i otrzymałem informację, że jest to działanie BEZPRAWNE i mnie jako klienta nie interesuje czy system działa czy nie i po prostu taką rezygnacje składam.

Postanowiłem zatem zadzwonić do BOK i dowiedzieć się coś na ten temat i tutaj o dziwo miałem rozmowę z bardzo miłym Panem, który udzielił mi następującą informacje przez telefon, że otrzymują informację, że salony odmawiają przyjęcia takiej rezygnacji i poinformował mnie, że jest to działanie BEZPRAWNE!!! Mam pełną możliwość rezygnacji z umowy i nie potrzeba to tego żadnego systemu. Powiedział abym wypisał wniosek w formie podobnej jak ten http://img41.imageshack.us/img41/6549/img0026fps.jpg i udał się do salonu z nim. Pan mnie poinformował, że nie jest potrzebny żaden system wystarczy, że przedstawiciel przefaksuje taki wniosek do działu rezygnacji. Od Pana z BOK mam też jeszcze informację o 2 ważnych uwagach aby wniosek był podpisany i aby OBOWIĄZKOWO przedstawiciel przystawił swoją pieczątkę imienną jak i podpis na tym wniosku.

Jutro idę znowu do salonu już z wnioskiem zobaczymy co z tego wyjdzie, jeśli ponownie mi odmówią poproszę o pisemną informację, że odmawiają przyjęcia rezygnacji i wtedy zobaczymy komu będzie do śmiechu.

Pozdrawiam.

 #337452  autor: HAL
 26 maja 2009, 18:26
Witam
Czy ktoś już dostał jakieś propoycje z Plusa w zamian za pozostanie u niech? Ciekawi mnie jak zamierzają powstrzymać klientów przed ucieczką, poza standardowym utrudnianiem rezygnacji...
Pozdr

 #337455  autor: sochaczew
 26 maja 2009, 18:32
A ja dzisiaj dostałem pismo z potwierdzeniem rozwiązania umowy chyba, że......
Skorzystam z dwóch ofert ( do wyboru jedna ) 24 lub 12 miesięcy. Poza tym informują, mnie ze moge swobodnie przejść do simplusa muszę tylko:
1. wymienić kartę sim na nową ( w najbliższym punkcie sprzedaży ).
2. następnego dnia po rozwiązaniu umowy włączę telefon.
3. w ciągu 30 dni zasilę kartę.
W ten sposób zachowam nr, ale już jako telefon na kartę bez abonamentu, bez umowy i bez żadnych zobowiązań.

 #337458  autor: sonicpb
 26 maja 2009, 18:41
sochaczew pisze:A ja dzisiaj dostałem pismo z potwierdzeniem rozwiązania umowy chyba, że......
Skorzystam z dwóch ofert ( do wyboru jedna ) 24 lub 12 miesięcy. Poza tym informują, mnie ze moge swobodnie przejść do simplusa muszę tylko:
1. wymienić kartę sim na nową ( w najbliższym punkcie sprzedaży ).
2. następnego dnia po rozwiązaniu umowy włączę telefon.
3. w ciągu 30 dni zasilę kartę.
W ten sposób zachowam nr, ale już jako telefon na kartę bez abonamentu, bez umowy i bez żadnych zobowiązań.
rezygnacje byles zlozyc osobiscie w salonie plusa, czy wyslales poczta te dokumenty?

 #337459  autor: grzybekxl
 26 maja 2009, 18:47
Sochaczew? Mógłbyś podać jakieś szczegóły tych propozycji na 12 lub 24 m-ce?

 #337460  autor: sochaczew
 26 maja 2009, 18:50
rezygnację złożyłem w salonie a co do propozycji to nie za wiele pisze, wszystkie info moge uzyskac pod bezpłatnym numerem 2699 :-). Nie interesuje mnie wiec nie dzwonie :-)
  • Strona 14 z 54
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 54