• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 54
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 54

 #336443  autor: ombrenos
 21 maja 2009, 13:49
biricchina
Droga koleżanko, skoro plus traktuje stałych klientów, z kilkuletnim stażem (w moim przypadku 7lat) tak samo jak nowych przy przedłużaniu umowy, to się proszę teraz nie śmiać z tych którzy żądają 50% zniżki. Skoro kilka lat płacenia regularnych i w terminie rachunków (może nawet nie najwyższych) nie ma dla plusa żadnego znaczenia, nie zależy Wam na kliencie od którego macie stały i pewny dochód, no to teraz masa osób, które kupiły kilka miesięcy temu nowy aparat rozwiązuje umowę i idzie do konkurencji gdzie mają lepsze warunki.
Jeszcze co do wspominanej powyżej opłaty za rachunek w wysokości 5zł. Jak rozwiązywałem umowę to kobita chciała mi wmówić, że przecież taka opłata jest cały czas, a te 5zł to tyczy się rachunku szczegółowego w razie zagubienia lub kradzieży telefonu :shock:

A co z tą (niby) zapowiadaną kaucją, którą będą żądać jeśli za jakiś czas ponownie ktoś zechce podpisać umowę na abo - to już tak dożywotnio będzie wisieć na osobach, które w obecnej sytuacji wypowiedziały umowę? :wink:

 #336444  autor: kojot78
 21 maja 2009, 14:12
sochaczew pisze:1.95 zeta jak się dodzwonisz za 1 razem. Bo w moim przypadku zanim porozmawia ze mna konsultant ( albo zajęte i trzeba czekac ) to muszę wykrecić dwa lub trzy razy ten numer :-). Pomimo, że mam darmowe minuty to mi z nich nie ściaga tylko płacę dodatkowo :-(
:smt005
To pewnie wlasnie te korzysci o ktorych wspominala Kolezanka z 2699.Nie dodzwoniles sie to placisz tylko 0.95za polaczenie z automatem. Moze ktos wie jak wyglada ta oplata w praktyce? Najpierw zglasza sie automat i czy to oznacza ze zaplacimy 0.95 za automat + 1.95 za konsultanta ?

[ Dodano: 2009-05-21, 14:41 ]
Nie powinno sie przedstawiac kulis negocjacji przed ich koncem.Ale ich final jest dla mnie bez znaczenia, wiec powiem jak to wyglada w moim przypadku. Ocencie sami czy tak sie traktuje klienta?
1.wypowiedzenie i decyzja o odejsciu z tej sieci.
2.Telefon od 2699 [swoja droga wiecie ze gdy macie trwajaca umowe to ten numer przestaje byc dostepny?]Propozycja nr 1. 110 minut do wszystkich + wybrany pakiet syberyjski za 50 zl. z kontraktem na 12 m-cy. Propozycja odrzucona, poniewaz mozna bylo miec 10minut wiecej w abonamencie super karta-bez zobowiazan[patrz watek o super karcie], wiec po co mi to samo tylko z kontraktem. Przemila Pani Edyta /pozdrawiam serdecznie/ informuje mnie, ze tej oferty nie moze mi zaproponowac.
3.Moze telefonik? oferuja nokie E 51 za 99zl. z kontraktem.Mowie ze rozwaze do jutra.
4.obejrzalem tel. i dzwonie ze OK dogadajmy szczegoly. Niestety cennik telefonow sie zmienil.Mam pecha. w/w nokia kosztuje juz 249 zl. Wydalo mi sie to malo powazne i podziekowalem.
5.Telefon od 2699 z informacja ze super karta jest juz dostepna dla mnie. Podziekowalem i powiedzialem ze sie odezwe.
6.dzwonie caly dzien zeby powiedziec ze ta oferta mi pasuje.Niestety nie mam szczescia.moj konsultant jest zajety./15.05/
7.2699 oddzwania w poniedzialek.18.05.Dogadujemy szczegoly. Mam dwa numery i na jeden wezme jakas biedna 6300 a na drugi super karte.Huuuurrrrra.Z glowy. Potwierdzenie ma byc jutro.
8. 2699 dzwoni ale z 1dniowym opoznieniem. Telefon jest do jednego abo, ale okazuje sie ze super karta jest nieaktualna jako abo bez zobowiazan.
Zmienili to od 15.05.Rece mi opadaja. Co Wy na to ?

 #336451  autor: Tajemniczy28
 21 maja 2009, 14:55
To sie nazywa moc wrażeń:)jazda ma maksa

 #336453  autor: juzef
 21 maja 2009, 15:15
Niop nic tylko czekać aż się odezwą :) Obawiam się że negocjacje z PLUSEM to będzie niezła jazda. Obiecanki cacanki...

Czy ktoś przeżył podobne przygody co kojot78. Podzielcie się wrażeniami z rozmowy z naszym ukochanym BOK...

 #336464  autor: recox
 21 maja 2009, 15:49
Ja osobiście wynegocjowałem jakieś 2 miesiące temu zniżkę na jeden abonament w wysokości 50zł w zamian za pomyłkę plusa (ustawili mi 4 Gb limitu w iplusie zamiast 8 jakie wynikały z umowy)

Dostałem nawet od nich pismo o tej decyzji i ...

niestety do tej pory tych 5 dych nie widziadłem na oczy (tzn. korekty na kolejnym rachunku) :smt011

 #336466  autor: kojot78
 21 maja 2009, 16:01
Ja w listopadzie rowniez po burzliwych negocjacjachdostalem omnie za 300.Byla to rekompensata bo na poczatek oferowali mi ten tel. na przedluzenie drozej niz dla nowych klientow.Negocjacje szly ciezko ale nie tak jak teraz!

 #336471  autor: juzef
 21 maja 2009, 16:20
kojot78 pisze:Ja w listopadzie rowniez po burzliwych negocjacjachdostalem omnie za 300.Byla to rekompensata bo na poczatek oferowali mi ten tel. na przedluzenie drozej niz dla nowych klientow.
CZAD i TERROR !!

Niop to można się spodziewać już wszystkiego po PLUSIE.

 #336472  autor: kubik
 21 maja 2009, 16:20
recox pisze:Dziś dostałem nowy regulamin

Co za ludzie tam pracują :shock:

najpierw wypuszczają ofertę na notebooka wartego prawie 2.000 za 49 PLN w abonamencie za 110zł 3 pierwsze miesiące za 1zł

po tygodniu zmieniają ofertę i za tego samego notebooka w tej samej ofercie trzeba ja zapłacić kilkaset złotych

i po 4 miesiącach wprowadzają nowy regulamin i możliwość zerwania umowy.

Co mogę powiedzieć, mam notebooka za 49zł :)

PS. szkoda ze nie wziąłem 5 sztuk ;D

Ahhh.. życie jest piękne 8) a głupota nie boli...

PS. Jeśli zadzwonią z propozycja, to moje ultimatum to 60% zniżki na abonament, bo i tak mi nie zależny ;) ciekawe co powiedzą :smt005
jestem w tej samej sytuacji - jutro przyjedzie kurier z umową na tego iPlusa:
50% rabatu na iPlus 110 na cały okres umowy (12M) - więcej chyba nie wytargujesz ;) ale czekam na info.

a co do Pani biricchina - skoro klient odchodzi, bo taką możliwość daje mu prawo, to dlaczego operator nie mógłby go zatrzymać przystając na jego warunki? w końcu nie jest to cała baza abonencka, tylko promil, jak nie jednostki w stosunku do wszystkich.
druga sprawa, to propozycja 50% rabatu na TW150 jest realna i powinna być zaakceptowana, zwłaszcza że nie prosi się o nowy telefon - więc w czym problem? na iPlusa 110 dostałem taką ofertę, a na zwykły abonament już nie mogę? śmieszne.

 #336494  autor: sochaczew
 21 maja 2009, 17:35
Byłem dziś w salonie PLUSa oraz wysłałem ( jak wczesniej pisałem ) zapytanie do BOK. Oto odpowiedź:
"Uprzejmie Pana informuję, że w przypadku braku akceptacji zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. oraz Cennika Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. możliwe jest złożenie wypowiedzenia przed otrzymaniem faktury z powiadomieniem. Oznaczony jest tylko końcowy termin możliwości złożenia rezygnacji bez konsekwencji odszkodowawczych, do 7 dni od upływu terminu płatności tego rachunku"
Pozdro :-)

 #336501  autor: draco86
 21 maja 2009, 18:17
Witam,

przeczytałem całą dyskusję i nie odnalazłem jednak odpowiedzi na moje pytanie.
Sytuacja wygląda następująco, pan w salonie plusa podpisuje ze mną umowę dnia 15 maja,
wspomina jedynie, że będzie zmiana umowy, z dokumentów podpisanych dostaję tylko umowę, z drugiej strony jest regulamin, który mówi np o 1/30 odszkodowania itd,
czyli wnioskuję, że to jest stara umowa (w nowej podobno odszkodowanie to 1/15 okr rozliczeniowego). Do podpisania dostaję także zgodę na przetwarzanie moich danych.
Z dokumentów które dostałem mam umowę i na drugiej stronie kartki podpisany regulamin.
Dodam, że na końcu ów regulaminu jest napisane iż "integralną częścią umowy jest załącznik", załącznik którego nie dostałem ani nie podpisałem.
Więc czy jest szansa, bym mógł wypowiedzieć umowę Plusowi?

Przepraszam jeśli to jest chaotycznie, lecz starałem się ująć wszystko jak najtreściwiej.

 #336511  autor: kojot78
 21 maja 2009, 19:17
Jeśli jesteś przekonany że nigdzie nie dałeś im podpisu pod zapoznaniem się z nowym regulaminem to myślę że ... i tak nic z tego ;) To byłaby raczej droga reklamacji bądź odstąpienia od umowy w terminie 10 dni. Ale zatrzymanie telefonu moim zdaniem nie wchodzi w grę. Według informacji zaczerpniętych z sieci wynika, że od 4.05 dawali do zapoznania się oba regulaminy, wystarczy więc że podpisałeś im gdziekolwiek "zapoznałem się". Jeśli tak to już nikogo nie interesuje czy załącznik masz czy nie dostałeś czy zgubiłeś... zjadłeś ;) ważne że Cię zapoznali z nim.
pozdr.

 #336532  autor: vinc
 21 maja 2009, 20:44
kojot78 pisze:To byłaby raczej droga reklamacji bądź odstąpienia od umowy w terminie 10 dni.
Nie ma czegoś takiego jak odstąpienie od Umowa w jakimkolwiek terminie jeśli umowa została podpisana w lokalu przedsiębiorstwa itp. Oczywiście jeśli nie chcesz zapłacić kary ;)

Obrazek

 #336535  autor: kojot78
 21 maja 2009, 21:05
vinc pisze:
kojot78 pisze:To byłaby raczej droga reklamacji bądź odstąpienia od umowy w terminie 10 dni.
Nie ma czegoś takiego jak odstąpienie od Umowa w jakimkolwiek terminie jeśli umowa została podpisana w lokalu przedsiębiorstwa itp. Oczywiście jeśli nie chcesz zapłacić kary ;)
Nie będę polemizował bo możesz mieć rację ;-) . Ja podpisywałem umowy w telefonicznym BOK-u i nie zwróciłem uwagi na tą informację w poście Kolegi. Zostaje więc jedynie reklamacja, a rozstrzygnięcie raczej na nie. Zwłaszcza jeśli był jakiś podpis, że akceptuje.

 #336537  autor: ryszard233
 21 maja 2009, 21:07
Witam.....Ja dzis zlozylem w salonie wypowiedzenie umoowy...ale jeszcze nie dostalem rachunku z regulaminem...dostane po 1 czerwca. Czy nie bede placil kary umownej? na wypowiedzeniu jest zaznaczone brak akceptacji nowego rsut.prosze o wyjasnienie denerwue sie barddzo bo kara jest 800zl....dzieki

 #336539  autor: kojot78
 21 maja 2009, 21:11
Hmmmm. Mogłeś zapytać konsultanta, któremu przekazałeś wypowiedzenie :wink:
Wydaje mi się że nie ma żadnych podstaw do kary, gdyż Pani/Pan konsultant w systemie widzi jedyną dostępną opcję bezkarnej rezygnacji czyli brak akceptacji nowego rsut.

 #336541  autor: Tajemniczy28
 21 maja 2009, 21:14
Nic nie zapłacisz. Ja dzis dzwoniłęm w tej sprawie na partyline, pytałem w najwiekszym salonie gościa, napisałem nawet maila-wszyscy potwierdzili ze NIE MA KARY UMOWNEJ.Złożyłem wiec wypowiedzenie i nr. do play. Na potwierdzenie kopia maila.Przestańcie wkońcu sie bać.

Odpowiedź (Sławomir Guzowski) 21/05/2009 15:58
Uprzejmie Pana informuję, że wypowiedzenie z powodu braku akceptacji zmian Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. oraz Cennika Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Polkomtel S.A. może być złożone także przed otrzymaniem faktury z powiadomieniem. Oznaczony jest tylko termin końcowy takiej możliwości.

Zgodnie z § 16 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, wypowiedzenie umowy przez Abonenta nabiera mocy prawnej pod warunkiem zachowania formy pisemnej. Pismo, zawierające krótkie oświadczenie o rezygnacji oraz jej powodzie, z danymi Abonenta, jego numerem telefonu oraz odręcznym podpisem osoby upoważnionej, zaadresowane do Działu Obsługi Klienta należy złożyć w najbliższym punkcie dealerskim, Sklepie Firmowym lub Salonie Plus (http://www.plus.pl/adresy_punktow_sprzedazy/).
Istnieje również możliwość przesłania wypowiedzenia umowy listem poleconym na adres:

POLKOMTEL S.A.
ul. Wołoska 16
02-675 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług"

 #336544  autor: kalion
 21 maja 2009, 21:18
ryszard233 przeczytaj dobrze dwie lub trzy strony tego tematu poprzednie, albo piąta do góry od twojego postu, informacji uzyskanej od sochaczew. Mogłeś dostać ten regulamin w salonie i zapoznać się tam , jeżeli ci nie pasowało masz prawo.
-
I o to chodzi tajemniczy28. Zostało potwierdzone, sądzę że nikt nas w bambuko nie może zrobić. Ja tylko na wszelki wypadek poczekam do poniedziałku i jeżeli nie będzie żadnego telefonu, to zadzwonię i spytam się czy zostało dostarczone pismo(mimo że zostało wysłane "za potwierdzeniem odbioru").

 #336554  autor: sochaczew
 21 maja 2009, 21:39
ryszard233 pisze:Witam.....Ja dzis zlozylem w salonie wypowiedzenie umoowy...ale jeszcze nie dostalem rachunku z regulaminem...dostane po 1 czerwca. Czy nie bede placil kary umownej? na wypowiedzeniu jest zaznaczone brak akceptacji nowego rsut.prosze o wyjasnienie denerwue sie barddzo bo kara jest 800zl....dzieki
Nie bedziesz, czytaj moj wpis wyzej :-)

[ Dodano: 2009-05-21, 21:54 ]
Tak czytam jak dzwonią do niektórych i proponują warunki "nowe" "lepsze"? i dochodzę do wniosku, że ja nie chcę zeby do mnie dzwonili. Naprawdę jak porównuję PLAY do tego co mam w PLUS od 7 lat to głowa boli. Krótkie zestawienie:
PLUS: abonament 40 zł, 0.60 zł min., 0.20 zł sms, 0.40 zł mms, 60 min. darmo -24 mce
PLAY: abonament 25 zł, 0.45 zł min., 0.10 zł sms, 0.20 zł mms, 130 min. darmo-12 mce

a jak mam znowu tyle stresu zjeść i martwic sie czy pozwola mi odejsc po upływie umowy ( bo złożę zle wypowiedzenie - juz czytalem takie przypadki ) to ja dziekuje :-)

 #336567  autor: kojot78
 21 maja 2009, 22:06
No Play niby fajne ... ale jak dla mnie pewien problem stanowi stawka za połączenie DO PLAY. Rodzina i znajomi są w innych sieciach, które kasowałyby od nich za telefon do mnie po 0,72 a to trochę niedzisiejsza stawka. :roll:

 #336571  autor: elrond
 21 maja 2009, 22:10
Info dla przenoszących numer do Play - dostałem odpowiedź z OKu, że promocje "Przejdź do Play" i "Promocja Wiosenna" się ze sobą NIE ŁĄCZĄ! Trzeba sobie wybrać jedno. Nie wiem czy było wyjaśnone, ale chyba ktoś pytał, sam też byłem ciekaw.
  • Strona 10 z 54
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 54
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 54